Mave = Trolli

Tajutkaa.

...

14

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei

joulupukki.On ihan sama mikä se mave on.Suurmies nyt ei kuitenkaan.

• ennemminkin, mut sähän et tiedäkkään miltä mä näytän:)

• IltaPulut

Hyi saatana .... yöks

• ja lentää luudalla.

Viisaana miehenä varmaan aavistat miksi sua niin inhotaan?

• wikipedia
      • Selvää tietoa saisivat juntit netistä, mutta eiväthän nuo osaa edes googlata tietoa hankkiakseen:D
        "Trolli on erotettavissa provosoivasta väittelijästä myös siitä, että trolli harvoin osallistuu itse keskusteluun.Joten olen sitten vain provosoiva keskuskustelija, enkä trolli tai trulli:(

• molempia
        mave kirjoitti:

Selvää tietoa saisivat juntit netistä, mutta eiväthän nuo osaa edes googlata tietoa hankkiakseen:D
        "Trolli on erotettavissa provosoivasta väittelijästä myös siitä, että trolli harvoin osallistuu itse keskusteluun.Joten olen sitten vain provosoiva keskuskustelija, enkä trolli tai trulli:(

Säälittävää selitelyä syylliseltä. Olet juuri noita molempia.

• voisit
        molempia kirjoitti:

Ja sinä voisit noudattaa netikettiä ja olla ruokkimatta trollia/peeloa.

• molempia kirjoitti:

Sinulla ei ole perusteita, vaan selittelyjä vain. Tyypillistä lapualaista junttiutta, ellei fakta tue väittämää, niin jankataan asiaa niin kauan, että se alkaa tuntumaan totuudelta:D

• olet oivaltanut
        mave kirjoitti:

Sinulla ei ole perusteita, vaan selittelyjä vain. Tyypillistä lapualaista junttiutta, ellei fakta tue väittämää, niin jankataan asiaa niin kauan, että se alkaa tuntumaan totuudelta:D

lapualaisuuden ytimen. Harmi muuten, että sinulla on aina nuo yksi tai kaksi rakkikoiraa kintuissasi heti kun viestin tänne heität. Ihmettelen mikä niitten motiivi on.

• jumalauta
        mave kirjoitti:

Kuka uskaltaa nimitellä mua lapualaiseksi. Tavatessa ampuisin sut samantien.

• jumalauta kirjoitti:

Kuka uskaltaa nimitellä mua lapualaiseksi. Tavatessa ampuisin sut samantien.

Tuu tänne ja kysele mavea, niin kyllä sä jossain vaiheessa muhun törmäät

• Kasperiin uskaltaa tulla
        mave kirjoitti:

Tuu tänne ja kysele mavea, niin kyllä sä jossain vaiheessa muhun törmäät

siellähän saa puukosta tai pyssystä heti,jos sinne tuloo.Suomen kuuluisimmat huumeäijäthän siellä asuu,pyssyjå piilotettu joka kivenkoloonkin.Sais nähdä koska ne alkaa sotimaan.Jos sinne tulis pitääs ottaa täältä kirkon pihasta tykit mukaan:D

• LapinKultainenNoutaja

Tajutaanhan me mutta tota vellipersettä on NIIN kiva kiusata kun se humaltuu jo sixpäkistä heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      888
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. Lämmöllä muistelen niitä hetkiä...

Silloin vuosia sitten! H.
      Rakkaus ja rakastaminen
      78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe