Oikeuden Jumala on kuollut - miksi?
Kysymys foorumiväelle
39
1054
Vastaukset
- olet,
vain väsynyt ja masentunut ja sen takia sinulle on tuollainen tunne. Älä usko sitä tunnetta, joka tulee lihasi kautta, vaan usko Raamattuun, eli Sanaan, sillä tämä Sana on Jeesus ja Hän todella elää.
Tiedän, että sinusta on vaikea katsoa sitä, että ihmiset eivät tee hedelmää, eli rakasta lähimäisiään ja auta toisiaan, mutta se ei ole Jeesuksen syy, vaan lopunajan yhä laajenevan luopumuksen syy.
Nyt on tärkeintä, että uskot Jeesukseen, sillä Hän on rauha meille ja ilman ainoatakaan rakastavaa lähimäistä, meidät kyllästetään rakkaudella Jumalan puolesta, eli älä katso ihmisiin, äläkä edes itseesi, vaan katso Jeesukseen ja puhu Hänelle omin sanoin kaikki vaikeutesi ja tarpeesi ja pyydä, että pääset lihan tahdon tuottamista tunteista eroon Jumalan Hengen voimalla.
Jumala elää ja kun Hän panee ihmisen asiat järjestykseen, ne muös tulevat järjestykseen, sillä Henki voittaa lihallisuuden.- olet,
Jumalaa ei ole! '
Tiedän, että sinusta on vaikea katsoa sitä, mutta katso uutisia. Aina vain pahaa, ei uutista siitä, että Jumala olisi auttanut.
http://www.eroakirkosta.fi auttaa.
ÄLÄ usko satu-ukkoon, joka pistää rukoukset kuullessaan ovat lukkoon. - apu ei tule.
olet, kirjoitti:
Jumalaa ei ole! '
Tiedän, että sinusta on vaikea katsoa sitä, mutta katso uutisia. Aina vain pahaa, ei uutista siitä, että Jumala olisi auttanut.
http://www.eroakirkosta.fi auttaa.
ÄLÄ usko satu-ukkoon, joka pistää rukoukset kuullessaan ovat lukkoon.Kannattaisi joskus hiljentyä miettimään sitäkin, että koska miljoonat rukoilevat Jumalaa ja silti harvat kertovat Jeesuksen vastaavan rukouksiin, niin missä on syy.
Minä olen saanut avun Jeesukselta, mutta minun on myönnettävä, että vaikka sen itse sanonkin, niin olen siinä kansanpaljoudesta poikkeava, että minä uskon Sanan niin, kuin se on meille annettu ja minä olen aina tahtonut olla Jumalan yhteydessä ja aina kysellyt Hänen tahtoaan.
Eli, eivät kaikki, jotka rukoilevat halua muuta, kuin avun sen hetkisiin vaikeuksiinsa ja kun vaikeudet on voitettu, jatkavat he käskyjen rikkomisessa, eli ovat välinpitämättömiä Jumalalle.
Jumala odottaa meiltä uskollisuutta ja kuuliaisuutta. Jeesus oli kuuliainen Isän tahdolle koko maallisen vaelluksensa ajan ja siksi Hän sai Pyhän Hengen voimalla tehdä ihmeitä ja VOITTI. - tähän,
apu ei tule. kirjoitti:
Kannattaisi joskus hiljentyä miettimään sitäkin, että koska miljoonat rukoilevat Jumalaa ja silti harvat kertovat Jeesuksen vastaavan rukouksiin, niin missä on syy.
Minä olen saanut avun Jeesukselta, mutta minun on myönnettävä, että vaikka sen itse sanonkin, niin olen siinä kansanpaljoudesta poikkeava, että minä uskon Sanan niin, kuin se on meille annettu ja minä olen aina tahtonut olla Jumalan yhteydessä ja aina kysellyt Hänen tahtoaan.
Eli, eivät kaikki, jotka rukoilevat halua muuta, kuin avun sen hetkisiin vaikeuksiinsa ja kun vaikeudet on voitettu, jatkavat he käskyjen rikkomisessa, eli ovat välinpitämättömiä Jumalalle.
Jumala odottaa meiltä uskollisuutta ja kuuliaisuutta. Jeesus oli kuuliainen Isän tahdolle koko maallisen vaelluksensa ajan ja siksi Hän sai Pyhän Hengen voimalla tehdä ihmeitä ja VOITTI.että ihmisellä tulee olla TAHTO, elää Jumalan Tahdossa, sillä yksin hän ei sitä kykene tekemään, mutta se tahto riittää siihen, että Jeesus antaa ihmiselle uudesti syntymisen ja siinä tulee VOIMA tulla Jumalan lapseksi, eli kuuliaiseksi Jumalan tahdolle.
Meille on annettu rakkaudenkäskyt ja niitä kohden meidän on kurkotettava, eli meidän on tahdottava elää niissä käskyissä ja totisesti Jeesukselle on mieluisia he, jotka tahtovat rakkaudenlaissa elää, eli kunnioittaa näitä käskyjä: Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin, kuin itseäsi ja siksi Hän antaa voiman, eli synnyttää uudeksi heidät, jotka tahtovat elää täytetyssä laissa.
Vaikka minä saankin nyt todistaa onnesta, tasapainosta, rauhasta ja ilosta, mutta minä olen kauan sitten käynyt nuo samat taistelut läpi, mitä moni uskovainen tänään käy, eli olen joutunut kärsimään paljon. Jeesus tuli juuri sillä ajalla, millä katsoi minun olevan kypsä elämään Hänen Tahdossaan ja teki minut terveeksi ja vapaaksi ja minä luotan kaikki, jotka tahtovat tulla samaan vapauteen, Jeesuksen huostaan, sillä Hän määrä ajat ja rajat.
Kannattaa lukea Malakia kolmonen, jos on nyt uskossa ja silti kärsimyksessä. Siinä kerrotaan siitä puhdistuksesta, jonka Jeesus jokaiselle omalleen nyt lopunajalla tekee ja kerrotaan, että se saattaa olla niin rankkaa, että herää kysymys, kuka sen kestää, mutta sen kestää, koska Jumala on sen puhdistuksen suorittaja ja Hän tekee meistä hopeaa ja kultaa.
- merim.raimo
ja se kaikkein viimeisin,ei ole vielä istunut,eikä kirjoja ole vielä avattu.Kuitenkin vielä on mahdollisuus tunnustaa syyllisyytensä ja pyytää anteeksi,hylätä syntielämä ja ottaa pelastus vastaan,Jeesus = pelastajaparantaja.
- Pesko
Jolle Samas on lahjoittanut oikeuden, olen minä.
Sanani ovat valitut, teoillani ei vertaista ole, Vain hullulle ne ovat tyhjiä, Viisaalle ne kohoavat ihailtaviksi korkealle.
Suora lainaus Hammurabin laista pilkkuvirheineen. Siinä aikansa menestynein kuningas esiintyy lain laatijana, johon on saanut taidot ja valtuudet jumalaltaan. Mooses sai vastaavat paljon myöhemmin ja itseasiassa kopioi niitä Hammurabin teksteistä joilla on edeltäjänsä sitä vanhemmassa sumerilaisessa laisssa. - to...
Pesko kirjoitti:
Jolle Samas on lahjoittanut oikeuden, olen minä.
Sanani ovat valitut, teoillani ei vertaista ole, Vain hullulle ne ovat tyhjiä, Viisaalle ne kohoavat ihailtaviksi korkealle.
Suora lainaus Hammurabin laista pilkkuvirheineen. Siinä aikansa menestynein kuningas esiintyy lain laatijana, johon on saanut taidot ja valtuudet jumalaltaan. Mooses sai vastaavat paljon myöhemmin ja itseasiassa kopioi niitä Hammurabin teksteistä joilla on edeltäjänsä sitä vanhemmassa sumerilaisessa laisssa.että mitään Mosesta olisi koskaan ollut, Israelin lakikokoelmat nk Moseksen laki ovat syntyneet eri aikoina ja saaneet hyvin paljon vaikutteita mm Hammurabin laista kuten muistakin Israelia edeltäneistä suuremmista lähi-idän kulttuureista.
Noita Hammurabin lain pilkkuvirheitä hiukan ihmettelen, olikohan pilkkuja jo nuolenpääkirjoituksessa?
Useampi vuosi sitten varoitin palstan lukijoita Sinusta. Kirjoituksesi tuntuivat kyllä oikeilta ja käytit raamatusta poimimiasi lauseita, mutta koin, että Sinä et ollut Jeesuksen seuraaja.
Nyt myöhemmin olet tullut ilmi Jeesuksen kieltäjänä. Silloin kolmisen vuotta sitten vapisin sanoessasi Sinusta kokemani totuuden (että todellisesti kiellät Herran Jeesuksen herrauden Jumalan Poikana), mutta nyt näen, että sydämeni kokemus oli totta.
Olet herjannut elävää Jumalaa julkisesti palstalla. En ymmärrä miksi teet niin? Jumalan arvovalta ja kunnia ei ihmisen lausumista horju. "Jeesus on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, totisesti!"
Toistan varmasti joskus aikaisemmin sanomani, että jos Sinulla on paluutie, niin palaa Jeesuksen Kristuksen luokse ja usko Häneen.
Et löydä rauhaa ennen kuin kohtaat Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisesti.
Mietin, oletko koskaan kohdannut Häntä ja kirjoituksiisi ja profiililinkkeisiisi tutustuttuasi epäilen, että et ole.- poika.tuntureilta
yks jeesuspelle. Et yhtään enempää.
- noin.
Mä en näe asiaa noin. Minusta tämän henkilön kirjoituksista heijastuu pettymys Jumalaa kohtaan. Hän olisi tarvinnut apua Jumalalta ja todisteita, mutta ei saanut niitä. Hänen uskoaan on koeteltu ankarasti.
- poika.tuntureilta
noin. kirjoitti:
Mä en näe asiaa noin. Minusta tämän henkilön kirjoituksista heijastuu pettymys Jumalaa kohtaan. Hän olisi tarvinnut apua Jumalalta ja todisteita, mutta ei saanut niitä. Hänen uskoaan on koeteltu ankarasti.
Sellainen Jumala, joka ei pysty vastaamaan sanastaan, joutaa mennä.
Ja jos raamattu ei ole Jumalan sanaa niin poltettakoon roviolla. - Pesko
poika.tuntureilta kirjoitti:
Sellainen Jumala, joka ei pysty vastaamaan sanastaan, joutaa mennä.
Ja jos raamattu ei ole Jumalan sanaa niin poltettakoon roviolla.jumalan sanaa. Kaikki uskovat oman uskomusjärjestelmänsä muita paremmaksi.
- poika.tuntureilta
Pesko kirjoitti:
jumalan sanaa. Kaikki uskovat oman uskomusjärjestelmänsä muita paremmaksi.
että ihmisessä on jo syntyessään sisäsyntyinen kyky käsittää oikea ja väärä, joka tosin hyvin pian elinolosuhteiden ja ympäröivän kulttuurin vaikutuksesta turmeltuu.
Pyhät kirjoitukset ovat hengen miesten kirjoittamia ja näistä heijastuu sama oikeamielisyys riippumatta siitä, kirjoitettiinko ne Intiassa tai Palestiinassa. Niinpä esimerkiksi Raamattu ja Bhagavad Gita ovat paljossa yhteneväiset.
Asian juju tässä on se, että Raamatun opettama oikeamielisyys on jäänyt kuolleeksi kirjaimeksi Raamatun sivuille eikä toimi käytännössä. Eli oikeuden Jumala on kuollut. - oikeamielisyys
että ihmisessä on jo syntyessään sisäsyntyinen kyky käsittää oikea ja väärä, joka tosin hyvin pian elinolosuhteiden ja ympäröivän kulttuurin vaikutuksesta turmeltuu.
Pyhät kirjoitukset ovat hengen miesten kirjoittamia ja näistä heijastuu sama oikeamielisyys riippumatta siitä, kirjoitettiinko ne Intiassa tai Palestiinassa. Niinpä esimerkiksi Raamattu ja Bhagavad Gita ovat paljossa yhteneväiset.
Asian juju tässä on se, että Raamatun opettama oikeamielisyys on jäänyt kuolleeksi kirjaimeksi Raamatun sivuille eikä toimi käytännössä. Eli oikeuden Jumala on kuollut.toimii heidän keskuudessaan, jotka uskovat. Tunnen monta uskovaista, jotka ovat oikeamielisiä ja auttavaisia.
Jumala kirjoitti lakinsa sydämiimme ja siitä johtuu tuo, että ihminen erottaa oikean väärästä. Monien omatunto kyllä paattuu sen takia, että he jatkuvasti vastustavat tuota rakkaudenlakia.
Eivät kaikki uskonnot ole saman arvoisia, vaikka niissä olisikin itse tehdyn viisauden leima, sillä Jumala on niin paljon korkeammalla ihmisen viisautta, kuin on taivas maasta, eli viisas uskoo Jumalan Sanan, joka on JEESUS ja jonka kautta kaikki on luotu ja pelastettu. - pohtija
Asian juju tässä on se, että Raamatun opettama oikeamielisyys on jäänyt kuolleeksi kirjaimeksi Raamatun sivuille eikä toimi käytännössä. Eli oikeuden Jumala on kuollut.Ihmisessä todella on Raamatunkin mukaan kyky käsittää oikea ja väärä: Roomalaiskirje 2:
14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
Miksi sinulla on tuollainen Jumala? Raamattu ilmoittaa meille millainen Jumala on - ei maailma, Raamattuhan sanoo että maailma on pahan vallassa.
Jumala on oikeamielinen, ei Hänen ominaisuutensa ole miksikään muuttunut. Joskus me luomme mielessämme kuvan siitä, millaiseksi me haluamme Jumalan muotoutuvan ja emme etsi Häntä Sanastaan, silloin usein tulee pettymyksiä.
Syytämme Jumalaa siitä, ettei Hän toimi sen oikeustajun mukaan mikä meillä ihmisillä on.
Oletko pettynyt Jumalaan vai ihmiseen? - poika.tuntureilta
pohtija kirjoitti:
Ihmisessä todella on Raamatunkin mukaan kyky käsittää oikea ja väärä: Roomalaiskirje 2:
14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
Miksi sinulla on tuollainen Jumala? Raamattu ilmoittaa meille millainen Jumala on - ei maailma, Raamattuhan sanoo että maailma on pahan vallassa.
Jumala on oikeamielinen, ei Hänen ominaisuutensa ole miksikään muuttunut. Joskus me luomme mielessämme kuvan siitä, millaiseksi me haluamme Jumalan muotoutuvan ja emme etsi Häntä Sanastaan, silloin usein tulee pettymyksiä.
Syytämme Jumalaa siitä, ettei Hän toimi sen oikeustajun mukaan mikä meillä ihmisillä on.
Oletko pettynyt Jumalaan vai ihmiseen?kaikkeen. Pettynyt ihmisiin, pettynyt uskovaisiin, pettynyt Jeesuksen valhesiin ja Raamattuun.
Miksi? Sitä sopii yhden jos toisenkin miettiä? - pohtija
kaikkeen. Pettynyt ihmisiin, pettynyt uskovaisiin, pettynyt Jeesuksen valhesiin ja Raamattuun.
Miksi? Sitä sopii yhden jos toisenkin miettiä?Ymmärrän hyvin, että voi olla pettynyt ihmisiin, uskoviin. Mutta Jeesuksen valheisiin? Miten voit pettyä sellaiseen mitä ei ole?
Jeesus sanoo että Hän on totuus. Ja saatanasta Jeesus sanoo: hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Mitä sinulle on valehdeltu? - poika.tuntureilta
pohtija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että voi olla pettynyt ihmisiin, uskoviin. Mutta Jeesuksen valheisiin? Miten voit pettyä sellaiseen mitä ei ole?
Jeesus sanoo että Hän on totuus. Ja saatanasta Jeesus sanoo: hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Mitä sinulle on valehdeltu?1963 luotin Jeesuksen lupaukseen Jumalan varjeluksesta niin, ettei hiuskarvakaan päästäni katkea. No. Kaikki tietävät miten siinä kävi. Katkes kaularangan toinen nikama, meni paikoiltaan ja seurauksena kaulan alapuolinen lähes täydellinen halvautuminen. Samoin katkesi viimeinenkin hiuskarva kun teho-osaston hoitajat olivat ajaneet pääni täysin kaljuksi.
Tälläkin foorumilla paasataan jatkuvasti paranemisihmeistä, mutta tässä vain istun pyörätuolissa - kuolemaani asti.
Jeesus lupaa, että Jumala hankkii oikeuden, mutta eipähän ole hankkinut.
Jeesus lupaa vastata kaikkiin niihin rukouksiin, joita hänen nimessään rukoillaan, mutta yhteenkään rukoukseen ei ole vastausta kuulunut.
Tässä muutamia todisteita Jeesuksen minulle niin kohtalokkaista valheista. - mutta kuitenkin
1963 luotin Jeesuksen lupaukseen Jumalan varjeluksesta niin, ettei hiuskarvakaan päästäni katkea. No. Kaikki tietävät miten siinä kävi. Katkes kaularangan toinen nikama, meni paikoiltaan ja seurauksena kaulan alapuolinen lähes täydellinen halvautuminen. Samoin katkesi viimeinenkin hiuskarva kun teho-osaston hoitajat olivat ajaneet pääni täysin kaljuksi.
Tälläkin foorumilla paasataan jatkuvasti paranemisihmeistä, mutta tässä vain istun pyörätuolissa - kuolemaani asti.
Jeesus lupaa, että Jumala hankkii oikeuden, mutta eipähän ole hankkinut.
Jeesus lupaa vastata kaikkiin niihin rukouksiin, joita hänen nimessään rukoillaan, mutta yhteenkään rukoukseen ei ole vastausta kuulunut.
Tässä muutamia todisteita Jeesuksen minulle niin kohtalokkaista valheista.Kuulehan, ystävä
Älä etsi ymmärtämystä ja vastauksia täältä palstalta tai yleensä ihmisiltä. Joudut vain sanomaan Jobin tavoin, että "surkeita lohduttajia olette kaikki". Jonkun mielestä voi kärsimyksesi olla oma vikasi. Niin ne kaverit Jobillekin sanoivat. Jumalan puolustajat syyttävät mielellään kärsivää ihmistä, kun eivät muuta keksi.
Mie kuiten uskon, jotta tulet kerran näkemään Jumalan, kun nahkasi on yltäsi riisuttu, ja viimeisenä hän on seisova sinunkin multies päällä. - poika.tuntureilta
mutta kuitenkin kirjoitti:
Kuulehan, ystävä
Älä etsi ymmärtämystä ja vastauksia täältä palstalta tai yleensä ihmisiltä. Joudut vain sanomaan Jobin tavoin, että "surkeita lohduttajia olette kaikki". Jonkun mielestä voi kärsimyksesi olla oma vikasi. Niin ne kaverit Jobillekin sanoivat. Jumalan puolustajat syyttävät mielellään kärsivää ihmistä, kun eivät muuta keksi.
Mie kuiten uskon, jotta tulet kerran näkemään Jumalan, kun nahkasi on yltäsi riisuttu, ja viimeisenä hän on seisova sinunkin multies päällä.sääliä enkä myötätuntoa, mutta tämän kristikansan on aika viimeinkin herätä tajuamaan jotain. Muutoin saamme hyvästellä koko kristinuskon.
yks jeesuspelle. Et yhtään enempää.
Tee parannus (mielenmuutos) ja usko Herraan Jeesukseen. Muuta tietä ei Isän luokse ole. Jumalan luokse kyllä meidän jokaisen tie johtaa, mutta Jeesuksen Vapahtajanaan ja Herranaan hyljänneen tie vie pimeyteen, kadotukseen.
Herää nyt vihdoin huomaamaan kuinka katkera olet.- ja pohtijalla
sääliä enkä myötätuntoa, mutta tämän kristikansan on aika viimeinkin herätä tajuamaan jotain. Muutoin saamme hyvästellä koko kristinuskon.
näyttäisi menevän hyvä ja avoin keskustelu, mutta minäkin sanon jotakin.
Et sinä ole ainoa, joka on joutunut kärsimään, vaan saa sanoa, että kaikki ihmiset ovat jossakin vaiheessa joutuneet kärsimään paljonkin, tai joutuvat. Se on meille aikamoinen salaisuus, että miksi uskovaistenkin pitää kärsiä.
Omista kärsimyksistäni on kulunut todella kauan aikaa, mutta ne olivat niin suuria, että niitä ei voi unohtaa, vaikka ne eivät enää kipeää teekkään. Minun kohdallani ne kärsimykset olivat tarpeellisia, sillä niiden kärsimysten kautta minusta riisuttiin lihantahtoa ja voin sanoa olevani hyvin erilainen, kuin ennen niitä kärsimyksiä olin.
Emme ymmärrä, että sinä, joka luotit Jumalaan, jouduit pitkäaikaiseen kärsimykseen, mutta ainakin minä tiedän, että se ei ole tarkoituksetonta. Ehkäpä sinulla ei olisi ollut koskaan aikaa keskittyä näihin taivasasioihin täydestä sydämestäsi ja herättää näitä keskusteluja, joita nyt teet, vaikkakin moni pitää niitä tarpeettomina, koska et erikoisemmin vielä tunnusta Jeesusta, mutta kyllä sinä vielä tulet tunnustamaan ja jatka vain näitä keskusteluja, sillä ne ovat Kristuksen kansalle tärkeitä, siinäkin mielessä, että näihin johdattuu mukaan heitä, joille Jeesus on Jumala ja näin moni heistä, jotka eivät sitä vielä ole ymmärtäneet saavat siihen äärettömän tärkeään asiaan valaistuksen.
Sinä olet todella hyvä kirjoittamaan ja olen lukenut kirjoituksistasi sen, että sinulla oli halu, mutta ei aikaa tarpeeksi itsesikään milestä Jumalalle, koska sinulla oli mahtava luonto, jossa sinä vietit paljon aikaa ja nautit siitä, mutta ehkäpä sinä olet yksi niistä valituista, joille ei sallita aikaa vain yksin nauttia erämaassa, vaan sinun pitää ehkä ottaa monia mukaasi, ainakin täällä netissä ja muuallakin tähän seikkailuun, joka elämä on ja varsinkin heillä, jotka tuntevat ja rakastavat Jeesusta. - to..
jumala jos sellainen on, vaatii turhaa ylistyssanahelinää ja muulla ei sitten ei olekaan väliä? "Olet herjannut elävää Jumalaa julkisesti palstalla. En ymmärrä miksi teet niin? Jumalan arvovalta ja kunnia ei ihmisen lausumista horju. "Jeesus on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, totisesti!" Kun tuo kunnia ei lausumisista horju, saanee kukin sanoa mielipiteensä ilman tekopyhää paheksuntaa ja teologistapuppua.Jos turhista sanoista palkitaan moni täällä pääsee isän oikealle puolelle ja Jeesus saa pelkän jakkaran.
- poika.tuntureilta
jukka.finland kirjoitti:
Tee parannus (mielenmuutos) ja usko Herraan Jeesukseen. Muuta tietä ei Isän luokse ole. Jumalan luokse kyllä meidän jokaisen tie johtaa, mutta Jeesuksen Vapahtajanaan ja Herranaan hyljänneen tie vie pimeyteen, kadotukseen.
Herää nyt vihdoin huomaamaan kuinka katkera olet.Jumalan sanasta tuon taivaallista. Vaikutat vakavasti mieleltäsi häiriintyneeltä ja koita ymmärtää, että kukaan ei tarvitse sinulta pääsylippua taivaaseen.
- poika.tuntureilta
ja pohtijalla kirjoitti:
näyttäisi menevän hyvä ja avoin keskustelu, mutta minäkin sanon jotakin.
Et sinä ole ainoa, joka on joutunut kärsimään, vaan saa sanoa, että kaikki ihmiset ovat jossakin vaiheessa joutuneet kärsimään paljonkin, tai joutuvat. Se on meille aikamoinen salaisuus, että miksi uskovaistenkin pitää kärsiä.
Omista kärsimyksistäni on kulunut todella kauan aikaa, mutta ne olivat niin suuria, että niitä ei voi unohtaa, vaikka ne eivät enää kipeää teekkään. Minun kohdallani ne kärsimykset olivat tarpeellisia, sillä niiden kärsimysten kautta minusta riisuttiin lihantahtoa ja voin sanoa olevani hyvin erilainen, kuin ennen niitä kärsimyksiä olin.
Emme ymmärrä, että sinä, joka luotit Jumalaan, jouduit pitkäaikaiseen kärsimykseen, mutta ainakin minä tiedän, että se ei ole tarkoituksetonta. Ehkäpä sinulla ei olisi ollut koskaan aikaa keskittyä näihin taivasasioihin täydestä sydämestäsi ja herättää näitä keskusteluja, joita nyt teet, vaikkakin moni pitää niitä tarpeettomina, koska et erikoisemmin vielä tunnusta Jeesusta, mutta kyllä sinä vielä tulet tunnustamaan ja jatka vain näitä keskusteluja, sillä ne ovat Kristuksen kansalle tärkeitä, siinäkin mielessä, että näihin johdattuu mukaan heitä, joille Jeesus on Jumala ja näin moni heistä, jotka eivät sitä vielä ole ymmärtäneet saavat siihen äärettömän tärkeään asiaan valaistuksen.
Sinä olet todella hyvä kirjoittamaan ja olen lukenut kirjoituksistasi sen, että sinulla oli halu, mutta ei aikaa tarpeeksi itsesikään milestä Jumalalle, koska sinulla oli mahtava luonto, jossa sinä vietit paljon aikaa ja nautit siitä, mutta ehkäpä sinä olet yksi niistä valituista, joille ei sallita aikaa vain yksin nauttia erämaassa, vaan sinun pitää ehkä ottaa monia mukaasi, ainakin täällä netissä ja muuallakin tähän seikkailuun, joka elämä on ja varsinkin heillä, jotka tuntevat ja rakastavat Jeesusta.oli kaveri, joka kapakkapiireissä tunnettiin nimellä "Piispa Leo". Koulunuorison piirissä sama kaveri tunnettiin nimellä "varajeesus", tunnettiin "Jumalan sheriffinä" ja eräs sotilaspastorin rouva sanoi rehellisesti: "Jumalan hullu".
Seuraus kaikesta tästä julkisuudesta oli se, ettei kaverilla ole tänä päivänä ainuttakaan sukulaista, ei missään suunnassa. Ei ainuttakaan ystävää. Kukaan ei tule sinne, missä kaveri on, eikä pidä muutenkaan yhteyttä.
Ja nyt kun terveytensä lopullisesti menettäneenä tarvitsisi apua, sitä apua ei tule - ei taivaasta eikä maan päältä.
Eli se siitä Jeesustelusta. - katkeruuden
oli kaveri, joka kapakkapiireissä tunnettiin nimellä "Piispa Leo". Koulunuorison piirissä sama kaveri tunnettiin nimellä "varajeesus", tunnettiin "Jumalan sheriffinä" ja eräs sotilaspastorin rouva sanoi rehellisesti: "Jumalan hullu".
Seuraus kaikesta tästä julkisuudesta oli se, ettei kaverilla ole tänä päivänä ainuttakaan sukulaista, ei missään suunnassa. Ei ainuttakaan ystävää. Kukaan ei tule sinne, missä kaveri on, eikä pidä muutenkaan yhteyttä.
Ja nyt kun terveytensä lopullisesti menettäneenä tarvitsisi apua, sitä apua ei tule - ei taivaasta eikä maan päältä.
Eli se siitä Jeesustelusta.on saanut ja saa moni kokea. Puheita on, mutta ne eivät synny teoiksi, eli hedelmiksi ja näen, että sinä olet siitä, jopa Jeesukselle vihainen, sillä sinun oikeudentajusi ei riitä ymmärtämään ihmisten valhehenkeä, eli puhutaan, mutta ei tehdä.
Jeesus rakastaa sinua kuitenkin ja Hän tahtoo auttaa sinua, eli keventää sinun elämääsi. Jos Hänellä ei ole uskollisia ihmisiä, joita Hän lähettää auttajaksi, on Hänellä kuitenkin kyky henkesi kautta Pyhän Hengen avulla ja voimalla keventää tunnemaailmaasi, eli ottaa poissa katkeruus.
Puhun tästä asiasta asiantuntemisella, sillä minä jouduin kautan sitten sietämään sitä kamalaa katkeruuden henkeä melkein vuoden ja se oli oikeaa myrkkyä, mutta Jeesus tuli ja otti kerralla sen hengen minusta poissa, eikä siitä ole näkynyt vilaustakaan n. 24 vuoteen.
Minä olen oppinut kulkemaan tätä ihmeellistä tietä Jeesuksen kanssa, enkä katso ihmisiin, enkä heidän vajavaisuuksiinsa ja siksi minä olen kykenevä rakastamaan itseäni ja lähimäisini, olkoot minkälaisia ovatkin, sillä minä itsekin olen ollut jos millainen ennen, kuin Jeesus muutti minut, eli johdatti minut mielenmuutokseen. En voi sanoa olleeni koskaan paha, mutta muuten olin turhamainen jne., eli hyvin lihallinen.
Jos olet halvaantunut, niin tarvitset joka päiväistä apua, kai sitä on sinulle järjestetty.
- riippuu roikkuen
Forseti alias oikeuden jumala, vaiko Shamash, tuo oikeuden jumala, joka antoi Haamurabille lain.
- to...
ole varmaan koskaan elänytkään.
- Kadun*Nainen
siis epäoikeudenmukainen Jumala elää, tätä vissiinkin poika.tuntureilta hakee. mutta totuus lienee, että negatiivisella ajattelutavallamme
me saadaan milloin tahansa jumalasta saatana, jos meillä on vain riittävästi epämieluisia kokemuksia ja ajatuksia omassa elämässämme. eli samaistumalla näihin pahoihin ihmisiin rai jos ollaan vielä kovasti jäykkiä sisäisesti ja yhdistellään asioita sybjektiivisesti, niin kyllä oikeyden jumala saadaan hengiltä.
myöntesitä ajattelutappaa voi kyllä opiskella
ja sitä toivoisi tuntureilla opetettavan. jos harjoittaa uskoaan vaikkapa omaan onnistumiseensa
elämässä, niin se on hyvä peruslähtökkohta etsiäå oikeuden jumalaa- poika.tuntureilta
missä tuo esittämäsi eroaa itsesuggestiosta?
Minusta ei missään kohtaa. - Kadun*Nainen
missä tuo esittämäsi eroaa itsesuggestiosta?
Minusta ei missään kohtaa.menetelmä sekin on, itsesuggestio, mutta hyom! joskus sekään ei riitä jos negatiivisesta jateelutavasta tulee mielen keskeisin rakennusaine. Minä toivon Sinulle nyt sitä omaa älliäsi töihin, jota varmasti riittää...
- poika.tuntureilta
Kadun*Nainen kirjoitti:
menetelmä sekin on, itsesuggestio, mutta hyom! joskus sekään ei riitä jos negatiivisesta jateelutavasta tulee mielen keskeisin rakennusaine. Minä toivon Sinulle nyt sitä omaa älliäsi töihin, jota varmasti riittää...
vaikkapa täältä
http://www.aretalogia.com/aretalogia.37/sivut.10-11.html - Kadun*Nainen
vaikkapa täältä
http://www.aretalogia.com/aretalogia.37/sivut.10-11.htmljotta oppisimme tunteman Jumalan, pitää vetäytyä ihan hiirtä pienemmäksi ja nöyrtyä olemattomaksi
- poika.tuntureilta
Kadun*Nainen kirjoitti:
jotta oppisimme tunteman Jumalan, pitää vetäytyä ihan hiirtä pienemmäksi ja nöyrtyä olemattomaksi
avuttomia nyhjäkkeitä on tämä maa täynnään - ilman minuakin.
Jo vuosia sitten -kun vielä nerokkaasti lainailit Jumalan Sanaa- varoitin lukijoita Sinusta. Miksi? Koska tiesin, että olet Jumalan ja Hänen sanansa kieltäjä, mietiskelyyn ja hypnologiaan harhautunut vanha ja katkeroitunut mies.
Jos Sinulla on paluutie -Jumala tietää- niin palaa Jeesuksen luokse. Usko Hänen lunastukseensa ja jää Hänen hoiviinsa. Koko sydämestäni toivon, että käännyt elävän Jumalan puoleen. "Katsokaa Minuun ja pelastukaa", sanoo Herra. Ja tässä ei auta tekemiset tai tekemättä jättämiset vaan uskon kautta Jeesukseen vaikuttava usko.- poika.tuntureilta
ellet jo ole.
Häpäiset koko kristillisen uskon. ""Katsokaa Minuun ja pelastukaa", sanoo Herra"
Kukaan herra Raamatussa ei tollasia sano.
Sä jälleen keksit omia sanoja Raamattuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416