Yritä ymmärtää

Uskovaisten ylöstempaus jolloin uskovaiset temmataan ylös.Se tapahtuu ei kulu pitkään.
Lue Ilm 7:9-14.Sitä se tarkoittaa se Jeesuksen paluu.

Sen jälkeen alkaa 7-vuotinen ahdistuksen aika.Hei sillä on syynsä miksi sitä sanotaan ahdistuksen ajaksi,eikä 2.maailmansodan aikaa.
Esteet pahuudelle otetaan pois.Meno muuttuu sairaaksi kaikenlaisia onnettomuuksia sattuu.

Katso nyt tuolla Nokialla ei ole ollut puhdasta hanavettä siellä ei ole voitu joinain päivinä peseytyä eikä juoda hanavettä.Ei varmaan kivaa.
Ootsä koskaan asunut talossa jossa ei ole sähköjä et voi katsoa tv:tä,et käydä netissä,et lämmittää ruokaa,etkä keittää kahveja korjausta odotellessa.Luuletko sinä länsimaisen hyvinvointiyhteiskunnan kasvatti viihtyväsi sellaisissa oloissa.

En tiedä milloin se alkaa gospel-bändi HB:n sanoin "et myöhässä matkalle lähteä voi ,etkä tietää voi saapumisaikaa-jotka uskovat Jeesukseen temmataan pois,muille ahdistuksen aika koittaa"

Ensimmäisen 3,5 vuoden aikana sattuu hirvittäviä onnettomuuksia ja toisen 3,5 vuoden ajan on maan päällä antikristuksen diktatuuri.
Silloin kaikki yritetään pakottaa ottamaan pedon merkki,merkin ottaminen merkitsee ikuisuutta tulisessa järvessä.

Rakas ystävä sinun ei ole pakko elää siinä ajassa sinulla on mahdollisuus,ota vastaan Jeesus Kristus Herranasi ja pelastajanasi ja jätä synnit pois.Niin olet ylöstemmattujen joukossa.Siis mieti nyt viuuhh!
Siitä vaan taivaaseen.Ja taivaan loisto!
Kun sinne pääsee saattaa jopa suudella lattiaa tajutessaan sen suurenmoisuuden.
Se menee yli sun ymmärryksen.
Siis tämä on suurempaa kuin pystyt tajuamaan ota vastaan Jeesus anna pelastaa itsesi.

10

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole rauhassa!

Rakas veljeni, sinä olet opetellut Raamatun ulkoa etkä käsittääkseni ole ymmärtänyt, että ne tekstit on täynnä erilaisia vertauskuvia. Erinäiset ennustukset on yleensä viertauskuviin piilotettu sen takia, ettei lausujaa vedettäisi naruun niiden takia - sitten kun se ennustettu asia käykin toteen, niin tajutaan, että kas vain - toi muuten luki tossa meidän nenän edessä kokoajan... Ja siksipä pyhät tekstit ovatkin niin naurettavan kuuloisia..

Entä Raamattu...Raamattu on kirja. Kristinusko on uskonto. Uskonto ei ole kirja eikä kirja ole uskonto. Kirja on ikäänkuin puhetta, epäpyhää sinänsä. Ainoastaan Jumala on Pyhä. Ja Jumala on Kaikkivaltias. Raamattu puhuu Jumalasta. Jeesus on Vapahtaja! Ja Raamatussa...ennen kaikkea Jeesus on Rabbi, Opettaja!!! Mitä olisi Jeesuksen vapahtajuus ilman opetusta? Entä mitä on opettajuus jos oppilas pänttää eikä kässää?!? Kaksi melkein samaa tarkoittavaa sanaa - yö ja päivä - kuolema ja elämä - apina ja ihminen! {apinoita väheksymättä, heillä on oma elämänsä, mutta näin mieli-/kielikuvallisesti}

Entä tuo Nokian jäteonkelma...hm, no parempi olla kommentoimatta, selviää kyllä aikanaan senkin tapauksen taustat - pääsee Nokian kaupunginjohtaja ja Tampereen pormestari siinä yhteydessä muihin hommiin...hups.

"Luuletko sinä länsimaisen hyvinvointiyhteiskunnan kasvatti viihtyväsi sellaisissa oloissa."

Totisesti, puhtain sydämin, rukoilen ja toivon, että tätä maata kohtaisi kunnon puute ja kurjuus! Se on helpoin tie, miten tästä ylpistyneestä ja itserakkaasta kansasta saadaan nöyrä, Jumalalle kuuliainen kansa. Ja kyllä luulen, minusta tuntuu että ihminen oppii nopeasti viihtymään sellaisessa yhteiskunnassa. Ne on jostain syystä semmosia, että mitä enemmän ne rääkkää itteään, sitä hauskempaa niillä on.

Mutta se ei riitä, että "elävät kalat uivat vastavirtaan" - sen ne tekevät jo nyt luonnostaan. Jumalan kaikkivaltiaan Tahto on, että koko virta kääntyy juoksemaan yläjuoksuun, ja se on, Huhhuh-huhhuH.

• välihuomautus

Eli ei siellä mitään kaloja ole polskimassa.

• Sirpatäti

Mahtaa olla tuo taivas tylsä paikka. Siellä on vain ihmisiä! Miksi koirani (joka on hyvin viaton ja uskollinen) ei pääse taivaaseen? Pääsenkö minä sinne kun en kuulu kirkkoon?
        Siellä on edustettuna niin monta uskontokuntaa, että taivaassa on melkoinen käännytystyö ja sotatila.

Toista on helvetissä. Siellä viini virtaa, laulu ja soitto soi. Siellä ovat kaikki soittajat, iloiset maapallon päällä elämää nähneet ja siitä nauttineet kokeneet ihmiset.

• 777

taidat olla jehovantodistaja kun kiellät Jeesuksen jumaluuden. Jos kiellät Jeesuksen Jumaluuden ja nimität häntä pelkäksi opettajaksi asiasi ovat todella huonosti.Meillä ei ole muuta pelastusta kuin Jeesus Kristus

• Truth Tab
        777 kirjoitti:

taidat olla jehovantodistaja kun kiellät Jeesuksen jumaluuden. Jos kiellät Jeesuksen Jumaluuden ja nimität häntä pelkäksi opettajaksi asiasi ovat todella huonosti.Meillä ei ole muuta pelastusta kuin Jeesus Kristus

Ymmärrätkö sinäkään kuinka kiivas luonne meidän Isällämme, Jumalalla on.

• -----
        Sirpatäti kirjoitti:

Mahtaa olla tuo taivas tylsä paikka. Siellä on vain ihmisiä! Miksi koirani (joka on hyvin viaton ja uskollinen) ei pääse taivaaseen? Pääsenkö minä sinne kun en kuulu kirkkoon?
        Siellä on edustettuna niin monta uskontokuntaa, että taivaassa on melkoinen käännytystyö ja sotatila.

Toista on helvetissä. Siellä viini virtaa, laulu ja soitto soi. Siellä ovat kaikki soittajat, iloiset maapallon päällä elämää nähneet ja siitä nauttineet kokeneet ihmiset.

>>Mahtaa olla tuo taivas tylsä paikka. Siellä on vain ihmisiä! Miksi koirani (joka on hyvin viaton ja uskollinen) ei pääse taivaaseen? Pääsenkö minä sinne kun en kuulu kirkkoon?

• Sirpatäti

Jos OLISIN Jumala en sallisi ihmis-eläimen pilata niinkin hienoa luomustani kuin Maapallo. Nythän se on jo raiskattu ja myrkytetty kohtapuoliin elinkelvottomaksi.
      Myöskään en sallisi vuosisataisia ihmisen pahuuden tekoja.
      Rankaisisin myös välittömästi pahaa tekevää yksilöä jotta tämä pysyisi kaidalla tiellä. Miksi paha ei konkreettisesti saa palkkaansa tässä elämässä tämän pahan kohteena olleiden lohdutukseksi vaan jossain epävarmassa tulevassa?
      Miksi siis paha EI saa "palkkaansa"?

• Kristillisissä piireissä kai ajatellaan, ettei armoa tunnettaisi, jos paha saisi aina palkkansa. Korjatkoon joku kristitympi kirjoittaja väitteeni. Henkilökohtaisesti uskon pahuudeksi kutsutun johtuvan pikemminkin tietämättömyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan.

Vailla sarvia ja hampaita, tällaiset viestiketjut tuovat ikävällä tavalla mieleeni Nietzchen sanat: 'Kristinuskon ratkaisu nähdä maailma rumana ja pahana on tehnyt maailmasta ruman ja pahan.'

• OttoPetteri

Olenkin jo vähän vartoillut koska joku fiksu ja omilla aivoillaan ajatteleva kertoo Nokian vesisotkun olleenkin jokin jumalan rangaistus tai kirous...

>> Katso nyt tuolla Nokialla ei ole ollut puhdasta hanavettä siellä ei ole voitu joinain päivinä peseytyä eikä juoda hanavettä

• "Olenkin jo vähän vartoillut koska joku fiksu ja omilla aivoillaan ajatteleva kertoo Nokian vesisotkun olleenkin jokin jumalan rangaistus tai kirous..."

Kyse ei ole siitä että kerron kyseessä olevan Jumalan rangaistus,eikä siitä että olisin vahingoniloinen.Tai mistään korten kantamisesta kekoon.

Lähinnä käytin tätä esimerkkinä siitä miten voi asiat olla,tämä siksi että asia ajankohtainen ja lähellä oleva. Ja näin ollen asia voi ehkä mennä paremmin jakeluun.
        No ehkä minun olisi pitänyt selittää paremmin tai ainakin arvata että minut tullaan ymmärtämään väärin.

Olen ollut töissä Nokialla ja minulla on tuttavia jotka asuvat siellä.Itse asun T-kirjaimella alkavassa Nokian naapurikunnassa.

Onko sulle ikinä käynyt niin että sähköt on talosta pois.No soitappa korjausmiehelle ja keitäppä kahvit odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe