jee

Chiquitita

Kivaa, youtubessa on videoita Pandora y Jordi parte 1:sestä varmaan Tuhkiksen loppuun asti. Niissä on kaikki Pando ja Jordi-kohtaukset järjestyksessä! :) Mun ei tarttekaan oottaa sitä DvD:tä, kun nään ne alkujututkin sieltä. Ainoa vaan, että niissä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Mut mä huomasin tänään, kun kattelin noita videoita, että ymmärsin melkein kaiken, mitä ne puhui! Aika kivaa. :) Mut ne oli niin söpöjä videoita, nyt vasta tiedän tarkalleen, mitä kaikkea Pandolla ja Jordilla tapahtui ennen kun mä rupesin katsomaan Tuhkista. Ja löysin sen jakson, josta rupesin katsomaan Tuhkista. :) Se oli jossain siinä, kun Olimpia lukitsi Pandon sen huoneeseen, muistan kun Pando pakkas kamppeet ja ajatteli karkaavansa ikkunasta. :o Pianhan sen jälkeen Jordi tuli ja vei Pandon pois sieltä Villanuevan talosta ja ne meni sinne jonnekin... :) Jee. Mä olin tänään niin innoissani, kun suurin syy miks mä oon katsonut Tuhkista, on Pando ja Jordi ja nyt mä pystyn katsomaan kaikki Pando ja Jordi kohdat ilman että täytyis kelata ja etsiä niitä jostain. :) Mä taidankin pitää P&J-maratonin, katson kaikki ne videot sieltä youtubesta... :D

8

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chiquitita 22

      Hyvä kun sanoit...Itekin vois mennä katsomaan pätkiä...kyl se dvd boksi pitää silti hommata. :)

      • Chiquitita

        Tottakai se DVD:kin pitää saada. :) Mä maksan siitä vaikka 100 euroa, jos on pakko... :)


      • gordabella
        Chiquitita kirjoitti:

        Tottakai se DVD:kin pitää saada. :) Mä maksan siitä vaikka 100 euroa, jos on pakko... :)

        Jos, jotain haluan synttärilahjaksi (huhtikuussa), niin sitten Tuhkis-boxin. Ja, jos sitä en saa, niin ostan viimeisillä rahoillani, maksoi mitä maksoi!!!

        Hauskaa, että Youtubessa on paljon Tuhkis-videoita! Olen väsäämässä omaani pikkuhiljaa, puolet on jo valmiina. Ilmoittelen sitten, kun se on valmis, niin voitte käydä sen tsekkaamassa. Aiheena omat suosikkini Valentina ja Orestes!


      • chiquitita 22
        gordabella kirjoitti:

        Jos, jotain haluan synttärilahjaksi (huhtikuussa), niin sitten Tuhkis-boxin. Ja, jos sitä en saa, niin ostan viimeisillä rahoillani, maksoi mitä maksoi!!!

        Hauskaa, että Youtubessa on paljon Tuhkis-videoita! Olen väsäämässä omaani pikkuhiljaa, puolet on jo valmiina. Ilmoittelen sitten, kun se on valmis, niin voitte käydä sen tsekkaamassa. Aiheena omat suosikkini Valentina ja Orestes!

        Yes Orestes ja Valentiina oli munkin suosikit...no Pando ja Jordi tulee hyvinä kakkosina. :)
        Laita sit viestiä kun saat valmiiksi. Mä en millään jaksais odottaa huhtikuuhun!


    • Pandora-ja- Jordi<3

      Voitko kertoo, linkkiä? Mäkin olen kauhea Pandora ja Jordi-fanit!

      • Chiquitita

        www.youtube.com
        Laita siihen hakuriville vaikka "Pandora y Jordi Parte 1". Siinä on eka video, kun katot sen, siinä vieressä on sellanen lista, missä on muita samankaltaisia videoita, valitset sit siitä Pandora y Jordi Parte 2" jne. Niissä videoissa on siis pelkkää Pandoa ja Jordia, tai siis, kyllä siinä muitakin näkyy, mutta kaikista jaksoista on poimittu Pando ja Jordi-kohtaukset... :)


    • Chiquitita

      Mä katsoin eilen yhen noista videoista ja siinä oli se kohtaus, jossa Pando oli karannut sieltä kellarista ja mennyt Hugoksi pukeutuneena pensionaattiin ja sit Jordi tuli sinne!!! Se on niin itkettävä kohtaus, kun Pando näkee Jordin ekan kerran sen karseen vuoden jälkeen! ;( Kun Jordi ei edes tunnista sitä ja "Hugolla" on kyyneleet silmissä ja se on jotenkin niin ihana, mut samalla surullinen kohtaus, kun sit Hugo ei voi paljastaa itseään ja sitten kun Beatriz vaan kuhertelee siinä vieressä, kun sillä oli jotain juttua Bean kanssa, mutta onneksi Jordi ei lakannut rakastamasta Pandoa ja lopetti sen jutun Bean kanssa! :)
      Sit mä katsoin sen kohtauksen, missä Jordi tulee Villanuevan taloon ja Olimpia on käskenyt Pandon väittää Jordille, ettei rakasta sitä ym... :( Mä rupesin melkein itkemään siinäkin, mutta onneksi se on "historiaa" ja Pando ja Jordi on nyt onnellisesti naimisissa!!! :)

      • Chiquitita

        Tarkoitin siis, että "sillä oli jotain juttua Jordin kanssa". :D En siis tarkoittanut, että Bealla olis itsensä kanssa jotain juttuja, sepä olisikin kummallista... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe