http://jopasjotakin.omafoorumi.com/
Ehkä jonain päivän osaan sitä jopa käyttää :DDDDDDDDDDDDDDD
Minulla on oma foorumi
11
408
Vastaukset
- tullut
ajatelleeksi
- kertoakseni
totuuden, odotin sen olevan meidän.
ppöhnäpäissään tehtyä.
Totta puhuakseni Minä Itte tein pikkasen yllytettynä tuon. Se oli kovin helppoa.
Totuus on karumpaa. Mulla ei ole aavistustakaan miten tuo toimii tästä edes.
Ja sekös minua naurattaa.....
Muta joskus kun vähiten osaan sitä odottaa, joku sanoo minulle......varo vaan.... JopasJotain foorumi on maailman suosituin.
*aijaijai, tmä oli hauskempaa kuin mopolla kuuhun ajo*- MääMää...
sinne etes tervetulotoivotus...:))
- AnaLyyzi*
Mut kun en osaa........täkniikän ihmeläpsi kyn ölen. Suoranainen Äly ja Väläys.
Ootas kun kilautan kaverille. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
Mut kun en osaa........täkniikän ihmeläpsi kyn ölen. Suoranainen Äly ja Väläys.
Ootas kun kilautan kaverille.ne on hiukka kummallisia noi foorumit..tää s24 on musta kaikkein helpoin ja selkein, kun olis vaan kiva otsikko, missä vois puhua kaikkee liirumlaarumia kaikessa rauhassa ilman tappeluita ja ilman epäasiallisia poistoja.
- AnaLyyzi*
MääMää... kirjoitti:
ne on hiukka kummallisia noi foorumit..tää s24 on musta kaikkein helpoin ja selkein, kun olis vaan kiva otsikko, missä vois puhua kaikkee liirumlaarumia kaikessa rauhassa ilman tappeluita ja ilman epäasiallisia poistoja.
Mut kuten tiärät, suamalainen ei kauaa suamalaisen kanssa voi jutella ennen kun tulee riita.
Aina jos enemmän kun viisi suamalaista alkaa keskenään jotain puuhaamaan pitää perustaa kaks yhdistystä jotka ajavat samaa asiaa, mut johtokunta on eri. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
Mut kuten tiärät, suamalainen ei kauaa suamalaisen kanssa voi jutella ennen kun tulee riita.
Aina jos enemmän kun viisi suamalaista alkaa keskenään jotain puuhaamaan pitää perustaa kaks yhdistystä jotka ajavat samaa asiaa, mut johtokunta on eri.Sullakin on ny mahrollisuus mennä poistamaan mun morjenstukseni jopasjotakin foorumilta, jos tahrot kettuilla, säähän olet atministraattori....:DD
- AnaLyyzi*
MääMää... kirjoitti:
Sullakin on ny mahrollisuus mennä poistamaan mun morjenstukseni jopasjotakin foorumilta, jos tahrot kettuilla, säähän olet atministraattori....:DD
Älä saata minua kiusaukseen......
Näin meidän kesken minnuu naurattaa niin kovasti tämä Moderointi.
Meijän kylällä olli hassu hatuntekijä joka kutsu itteensä modistiksi. Onkohan näillä jotain yhteistä? - AnaLyyzi*
AnaLyyzi* kirjoitti:
Älä saata minua kiusaukseen......
Näin meidän kesken minnuu naurattaa niin kovasti tämä Moderointi.
Meijän kylällä olli hassu hatuntekijä joka kutsu itteensä modistiksi. Onkohan näillä jotain yhteistä?että saat siel ny riehua ihan rauhas kunnes AimBääd tulee mua neuvoon.
Mää katos kun en juur muuta kun tosta mopon virittämisestä tiärä. Enkä siitäkään paljon. - MääMää...
AnaLyyzi* kirjoitti:
että saat siel ny riehua ihan rauhas kunnes AimBääd tulee mua neuvoon.
Mää katos kun en juur muuta kun tosta mopon virittämisestä tiärä. Enkä siitäkään paljon.Kauhistus! kun se riehuminen on mulle niin vaikeeta, oon enempi tämmöstä rauhallisempaa sorttia..
Hohhoijaaa... täytyy sit ruvet opettelemmaan.. ;)
Mut ensteks mää meen kyl nukkumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767