Katjalla/Anu Koskinen on huono rooli salkkareis, kun se on aika usein niin surullinen siinä sarjas,eikös se juoni jatkunut niin et Katja masentuu vain yhä enemmän sarjan jatkuessa..
Katja Vainio
6
1582
Vastaukset
- piipa
Ei Katja mun mielestä mikään masentunut ole ollut missään vaiheessa, sitä vaan rassaa, kun se joutuu siskonsa jälkiä hoitaan ja se, kun Jenni vie siltä kaikki miehet.
Huono rooli sillä on munkin mielestä sinänsä, koska se tuntuu jotenkin niin epäuskottavalta, että se fiksuna naisena ei löydä seuraa, kun taas siihen blondi kanaan kaikki ihastuu, vaikka luulis, että esim. Tonin kaltaiset miehet arvostavat aivoja.
Katja kyl joutuu jossain vaiheessa pöpilään, mutta se ei johdu siitä itsestään vaan se Jenniin ihastunut syöttää sille salaa tabuja sekä huijaa sitä uskomaan, että se on sekoomassa.- minä
Joo oon iha samaa mieltä.
- Anonyymi
olisi kivaa jos katja vainio palaisi salkkareihin
- Anonyymi
Rukouksiisi on vastattu ja Katja Vainio palaa salkkareihin syyskaudella. Katja Vainio päräyttää ensitöikseen housuihinsa kahden kilon paskan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukouksiisi on vastattu ja Katja Vainio palaa salkkareihin syyskaudella. Katja Vainio päräyttää ensitöikseen housuihinsa kahden kilon paskan.
Kukas sen on sinne raiskannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sen on sinne raiskannut?
Eli siis se iänaikainen isänarvuuttelu alkaa taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911