Onko oulussa muita

lestaadiolaisia autokouluja

kuin ak lisenssi ja antin autokoulu.

69

4529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokoulun

pitäisi olla lestadiolainen ja kepulainen???

• juuri siksi

nimenomaan ei saa olla se eka LAHKO,kepulikin on parree!

• zzz...

hyvä tietää.siis ei yrkälle.

• Spiritual Materials

Että ihan lestadiolaisia autokouluja?
      Kerran kerrottiin, että jossain päin Suomea olisi ollut jehovalainen talo!

Milloinkahan muutkin esineet kuin laitokset ja kiinteistöt alkavat tunnustaa uskoa??

• Jatkossa

kannattaa osoittaa älykkyysosamääränsä vaikka jossain muualla kuin tällä osastolla.
        Kaikki muut ovat tuntuneet ymmärtäneen kysyjän kysymyksen...tuskinpa sunkaan kommenttis ihan vitsiksi oli tarkoitettu, motiivisi kirjoittamaasi viestiin voi varmaan jokainen älytä.

• juttua
        Jatkossa kirjoitti:

kannattaa osoittaa älykkyysosamääränsä vaikka jossain muualla kuin tällä osastolla.
        Kaikki muut ovat tuntuneet ymmärtäneen kysyjän kysymyksen...tuskinpa sunkaan kommenttis ihan vitsiksi oli tarkoitettu, motiivisi kirjoittamaasi viestiin voi varmaan jokainen älytä.

Kai niitä löytyy muitaki lestadiolaisvetoisia autokouluja Oulusta kuin Lisenssi... Mitäpä tuosta nolostumaan, sehän on jokaisen oma asia, mitä lahkolaisuutta edustaa, ei sitä kannata hävetä tai peitellä. Se on vähän niinku ois paskat housussa- muka salaa. Kaikella kunnioituksella.
        Hyvä bisnesvinkki vielä tässä: Rauhanyhdistyksen tiloihin kunnon autokoulu pystyyn.

• mäkään

tienny tuosta mitään ja olin jo ilmottautumassa lisenssiin
      katselen nyt muita vaihto ehtoja

• niinkös

tilanne nyt sitten on. Minua ei kiinnosta lähteä autokouluun, missä joutuu miettimään mitä opettaja ajattelee minusta pakanalapsesta, joka varmasti kirota tärskäyttää ensimäisessä pahassa paikassa. En tiedä onko nämä vain minun ennakkoluuloja, mutta toisaalta harvat kokemukset lestadiolaisista ovat olleet juuri tämän kaltaisia, että on pitkin nenän vartta katseltu, kun ajatusmaailmani (lievä punk-henkisyys) näkyy ulkoisesta olemuksestani. Autokouluun menolla ei nyt kuitenkaan ole kiire, vasta ensi kesänä, mutta olen hyvissä ajoin tässä kuulostellut sopivaa, niin hinnaltaan kuin opetukseltaankin.

• kylä näin on
        niinkös kirjoitti:

tilanne nyt sitten on. Minua ei kiinnosta lähteä autokouluun, missä joutuu miettimään mitä opettaja ajattelee minusta pakanalapsesta, joka varmasti kirota tärskäyttää ensimäisessä pahassa paikassa. En tiedä onko nämä vain minun ennakkoluuloja, mutta toisaalta harvat kokemukset lestadiolaisista ovat olleet juuri tämän kaltaisia, että on pitkin nenän vartta katseltu, kun ajatusmaailmani (lievä punk-henkisyys) näkyy ulkoisesta olemuksestani. Autokouluun menolla ei nyt kuitenkaan ole kiire, vasta ensi kesänä, mutta olen hyvissä ajoin tässä kuulostellut sopivaa, niin hinnaltaan kuin opetukseltaankin.

on se onni vaikkakin itse piut paut välitän kenenkään uskon vakaumuksesta niin tarkkaan pyrin selvittään kuitenkin ettei tule lapsus,että autokoulu oisikin ko.lahkolaisten.näinhän se vaan on että usk.veljet sielä ovat opinahjossa keskenään,siis en halua pilata heidän harmoniaa,joten muu saa "kelvata"miulle. sanokaa mielipiteitä muuutkin,ei tää ole TABU.

• LESTOJEN
        kylä näin on kirjoitti:

on se onni vaikkakin itse piut paut välitän kenenkään uskon vakaumuksesta niin tarkkaan pyrin selvittään kuitenkin ettei tule lapsus,että autokoulu oisikin ko.lahkolaisten.näinhän se vaan on että usk.veljet sielä ovat opinahjossa keskenään,siis en halua pilata heidän harmoniaa,joten muu saa "kelvata"miulle. sanokaa mielipiteitä muuutkin,ei tää ole TABU.

autokouluun,veljeni kävi ANTIN AUTOKOULUSSA.SE RIITTI:

• olla joku

sellainen julkinen tieto näistä asioista, että vois valita mihin menee autokouluun. Eikös siihen ole kuitenkin kaikilla oikeus.
        Olen itse sen verran "rajoittunut" että en pysty menemään autokouluun teeskentelemään puolipyhää ja puhdasta, kun sitä en ole.

• Miksi riitti?
        LESTOJEN kirjoitti:

autokouluun,veljeni kävi ANTIN AUTOKOULUSSA.SE RIITTI:

Jos veljesi kävi Antin Autokoulussa niin miten siinä kävi kerroppa?
        Väänsikö ne veljesi uskoon vai? Tuliko veljesi armolliseen onnelliseen uskoon vai?
        Taidat olla tuulen vietävänä ja puron hourimana.......

• ko. autokoulun poikia
        Miksi riitti? kirjoitti:

Jos veljesi kävi Antin Autokoulussa niin miten siinä kävi kerroppa?
        Väänsikö ne veljesi uskoon vai? Tuliko veljesi armolliseen onnelliseen uskoon vai?
        Taidat olla tuulen vietävänä ja puron hourimana.......

eikös niin....

• taidakkaan

olla,en oo ainakaan kuullu.

• aisti

kuulolla pitää olla,ne ovat hissunkissun.

• äimänkäkönen
        aisti kirjoitti:

kuulolla pitää olla,ne ovat hissunkissun.

Ketkä ovat hissunkissun?

Miten tämä liittyy autokouluihin?

• koko ketju
        äimänkäkönen kirjoitti:

Ketkä ovat hissunkissun?

Miten tämä liittyy autokouluihin?

jos sitten avautuisi...

• ETTE VASTAA,oliko liian kip...
        koko ketju kirjoitti:

jos sitten avautuisi...

Tästä asissta olisi hieno asia jutella.

• vaikeaa
        ETTE VASTAA,oliko liian kip... kirjoitti:

Tästä asissta olisi hieno asia jutella.

keskustella näköjään, seurakunta vaikenee, hehhehh.

• sompaileva
        vaikeaa kirjoitti:

keskustella näköjään, seurakunta vaikenee, hehhehh.

Eikö usko sitten ole jokaisen oma henkilökohtainen asia?
        Miksi sitä pitäisi levitellä autokoulupalstalla. Ei täällä mitkään muutkaan istit vakaumuksiaan esittele. Vai onko täällä ollut juttuja helluntailaisista, muhamettilaisista, ateistisista jne autokouluista. Yhtään enempää ei pidetä tapana kertoa kenenkään vakaumuksista autokoulumainoksissa tai -esitteissä.
        Eihän muidenkaan alojen firmat esittäydy töissään ja toimissaan tekijöiden uskojen ja vakaumuksien kautta.
        Ainoita poikkeuksia tähän taitavat olla esim. jotkut hengelliset musiikki- ja kirjapuodit, joilla markkinoitavaan tarjontaan liittyy joku uskonto tai uskontoja.

Eli vakaumuksen voi kukin hyvällä omallatunnolla pitää omina tietoinaan.
        Voi sen kertoa, jos tahtoo, mutta ei siihen voi velvoittaa, eikä järkevästi ajatellen edes yllyttää.

Voitanee kokeilla miten hyvin alkaa tulla kerrontaa, jos vaihdetaan tuota ismiä johonkin toiseen, esim. körttiläisyyteen, ja jos ei tärppää sieltä, niin sitten taas vaihto jne…

Onhan kuitenkin niin, että ajokortin haltija saa uskoa tai olla uskomatta, ja uskova/ei-uskova saa ajaa tai olla ajamatta.

• SUOMESSAKIN
        sompaileva kirjoitti:

Eikö usko sitten ole jokaisen oma henkilökohtainen asia?
        Miksi sitä pitäisi levitellä autokoulupalstalla. Ei täällä mitkään muutkaan istit vakaumuksiaan esittele. Vai onko täällä ollut juttuja helluntailaisista, muhamettilaisista, ateistisista jne autokouluista. Yhtään enempää ei pidetä tapana kertoa kenenkään vakaumuksista autokoulumainoksissa tai -esitteissä.
        Eihän muidenkaan alojen firmat esittäydy töissään ja toimissaan tekijöiden uskojen ja vakaumuksien kautta.
        Ainoita poikkeuksia tähän taitavat olla esim. jotkut hengelliset musiikki- ja kirjapuodit, joilla markkinoitavaan tarjontaan liittyy joku uskonto tai uskontoja.

Eli vakaumuksen voi kukin hyvällä omallatunnolla pitää omina tietoinaan.
        Voi sen kertoa, jos tahtoo, mutta ei siihen voi velvoittaa, eikä järkevästi ajatellen edes yllyttää.

Voitanee kokeilla miten hyvin alkaa tulla kerrontaa, jos vaihdetaan tuota ismiä johonkin toiseen, esim. körttiläisyyteen, ja jos ei tärppää sieltä, niin sitten taas vaihto jne…

Onhan kuitenkin niin, että ajokortin haltija saa uskoa tai olla uskomatta, ja uskova/ei-uskova saa ajaa tai olla ajamatta.

VALTAVÄESTÖN TÄYTYY TIETÄÄ MIHIN AUTOKOULUUN YMS.ON MENOSSA.

• sompaileva
        SUOMESSAKIN kirjoitti:

VALTAVÄESTÖN TÄYTYY TIETÄÄ MIHIN AUTOKOULUUN YMS.ON MENOSSA.

"VALTAVÄESTÖN TÄYTYY TIETÄÄ MIHIN AUTOKOULUUN YMS.ON MENOSSA."

Kyllä varmasti lukutaitoinen valtaväestö palveluyrityksen sisään astuessaan tietää, mihin yritykseen on menossa.

Vai tarkoittaako tuo sitä, että joka firman omien ja vuokrakiinteistöjen, taksien, bussien, rekkojen, lentokoneiden, laivojen, lehti- ja tv-mainosten firmakyltin alle pitäisi tekstata vielä esim. yrittäjän puoluekanta, uskonto, harrastukset, ikä yms. yksityisasiat?
        Ja mitä muuta vielä??

• tied.
        sompaileva kirjoitti:

Kyllä varmasti lukutaitoinen valtaväestö palveluyrityksen sisään astuessaan tietää, mihin yritykseen on menossa.

Vai tarkoittaako tuo sitä, että joka firman omien ja vuokrakiinteistöjen, taksien, bussien, rekkojen, lentokoneiden, laivojen, lehti- ja tv-mainosten firmakyltin alle pitäisi tekstata vielä esim. yrittäjän puoluekanta, uskonto, harrastukset, ikä yms. yksityisasiat?
        Ja mitä muuta vielä??

Mutta yhtiömuoto häätyy tietää,HE HE!asiassa pysyäkseen niin kuten on todettu aiemmin emme häpeä sitä että olemme,ketkä sitten olemmekin lestadiolaisia...

• lähtien
        tied. kirjoitti:

Mutta yhtiömuoto häätyy tietää,HE HE!asiassa pysyäkseen niin kuten on todettu aiemmin emme häpeä sitä että olemme,ketkä sitten olemmekin lestadiolaisia...

mielestäni.Kaikkien Lestjojen TÄYTYY ILMOITTAA KETÄ HE OVAT.

• ÿmmärränän
        lähtien kirjoitti:

mielestäni.Kaikkien Lestjojen TÄYTYY ILMOITTAA KETÄ HE OVAT.

jos kukukaan ei rakasta

• ihan hyvä alku
        sompaileva kirjoitti:

Ja mitä muuta vielä??

sille että tuommoset salaseuralaiset tulis julki.

• se alakaa
        ÿmmärränän kirjoitti:

jos kukukaan ei rakasta

ahistammaan pikkuhilijaa ja se näkkyy toiminnoisa

• kasvaa
        se alakaa kirjoitti:

ahistammaan pikkuhilijaa ja se näkkyy toiminnoisa

mikä on papin ammattitauti ?(kaikella kunnioituksella, ketään pilkkaamatta)

-no tietenki hengenahistus.

Tässähän alkaa olemaan samat lieveilmiöt ko. kouluilla.

• oon jo täysi-ikäinen ajokor...
        ihan hyvä alku kirjoitti:

sille että tuommoset salaseuralaiset tulis julki.

voi lapset rakkaat ja lapsenmieliset rakkaat!!

teillä menis ihan koko elämä uusiksi jos alettaisiin julkistella uskonnollisia taustoja sekä poliittisia kantoja mainoksissa ym jotta saisitte "valita rauhassa" missä asioitte ja kenen tekemällä asfaltilla kuljette =) , ettei vain tulisi astuttua jonkun juutalaisen istuttamalle puistonnurmelle tai pissattua yleisvessassa mihin on pytyn myynyt ateisti mutta ruuvit ruuvasikin uskovainen!! =)

ajatelkaa nyt ku ei voi talosta poistua ku pihakivet myi lestaadiolainen.

kerran kyllä mietin lohikeittoa syödessäni onkohan kalastaja ollut lestadiolainen?...

vai että autokoulut on nyt tapetilla työntekijöiden uskonnollisten taustojen takia?

Valitkaa rauhassa mihin menette pankkiin ja autokouluun ja kauppaan sekä yleisövessaan mutta tehkää se oikeita asioita tarkistellen älkääkä sortuko pikkumaisuuksiin. Meijän perheessä olut on viikonloppuisin pöydässä ja juhlissa jopa kossuakin. Olen nähnyt passion of the christ - leffan kahdesti, enkä usko raamatun tapahtumiin enkä pidä uskonnon tuputtamisesta. Silti asioimme ihan missä vittu huvittaa koska ei koskaan oo haitannu onko omistaja/myyjä/toimittaja/kalastaja minkälainen tai värinen tahansa, koska mua ei kiinnosta muu kuin palvelun tai tavaran laatu ja saatavuus. piste. miettikääpä sitä..

• 777
        oon jo täysi-ikäinen ajokor... kirjoitti:

voi lapset rakkaat ja lapsenmieliset rakkaat!!

teillä menis ihan koko elämä uusiksi jos alettaisiin julkistella uskonnollisia taustoja sekä poliittisia kantoja mainoksissa ym jotta saisitte "valita rauhassa" missä asioitte ja kenen tekemällä asfaltilla kuljette =) , ettei vain tulisi astuttua jonkun juutalaisen istuttamalle puistonnurmelle tai pissattua yleisvessassa mihin on pytyn myynyt ateisti mutta ruuvit ruuvasikin uskovainen!! =)

ajatelkaa nyt ku ei voi talosta poistua ku pihakivet myi lestaadiolainen.

kerran kyllä mietin lohikeittoa syödessäni onkohan kalastaja ollut lestadiolainen?...

vai että autokoulut on nyt tapetilla työntekijöiden uskonnollisten taustojen takia?

Valitkaa rauhassa mihin menette pankkiin ja autokouluun ja kauppaan sekä yleisövessaan mutta tehkää se oikeita asioita tarkistellen älkääkä sortuko pikkumaisuuksiin. Meijän perheessä olut on viikonloppuisin pöydässä ja juhlissa jopa kossuakin. Olen nähnyt passion of the christ - leffan kahdesti, enkä usko raamatun tapahtumiin enkä pidä uskonnon tuputtamisesta. Silti asioimme ihan missä vittu huvittaa koska ei koskaan oo haitannu onko omistaja/myyjä/toimittaja/kalastaja minkälainen tai värinen tahansa, koska mua ei kiinnosta muu kuin palvelun tai tavaran laatu ja saatavuus. piste. miettikääpä sitä..

se kalja ja kossu lestoillekkin.Kiroillakkin saa,kunhan illalla pyytää synnit anteeksi.

• oon jo täysi-ikäinen ajokor...
        777 kirjoitti:

se kalja ja kossu lestoillekkin.Kiroillakkin saa,kunhan illalla pyytää synnit anteeksi.

kun et sitä näköjään edellisen viestin sisällöstä vielä älynnyt niin valaisen tyhmää vielä tarkentaen, ja lue nyt tarkkaan että ymmärrät sitten seuraavan kerran kommentoidessasi.

Minä en ole lestadiolainen enkä millään lailla uskovainen. Kirjoitin vain rehellisen mielipiteeni, eikä se tarkoita millään muotoa sitä että se olisi minkään uskontokunnan ym. yleismielipide.

Eli maistuuko kossu ja olut lestadiolaisille , sitä en tiedä enkä ole koskaan väittänyt tietäväni. 777 voikin samointein mennä luetunymmärtämiskurssille takaisin.

• 777
        oon jo täysi-ikäinen ajokor... kirjoitti:

kun et sitä näköjään edellisen viestin sisällöstä vielä älynnyt niin valaisen tyhmää vielä tarkentaen, ja lue nyt tarkkaan että ymmärrät sitten seuraavan kerran kommentoidessasi.

Minä en ole lestadiolainen enkä millään lailla uskovainen. Kirjoitin vain rehellisen mielipiteeni, eikä se tarkoita millään muotoa sitä että se olisi minkään uskontokunnan ym. yleismielipide.

Eli maistuuko kossu ja olut lestadiolaisille , sitä en tiedä enkä ole koskaan väittänyt tietäväni. 777 voikin samointein mennä luetunymmärtämiskurssille takaisin.

uskoo ken haluaa,

• mikä oli todistettava
        777 kirjoitti:

uskoo ken haluaa,

"uskoo ken haluaa"

Uskoo ken haluaa tai on uskomatta, sekä yrittäjä että asiakas.
        Äänestää, ken haluaa ja ketä haluaa tai on äänestämättä, sekä yrittäjä että asiakas.
        Ynnä muut omat asiat samalla sapluunalla.
        Ja se on siinä!

• 777
        mikä oli todistettava kirjoitti:

"uskoo ken haluaa"

Uskoo ken haluaa tai on uskomatta, sekä yrittäjä että asiakas.
        Äänestää, ken haluaa ja ketä haluaa tai on äänestämättä, sekä yrittäjä että asiakas.
        Ynnä muut omat asiat samalla sapluunalla.
        Ja se on siinä!

OLeT LESTO, NUILLA JUTTUILLASI NARAHDIT.Tiedän miten käy huonoille lesto yrittäjille,jos kauppa ei käy,on pakko "säveltää#,muuten sormet poikki,niinkuuin kävi eräälle pyöräkauppiaalle.JUTTU ON MUUTEN TOSI.

• ihmettelen?

Onko ihmeessä erikseen autokouluja uskontoon, politiikkaan, etniseen vähemmistöön, vammaisille jne. olevia autokouluja. Minkä vuoksi kysympähän vaan?

Mulle ei ole mitään merkitystä millään muulla asialla kuin saan vain autokoulussa hyvän opetuksen. Kukaan ei tule mun päätäni kääntämään ekä siihen edes uskoisikaa.
      Olkoon jokainen autokoulun omistaja mitä tahansa se ei mulla kuulu eikä mun asiat niille.

• YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY...

Lestot menee lestoje autokouluun,vammaiset vammaisten autokouluun jne.Ne on niinky erikoistuneet.

• nyt mulla meni ohi?
        YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY... kirjoitti:

Lestot menee lestoje autokouluun,vammaiset vammaisten autokouluun jne.Ne on niinky erikoistuneet.

nimimerkki YYYY.. on muuten aivan varmasti sama kuin toi 777. Ilmeisesti ei tiedä mistä kirjoittaa? Jostain on keksitty sana lesto sekä muitakin mulle ohi menneitä suomen kielen sanoja. nooh..

pikku vissyissään hyvä nimettömänä uskontorasismia harrastaa. Se on muuten lailla kiellettyä. Ikään , rotuun , sukupuoleen ym katsomatta.

• suomessa
        nyt mulla meni ohi? kirjoitti:

nimimerkki YYYY.. on muuten aivan varmasti sama kuin toi 777. Ilmeisesti ei tiedä mistä kirjoittaa? Jostain on keksitty sana lesto sekä muitakin mulle ohi menneitä suomen kielen sanoja. nooh..

pikku vissyissään hyvä nimettömänä uskontorasismia harrastaa. Se on muuten lailla kiellettyä. Ikään , rotuun , sukupuoleen ym katsomatta.

o kielletty ilimasemasta mielipiettä sitä tässä mietin. ymmärrän hyvin nuita aiempia nuorison kirjotuksia, ei kaikki(muut ku heimolaiset) halua lähteä lestaadiolaisten autokouluun ja jokaisella on oikeus valita. ei tämä o mittään rasismia.miten o muuten, lestaadiolaiset, eikö tietokone ja varsinki intternetti olekaan suuri synti ku näytte täälläkin sukkuloivan ja nimimerkkien takaa sanan säilällä sivaltavan hehhhehhhheeee-----

• täällä ainaki
        YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY... kirjoitti:

meidän koko perhe on kokennut kovia lestatiolaisten taholta kun ne ovat sellaisia että sormella osoittelevat muita vaikka ite teki mita vaan.. telkkukin pitää olla kaapissa saa laittaa kaapinovi kiinni jos joku naapurin lestaatiolaisystävä tulee käymään ettei näe että syntiä sitä harrastetaan ja monen kanavan kanssa. sitten kerran yksi naapurin lestaatiolais nainen sanoi minua huoraksi kun olin poikaystäväni kanssa pussailemassa talon nurkalla niinku ihan vaaan silleee. vaikka olenkin ihan neitsyt vielä. eikä me mitään kähmitty ku imutettii vaa. ihme hommaa, kavereille kerroin ni neki ihmetteli ja moni oli sitä mietä että ne kaikki lestaatiolaiset, joita me sanotaan lessuiksi, on tympeetä sakkia kun ovat tuomittemassa heti kaikki nuoret. tietääköhän niitten nuorten lessujen äiti ja isät mitä ne niitten omat pikku pyhät jälkeläiset touhuaa, kyllä niillekki kalja ja savukkeet maistuu ja kirosanat sanotaan niinku muutki nuoriso. nii ja sitte kerran mun äiti tuli kaupasta ni se naapurin lessu kävi sille aukomaan että taasko ostit kaljaa ku se oli vaan pari saunakaljaa ostanu. se oli se lessu jotain selittäny että ei saa juopua viinistä. äiti vaan sano,että ei se ookkaan viiniä ku olutta. tympii tuommonen kyttäys ja teeskentely.

• nyt mulla meni ohi?
        suomessa kirjoitti:

o kielletty ilimasemasta mielipiettä sitä tässä mietin. ymmärrän hyvin nuita aiempia nuorison kirjotuksia, ei kaikki(muut ku heimolaiset) halua lähteä lestaadiolaisten autokouluun ja jokaisella on oikeus valita. ei tämä o mittään rasismia.miten o muuten, lestaadiolaiset, eikö tietokone ja varsinki intternetti olekaan suuri synti ku näytte täälläkin sukkuloivan ja nimimerkkien takaa sanan säilällä sivaltavan hehhhehhhheeee-----

en ole lestadiolainen , enkä millään lailla uskovainen. En vaikka kuinka yrität. Ymmärrän kyllä jos elämää helpottaa ajatella niin... Pikku vissyissään...

• provosointia
        täällä ainaki kirjoitti:

meidän koko perhe on kokennut kovia lestatiolaisten taholta kun ne ovat sellaisia että sormella osoittelevat muita vaikka ite teki mita vaan.. telkkukin pitää olla kaapissa saa laittaa kaapinovi kiinni jos joku naapurin lestaatiolaisystävä tulee käymään ettei näe että syntiä sitä harrastetaan ja monen kanavan kanssa. sitten kerran yksi naapurin lestaatiolais nainen sanoi minua huoraksi kun olin poikaystäväni kanssa pussailemassa talon nurkalla niinku ihan vaaan silleee. vaikka olenkin ihan neitsyt vielä. eikä me mitään kähmitty ku imutettii vaa. ihme hommaa, kavereille kerroin ni neki ihmetteli ja moni oli sitä mietä että ne kaikki lestaatiolaiset, joita me sanotaan lessuiksi, on tympeetä sakkia kun ovat tuomittemassa heti kaikki nuoret. tietääköhän niitten nuorten lessujen äiti ja isät mitä ne niitten omat pikku pyhät jälkeläiset touhuaa, kyllä niillekki kalja ja savukkeet maistuu ja kirosanat sanotaan niinku muutki nuoriso. nii ja sitte kerran mun äiti tuli kaupasta ni se naapurin lessu kävi sille aukomaan että taasko ostit kaljaa ku se oli vaan pari saunakaljaa ostanu. se oli se lessu jotain selittäny että ei saa juopua viinistä. äiti vaan sano,että ei se ookkaan viiniä ku olutta. tympii tuommonen kyttäys ja teeskentely.

sano mitä sanot, puhtaasti äsköisellä yrität provosoida. Pistähän töllö vaan kaappii, ainaki sinä olet sitä tarpeeksi näköjään katsonut. Aikuinen mies ja pientä tyttöä esittää?? imuta imuta...

• mies vaan 15 tyttö
        provosointia kirjoitti:

sano mitä sanot, puhtaasti äsköisellä yrität provosoida. Pistähän töllö vaan kaappii, ainaki sinä olet sitä tarpeeksi näköjään katsonut. Aikuinen mies ja pientä tyttöä esittää?? imuta imuta...

oletko sä lestaatiolainen ku noin hermostuit mun kirjotuksesta?

• päästä...

en ole lestadiolainen , enkä millään lailla uskovainen. En vaikka kuinka yrität. Ymmärrän kyllä jos elämää helpottaa ajatella niin... Pikku vissyissään...

ai vissyissäs sinä naputtelet.mulle on ihan tuo ja tämä kuka tai mikä sinä olet. lestot on lestoja turhaan sinä siitä hermostut vissyissäsi tai ilman

• En kuitenkaan ajanut ajokor...

Lestaadiolaisessa autokoulussa,koska niiden maine ei ollut kehuttava ja hinta oli erittäin kallis.

• en kuitenkaan ajanut ajokor...
        suomessa kirjoitti:

Lestaadiolaisessa autokoulussa koska opetuksen taso ja hinta kavereiden mukaan ei ollut ok.

• anteeksi
        En kuitenkaan ajanut ajokor... kirjoitti:

Lestaadiolaisessa autokoulussa,koska niiden maine ei ollut kehuttava ja hinta oli erittäin kallis.

Tuli sama viesti kahdesti

• että sinä
        anteeksi kirjoitti:

Tuli sama viesti kahdesti

uskalsit tuon käydä tunustamaan.se oli hieno teko.kiitos oikeasti.

• kyllä
        mies vaan 15 tyttö kirjoitti:

oletko sä lestaatiolainen ku noin hermostuit mun kirjotuksesta?

haista les pitkä vitt.

• 666
        että sinä kirjoitti:

uskalsit tuon käydä tunustamaan.se oli hieno teko.kiitos oikeasti.

JOKU USKALTAA KERTOA TOTUUDEN.

• veci

sama se onko vissyssäänsä.ASIOISTA on puhuttava niiden oikeilla nimikkeillä,nimillä.vai rasismia ollaan sitä ny niin vi...n herkkää hipiää.tumma vai lankki nassu...

• tuohon vastata

rehellisesti että luojalle kiitos, ei ole muita...

• Lestaadiolaisille

Pitää avata oma keskustelupalsta.

• muuta pitäs
        Lestaadiolaisille kirjoitti:

vaan oisko se syntiä

• ihan oma
        Lestaadiolaisille kirjoitti:

valtio saman tein

• idea hyvä
        ihan oma kirjoitti:

valtio saman tein

sinä!

• näiden tyyppien
        idea hyvä kirjoitti:

sinä!

tulisi saada johtaa tätä maata. on ne sen verran varmasti järkevää ja asiantuntevaa sakkia. =)

• kun luin näitä asiantuntijoita
        näiden tyyppien kirjoitti:

tulisi saada johtaa tätä maata. on ne sen verran varmasti järkevää ja asiantuntevaa sakkia. =)

kyllä nämä supisuomalaiset herrat ja rouvat sekä toistensa kilpailijat varmasti asiansa osaavat joten eiköhän valita seuraavissa vaaleissa nämä täällä kirjoittelijat meille eduskuntaan ja yksi pressaksi.

• Lestaadiolaisilla
        kun luin näitä asiantuntijoita kirjoitti:

kyllä nämä supisuomalaiset herrat ja rouvat sekä toistensa kilpailijat varmasti asiansa osaavat joten eiköhän valita seuraavissa vaaleissa nämä täällä kirjoittelijat meille eduskuntaan ja yksi pressaksi.

Kilpailijoitakin?

• kukaan pystyt
        Lestaadiolaisilla kirjoitti:

Kilpailijoitakin?

kilpalemaan heitän kanssaan v-mäisyydessä

• sun kanssa
        kukaan pystyt kirjoitti:

kilpalemaan heitän kanssaan v-mäisyydessä

kieliopista. hra 777

• 777
        sun kanssa kirjoitti:

kieliopista. hra 777

MINUN VIESTI.SITÄPAITSI OLEN ROUVA.

• enkä varsinkaan
        sun kanssa kirjoitti:

kieliopista. hra 777

sama tyyppi ku 777.
        Tavaile sinä kuule niitä kielioppivirheitä sieltä Pipliastas, ärsyttää tuommonen tyhjän nipottaminen. LEssu.

• TÄSSÄ TÄYTTÄ ASIAA

Naurattaa, kun finninaamaiset kakarat pohtivat autokoulujen hintojen eroa. Valitsevat sokeasti jopa halvimman. Hyvä niin. Sillä torvelot saa mennäkin halpaan ja vipuun. Korviaan myöten. Tyhmiä saa pettää, on vanha sanonta.
      Ei kait kukaan tosissaan usko, että jokainen autokoulu olisi l ä h e s k ä ä n saman tasoinen. Vitsi. Vitsi. No ei vamuudella.
      Jokainen sen tietää, mutta hakee kaaaaaaaikista halvempaa. Ja katuvat myöhemmin.

Jos koulu on huono, on hinta alhainen.
      Jos ei ole huono, hinta lienee oikeutetusti hieman korkampi, mutta tulokset ovatkin täysin toista luokkaa. Eikä ole yllätysmaksuja.
      Monilla autokouluilla on tälläkin hetkellä vaarana menettää autokoululupansa, koska viranomaiset ovat huomauttaneet mokista ja vääristä toiminnoista.
      Myös opetuksen tasosta ja tuloksista.

Ne ovat niitä alle torihintojen myyjiä. Pääosa.

Virossa sana halpa tarkoittaa huonoa.
      Niin myös liikebisneksessä. Erityisesti autokouluissa. Katsokaa autokouluopettajia.
      Osa heistä on tosi siistejä, asiallisia ja asiansa tuntevia.
      Loput on rähjävaatteissa, suttuisia, kädet koko ajan taskussa, puhuvat sontaa, leveilevät naisjutuillaan ja juopoyttteluillaan ja silleen.
      Teoria- ja ajotunnit mössötetään sontaa, eikä ole mitään käsitystä liikennealan asioista, eikä opettasmisen alkeista ja asiakkaan huolitsemisesta.

Mikä on jatkokoulutuksen taso ja määrä. Kenelle?

Ota halpa ja pety. Ota kaverisi suosittelema ja olet iloinen.
      Yksi mittari on siinä, että autokoulusi on riittävän vanha ja vieläkin hengissä.

Käy paikalla. Jos on liian virallista, tai jos on ylituttavallista ja moukkamaisuutta, unohda se koulu. Olet ihminen ja asiakas.

Uudet pikavipeltäjät ja sellaiset saa unohtaa.

• liikenneopen palkka

Nykyään tähtitieteellinen.Läh4etinin viestin jo toiselle osastolle,mutta jos jatkuu kaikki autokouluomistajat KONKURSSI.

• temppuilijat
        liikenneopen palkka kirjoitti:

Nykyään tähtitieteellinen.Läh4etinin viestin jo toiselle osastolle,mutta jos jatkuu kaikki autokouluomistajat KONKURSSI.

vaativat itselleen palkkaa sillä perusteella että ovat istuneet jossain penkissä pitempään ku muut ja sitten se istuminen jatkuu siinä autossa ja mitään ei opeteta. palkka vois olla sen mukainen hommansa hoitaa ku prosentit onnistumisesta on kuitenki saatavana

• prossat
        temppuilijat kirjoitti:

vaativat itselleen palkkaa sillä perusteella että ovat istuneet jossain penkissä pitempään ku muut ja sitten se istuminen jatkuu siinä autossa ja mitään ei opeteta. palkka vois olla sen mukainen hommansa hoitaa ku prosentit onnistumisesta on kuitenki saatavana

vai niin.aines on kuitenkin eri.ei mee yks yhteen.muut keinot kyllä löytyy miten liksa ois oikeuden mukainen.pitäs tehä sika nopeasti jotain,tason nostamiseksi.nyk.ausk.tantit.on aivan tasotonta skeidaa,hävettää! kuka edes niitä enää ottaa riesaksi,menee NAAMA!sama homma kuin ajas käärmettä pulloon...

• edelliseen kirjoitukseen
        temppuilijat kirjoitti:

tarkoitin tuolla sitä, että monenlaista yrittäjää liikkeellä kyseenalaisin konstein, viisas valitsee mihinkään lahkoon kuulumattoman, hyvämaineisen autokoulun, jossa tasokas opetus. Tähän porukkaan ei voine laskea juuri finneistään ja angsteistaan eroon päässeitä tai pääseviä teininappuloita jotka leikkivät autokoulun johtajaa.

• olla toimitusjohtajia
        edelliseen kirjoitukseen kirjoitti:

tarkoitin tuolla sitä, että monenlaista yrittäjää liikkeellä kyseenalaisin konstein, viisas valitsee mihinkään lahkoon kuulumattoman, hyvämaineisen autokoulun, jossa tasokas opetus. Tähän porukkaan ei voine laskea juuri finneistään ja angsteistaan eroon päässeitä tai pääseviä teininappuloita jotka leikkivät autokoulun johtajaa.

eikö niin. hiekkalaatikkovisiot toteen "aikuisena"
        HAHHAHA

• näin eikä
        olla toimitusjohtajia kirjoitti:

eikö niin. hiekkalaatikkovisiot toteen "aikuisena"
        HAHHAHA

lestaadiolaiset kaan ole poikkeus täsä asiasssa,

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe