Enkeleitä ja Pikku Piruja

--hanski--

Tervehdys!
Muistaako kukaan semmoista sarjaa kun enkeleitä ja pikku piruja? Mistäköhän voisin saada näitä jaksoja itelleni? Tietääkö kukaan tuleekoo tätä sarjaa vielä joskus telkkarista?

24

5775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinkin

      Mä oon ollu sillo tosi nuori (ala-asteella) kun noita jaksoja tuli ekan kerran. Oli ihan suosikki sarja sillon. Olis kiva jos tulis viä kerran uusintana niin vois palata siihen lapsuuteen joka sillon oli.

    • Marienhof

      Sehän tuli ensimmäisen kerran syksyllä 1998, uusintana tullut ainakin kerran. Tässä sarjan nettisivut:

      http://www.yle.fi/enkeli/index.htm

      Ylelle voit laittaa toivomuksen sarjan uusimisesta.

      • enkeleitä ja pikkupiruja-fani

        Enkeleitä ja pikkupiruja takas ruutuun!!!


      • dvd:lle
        enkeleitä ja pikkupiruja-fani kirjoitti:

        Enkeleitä ja pikkupiruja takas ruutuun!!!

        Kotona ollaan katottu ja koulussakin katottiin aikoinaan. Tosi ihana sarja! Tulispa se joskus vielä tv:stä tai dvd:lle. Toivotaan!!!


      • ........
        dvd:lle kirjoitti:

        Kotona ollaan katottu ja koulussakin katottiin aikoinaan. Tosi ihana sarja! Tulispa se joskus vielä tv:stä tai dvd:lle. Toivotaan!!!

        Mua ärsytti siinä mumisevat lapsinäyttelijät, sillä kaikkien puheesta ei saanut millään selvää. Okei, lapsilta ei pidäkään vaatia mitään täydellisiä näyttelijänlahjoja, mutta silti... olisi voitu etsiä siihen lapsia, joilla on luonnostaan kova ääni ja selkeä artikulaatio.


      • -
        ........ kirjoitti:

        Mua ärsytti siinä mumisevat lapsinäyttelijät, sillä kaikkien puheesta ei saanut millään selvää. Okei, lapsilta ei pidäkään vaatia mitään täydellisiä näyttelijänlahjoja, mutta silti... olisi voitu etsiä siihen lapsia, joilla on luonnostaan kova ääni ja selkeä artikulaatio.

        Huippu sarja! :D Kielenkäyttö ei ehkä mitä parhainta, kun kiroilua ynms. ynms. oli siinä, mutta niinhän sitä joka koulussa on. Sarjahan on kuvattu iki-ihanassa ja muistorikkaassa Ilolan Koulussa! Tommosta se meno siellä oikeestikin jossakin vaihees tais olla... :)


      • voi voi voi
        dvd:lle kirjoitti:

        Kotona ollaan katottu ja koulussakin katottiin aikoinaan. Tosi ihana sarja! Tulispa se joskus vielä tv:stä tai dvd:lle. Toivotaan!!!

        toivokaa nyt suoraan kanavapalautesivuille. voisi mennä vähän paremmin perille, kun täällä voivottelu.


      • aäsödlfk
        - kirjoitti:

        Huippu sarja! :D Kielenkäyttö ei ehkä mitä parhainta, kun kiroilua ynms. ynms. oli siinä, mutta niinhän sitä joka koulussa on. Sarjahan on kuvattu iki-ihanassa ja muistorikkaassa Ilolan Koulussa! Tommosta se meno siellä oikeestikin jossakin vaihees tais olla... :)

        Muistan sarjan, oli ihan mun lemppari! Olin 7-luokalla kun se tuli. Enpä tiennytkään että sarja kuvattiin Ilolan koulussa, oma tytär nyt samaisessa koulussa :)


    • noora88

      onko tietoa onko se tullut dvd:lle

    • Bulunen

      Mulla on jaksot yhtä lukuunottamatta VHS:llä :)

    • kaks rekkaa

      Mulla on myös jaksot yhtä tai kahta jaksoa vaille kaikki vhs:llä ja siskolle oon ne siirtäny myös dvd:lle. Ihan huippu sarja. Kaks rekkaa - reks kakkaa! :D

      • Anonyymi

        Hei :) oiskos mahdollista saada kopiota dvd:stä, jonka olet nauhoittanut siskollesi...olisi aivan upeata nähdä lähes kaikki jaksot, kun aikoinaan ei niitä tullut Vhs:ltä Dvd:lle siirrettyä kotona, jossa myöskin Sarjan tekijä Kaija Juurikkala (kasvattiäitini) asui ;) :) pitäneekin laittaa muuten Ylelle viestiä, että voisivat laittaa toiveuusintana tulemaan tv:stä, niin sitä kautta sitten saisi myös mahdollisesti talteen kaikki jaksot...

        Ystävällisin terveisin Jari Katajainen (Juurikkala)


    • Pekka Siitoin

      jakoon välittömästi.

    • noooon

      minulla kaikki jaksot vhs:llä tosi hyvä ohjelma . kaks rekkaa tarkastaja kakkaa:D

    • muistojaoi...

      Miksei kukaan pistä vaikkapa youtubeen noita? On tosi mahtava sarja. Kivaa olisi nähdä uudestaan. :)

    • NinniNanni9019

      Olen itse ollut siinä koulussa silloin kuin sarja on kuvattu. olin silloin 2 luokalla ala asteella ilolassa. Nyt yritän kuumeisesti löytää sarjan jaksoja jostain jotta voisi uudestaan taas katsoa ne kun paljon oli tuttuja näyttelemässä ja itsekin vilahdin parissa jaksossa :) Elikkä jos joku löytää jostain jaksoja niin ihmeessä linkkiä vaan tänne !

    • selaaja

      Elävässä arkistossa on pieniä pätkiä...

    • ejpp

      Se on kyllä hyvä sarja! Jos vielä jostain netistä niitä jaksoja ilamaiseksi näkisi!

      • d'oh

        googleta.


    • Sonja
    • dlkdlköjfsdljfldj
    • Joomuistan

      Muistan. Ne kaks oppilasta söi suklaarusinoita rehtorin pöydältä :D

    • Tulispa

      Olisko ollut vuosi sitten kun tuli uusintana koko sarja, areenaan tosin vain. Mutta ei oo jäänyt jaksot kokonaisuudessaan sinne :( itse en ehtinyt silloin seuraamaan.
      Tuukka ja Henna<3
      Tulispa dvd:lle!

    • Anonyymi

      Minä toivon yleltä uusintana Turkan tv-sarjan kiimaiset poliisit.
      Merja Larivaara oli tosi hyvä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe