Tietsikka (=myös miun telkkari) kossahti viikko ennen sarjan loppua! Kukaan kaveri ei seuraa. Tänään sain viimein koneen korjauksesta, ja olin jo valmistautumassa katsomaan jaksot netistä, vaan ei ollut siellä enää, vaikka tänään on viides päivä sarjan loppumisesta! >:-(
Voisiko joku kertoa mitä lopussa tapahtu? Olisin kiitollinen! ;)
Mitä tapahtui tuhkiksen lopussa?
tsirp12345
2
389
Vastaukset
- Tuhkimotarina forevor!!
katsoa vaikka youtubesta tarkemmin,mutta vaikka mitähän siinä tapahtu. Sen voin sanoa että kaikki päättyi onnellisesti.
Olimpia ja Roque kuolivat tulipalossa, Bella ja Orestes menivät naimisiin., Chiqui ja Franklin saivat söpön lapsen.. JOKU VOI KERTOA LISÄÄ! - gordabella
...ongelmat ratkesivat ja kaikki päättyi hyvin.
Olimpia ja Roque kuolivat, Chuiqi&Franklin menivät naimisiin ja saivat pojan, Pandora&Jordi sekä Valentina&Orestes menivät naimisiin...
Muitakin pareja syntyi ihan roppa kaupalla...
Huh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741