Tervehdys!
Muistaako kukaan semmoista sarjaa kun enkeleitä ja pikku piruja? Mistäköhän voisin saada näitä jaksoja itelleni? Tietääkö kukaan tuleekoo tätä sarjaa vielä joskus telkkarista?
Enkeleitä ja Pikku Piruja
26
6121
Vastaukset
- hyvinkin
Mä oon ollu sillo tosi nuori (ala-asteella) kun noita jaksoja tuli ekan kerran. Oli ihan suosikki sarja sillon. Olis kiva jos tulis viä kerran uusintana niin vois palata siihen lapsuuteen joka sillon oli.
- Marienhof
Sehän tuli ensimmäisen kerran syksyllä 1998, uusintana tullut ainakin kerran. Tässä sarjan nettisivut:
http://www.yle.fi/enkeli/index.htm
Ylelle voit laittaa toivomuksen sarjan uusimisesta.- enkeleitä ja pikkupiruja-fani
Enkeleitä ja pikkupiruja takas ruutuun!!!
- dvd:lle
enkeleitä ja pikkupiruja-fani kirjoitti:
Enkeleitä ja pikkupiruja takas ruutuun!!!
Kotona ollaan katottu ja koulussakin katottiin aikoinaan. Tosi ihana sarja! Tulispa se joskus vielä tv:stä tai dvd:lle. Toivotaan!!!
- ........
dvd:lle kirjoitti:
Kotona ollaan katottu ja koulussakin katottiin aikoinaan. Tosi ihana sarja! Tulispa se joskus vielä tv:stä tai dvd:lle. Toivotaan!!!
Mua ärsytti siinä mumisevat lapsinäyttelijät, sillä kaikkien puheesta ei saanut millään selvää. Okei, lapsilta ei pidäkään vaatia mitään täydellisiä näyttelijänlahjoja, mutta silti... olisi voitu etsiä siihen lapsia, joilla on luonnostaan kova ääni ja selkeä artikulaatio.
- -
........ kirjoitti:
Mua ärsytti siinä mumisevat lapsinäyttelijät, sillä kaikkien puheesta ei saanut millään selvää. Okei, lapsilta ei pidäkään vaatia mitään täydellisiä näyttelijänlahjoja, mutta silti... olisi voitu etsiä siihen lapsia, joilla on luonnostaan kova ääni ja selkeä artikulaatio.
Huippu sarja! :D Kielenkäyttö ei ehkä mitä parhainta, kun kiroilua ynms. ynms. oli siinä, mutta niinhän sitä joka koulussa on. Sarjahan on kuvattu iki-ihanassa ja muistorikkaassa Ilolan Koulussa! Tommosta se meno siellä oikeestikin jossakin vaihees tais olla... :)
- voi voi voi
dvd:lle kirjoitti:
toivokaa nyt suoraan kanavapalautesivuille. voisi mennä vähän paremmin perille, kun täällä voivottelu.
- aäsödlfk
- kirjoitti:
Huippu sarja! :D Kielenkäyttö ei ehkä mitä parhainta, kun kiroilua ynms. ynms. oli siinä, mutta niinhän sitä joka koulussa on. Sarjahan on kuvattu iki-ihanassa ja muistorikkaassa Ilolan Koulussa! Tommosta se meno siellä oikeestikin jossakin vaihees tais olla... :)
Muistan sarjan, oli ihan mun lemppari! Olin 7-luokalla kun se tuli. Enpä tiennytkään että sarja kuvattiin Ilolan koulussa, oma tytär nyt samaisessa koulussa :)
- noora88
onko tietoa onko se tullut dvd:lle
- Bulunen
Mulla on jaksot yhtä lukuunottamatta VHS:llä :)
- kaks rekkaa
Mulla on myös jaksot yhtä tai kahta jaksoa vaille kaikki vhs:llä ja siskolle oon ne siirtäny myös dvd:lle. Ihan huippu sarja. Kaks rekkaa - reks kakkaa! :D
- Anonyymi
Hei :) oiskos mahdollista saada kopiota dvd:stä, jonka olet nauhoittanut siskollesi...olisi aivan upeata nähdä lähes kaikki jaksot, kun aikoinaan ei niitä tullut Vhs:ltä Dvd:lle siirrettyä kotona, jossa myöskin Sarjan tekijä Kaija Juurikkala (kasvattiäitini) asui ;) :) pitäneekin laittaa muuten Ylelle viestiä, että voisivat laittaa toiveuusintana tulemaan tv:stä, niin sitä kautta sitten saisi myös mahdollisesti talteen kaikki jaksot...
Ystävällisin terveisin Jari Katajainen (Juurikkala)
- Pekka Siitoin
jakoon välittömästi.
- noooon
minulla kaikki jaksot vhs:llä tosi hyvä ohjelma . kaks rekkaa tarkastaja kakkaa:D
- muistojaoi...
Miksei kukaan pistä vaikkapa youtubeen noita? On tosi mahtava sarja. Kivaa olisi nähdä uudestaan. :)
- NinniNanni9019
Olen itse ollut siinä koulussa silloin kuin sarja on kuvattu. olin silloin 2 luokalla ala asteella ilolassa. Nyt yritän kuumeisesti löytää sarjan jaksoja jostain jotta voisi uudestaan taas katsoa ne kun paljon oli tuttuja näyttelemässä ja itsekin vilahdin parissa jaksossa :) Elikkä jos joku löytää jostain jaksoja niin ihmeessä linkkiä vaan tänne !
- selaaja
Elävässä arkistossa on pieniä pätkiä...
- ejpp
Se on kyllä hyvä sarja! Jos vielä jostain netistä niitä jaksoja ilamaiseksi näkisi!
- d'oh
googleta.
- Sonja
Elävässä arkistossa on jokaisesta jaksosta pätkiä niin että koko sarjan juonta on kuitenkin helppo seurata! :)
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/teiniaidit_95609.html#media=95614 - dlkdlköjfsdljfldj
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/enkeleita_ja_pikkupiruja_esitti_ala-asteen_elamaa_realistisesti_81419.html#media=81230
Tässä linkki suoraan ylen arkiston laareihin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Enkeleitä_ja_pikkupiruja
Yllä perustiedot.
http://www.adressit.com/piruja
Ja jos haluaa, niin dvd:tä voi toivoa tulemaksi.
Nämä tiedot tuskin auttavat enää -hanskia-, joka kyseli sarjaa aika tarkkaan 6 v. sitten, mutta jos jotakuta muutakin kiinnostaa ;) - Joomuistan
Muistan. Ne kaks oppilasta söi suklaarusinoita rehtorin pöydältä :D
- Tulispa
Olisko ollut vuosi sitten kun tuli uusintana koko sarja, areenaan tosin vain. Mutta ei oo jäänyt jaksot kokonaisuudessaan sinne :( itse en ehtinyt silloin seuraamaan.
Tuukka ja Henna<3
Tulispa dvd:lle! - Anonyymi
Minä toivon yleltä uusintana Turkan tv-sarjan kiimaiset poliisit.
Merja Larivaara oli tosi hyvä!! - Anonyymi
Hyvää
- Anonyymi
Ylelle palautetta uusinnasta tai DVD julkaisusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579