Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

laihuus on kaunista

..kaloriina..

Pelkäsin tätä päivää mut tulihan se sieltä. Kun huomaa ettei osaa parantua niin kaikki kääntyy niin ettei edes yritä. Alkaa tuntua omalta tää laihuus, kalorien laskenta, syömättömyys, nälkä, itsekuri. Haluan pitää itseni 40kiloisena. Ei tunnu enään pahalta. Syön huipputerveellisesti, enkä lihoa. Keksin mielettömän tehokkaan kehon puhdistajan,sen avulla aamulla masu on litteä ja lantioluut näkyy ihanasti. Sievät solisluut näkyy...hoikkuus ja sirous on kaunista. En halua laihtua enään,syön mitä haluan mutta ikinä en ole täynnä,siinä on niin yksinkertainen tapa pysyä laihana. Mitä haluan? En saata syödä muuta kuin terveellisiä ruoka aineita, ainoa sallittu nautinto on mantelit ja tumma suklaa,muita en edes himoitsa.
Joulu ei stressaa,kukaan ei mua pakota ja olen kehittynyt salaamisen ja piilottelun maailmanmestariksi.
Kuka hyväksyy laihuutensa? Miksi ei vois nauttia itsestä sellaisena kuin on? Jos lihoan 5kiloa niin hyväksyn itseni sitten sellaisena, mutta tarkoituksella en sitä tee.
Suloista joulua kaikille.

14

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun??

      kehonpuhdistaja on? siis joku litku vai mikä? :)

      • ...kaloriina...

        Se on vähän sellainen oma juttu jonka oon keksinyt ja mulla se toimii...vaikka jokainen on erinlainen. Teho juoma sellaisista aineista kuin ananas,greippi, A jugurtti,leseet,kaura ja vihreä tee, joka aamu vesilasin jälkeen omatekoinen "pirtelö" ja on masu kunnossa eikä turvota ;)


    • onhan

      kaunista myös se kun hampaat tippuu ja joutuu kärsimään helvetillisiä kipuja suun mädäntyessä. Onhan sekin kovin kaunista kun on niiden lantioluiden päällä on vaippa kun uloste ynnä muut tulee kuin hanasta. Ja se vasta onkin kaunista kun nuorena lähtee hiukset pois ja joutuu kävelemään rollaattorilla selkä kumarassa. Todennäköisesti raajoja komistaa myös kipsaukset, kun luukadon seurauksesta luut napsahtelevat. Lantioseudun murtuma vasta onkin mielenkiintoinen tapaus. Osaat varmaan kuvitella millanen tukikorsetti sitä varten laitetaan? Ja koskaan ei ole enää entisen veroinen.. Mukavaa on myös se, että pääset säännöllisin väliajoin dialyysihoitoihin ja muihinkin kalliisiin hoitoihin sisäelimiesi romahtamisen seurauksesta. Niin ja kun työkykyisenä et varmaankaan pysy, niin hoitoihin pääsykin saattaa tulla esteeksi rahapulan takia. Kovin imartelevalta ja jalolta sun elämä vaikuttaakin tulevaisuudessa. Kaunista ennen kaikkea!

      • ..kaloriina..

        En mä niin huonossa kunnossa ole. Syön että jaksaa opiskella ja käydä töissä,jaksan liikkua ja on hyvä olo. Tarkka olen siitä mitä syön ja tarkka myös ettei iho,hiukset ja kroppa kärsi. On ollut ennen osastoa nälkiintymisen oireet ja se oli kamalaa,enkä haluu palata siihen. En haluu sentään rääkätä itteäni, oon vain onnellinen hoikkana ja jos se tekee mut onnelliseks niin kai se on sallittu?!?! ¨
        Mulla on oikeesti hyvä ja pirteä olo.
        Sit mulla on rakastava perhe jolle olen luvannut pitää huolen itsestäni ja sen teen. Ehkä olen alipainoinen ja liian tarkka ruuan suhteen mut en mä kuolla haluu.


    • Lihava lyllerö :(

      Olen samaa mieltä. Laihuus on kaunein asia maailmassa ja ihminen on kauneimmillaan laihana, aivan luurangon laihana siis. Olen itsekin ollut niin laiha mutta itsekurini petti minut ja sorruin taas syömään, taas ja taas, kunnes söin melkeen kokoajan ja tulin tällaiseksi kuin nyt olen. Ällöttäväksi läskiksi. Älkää rakkaat ihmiset tehkö samaa virhettä kuin minä. Pitäkää itsenne laihoina ja kauniina kun minä en siihen pystynyt kun olen niin heikko läski vailla itsekuria. Nyt luut eivät näy ihanasti eikä posket ole klommoilla, vatsa ei ole litteä, lihakset ei erotu, eikä kukaan arvosta minua enää. Joten nyt minun on laihduttava takaisin samanlaiseksi kuin olin vielä muutama kuukausi taaksepäin. Silloin musta pidettiin, ja mulla oli hyvä olla toisin kuin nyt. Eli turhat lässytykset siitä miten on kauheata katella jotain luurankoja, yms. sellaista negatiivista laihoista voitte jättää kirjoittamatta koska se ei todellakaan pidä paikkaansa että laihuus olisi rumaa. Se on maailman kaunein asia muistakaa se! Arvostan teitä.

      • ...................

        Mulle on käymässä samalla tavalla et lihon kamalaks:(:(:(:(


      • yeah.......
        ................... kirjoitti:

        Mulle on käymässä samalla tavalla et lihon kamalaks:(:(:(:(

        Oikeesti koskaan ei oo liian myöhäistä. Täytyy muuttaa vääristyneitä tottumuksia ja alkaa elämään niinkuin ennen. Nyt pkele pitää ryhdistäytyy. Muuten musta tulee kamala possu jos jatkan tällä tavalla. Näinkö se menee, ensin tulee anoreksia ja sitten bulimia? ....ja taas anoreksia...jne? Olen kuullut monia jotka aikoinaan sairastanut molempia!


      • Anorexia+bulimia+ortorexia
        yeah....... kirjoitti:

        Oikeesti koskaan ei oo liian myöhäistä. Täytyy muuttaa vääristyneitä tottumuksia ja alkaa elämään niinkuin ennen. Nyt pkele pitää ryhdistäytyy. Muuten musta tulee kamala possu jos jatkan tällä tavalla. Näinkö se menee, ensin tulee anoreksia ja sitten bulimia? ....ja taas anoreksia...jne? Olen kuullut monia jotka aikoinaan sairastanut molempia!

        Moikka!Kaikki yhdessä käsi kädessä kulkevia sairauksia? Onko näin? ESIMERKKI:
        Jos henkilö x sairastuu esimerkiksi anorexiaan, onko lähes 100%varmaa että hän sairastuu myöhemmin, kehon pahasti nälkiintyessä, bulimiaan? Ainakin luulisi, jos ihminen on pahasti aliravittu, ja huonossa kunnossa sekä fyysisesti että henkisesti, on melko varmasti sen aiheuttaman nälkiintymistilan seurauksena eripituiset ahminta jaksot jotka lisääntyvät,ja muuttuvat aina pahemmiksi, jopa päivittäisiksi ahmimisiksi, ja sitten jos/kun on saavuttu ns.heräämispisteeseen, jolloin todennäköisesti on jo lihomisprosessi hyvin käynnistynyt ja ollaan tilanteessa jossa on valtava halu "parantua" eli: laihtua. Sairastutaan uudelleen anoreksiaan, ensin tietenkin hiljaa vähitellen kunnes ruokavalio muuttuu aina "terveellisemmäksi", sitten vähän enemmän "terveellisemmäksi" kunnes ei enää syödä lainkaan. Jokainen suupala on osa suurta vihollista: Läskiä. Mistä se johtuu? Mitä me pelkäämme=) Läskiä, sitä me pelkäämme eikä se lihavan karmea ajatus pulskistumisesta jätä meitä rauhaan pieneksi hetkeksikään. Kaloreita vastaan pelataan päivisin,jopa yöllä niitä lasketaan, mitä vähemmän on tullut kokonaiskaloreita, sen parempi, ei pelkoa lihomisesta. Yksi hyvä päivä jälleen takana, lukuunottamatta sitä leipää, (ja sitä toista).. No toivon että huomenna menee paremmin. Ainakaan tälle "lihomis-laihtumiskierteelle",joksi olen tämän nimennyt, ei vielä minun kohdallani näy loppua. Kalorihirviö tulee mieleeni vähän väliä, ja koulussakin on hankala keskittyä kun aina on ruoka mielessä. Opettajatkin jo ihmettelevät minun alentuneita arvosanoja. Mistäköhän se johtuu? Aikaisemmin olin kiitettävin arvosanoin suoriutunut oppilas. Jossain mättää ja pahemman kerran. Minun on oltava joko pahasti dementoitunut,keskittymishäiriöinen, tai muuten vaan pipi. Ehkä molempia, sillä ajatusmaailmani taso on ikävä kyllä vähän niin ja näin, saatan olla aamulla pirteä ja mukava kuin kultainen laululintu ja illalla oikea pimeän metsän mörkömölli. Nyt olen siedettävällä tuulella, mikä on pieni ihme, sillä olen vielä hereillä..ja järki pelaa. Huihui, kellokin vaikka mitä, hyvää yötä! Koitetaan parantua.Niin ja jos jollain jäi epäselväksi, niin tämän tekstin esimerkkihenkilö olin minä itse. :(nyt masentaa:)pakko tunnustaa, valehtelulla on väärä päämäärä, valitettavasti sen olen huomannut.


      • ouytghjm
        Anorexia+bulimia+ortorexia kirjoitti:

        Moikka!Kaikki yhdessä käsi kädessä kulkevia sairauksia? Onko näin? ESIMERKKI:
        Jos henkilö x sairastuu esimerkiksi anorexiaan, onko lähes 100%varmaa että hän sairastuu myöhemmin, kehon pahasti nälkiintyessä, bulimiaan? Ainakin luulisi, jos ihminen on pahasti aliravittu, ja huonossa kunnossa sekä fyysisesti että henkisesti, on melko varmasti sen aiheuttaman nälkiintymistilan seurauksena eripituiset ahminta jaksot jotka lisääntyvät,ja muuttuvat aina pahemmiksi, jopa päivittäisiksi ahmimisiksi, ja sitten jos/kun on saavuttu ns.heräämispisteeseen, jolloin todennäköisesti on jo lihomisprosessi hyvin käynnistynyt ja ollaan tilanteessa jossa on valtava halu "parantua" eli: laihtua. Sairastutaan uudelleen anoreksiaan, ensin tietenkin hiljaa vähitellen kunnes ruokavalio muuttuu aina "terveellisemmäksi", sitten vähän enemmän "terveellisemmäksi" kunnes ei enää syödä lainkaan. Jokainen suupala on osa suurta vihollista: Läskiä. Mistä se johtuu? Mitä me pelkäämme=) Läskiä, sitä me pelkäämme eikä se lihavan karmea ajatus pulskistumisesta jätä meitä rauhaan pieneksi hetkeksikään. Kaloreita vastaan pelataan päivisin,jopa yöllä niitä lasketaan, mitä vähemmän on tullut kokonaiskaloreita, sen parempi, ei pelkoa lihomisesta. Yksi hyvä päivä jälleen takana, lukuunottamatta sitä leipää, (ja sitä toista).. No toivon että huomenna menee paremmin. Ainakaan tälle "lihomis-laihtumiskierteelle",joksi olen tämän nimennyt, ei vielä minun kohdallani näy loppua. Kalorihirviö tulee mieleeni vähän väliä, ja koulussakin on hankala keskittyä kun aina on ruoka mielessä. Opettajatkin jo ihmettelevät minun alentuneita arvosanoja. Mistäköhän se johtuu? Aikaisemmin olin kiitettävin arvosanoin suoriutunut oppilas. Jossain mättää ja pahemman kerran. Minun on oltava joko pahasti dementoitunut,keskittymishäiriöinen, tai muuten vaan pipi. Ehkä molempia, sillä ajatusmaailmani taso on ikävä kyllä vähän niin ja näin, saatan olla aamulla pirteä ja mukava kuin kultainen laululintu ja illalla oikea pimeän metsän mörkömölli. Nyt olen siedettävällä tuulella, mikä on pieni ihme, sillä olen vielä hereillä..ja järki pelaa. Huihui, kellokin vaikka mitä, hyvää yötä! Koitetaan parantua.Niin ja jos jollain jäi epäselväksi, niin tämän tekstin esimerkkihenkilö olin minä itse. :(nyt masentaa:)pakko tunnustaa, valehtelulla on väärä päämäärä, valitettavasti sen olen huomannut.

        Että niin?
        Onneksi voin syödä mitä vain enkä lihoa mihinkään suuntaan, kiitos geenit. O_o


      • Ärsyyntynyt

        Itsekkin pidän laihasta kehosta. En ymmärrä sitä kun aina sanotaan että läskejä ei saa haukkua ja että on ok olla lihava niin Miks laihoista ei sanota samoin. Omahan se meidän päätös on minkälainen on. Jos ihmiset saa olla lihavia ja nykyään ei edes sais siitä välittää et onko ihminen lihava vai ei niin Miks ei ihmiset vois antaa laihojenkin päättää ite mitä tekee mutta ei. Meidät pakotetaan syömään ja lihomaan. Tää asia ärsyttää mua tosi paljon kun mutki pakolla kivitettiin että tuli 15kg lisää. Oon nyt saanu 5 Kokoo taas pudotettua mutta vitutus katossa.


      • Ärsyyntynyt

        Lihotettiin* ei kivitettiin 😓


      • Ärsyyntynyt
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Itsekkin pidän laihasta kehosta. En ymmärrä sitä kun aina sanotaan että läskejä ei saa haukkua ja että on ok olla lihava niin Miks laihoista ei sanota samoin. Omahan se meidän päätös on minkälainen on. Jos ihmiset saa olla lihavia ja nykyään ei edes sais siitä välittää et onko ihminen lihava vai ei niin Miks ei ihmiset vois antaa laihojenkin päättää ite mitä tekee mutta ei. Meidät pakotetaan syömään ja lihomaan. Tää asia ärsyttää mua tosi paljon kun mutki pakolla kivitettiin että tuli 15kg lisää. Oon nyt saanu 5 Kokoo taas pudotettua mutta vitutus katossa.

        Ärsyttää kun puhelin korjaa noita sanoja. En tarkottanu että kivitettiin vaa että lihotettiin enkä että Kokoo vaan kiloo


      • nättiii

        Itse tälleen jätkänä pidän naisilla laihuutta myös tosi nättinä. Ja nykyäänhän ilmeisesti pitäisi suosio isompaa ruumiinrakennetta, mutta en nyt tiedä onko se väärin jos nyt sattuu luisevasta vartalosta pitämään. Eikös kauneus ole katsojan silmissä :) Tottakai osa laihuttaa itsensä hengenvaaralliseen tilaan, mutta pitää muistaa ettei kaikki laihuus vaaranna terveyttä. Nätisti erottuvat luut antavat vaan nätin ja siron vaikutelman mielestäni.


    • kaloriina

      Ei voi olla, miten tää sattuikin hyppäämään mun silmiin just tänään, huonona aamuna. Olen siis 11-vuotta sitten tän ketjun aloittaja. Nyt tosin kahden lapsen äiti, en enää 40-kiloinen, mutta hoikka edelleen. Piti tehdä uhrauksia jos tahtoi lapsia. Nyt voi taas huoletta vähän tiputtaa painoa. Edelleen, laihuus on tosi kaunista.
      Mutta oli se hirveää aikoinaan, kun paino nousi hurjasti (sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan) ja ne tuttujen kommentit: "oletpa saanut naiselliset muodot", "olitkin karmeen näköinen laihana". Mitä hittoa en tahtonu mitään uhkeita lanteita tai pehmeitä muotoja, vaan olla pelkästään itelleni mieleen. Saavat luvan hyväksyä, etten suostunut näyttämään siltä, vaan palasin laihaks, koska tää on mun kroppa. Antasivat mun olla tällainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe