Lemmen Viemää

jummijammi:)

Ei ole tainut löytyä vielä lempinimeä Lemmen viemälle. :) Ei ole ainkaan kuulunut.. Niin, eli mistä löytää Lemmen viemää netti-tv'n , eilen en kerennyt katsoa kuin puolet jaksosta (ja olen tietyti jo ihan koukussa) ja haluaisin nähdä vielä sen loppuosan:) Eli mistä löytääpi? KIITOS=)

25

10302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smooth-criminal

      Kun menet subtv:n sivuille (www.subtv.fi), sieltä klikkaat yläreunasta "netti-tv", niin siellähän se jo on :)

    • sit haukkua

      Jos noi tuhkislaiset ei välittäis lemmen viemästä ei ne jaksais haukkuukaan sitä noin.

      Ei kukaan yhdentekevästä kirjottele.

      Nyt ne ei sit kehtaa kertoo et ne alkokin tykkää siitä.

      • Chiquitita

        No ei me nyt kauheesti sitä haukutakaan, kerrotaan vaan mielipiteemme. Mä ainakin kehtaisin sanoa, jos tykkäisin siitä niin paljon. Kun mä sanon, että se ei nappaa, niin ei nappaa, en mä täällä huijaa.


      • Vastaus!"

        www.subtv.fi---> klikkaa netti tv ja sieltä löytyypi


      • CLAR4
        Chiquitita kirjoitti:

        No ei me nyt kauheesti sitä haukutakaan, kerrotaan vaan mielipiteemme. Mä ainakin kehtaisin sanoa, jos tykkäisin siitä niin paljon. Kun mä sanon, että se ei nappaa, niin ei nappaa, en mä täällä huijaa.

        Pidä vain ghettotarinasi, chiquitita. :)


      • Chiquitita
        CLAR4 kirjoitti:

        Pidä vain ghettotarinasi, chiquitita. :)

        Mikä on ghetto?


      • CLAR4
        Chiquitita kirjoitti:

        Mikä on ghetto?

        sinäkö et tiedä?


      • Chiquitita
        CLAR4 kirjoitti:

        sinäkö et tiedä?

        Mitäs luulet? Olisinko kysynyt sitä, jos tietäisin...?


      • CLAR4
        Chiquitita kirjoitti:

        Mitäs luulet? Olisinko kysynyt sitä, jos tietäisin...?

        Mahdollisesti olisit, Mahdollisesti et. WIKIPEDIA KÄTEEN TYTTÖ HYVÄ ! (?)


      • Chiquitita
        CLAR4 kirjoitti:

        Mahdollisesti olisit, Mahdollisesti et. WIKIPEDIA KÄTEEN TYTTÖ HYVÄ ! (?)

        Sä et siis osaa selittää... Noo, ei se mitään. Katoin wikipediasta mitä se tarkottaa, en kyllä vieläkään tajua, miten se liittyy siihen mitä mä sanoin...?


      • CLAR4
        Chiquitita kirjoitti:

        Sä et siis osaa selittää... Noo, ei se mitään. Katoin wikipediasta mitä se tarkottaa, en kyllä vieläkään tajua, miten se liittyy siihen mitä mä sanoin...?

        Täytyykö kaikki aina selittää? Se liittyy siihen sillä tavalla, että TÄÄLLÄ ON lemmen viemää-keskustelu, ja aloitat meuhkaamisen "mielipiteistänne" täällä..?


      • Chiquitita
        CLAR4 kirjoitti:

        Täytyykö kaikki aina selittää? Se liittyy siihen sillä tavalla, että TÄÄLLÄ ON lemmen viemää-keskustelu, ja aloitat meuhkaamisen "mielipiteistänne" täällä..?

        Enhän mä tässä mitään meuhkaa, vastasin vaan tuon erään kirjoittajan viestiin... Ja joskus voi jotain selittääkin, ei kai mun kaikkia sanoja tarvitse tietää. :0


    • Nimetön

      hei

      samaa itsekin tässä aamutuimaan ihmettelen.
      tuhkimotarinan tilallehan tuo sarja tuli.
      tuhkimo näkyi olevan vielä nettitv:n listoilla mutta lemmen viemää ei
      -kovasti ne eilenkin mainostivat että sarjaa voi seurata netistä jälkikäteen,teen kyselyn ja kirjoittelin vielä...

    • Nimetön
    • Maruh_

      Tietäisköhän kukaan mikän on sarjan tunnari? Se jäi mua vaivaamaan : DD

      • Lempparifani

        Minuakin kiinnostaisi tietää mikä biisi se on ja kuka laulaa. Ainakin siinä hoetaan kovasti STAY, joten se voisi olla jokin senniminen. Ihana sarja, jota meillä ainakin Lemppariksi kutsutaan.


      • ONK
        Lempparifani kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää mikä biisi se on ja kuka laulaa. Ainakin siinä hoetaan kovasti STAY, joten se voisi olla jokin senniminen. Ihana sarja, jota meillä ainakin Lemppariksi kutsutaan.

        Cyrlun Stay biisi:
        http://www.youtube.com/watch?v=ONnsN-UIw8g


    • Fanittajaaa

      Mikä on sen Robertin ja Mirjamin biisin nimi ja esittäjä?

      • SdL

        Elton John - Your Song


    • hyvähyvä
    • 1.K

      hyvä nimi sarjalla, joka koukuttanut jo vuosia

    • sarjadiggari

      "Ei ole tainut löytyä vielä lempinimeä Lemmen viemälle. :) Ei ole ainkaan kuulunut.."

      Jos mua kiinnostais tuo sarja, kutsuisin sitä varmaan "Lemppariksi". Tietenkin.

    • LemmenViemääFani

      Lemmen Viemää on mun lempisarja ja olen melkein alusta asti seurannut sitä ja minustakin "lemppari" on hyvä lempinimi sille.

    • Ledk

      Olen ollut koukussa sarjaan alusta asti, ja kun se tuli juuri kauniiden ja rohkeiden aikaan, ja myöhemmin sain oman iPadin, josta katsoin sen ja sen jakson, se oli mahtavaa. Nyt se tulee hyvään aikaan, myös kauniit ja rohkeat tulee hyvään aikaan, niiden aikoja ei saa enää sekoittaa ! En enää katso netistä kummankaan sarjan jaksoja, jos olen menossa matkoille jonnekin, katson niiden jaksot sitten aamulla ma televisiosta. Juuri tämän sarjan ansiosta ymmärrän nykyään paljon helpommin saksaa, ennen en ymmärtänyt paljonkaan, vaikka tekstitys oli.....aina saa jännittää, mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. On muutama henkilö, jonka haluaisin jo jättävän sarjan....ja muutaman tulevan takaisin....taisin nähdä sen Alexanderia näytelleen miehen kerran tyttärensä kanssa (rattaissa) Oulun mäkkärissä. Ainakin se näytti samalta....annoin heidän olla rauhassa. Ja tuolta sarjan omilta sivuilta näkee myös näyttelijät ja kuka on kuka. Myös yleensä niissä lukee näyttelijän syntymäaika. Ne siis, jotka on siellä sillä hetkellä mukana. Onhan siinä esiintynyt jokunen vuosi sitten muutama suomalainenkin, ainakin näytteli suomalaisia......ja muutama opetteli jopa sanomaan suomeksi jotakin.....siis näyttelijät....sekös oli hiukan noloa, kun se Alfonsia näyttelevä vai oliko se joku muu, sanoi jotakin noloa suomeksi......

    • Ikuisuuden

      Milloin tuo sarja loppuu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe