""Katsokaa Minuun ja pelastukaa", sanoo Herra"
Nimimerkki jukka.finland kertoilee alempana jonkun Herran sanoneen noin.
En vaan millään löydä kyseistä kohtaa Raamatusta vai tarkoittaneeko jukka.finland jotain muuta kuin Raamatun Herraa.
Olen usein ennenkin ihmetellyt samaa heppua joka väittää olevansa uskossa ja lainaa Raamatun tekstiä jota Raamatussa ei olekaan.
Raamatun tietämyksessäni aukko?
16
557
Vastaukset
- olla tuollainen
hiusten halkoja siinä mielessä, että et siedä meidän usovaisten käyttävän omia sanoaja puhuessamme Raamatun Sanomasta. Jukka.finland tarkoittaa tuolla, että Jeesus käskee katsoa suoraan Häneen, sillä Hän tuo pelastuksen. Et kyllä löydä noitakaan sanoja Raamatusta tuollain kirjoitettuna, mutta asia on oikein ilmaistu.
Sinulla on pe.ku paljonkin aukkoja tuossa Raamatun tuntemisessa ja toisinaan olenkin ollut niitä aukkoja paikkaamassa, mutta parempi on, jos alat tutkia toisella mielellä, eli mielenmuutoksessa Raamattua, niin tulet näkemään ja tuntemaan totuuden, jos olet siihen kelvollinen, eli sen, että Jeesus tuli pelastamaan maailmaa, eikä tuomitsemaan.
Kannattaako pelastajaa vastaan alati käydä ja varsinkin, kun kukaan muu ei sitä pelastusta voi meille tuoda ja esim. minä olisin jo kuollut jos Jeesusta ei olisi, että varmaankin minua voi kutsua jopa asiantuntijaksi Jeesukseen nähden, koska olen ollut Häneen yhteydessä kauan ja rakastan Häntä enemmän, kuin osaan sanoa, eli minä olen asiantuntija ja sinä olet vastaväittelijä, jolla ei ole mitään ymmärrystä Jumalan valtakunnan asioihin.- M@k3
Matt. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
- taida,,
M@k3 kirjoitti:
Matt. 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
tuo keppi osua ja en ole tekopyhä, vaan pyhä (ainakin tulen olemaan ja olenkin jo) ja Jeesus on minut ylentänyt Itse, en minä, eli Hän on antanut pelastuksen, työt ja tehtävät.
- kenen meidän??????????
Kyllä kysely oli ihan aiheellista!
"TEidän uskovien?! monet ilmaisut ovat toki Raamatulle vieraita.
Ja jopa pysyvätkin vieraina!
Olisi syytä pysyä Raamatun omissa ilmaisuissa, sillä vain niillä on uskon merkitys puhtaana ilman lahkohenkistä muuntumista.
Maailma on täynnä eri kristinuskon suuntien ikiomia sanontoja, joilla ei ole totuudellista merkitystä.
Hävetkää!!!!
"Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole. Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else" Jes. 45:22.
Katsokaa Minuun ja pelastukaa.
Itse asiassa "katsokaa Minuun ja olette pelastuneet". Tee niin. Katso Herraan ja pelastut. Niin yksinkertaista se on. Katso Herraan ja olet pelastunut.Kerropas missä se lainauksesi Raamatussa lukee.
Olithan laittanut sen oikein lainausmerkkeihin.
Kaiken lisäksi et kai tiedä että Jesajan luku 45 ei ole Jesajan kirjoittama vaan sen on kirjoittanut joku Deuterojesaja.
(vaikuttaa venäläiseltä nimeltä)
"luvut 40–55 on kirjoittanut tuntematon Deuterojesaja"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jesaja- to...
alkukieli sanoo "pnu elai" -kääntykää puoleeni eikä VT:n pelastus ole sama asia kuin kristinuskon jumalan Jeesuksen tarjoama. Sen paremmin taivas kuin helvetti eivät odottaneet tai uhanneet ketään. Pelastus on maanpäällisestä hädästä.
- to...
Pe.ku kirjoitti:
Kerropas missä se lainauksesi Raamatussa lukee.
Kaiken lisäksi et kai tiedä että Jesajan luku 45 ei ole Jesajan kirjoittama vaan sen on kirjoittanut joku Deuterojesaja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jesajakulkee kolme eri kirjoittajaa, sitä kirjoittiko kukaan profeetta itse omia tekstejään ei tiedetä.
- mututietoa.
to... kirjoitti:
kulkee kolme eri kirjoittajaa, sitä kirjoittiko kukaan profeetta itse omia tekstejään ei tiedetä.
Perustelut deutero- ja tritojesajalle ovat lähinnä sellaiset, että aiemmin elänyt Jesaja ei ole voinut kertoa tapahtumista, jotka tulevat tapahtumaan myöhemmin. Eli koska tulevaa ei voi ennustaa, Jesajia täytyy olla kolme, ja jokainen kertookin jo tapahtuneista asioista. Miten tieteellistä tutkimusta tämä tällainen on? Tarkoitushakuista ateistista tulkintaa, ei muuta.
- to...
mututietoa. kirjoitti:
Perustelut deutero- ja tritojesajalle ovat lähinnä sellaiset, että aiemmin elänyt Jesaja ei ole voinut kertoa tapahtumista, jotka tulevat tapahtumaan myöhemmin. Eli koska tulevaa ei voi ennustaa, Jesajia täytyy olla kolme, ja jokainen kertookin jo tapahtuneista asioista. Miten tieteellistä tutkimusta tämä tällainen on? Tarkoitushakuista ateistista tulkintaa, ei muuta.
on varmuudella ainakin kaksi, heidän käyttämänsä hepreakin on erilaista. Profeettojen ja muiden henkilöiden nimeäminen oli muutenkin kirjurien heiniä, hehän tekstitkin kirjoittivat eikä kenenkään nimi tietysti olekaan pääsia. "Jesajat" kirjoittavat myös eri aikoina se on täysin selvää.
Israelin profeetat eivät olleet ennustajaukkoja joita kristinusko heistä on yrittänyt tehdä, vaan myös yhteiskuntakriitikkoja ja neuvonantajia omana aikanaan. - eli.
to... kirjoitti:
alkukieli sanoo "pnu elai" -kääntykää puoleeni eikä VT:n pelastus ole sama asia kuin kristinuskon jumalan Jeesuksen tarjoama. Sen paremmin taivas kuin helvetti eivät odottaneet tai uhanneet ketään. Pelastus on maanpäällisestä hädästä.
Niin eli jukka luki raamattua irti asiayhteydestä.
- to...
eli. kirjoitti:
Niin eli jukka luki raamattua irti asiayhteydestä.
irrottaa asiayhteydestään sekä antaa oman teologisen tulkinnan.
Pe.ku kirjoitti:
Kerropas missä se lainauksesi Raamatussa lukee.
http://fi.wikipedia.org/wiki/JesajaSun Raamatun tietämyksessäsi on Raamatun kokoinen aukko, valitettavasti!
Tiedoksi sinulle, ja nimeomaan sinulle, Wikipedia EI OLE RAAMATTU! Käsitätkö?- muistutanvaan
Sinun vikasi onkin se, että asetat tuon Sanankohdan tarkoittamaan sitä mitä itsestäsi haluat esitellä.
Mutta sinussa asuva tulkintasi ei ole Raamatun tarkoittamaa "näkemistä". - kolme-enkeliä
Ja Lutherin ajatuksella jatkaen, kuuliaisuus Jumalalle pyhittää. Eli Pelastunut iloiten noudattaa Jumalan pyhää lakia ja pyhittyy. Pelastuminen on koko ihmisiän kestävä prosessi kohti täydellistä Jeesuksen uskoa!
- tosiaan toisin
kolme-enkeliä kirjoitti:
Ja Lutherin ajatuksella jatkaen, kuuliaisuus Jumalalle pyhittää. Eli Pelastunut iloiten noudattaa Jumalan pyhää lakia ja pyhittyy. Pelastuminen on koko ihmisiän kestävä prosessi kohti täydellistä Jeesuksen uskoa!
///Pelastuminen on koko ihmisiän kestävä prosessi kohti täydellistä Jeesuksen uskoa!///??????????????
Huit pötyä!
Palastus on pikemminkin Jumalan koko suunnitelmaa maailman luomisesta sen loppuun asti.
Siihen ovat liitoksissa kaikkien ihmisten pelastusasiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011641
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä343736Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732