kävin katsoon ihan vain siksi kun on haukuttu lyttyyn että onko noin huono.
oli se.
eka kerta kun tyhjässä salissa (minä ja yksi katsoja) sai istua ja kärsiä tuo tyhjänpäivänen satu jossa lopussa jääkarhut tappeli ja muuta siinä ei tapahtunutkaan.
Golden compass
suuntavaisto hukassa
2
646
Vastaukset 2
- Manzikert
Itse kävin kärsimässä elokuvan parin kaverin seurana. Heti sen typerän alkujohdannon aikana toivoin, että se olisi loppu.
Kliseistä ja tylsää. No, lapsillehan se oli suunnattu. He tykännevät enemmän. - Motorboat Mario
Kävin kattoo sen ensi-ilta päivänä kaverin kaa ja kun pääsin kotiin, unohdin koko pätkän. Seuraavana päivänä serkku kysyi: "No? Oliks hyvä leffa?" Aluksi olin niinku et "Häh, mikä leffa?!" Sit muistin: "Ainii se Paska Kompassi!".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1622519- 801097
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä74813- 81676
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96591Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498