Haukuit minua jälleen kerran mielenterveysongelmaiseksi tuolla alempana aloituksessasi.Voisin tehdä sinusta rikosilmoituksen,en kuitenkaan sitä vielä tee,vaan kehoitan sinua menemään asiantuntijan juttusille,koska näytät olevan katkeroituksen tilassa siitä syystä,kun olet loukkaantunut kolarissa ja kun ei noista tilan töistäkään tahdo mitään tulla(Et kai muuten olisi ryhtynyt taksikuskiksi)Nykyään saa helposti ja halvalla psykiatrista apua.Koska olen Profeetta ja koska et minua tahdo kuunnella,vaan haukut minua,kaikki palstan lukijat kyllä näkevät,että sinulla ei todellakaan ole kaikki kohdallaan.Olet pahasti henkisesti sairas ihminen,joka kaipaisi rauhoittavia psyykenlääkkeitä,ehkä syötkin niitä jo nyt.Kehoitan sinua soittamaan itsellesi ambulanssin ja hakeutumaan suljetulle osastolle vähäksi aikaa lepäämään,ei tarvitsisi psykoottisesti tällä palstalla jatkuvasti haukkua muita mielenterveysongelmaisiksi.Norjalainen sielunhoito työntekijä on puhunut kaltaisista henkilöistä(40v kokemuksella.)ja sanonut,että tarvittaisiin kaltaistesi kohdalla joku todella rohkea ja vahva henkilö sanomaan päin naamaa,että kukaan muu ei tarvitse psykiatrista hoitoa,kuin ainoastaan te itse.Luotan kyllä Jumalaan siinä,että ellet lopeta muiden ihmisten haukkumista mielenterveysongelmaisiksi,niin kyllä Herra sinut vielä hoitoon järjestää.Tarvittaessa pakkohoitoon.Eihän Suomen laki kuitenkaan sinulle anna oikeutta haukkua muita ihmisiä mielisairaiksi.Kaikella kunnioituksella,Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JUKKA FINLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
39
1038
Vastaukset
- Sinä kerran
viestissäsi sanoit, että sos. dem. Suomi antoi Sinulle sairaan paperit!! Ymmärsin että kyse oli nimenomaan henkisestä sairaudesta??
Mikä siis Jukka Finlandin toteamuksessa oli väärin??
Sorry, jos olen erehtynyt!!- kuulosta
kyllä uskovaisten puheelta tuollainen toisen ihmisen haukkuminen ja aliarvioiminen. En ymmärrä, missä usko on heillä, jotka sanovat olevansa uskossa, koska hedelmät ovat noin kelvottomia, niin profeetalla, kuin Jukka.finlandilla ja sinulla, joka puolustat finlandia, kun pitäisi paremminkin nuhdella.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
"joka toisen riitoihin puuttuu"!!!En puhunut sinulle mitään,vaan Jukaa Finlandille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- silti totuudessa,
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
"joka toisen riitoihin puuttuu"!!!En puhunut sinulle mitään,vaan Jukaa Finlandille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka juttelisit joulupukille!! Jos on diagnosoitu mielenterveyshäiriö, niin sitten on!!! Mitä sitä salailemaan!
Tuu pois sieltä metsästä ja lopeta tuo vouhotus! - diagnosoitu
silti totuudessa, kirjoitti:
vaikka juttelisit joulupukille!! Jos on diagnosoitu mielenterveyshäiriö, niin sitten on!!! Mitä sitä salailemaan!
Tuu pois sieltä metsästä ja lopeta tuo vouhotus!lääkärien diagnoosilla on tämän muka profeetan meielensairaus, mutta sitä vastoin Jukka Finlandille ei olla kirjoitettu samal´nlaista lausuntoa, joten taas valheprofeetta valehtelee! Kun sinulla on Henkka tuollaiset paperit, niin itse sen olet täällä kertonut, joten kukaan ei ole sinua haukkunut mielisairaaksi, vaan todennut kirjoitustesi perusteella näin olevan!
diagnosoitu kirjoitti:
lääkärien diagnoosilla on tämän muka profeetan meielensairaus, mutta sitä vastoin Jukka Finlandille ei olla kirjoitettu samal´nlaista lausuntoa, joten taas valheprofeetta valehtelee! Kun sinulla on Henkka tuollaiset paperit, niin itse sen olet täällä kertonut, joten kukaan ei ole sinua haukkunut mielisairaaksi, vaan todennut kirjoitustesi perusteella näin olevan!
Ja samoin avohoitotyöntekijänäni toiminut Kokkolan helluntaiseurakunnan vanhemmistoveli Juha Paananen,niin siinä on teidän kuulkaa turha nipottaa.Piste,Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- muu nipottanutkaan
Ja samoin avohoitotyöntekijänäni toiminut Kokkolan helluntaiseurakunnan vanhemmistoveli Juha Paananen,niin siinä on teidän kuulkaa turha nipottaa.Piste,Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuin sinä itse! Toteamus vaan on toteamus. Ja kyllä psykiatri varmaan tietää asian, kun kohtaa mielenterveysongelmista kärsivän ihmisen. Ei nykyaikana ole mikään häpeä, että on mieleltään sairas, mutta on kuitenkin parempi, ettei hölötä kaikkia mieleensä tulevia ajatuksia ääneen. Itselläni ei ole mielenterveysongelmia, mutta aikanaan työssäni jouduin paljon kohtaamaan mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä. Osan johdatin eteen päin saamaan asian mukaista hoitoa. Pärjäävät tätä nykyä siviilissä, kun ottavat lääkkeensä sovitulla tavalla!
- ...
ottaen Jukka hakkui sua? Laita linkki tai jotain.
- uskovat tap-
pelevat.
Aatu Ateisti - siihen itse olet
nyt langennut, haukut Jukkaa vaikka miksi? niin kuinka se meni käännä toinen poskesi, mutta älä anna takaisin samalla mitalla. Jumalan ihmisen pitäisi tämän ymmärtää?
"Lyö rehentelijää,se on hänelle opiksi"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sinulle uusi
"Lyö rehentelijää,se on hänelle opiksi"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sanonta: "Lyö valheprofeettaa, niin luulot karisee!"
Sinulle uusi kirjoitti:
sanonta: "Lyö valheprofeettaa, niin luulot karisee!"
Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- siis itseäsi
Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lyötävän???
siis itseäsi kirjoitti:
lyötävän???
"Hevoselle piiskaa, aasille ohjat, tyhmyrin selässä soikoon keppi!"(San. 26:3, Kr-92) ja Kr 33/38 "Hevoselle ruoska, aasille suitset, tyhmille vitsa selkään".
Tässä pitää valita "hevosien, aasien ja tyhmien välillä", mutta aasit pääsevät kurittamisen sijasta ohjastamalla. Toivon (tässä mielessä) profeettamme olevan aasi.
Tämä nyt vain menee tällä tavalla. En tietenkään haluaisi profeettamme olevan aasi, mutta lempeydessä toivon hänen sitä olevan, jotta säästyisi raipalta hevosten ja tyhmien kanssa.
Toisaalta: "Hulluus on kiertynyt kiinni poikasen sydämeen, mutta kurituksen vitsa sen hänestä kauas karkoittaa" (San. 22:15, jos oikein muistan).jukka.finland kirjoitti:
"Hevoselle piiskaa, aasille ohjat, tyhmyrin selässä soikoon keppi!"(San. 26:3, Kr-92) ja Kr 33/38 "Hevoselle ruoska, aasille suitset, tyhmille vitsa selkään".
Tässä pitää valita "hevosien, aasien ja tyhmien välillä", mutta aasit pääsevät kurittamisen sijasta ohjastamalla. Toivon (tässä mielessä) profeettamme olevan aasi.
Tämä nyt vain menee tällä tavalla. En tietenkään haluaisi profeettamme olevan aasi, mutta lempeydessä toivon hänen sitä olevan, jotta säästyisi raipalta hevosten ja tyhmien kanssa.
Toisaalta: "Hulluus on kiertynyt kiinni poikasen sydämeen, mutta kurituksen vitsa sen hänestä kauas karkoittaa" (San. 22:15, jos oikein muistan).toisen ihmisen fyysisestä kiduttamisesta.
- Oletkohan profeetta?
Ei mun mielestä jukka.finlandin kirjoitus ollut loukkaava vaan muita lukijoita neuvova ja ehkä varoittava/opettava. Käväisin lukemassa sen.
---
"Palstalta poistetaan paljon asiallisempiakin kirjoituksia. Olen kuitenkin hyvin vakuuttunut siitä, ettei palstaa lukevat ota vakavasti tämän profeetan (x 20 huutomerkkiä) kirjoituksia. Hän on ilmeisesti mielenterveysongelmainen ihminen jolla on voimakas itsetehostuksen tarve eli halu tuoda omaa Itseään -tuota iänikuista vanhaa Minää- muiden katseltavaksi ja kuultavaksi"
---
Kai nyt tuon verran (AINA ÄÄNEENSÄ HUUTAVA PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!) kestää. Eikä muuten mielenterveysongelmat aina merkitse edes neuroosia, psykoosista puhumattakaan.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Hänen kirjoitustaan,niin kuulet rehellisen totuuden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lienee paikallaan hieman analysoida kirjoittamaasi. Lähdetään alusta. Kirjoituksestasi lainaamani virkkeet tai niiden osan olen erottanut omista kommenteistani merkein >>(alku) ja Haukuit minua jälleen kerran mielenterveysongelmaiseksi tuolla alempana aloituksessasi>Voisin tehdä sinusta rikosilmoituksen,en kuitenkaan sitä vielä tee,vaan kehoitan sinua menemään asiantuntijan juttusille,koska näytät olevan katkeroituksen tilassa siitä syystä,kun olet loukkaantunut kolarissa ja kun ei noista tilan töistäkään tahdo mitään tulla(Et kai muuten olisi ryhtynyt taksikuskiksi)>Koska olen Profeetta ja koska et minua tahdo kuunnella,vaan haukut minua,kaikki palstan lukijat kyllä näkevät,että sinulla ei todellakaan ole kaikki kohdallaan>Olet pahasti henkisesti sairas ihminen,joka kaipaisi rauhoittavia psyykenlääkkeitä,ehkä syötkin niitä jo nyt.Kehoitan sinua soittamaan itsellesi ambulanssin ja hakeutumaan suljetulle osastolle vähäksi aikaa lepäämään,ei tarvitsisi psykoottisesti tällä palstalla jatkuvasti haukkua muita>...ei tarvitsisi psykoottisesti tällä palstalla jatkuvasti haukkua muita mielenterveysongelmaisiksi>Luotan kyllä Jumalaan siinä,että ellet lopeta muiden ihmisten haukkumista mielenterveysongelmaisiksi,niin kyllä Herra sinut vielä hoitoon järjestää.Tarvittaessa pakkohoitoon>Eihän Suomen laki kuitenkaan sinulle anna oikeutta haukkua muita ihmisiä mielisairaiksi>Kaikella kunnioituksella,Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuo kirjoituksesi on sairas, lapsellinen ja lain vastainen.
Et malta lopettaa tuota maallisten lakien halveeraamista.
Vai meinaat että se ei ole pilkkaamista jos ei pilkattavaa henkilöä tunne.
Jokaisen nimimerkin takana (olipa sitten rekisteröity tai ei) on yksityishenkilö joka on lain edessä samanarvoinen ja hänen pilkkaamistaan koskee sama laki kuin ketä tahansa kadulla kulkijaa.- ylpeyden vertauskuvia.
ärsyttäviä omassa erikoislajissaan...
Pe.ku kirjoitti:
Tuo kirjoituksesi on sairas, lapsellinen ja lain vastainen.
Et malta lopettaa tuota maallisten lakien halveeraamista.
Vai meinaat että se ei ole pilkkaamista jos ei pilkattavaa henkilöä tunne.
Jokaisen nimimerkin takana (olipa sitten rekisteröity tai ei) on yksityishenkilö joka on lain edessä samanarvoinen ja hänen pilkkaamistaan koskee sama laki kuin ketä tahansa kadulla kulkijaa.MEITÄ TUNTEMATTOMIA PUSKASTA KIRJOITTAVIA PROFFEETTOJA ON MONTA. ETKÖS KUITENKAAN KÄSITÄ, ETTEI SIIS TUO YKSI PROFFEETTA VOI SANOA TULLEENSA PILKATUKSI. MENIKÖS NYT RAUTALANGASTA VÄÄNTÄEN PERILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PALSTALLA TAI MUUTEN JULKISESTI PILKKAAMISEN PITÄÄ KOHDISTUA SELKEESTI TUNNISTETTAVAAN YKSITYISEEN HENKILÖÖN TAI YHTEISÖÖN!!!!!!!!!!!! SUOMESSA VOI OLLA MILJOONA PROFFEETTAA. PITÄISIKÖHÄN NOSTAA RYHMÄKANNE??????? MINUAKIN ON SIIS LOUKATTU. HAASTANKO FINLANDIN OIKEUTEEN????????????? KOSKAS SE OIKEUSAPUTOIMISTO AUKEAA??????
- nippelipää
MEITÄ TUNTEMATTOMIA PUSKASTA KIRJOITTAVIA PROFFEETTOJA ON MONTA. ETKÖS KUITENKAAN KÄSITÄ, ETTEI SIIS TUO YKSI PROFFEETTA VOI SANOA TULLEENSA PILKATUKSI. MENIKÖS NYT RAUTALANGASTA VÄÄNTÄEN PERILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PALSTALLA TAI MUUTEN JULKISESTI PILKKAAMISEN PITÄÄ KOHDISTUA SELKEESTI TUNNISTETTAVAAN YKSITYISEEN HENKILÖÖN TAI YHTEISÖÖN!!!!!!!!!!!! SUOMESSA VOI OLLA MILJOONA PROFFEETTAA. PITÄISIKÖHÄN NOSTAA RYHMÄKANNE??????? MINUAKIN ON SIIS LOUKATTU. HAASTANKO FINLANDIN OIKEUTEEN????????????? KOSKAS SE OIKEUSAPUTOIMISTO AUKEAA??????
taida paljon oikeusapua tulla :D
- Peku `
MEITÄ TUNTEMATTOMIA PUSKASTA KIRJOITTAVIA PROFFEETTOJA ON MONTA. ETKÖS KUITENKAAN KÄSITÄ, ETTEI SIIS TUO YKSI PROFFEETTA VOI SANOA TULLEENSA PILKATUKSI. MENIKÖS NYT RAUTALANGASTA VÄÄNTÄEN PERILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PALSTALLA TAI MUUTEN JULKISESTI PILKKAAMISEN PITÄÄ KOHDISTUA SELKEESTI TUNNISTETTAVAAN YKSITYISEEN HENKILÖÖN TAI YHTEISÖÖN!!!!!!!!!!!! SUOMESSA VOI OLLA MILJOONA PROFFEETTAA. PITÄISIKÖHÄN NOSTAA RYHMÄKANNE??????? MINUAKIN ON SIIS LOUKATTU. HAASTANKO FINLANDIN OIKEUTEEN????????????? KOSKAS SE OIKEUSAPUTOIMISTO AUKEAA??????
Nimimerkeillä ei ole merkitystä.
Rikkomukset tutkitaan IP-osoitteiden perusteella mutta kiinnijäämisen riski pieneenee merkittävästi kun kirjoittelee yleiseltä koneelta. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
En missään nimessä aio tuollaista houkkaa tavata,en myöskään koskaan aio tavata lapsiasi,sinun suvullasi ei tule olemaan koskaan pienintäkään asiaa minun ja minun sukuni tontilleni.Niin totta kuin Herra elää ja minä elän,jopa sinun ystäväsi tulevat olemaan aina minun vihollisiani,samoin minun sukuni vihollisia.Karjalohja on niin pieni paikkakunta(alle 2000 ihmistä)ja sinä jo siinä iässä,että jos Herra olisi aikoinaan halunnut käyttää sinua johonkin työhön,Hän ei todellakaan olisi jättänyt sinua taksikuskiksi noinkin pienelle paikkakunnalle,kyllä tämän asian lukijatkin ymmärtävät.Meitä Helsingissä on yli puoli miljoonaa,me puhallamme tarvittaessa noin pienet paikkakunnat nurin pelkällä olemuksellamme.Jos sinä olet se mies,jolla on valta sanoa,olenko Profeetta vai en.Miksi et tulisi sanomaan sitä tänne Helsinkiin ja mieluiten puhujan pöntöstä.Jos Herra suo,aion perustaa Karjalohjalle helluntaiseurakunnan,Ullavassakin on.Sukulaisiasi en,kuten sanottu,tahdo tavata,sillä jumalaton levittää häpeän löyhkää.Sinun kirjoittelustasi leviää häpeän löyhkä."Tyhmä laittaa esille oman tyhmyytensä"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuota äskeistä en kirjoittanut minä.Olisiko ehkä ollut Jukka Finland itse?En sano niin,koska en tiedä varmasti.Joka tapauksessa,vaikka käytän huutomerkkejä,en koskaan kirjoita viestiä Caps Lockí päällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En missään nimessä aio tuollaista houkkaa tavata,en myöskään koskaan aio tavata lapsiasi,sinun suvullasi ei tule olemaan koskaan pienintäkään asiaa minun ja minun sukuni tontilleni.Niin totta kuin Herra elää ja minä elän,jopa sinun ystäväsi tulevat olemaan aina minun vihollisiani,samoin minun sukuni vihollisia.Karjalohja on niin pieni paikkakunta(alle 2000 ihmistä)ja sinä jo siinä iässä,että jos Herra olisi aikoinaan halunnut käyttää sinua johonkin työhön,Hän ei todellakaan olisi jättänyt sinua taksikuskiksi noinkin pienelle paikkakunnalle,kyllä tämän asian lukijatkin ymmärtävät.Meitä Helsingissä on yli puoli miljoonaa,me puhallamme tarvittaessa noin pienet paikkakunnat nurin pelkällä olemuksellamme.Jos sinä olet se mies,jolla on valta sanoa,olenko Profeetta vai en.Miksi et tulisi sanomaan sitä tänne Helsinkiin ja mieluiten puhujan pöntöstä.Jos Herra suo,aion perustaa Karjalohjalle helluntaiseurakunnan,Ullavassakin on.Sukulaisiasi en,kuten sanottu,tahdo tavata,sillä jumalaton levittää häpeän löyhkää.Sinun kirjoittelustasi leviää häpeän löyhkä."Tyhmä laittaa esille oman tyhmyytensä"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoituksesi sai minut hyvälle tuulelle ja pitkästä aikaa nauroin kunnolla. Kiitos.
Pyydän, älkää te helsinkiläiset puhaltako pientä paikkakuntaamme nurin. Tilamme naapurissa on Tarja Halosen mökki ja hän voi ihan oikeesti suuttua, kun vasta on mökki saatu remontoitua.
Asut siis Helsingissä. Ehkä sitten olet joskus ollut kuulemassa julistustani jossain kokouksessa. Joissain kokouksissa kun on satoja kuulioita niin en opi tuntemaan heitä. Yhdessäkään niistä et ole kyllä profetoinnut sillä sen olisin kyllä tunnistanut ja profetoimisesi vaientanut.
Muuten, ajan taksia siellä pääkaupunkiseudulla (2 vuoroa viikossa), en Karjalohjalla.
>>Niin totta kuin Herra elää ja minä elän,jopa sinun ystäväsi tulevat olemaan aina minun vihollisiani,samoin minun sukuni vihollisia- se toisen
posken kääntäminen unohtui???
Oli aika saatanallista tekstiä!! Taidatkin olla "alakerran" profeetta!! - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
se toisen kirjoitti:
posken kääntäminen unohtui???
Oli aika saatanallista tekstiä!! Taidatkin olla "alakerran" profeetta!!Sanoi Herra minulle itsestäni.Tuo ilmoitus on tullut Herralta Pyhästä Hengestä.Katsopa,mitä Daavid kuolin vuoteellaan puhui pojallensa Salomolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jukka.finland kirjoitti:
Kirjoituksesi sai minut hyvälle tuulelle ja pitkästä aikaa nauroin kunnolla. Kiitos.
Pyydän, älkää te helsinkiläiset puhaltako pientä paikkakuntaamme nurin. Tilamme naapurissa on Tarja Halosen mökki ja hän voi ihan oikeesti suuttua, kun vasta on mökki saatu remontoitua.
Asut siis Helsingissä. Ehkä sitten olet joskus ollut kuulemassa julistustani jossain kokouksessa. Joissain kokouksissa kun on satoja kuulioita niin en opi tuntemaan heitä. Yhdessäkään niistä et ole kyllä profetoinnut sillä sen olisin kyllä tunnistanut ja profetoimisesi vaientanut.
Muuten, ajan taksia siellä pääkaupunkiseudulla (2 vuoroa viikossa), en Karjalohjalla.
>>Niin totta kuin Herra elää ja minä elän,jopa sinun ystäväsi tulevat olemaan aina minun vihollisiani,samoin minun sukuni vihollisia-"Mieltään muuttelevia minä vihaan".Huomaatkos edes itse,miten kiero olet,välillä esiinnyt minulle ystävänä,varsinkin silloin,kun jäät toiseksi väittelyssäsi,alat heti hieroa välejäsi kuntoon,se on osoitus kierosta luonteestasi.Sitten taas vähän ajan kuluttua haukut.Olet juuri sellainen ihminen,josta Raamattu kertoo.ensin teet ilkityön ja sitten yht´äkkiä sanot hymyssä suin:"Leikkiähän tämä vain oli".Minullakin on ystäviä täällä Helsingissä ja lisää tulee koko ajan,kun taas sinulta ne vähenevät,aivan kuin Tarjalta valta(Olen aatteiltani Kokoomuslainen).Ei se minua haittaa,jos sinulla on vanhemmistoissa ystäviä,pistetään vanhemmistoveljet vaihtoon,jos tarve vaatii.Sinähän et kuulu helluntaiherätykseen ja minut taas Herra kutsui Suomen helluntaiherätyksen johtoon.Viha sydämessäni sinua ja sukuasi kohtaan säilyy,johtuen moukkamaisesta asenteestasi.Tuollaista miestähän jo lapsetkin pelkäävät.Alat jo olemaan "iltapäivän lapsi",tunnusta pois vain.Voit yrittää "hieroa" välejämme kuntoon,silti jonakin päivänä ihmettelet,mitä oikein tapahtui ja silloin minun sukuni on jo julkisuudessa ja sinä voit aivan rauhassa turvautua naispresidenttiin ilkeillessäsi.Jumala on ratkaiseva tämänkin asian minun hyödykseni ja sinun suunsoittosi Profeetan virassa olevaa kohtaan on oleva onnettomuus ja turmio sinun suvullesi.En tahdo tavata myöskään poikiasi,enkä poikiesi poikia."Vuosikymmeniin,en garde,eimen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tää on kuin
nippelipää kirjoitti:
taida paljon oikeusapua tulla :D
hauskan kirjan lukeista. harvoja juttuja voi ottaa vakavissaan, mut huomaatkos että ennen pente sai säpinää palstalla ja nyt profeetta antaa piristäviä piikkejä. ettei vaan kundi provoilisi ja naureskelisi vanhingoniloisena, kun me vastaillaan. jostain syystä mulle tulee profetaasta mieleen veikko vennamo ja miina äkkijyrkkä...
- vihasi yli?
-"Mieltään muuttelevia minä vihaan".Huomaatkos edes itse,miten kiero olet,välillä esiinnyt minulle ystävänä,varsinkin silloin,kun jäät toiseksi väittelyssäsi,alat heti hieroa välejäsi kuntoon,se on osoitus kierosta luonteestasi.Sitten taas vähän ajan kuluttua haukut.Olet juuri sellainen ihminen,josta Raamattu kertoo.ensin teet ilkityön ja sitten yht´äkkiä sanot hymyssä suin:"Leikkiähän tämä vain oli".Minullakin on ystäviä täällä Helsingissä ja lisää tulee koko ajan,kun taas sinulta ne vähenevät,aivan kuin Tarjalta valta(Olen aatteiltani Kokoomuslainen).Ei se minua haittaa,jos sinulla on vanhemmistoissa ystäviä,pistetään vanhemmistoveljet vaihtoon,jos tarve vaatii.Sinähän et kuulu helluntaiherätykseen ja minut taas Herra kutsui Suomen helluntaiherätyksen johtoon.Viha sydämessäni sinua ja sukuasi kohtaan säilyy,johtuen moukkamaisesta asenteestasi.Tuollaista miestähän jo lapsetkin pelkäävät.Alat jo olemaan "iltapäivän lapsi",tunnusta pois vain.Voit yrittää "hieroa" välejämme kuntoon,silti jonakin päivänä ihmettelet,mitä oikein tapahtui ja silloin minun sukuni on jo julkisuudessa ja sinä voit aivan rauhassa turvautua naispresidenttiin ilkeillessäsi.Jumala on ratkaiseva tämänkin asian minun hyödykseni ja sinun suunsoittosi Profeetan virassa olevaa kohtaan on oleva onnettomuus ja turmio sinun suvullesi.En tahdo tavata myöskään poikiasi,enkä poikiesi poikia."Vuosikymmeniin,en garde,eimen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Olet profeetta
Tuota äskeistä en kirjoittanut minä.Olisiko ehkä ollut Jukka Finland itse?En sano niin,koska en tiedä varmasti.Joka tapauksessa,vaikka käytän huutomerkkejä,en koskaan kirjoita viestiä Caps Lockí päällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
etkä tiedä varmasti?
- et olisi
Sanoi Herra minulle itsestäni.Tuo ilmoitus on tullut Herralta Pyhästä Hengestä.Katsopa,mitä Daavid kuolin vuoteellaan puhui pojallensa Salomolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arvollinen edes pyyhkimään Daavidin persettä!!!
Herää jo harhoistasi!!!!!!!!! - sinut pimeyteen
-"Mieltään muuttelevia minä vihaan".Huomaatkos edes itse,miten kiero olet,välillä esiinnyt minulle ystävänä,varsinkin silloin,kun jäät toiseksi väittelyssäsi,alat heti hieroa välejäsi kuntoon,se on osoitus kierosta luonteestasi.Sitten taas vähän ajan kuluttua haukut.Olet juuri sellainen ihminen,josta Raamattu kertoo.ensin teet ilkityön ja sitten yht´äkkiä sanot hymyssä suin:"Leikkiähän tämä vain oli".Minullakin on ystäviä täällä Helsingissä ja lisää tulee koko ajan,kun taas sinulta ne vähenevät,aivan kuin Tarjalta valta(Olen aatteiltani Kokoomuslainen).Ei se minua haittaa,jos sinulla on vanhemmistoissa ystäviä,pistetään vanhemmistoveljet vaihtoon,jos tarve vaatii.Sinähän et kuulu helluntaiherätykseen ja minut taas Herra kutsui Suomen helluntaiherätyksen johtoon.Viha sydämessäni sinua ja sukuasi kohtaan säilyy,johtuen moukkamaisesta asenteestasi.Tuollaista miestähän jo lapsetkin pelkäävät.Alat jo olemaan "iltapäivän lapsi",tunnusta pois vain.Voit yrittää "hieroa" välejämme kuntoon,silti jonakin päivänä ihmettelet,mitä oikein tapahtui ja silloin minun sukuni on jo julkisuudessa ja sinä voit aivan rauhassa turvautua naispresidenttiin ilkeillessäsi.Jumala on ratkaiseva tämänkin asian minun hyödykseni ja sinun suunsoittosi Profeetan virassa olevaa kohtaan on oleva onnettomuus ja turmio sinun suvullesi.En tahdo tavata myöskään poikiasi,enkä poikiesi poikia."Vuosikymmeniin,en garde,eimen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lopullisesti. Raamattu kieltää totaalise4sti vihaamasta ketään! Jos sinä vihaat uskovaista ihmistä niin oelt tosiasiassa murhaaja! Eikä murhaajissa ole iankaikkista elämää! Etkä muuten ole Jumalan, vaan ssatanan asettama profeetta!
- hallusinaatiota
Sanoi Herra minulle itsestäni.Tuo ilmoitus on tullut Herralta Pyhästä Hengestä.Katsopa,mitä Daavid kuolin vuoteellaan puhui pojallensa Salomolle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sillä ei Jumala ole sinulle puhunut, että olisit kuningas Daavidin veroinen! ET todellakaan ole, vaan pimeyden ruhtinaan palveluksessa!
- Eikä sinusta sitä tule
YMMÄRRÄTKÖ, ETTÄ ET OLE PROFEETTA?
Ei sinusta tosin sellaista tulekkaan.
OLET HOUKKA, YLPEILEVÄ POJAN KLOPPI!
- katsos vaan
Puskii, painakaa päälle vaan. Katsos miten tuo vastustajasi alkaa jo väsyä, kraiveliin kiinni vaan. Hei sinä siinä ei saa kampittaa, pure vaikka korvasta.
- Napoya
parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen kireällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538