SIIS EI KAI OIKEESTI OO TOTTA ET WENWORTH MILLER JÄTTÄÄ SARJAN??? JOS ON NI OSTAN ÄKKIÄ KAIKKI TUOTANTOKAUDET ENNEN KU NEKIN LOPPUUN MYYDÄÄ!!!
ONKO NE MUUTEN HYVIÄ NE TUOTANTOKAUDET ET NIIS EI OO MITÄÄ VIKOJA?? KU MUN SERKKU SANOO ET SIINÄ KU NE PUHUU TULEE VAA A-HENKILÖ: EI KAI...??
B-HENKILÖ: KYLLÄ! (TOI OLI VAA ESIMERKKI!)
Tietääkö joku???!!!?
6
760
Vastaukset
- jätä
Sarjaa.Eikä tuu mitään tommosta esim michael: mitä?
Lincoln: Isä on tuolla - scofa
ei wentti ole sarjaa jättämässä.
olen katsonut kolmatta kautta ja tähän asti se on ollut ainakin katsomisen arvoinen ja hyvä. :) eli ei huolta.- heart brake
Kiitooos!!! ku vastasitte! ite olin jo ihan kauhuissani et se jättäis sarjan...=0
- tämä kans
heart brake kirjoitti:
Kiitooos!!! ku vastasitte! ite olin jo ihan kauhuissani et se jättäis sarjan...=0
täällä samaisella sivulla on yksi viestiketju jo otsikolla oisko ollu että " Wentworth jättämässä sarjan" tai jotain sellasta. Tässä samalla sivulla. Kannattaa lukea, siellä on myös pari muuta ihan ajankohtaista luettavaa juttua koskien näyttelijöitä.
- linkki sinne
tämä kans kirjoitti:
täällä samaisella sivulla on yksi viestiketju jo otsikolla oisko ollu että " Wentworth jättämässä sarjan" tai jotain sellasta. Tässä samalla sivulla. Kannattaa lukea, siellä on myös pari muuta ihan ajankohtaista luettavaa juttua koskien näyttelijöitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001694&posting=22000000030863175
kannattaa lukea kaikki viestit - heart break
linkki sinne kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001694&posting=22000000030863175
kannattaa lukea kaikki viestitjoo, kiitos linkeistä!!
must kyl tuntuu et se ei lähe sarjasta...=)
no enhän mä voi kaikkea tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976