teenkö väärin

bikers

rakastelen exäni ja nykyiseni kanssa vuoronperään..

8

1964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Three's a Crowd

exäsi ja nykyisesi, rakastelevatko he muitten kuin sinun kanssasi?

• pipukka

< Tohon nyt pystyy kuka tahansa, vuoron perään, vanhanaikaista, Miks ei kaikki samaan aikaan, eikö riitä kantti.

• Kissa pöydälle ja kaikki kolme samaan bunkkaan. Ne friiduthan vois vaikka löytää toisensa ja lempata sut turhakkeena menemään.

• tämä on tunnustus

palsta - ei siis veikka viriili, ollenkaan kysymyspalsta. Minä rakastelen naiseni kanssa ja joidenkin toisten exien kanssa - en konsaan vanhaan akkaani sormeanikaan tyrkkäisi. Sinä olet syntisäkki number one. Et Biker. Niin ja jos olisit Biker olisit vasta poikaanen. Ja juuri sellainen säälittävä ja perässä hinattava tinatuhka. Harmi, että tulit väärälle palstalle.

• tanhu

oot sellanen haaveissa eläjä, tuskin oot kummankaan kanssa vaan vedät tumppuun

• zigi

No voi hellanlettas sentään.
      Pyydä nyt vaikka Matti Vanhanen, Urho Kekkonen, Ilkka Kanerva ja lukuisia joukko muita vielä sun kans. Tai sit jos oletkon mies niin vaikka se ja se ja sit vielä se niin sitten olisko tarpeeks ja sit vielä kaupantäti.

• Nimetön

Kannattas ehkä miettiä seurauksia jos ja kun kiinni jäät..Ei pidemmän päälle kovinkaan fiksu veto! Mutta jätkät on jätkiä ja menee jus niinku himot vie:(

• Nimetön

Tiedät sen itse teetkö väärin vai et se on jokaisella ihmisellä moraali ja rajat ovat erilaiset eri ihmisillä. Luulen että et rakasta kumpaakaan henkisellä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4886
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2219
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2009
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      199
      1961
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      173
      1602
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      299
      1533
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1294
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1219
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1164
    Aihe