http://jopasjotakin.omafoorumi.com/
Ehkä jonain päivän osaan sitä jopa käyttää :DDDDDDDDDDDDDDD
Minulla on oma foorumi
11
475
Vastaukset
- tullut
ajatelleeksi
- kertoakseni
totuuden, odotin sen olevan meidän.
ppöhnäpäissään tehtyä.
Totta puhuakseni Minä Itte tein pikkasen yllytettynä tuon. Se oli kovin helppoa.
Totuus on karumpaa. Mulla ei ole aavistustakaan miten tuo toimii tästä edes.
Ja sekös minua naurattaa.....
Muta joskus kun vähiten osaan sitä odottaa, joku sanoo minulle......varo vaan.... JopasJotain foorumi on maailman suosituin.
*aijaijai, tmä oli hauskempaa kuin mopolla kuuhun ajo*- MääMää...
sinne etes tervetulotoivotus...:))
- AnaLyyzi*
Mut kun en osaa........täkniikän ihmeläpsi kyn ölen. Suoranainen Äly ja Väläys.
Ootas kun kilautan kaverille. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
Mut kun en osaa........täkniikän ihmeläpsi kyn ölen. Suoranainen Äly ja Väläys.
Ootas kun kilautan kaverille.ne on hiukka kummallisia noi foorumit..tää s24 on musta kaikkein helpoin ja selkein, kun olis vaan kiva otsikko, missä vois puhua kaikkee liirumlaarumia kaikessa rauhassa ilman tappeluita ja ilman epäasiallisia poistoja.
- AnaLyyzi*
MääMää... kirjoitti:
ne on hiukka kummallisia noi foorumit..tää s24 on musta kaikkein helpoin ja selkein, kun olis vaan kiva otsikko, missä vois puhua kaikkee liirumlaarumia kaikessa rauhassa ilman tappeluita ja ilman epäasiallisia poistoja.
Mut kuten tiärät, suamalainen ei kauaa suamalaisen kanssa voi jutella ennen kun tulee riita.
Aina jos enemmän kun viisi suamalaista alkaa keskenään jotain puuhaamaan pitää perustaa kaks yhdistystä jotka ajavat samaa asiaa, mut johtokunta on eri. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
Mut kuten tiärät, suamalainen ei kauaa suamalaisen kanssa voi jutella ennen kun tulee riita.
Aina jos enemmän kun viisi suamalaista alkaa keskenään jotain puuhaamaan pitää perustaa kaks yhdistystä jotka ajavat samaa asiaa, mut johtokunta on eri.Sullakin on ny mahrollisuus mennä poistamaan mun morjenstukseni jopasjotakin foorumilta, jos tahrot kettuilla, säähän olet atministraattori....:DD
- AnaLyyzi*
MääMää... kirjoitti:
Sullakin on ny mahrollisuus mennä poistamaan mun morjenstukseni jopasjotakin foorumilta, jos tahrot kettuilla, säähän olet atministraattori....:DD
Älä saata minua kiusaukseen......
Näin meidän kesken minnuu naurattaa niin kovasti tämä Moderointi.
Meijän kylällä olli hassu hatuntekijä joka kutsu itteensä modistiksi. Onkohan näillä jotain yhteistä? - AnaLyyzi*
AnaLyyzi* kirjoitti:
Älä saata minua kiusaukseen......
Näin meidän kesken minnuu naurattaa niin kovasti tämä Moderointi.
Meijän kylällä olli hassu hatuntekijä joka kutsu itteensä modistiksi. Onkohan näillä jotain yhteistä?että saat siel ny riehua ihan rauhas kunnes AimBääd tulee mua neuvoon.
Mää katos kun en juur muuta kun tosta mopon virittämisestä tiärä. Enkä siitäkään paljon. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
että saat siel ny riehua ihan rauhas kunnes AimBääd tulee mua neuvoon.
Mää katos kun en juur muuta kun tosta mopon virittämisestä tiärä. Enkä siitäkään paljon.Kauhistus! kun se riehuminen on mulle niin vaikeeta, oon enempi tämmöstä rauhallisempaa sorttia..
Hohhoijaaa... täytyy sit ruvet opettelemmaan.. ;)
Mut ensteks mää meen kyl nukkumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654