'Teurashevosten tuskien tie'. Räikeää ja törkeää eläinrääkkäystä! Siinä todellista työmaata eläinten ystäville!!!
45 min
4
355
Vastaukset
- taas tietää
miksi on olen kasvissyöjä.
p.s. Aloita itsestäsi! - ...
Nykyaikana ei saisi olla edes mahdollista. Missä olivat tarkastajat kun eläinrääkkääjät riehui? Ulkomailla villiä menoa. :(
Niin tuli tämmöselle heppaihmiselle todella paha mieli pitkäks aikaa!!! Miten VOI "sivistyneen" Euroopan alueella vielä tapahtua moista!?? Kuvottavaa :'(
Jos joutusin päästään wanhan palvelleen ystäväni vaivoistaan niin menisin varmasti itse vahtiin että tie on loppuun asti hyvä ja arvokas..- juulia
kirjotin tästä samasta asiasta mut taisi mennä väärään keskusteluun se eka.. Joo olen täysin samaa mieltä. Laitto niin vihaks et miten voi tänä päivänä olla mahdollista tuollainen kohtelu! Niin surullista katseltavaa kun täysin viattomat saavat kärsiä ihmisten julmuudesta.Ei minkäänlaista sääliä niillä äijillä, ne sinne auton lavalle ois kuulunu!! Ihmetyttää suuresti et miten tota hommaa ei mukamas saada kontrolliin. Kumpa pystyis jotenki vaikuttamaan tuohon hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599