Totta vai tarua?

Lauran saunareissu

Onko ne Karin jutut totta, että Katinkullassa ollaan todella nakuna? Jätkä usein värittää juttuja, mutta miten tää on?

160

5486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue aikaisemmat viestit

Niin tiedät todellisuuden.
      Ei kannata kysellä tyhmiä.

• olet otta

Katinkullassa saunotaan pyyhkeeseen kieroutuneena.

• Vapaus

Nakuna ollaan ja sillä hyvä.

Kannattaa kokeilla.

• Ettäs kehtaat!
        Vapaus kirjoitti:

Kannattaa kokeilla.

Katinkullan kylpylässä ollaan uikkareissa, ihan niin kuin muissakin kylpylöissä. Saunoissa ollaan ihan normaalisti ilman uikkareita, koska uikkareiden mukana saunaan pääsisi myrkyllistä klooria.
        Saunamaailmassa voi liikkua saunojen välillä joko alastomana tai pyyhkeeseen kietoutuneena, uikkareita ei saa käyttää koko Saunamaailman alueella.

Huhun mukaan jokunen pervo ei Katinkullan kylpylässä käyntinsä aikana poistu Saunamaailman puolelta lainkaan muuhun osaan kylpylää. Tiedä sitten, voiko noin tyhmiä ihmisiä ollakaan?

• Vapaus
        Ettäs kehtaat! kirjoitti:

Katinkullan kylpylässä ollaan uikkareissa, ihan niin kuin muissakin kylpylöissä. Saunoissa ollaan ihan normaalisti ilman uikkareita, koska uikkareiden mukana saunaan pääsisi myrkyllistä klooria.
        Saunamaailmassa voi liikkua saunojen välillä joko alastomana tai pyyhkeeseen kietoutuneena, uikkareita ei saa käyttää koko Saunamaailman alueella.

Huhun mukaan jokunen pervo ei Katinkullan kylpylässä käyntinsä aikana poistu Saunamaailman puolelta lainkaan muuhun osaan kylpylää. Tiedä sitten, voiko noin tyhmiä ihmisiä ollakaan?

Kun kerran natupalstalla ollaan niin on itsestäänselvää että tässä puhuttiin nimenomaan saunamaailmasta.

Siellä ollaan alasti eli mitkään pyyhkeetkään ei ole sopivia.

Mulle on myös itsestäänselvää että jos täältä satojen kilometrien päästä Vuokattiin asti lähden niin haluan nauttia joka hetkestä vapaan alastomuuden keskellä enkä tuhlaa sekunttiakaan normaalilla tekstiilipuolella.

Sehän se vasta helvetin tyhmää olisi kun niitä tekstiilikylpylöitä löytyy paljon lähempääkin. Jopa kävelymatkan päästä yksi.

Noin hyviä nakuosastoja ei sen sijaan muita löydy koko maasta.

• vuoksi, nin ei se
        Vapaus kirjoitti:

Kun kerran natupalstalla ollaan niin on itsestäänselvää että tässä puhuttiin nimenomaan saunamaailmasta.

Mulle on myös itsestäänselvää että jos täältä satojen kilometrien päästä Vuokattiin asti lähden niin haluan nauttia joka hetkestä vapaan alastomuuden keskellä enkä tuhlaa sekunttiakaan normaalilla tekstiilipuolella.

Sehän se vasta helvetin tyhmää olisi kun niitä tekstiilikylpylöitä löytyy paljon lähempääkin. Jopa kävelymatkan päästä yksi.

tarkoita sitä, että kaikki menisivät juuri alastomuuden vuoksi.

Olet kai huomannut, että normaalit ihmiset käyvät myös uikkaripuolella ollessaan Katinkullan kylpylässä.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"nakuosasto vetää asiakkaita
        Kirjoittanut: Vapaus 14.12.2007 klo 14.02

Noin hyviä nakuosastoja ei sen sijaan muita löydy koko maasta."

Koko viestisi sisältö on TÄYDELLISTÄ PASKAA.

Saunamaailma on AINOASTAAN KAIKILLE SAUNOJILLE TARKOITETTU OSASTO, LISKSI SIELLÄ ON PYYHKEENKÄYTTÖ TÄYSIN SALLITTUA. SE EI SIIS OLE MIKÄÄN NAKUOSASTO, EIKÄ PELKÄSTÄÄN KATSELUUN TARKOITETTU PAIKKA.

Tunnusta vaan nyt paskanpuhuja totaalinen tappiosi katinkullan suhteen. Olet vielä raukkamaisempi häviäjä, kuin akat yleensä.

Ennenkuin esität faktaa tietoa näkyviin OLET PELKKÄ PASKANPUHUJA.

• Vapaus
        vuoksi, nin ei se kirjoitti:

tarkoita sitä, että kaikki menisivät juuri alastomuuden vuoksi.

Olet kai huomannut, että normaalit ihmiset käyvät myös uikkaripuolella ollessaan Katinkullan kylpylässä.

Olen huomannut mutta sekään jos käy välillä uikkaripuolella ei tarkoita etteikö silti olisi voinut tulla nimenomaan nakupuolen takia.

• Vapaus
        saunominen kunniaan kirjoitti:

"nakuosasto vetää asiakkaita
        Kirjoittanut: Vapaus 14.12.2007 klo 14.02

Noin hyviä nakuosastoja ei sen sijaan muita löydy koko maasta."

Koko viestisi sisältö on TÄYDELLISTÄ PASKAA.

Saunamaailma on AINOASTAAN KAIKILLE SAUNOJILLE TARKOITETTU OSASTO, LISKSI SIELLÄ ON PYYHKEENKÄYTTÖ TÄYSIN SALLITTUA. SE EI SIIS OLE MIKÄÄN NAKUOSASTO, EIKÄ PELKÄSTÄÄN KATSELUUN TARKOITETTU PAIKKA.

Tunnusta vaan nyt paskanpuhuja totaalinen tappiosi katinkullan suhteen. Olet vielä raukkamaisempi häviäjä, kuin akat yleensä.

Ennenkuin esität faktaa tietoa näkyviin OLET PELKKÄ PASKANPUHUJA.

Onhan se kaikille saunojille tarkoitettu ja saunojathan on oletusarvoisesti alasti. On täysin pervoa saunoa pyyhe päällään joten asia on ihan selvä.

Faktaa tietoa asiasta löytyy muun muassa Katinkullan kotisivuilta.

• Voi sua tolloa
        Vapaus kirjoitti:

Onhan se kaikille saunojille tarkoitettu ja saunojathan on oletusarvoisesti alasti. On täysin pervoa saunoa pyyhe päällään joten asia on ihan selvä.

"Terveysviranomaisten vaatimuksesta uimashortsien käyttö kylpylässä kielletty"

-Ei mitään mainintaa pakkoalastomuudesta
        -Ei mitään tapahtumaa naturisteille
        -ei mitään naturismiin viittaavaakaan

-Ilmeisen viihtyisä TAVALLINEN viihdekylpylä

Mitähän sinä Vapaus mahdoit oikein tarkoittaa tuolla "Fakta tiedollasi"?

• Swingers?
        Vapaus kirjoitti:

"Holiday Club Katinkulta - pikkujoulut
        13.12.2007 - 15.12.2007 22:59
        Holiday Club Katinkulta
        Swingers kvartetti, liput 8 e. "

Mahdatkohan sinä Vapaus-pojuseni edes TIETÄÄ, mitä Swingers tarkoittaa?

• Vapaus
        Voi sua tolloa kirjoitti:

"Terveysviranomaisten vaatimuksesta uimashortsien käyttö kylpylässä kielletty"

-Ei mitään mainintaa pakkoalastomuudesta
        -Ei mitään tapahtumaa naturisteille
        -ei mitään naturismiin viittaavaakaan

-Ilmeisen viihtyisä TAVALLINEN viihdekylpylä

Mitähän sinä Vapaus mahdoit oikein tarkoittaa tuolla "Fakta tiedollasi"?

"Saunamaailmassa on neljä saunaa, kaksi höyrysaunaa, löylyluola ja perinteinen suomalainen sauna, sekä roomalainen kylpylä eevoille ja aatameille."

• Vapaus
        Swingers? kirjoitti:

"Holiday Club Katinkulta - pikkujoulut
        13.12.2007 - 15.12.2007 22:59
        Holiday Club Katinkulta
        Swingers kvartetti, liput 8 e. "

Mahdatkohan sinä Vapaus-pojuseni edes TIETÄÄ, mitä Swingers tarkoittaa?

Swingers ei ainakaan liity vähimmässäkään määrin naturismiin.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"Saunamaailmassa on neljä saunaa, kaksi höyrysaunaa, löylyluola ja perinteinen suomalainen sauna, sekä roomalainen kylpylä eevoille ja aatameille."

Saunojen lukumäärä täsmää.

Sinulle on myös selkeästi osoitettu Katinkullan kanta asiaan.

SAUNAT ON TARKOITETTU SAUNOJILLE JA SAUNAMAAILMASSA SAA KÄYTTÄÄ PYYHETTÄ, MYÖS SAUNOISSA.

Mikä tässsä edelleenkin on epäselvää sinulle?

Miksi edelleen VAADIT PAKKOALASTOMUUTTA SAUNAMAAILMAAN?

Haluatko ainoastaan edistää omia seksuaalisesti kieroutuneita taipumuksiasi?

Mistä löytyy se faktatieto, että roomalaisessa kylpylässä pitää ehdottomasti olla alasti?

Minun mielestäni roomalaisessa kylpylässä on aikoinaan käytetty kylpylakanaa.

• Vapaus

Saunojen lukumäärä täsmää.

Sinulle on myös selkeästi osoitettu Katinkullan kanta asiaan.

SAUNAT ON TARKOITETTU SAUNOJILLE JA SAUNAMAAILMASSA SAA KÄYTTÄÄ PYYHETTÄ, MYÖS SAUNOISSA.

Mikä tässsä edelleenkin on epäselvää sinulle?

Miksi edelleen VAADIT PAKKOALASTOMUUTTA SAUNAMAAILMAAN?

Haluatko ainoastaan edistää omia seksuaalisesti kieroutuneita taipumuksiasi?

Mistä löytyy se faktatieto, että roomalaisessa kylpylässä pitää ehdottomasti olla alasti?

Minun mielestäni roomalaisessa kylpylässä on aikoinaan käytetty kylpylakanaa.

Aivan. Minulle kuten kaikille muillekkin lukutaitoisille on tosiaankin esitetty Katinkullan kotisivuilla kyseisen lafkan kanta asiaan.

Tietysti jonkun verran yleissivistystä vaatii metaforan "eevoille & aatameille" ymmärtäminen.

Mutta jos et osaa lukea tai sinulla ei ole sen vertaa sivistystä niin en voi auttaa.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Aivan. Minulle kuten kaikille muillekkin lukutaitoisille on tosiaankin esitetty Katinkullan kotisivuilla kyseisen lafkan kanta asiaan.

Tietysti jonkun verran yleissivistystä vaatii metaforan "eevoille & aatameille" ymmärtäminen.

Mutta jos et osaa lukea tai sinulla ei ole sen vertaa sivistystä niin en voi auttaa.

"Minulle kuten kaikille muillekkin lukutaitoisille on tosiaankin esitetty Katinkullan kotisivuilla kyseisen lafkan kanta asiaan.

Mutta jos et osaa lukea tai sinulla ei ole sen vertaa sivistystä niin en voi auttaa."

Olen taatusti lukutaitoinen. Juuri sinun VÄÄRISTELTYJEN MIELIPITEITTESI VUOKSI KYSYINKIN KATINKULLASTA KYLPYLÄNPITÄJÄN TULKINTAA ASIASTA.

SE TULKINTA ON TÄLLÄ PALSTALLA HYVIN YKSITYISKOHTAISESTI ESITELTY. SINÄ ET AINAKAAN VIELÄ OLE PYSTYNYT OSOITTAMAAN SITÄ VÄÄRÄKSI. NIINKAUAN KUIN SINULLA EI OLE ESITTÄÄ MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDETTÄ SEN KUMOAMISEKSI, SE ON OIKEATA TIETOA.
        Olet ainoastaan totaalinen väärän tiedon levittäjä ja säälittävä nettihäirikkö.

• Vapaus

"Minulle kuten kaikille muillekkin lukutaitoisille on tosiaankin esitetty Katinkullan kotisivuilla kyseisen lafkan kanta asiaan.

Mutta jos et osaa lukea tai sinulla ei ole sen vertaa sivistystä niin en voi auttaa."

Olen taatusti lukutaitoinen. Juuri sinun VÄÄRISTELTYJEN MIELIPITEITTESI VUOKSI KYSYINKIN KATINKULLASTA KYLPYLÄNPITÄJÄN TULKINTAA ASIASTA.

SE TULKINTA ON TÄLLÄ PALSTALLA HYVIN YKSITYISKOHTAISESTI ESITELTY. SINÄ ET AINAKAAN VIELÄ OLE PYSTYNYT OSOITTAMAAN SITÄ VÄÄRÄKSI. NIINKAUAN KUIN SINULLA EI OLE ESITTÄÄ MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDETTÄ SEN KUMOAMISEKSI, SE ON OIKEATA TIETOA.
        Olet ainoastaan totaalinen väärän tiedon levittäjä ja säälittävä nettihäirikkö.

"NIINKAUAN KUIN SINULLA EI OLE ESITTÄÄ MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDETTÄ SEN KUMOAMISEKSI, SE ON OIKEATA TIETOA."

Tuo KKn: kotisivulla oleva maininta "Eevasta ja Aatamista" on riittävä tietolähde sen epämääräisen sähköpostikopion tiedon kumoamiseksi niin kaun kuin sitä sähköpostia ei ole oikeaksi todistettu, varsinkin kun mahdollisuus siihen oikeaksitodistamiseen on annettu.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"NIINKAUAN KUIN SINULLA EI OLE ESITTÄÄ MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDETTÄ SEN KUMOAMISEKSI, SE ON OIKEATA TIETOA."

Tuo KKn: kotisivulla oleva maininta "Eevasta ja Aatamista" on riittävä tietolähde sen epämääräisen sähköpostikopion tiedon kumoamiseksi niin kaun kuin sitä sähköpostia ei ole oikeaksi todistettu, varsinkin kun mahdollisuus siihen oikeaksitodistamiseen on annettu.

Mahdollisuus todistaa minun väitteeni vääräksi, mutta sinä edelleen kiistät FAKTAN TIEDON ja esität vain OMAN TULKINTASI MAINOKSESTA FAKTANA TIETONA.
        Esitä Katinkullan tulkinta asiasta, niin se on SITÄ FAKTAA TIETOA.

Ps. Olen kopioinut joukon sinun viestejäsi ja aion olla sähköpostiyhteydessä Katinkultaan, harrastepäällikköön ja pistän liitteeksi nämä sinun viestisi. He saavat sitten tulkita omalla tavallaan sinun näkemyksiäsi asioista. Enkä unohda myöskään mainita sitä, kuinka olet kehunut maksavasi saunamaailman henkilökunnan palkat.

• Vapaus

Mahdollisuus todistaa minun väitteeni vääräksi, mutta sinä edelleen kiistät FAKTAN TIEDON ja esität vain OMAN TULKINTASI MAINOKSESTA FAKTANA TIETONA.

Ps. Olen kopioinut joukon sinun viestejäsi ja aion olla sähköpostiyhteydessä Katinkultaan, harrastepäällikköön ja pistän liitteeksi nämä sinun viestisi. He saavat sitten tulkita omalla tavallaan sinun näkemyksiäsi asioista. Enkä unohda myöskään mainita sitä, kuinka olet kehunut maksavasi saunamaailman henkilökunnan palkat.

Ainoa oikeaksi todistettu Katinkullan kanta asiaan on maininta "eevoille ja aatemeille" thats it.

Asia ei nyt tästä näillä eväillä etene mihinkään joten lopetan keskustelun tästä aiheesta kunnes lisävalaistusta saadaan. Epäilen kuitenkin ettei saada.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Ainoa oikeaksi todistettu Katinkullan kanta asiaan on maininta "eevoille ja aatemeille" thats it.

Asia ei nyt tästä näillä eväillä etene mihinkään joten lopetan keskustelun tästä aiheesta kunnes lisävalaistusta saadaan. Epäilen kuitenkin ettei saada.

" Asia ei nyt tästä näillä eväillä etene mihinkään joten lopetan keskustelun tästä aiheesta kunnes lisävalaistusta saadaan. Epäilen kuitenkin ettei saada."

MIKSET ITSE KYSY KATINKULLASTA SITÄ LISÄTIETOA?

• espoo peräkammari

sille sun mielikuvitus kaverilles viihdepäälikkö a.k ¨:le voit aloittaa s-posti viestisi sanoin: arvoisa viihdepäälikkö minua kiusataan netin keskustelu palstalla voisitko tulla auttaan ollaanhan sen ään kavereita.......vittu oot nörtti häirikkö mee hoitoon

• ei pakkoalastomuuteen
        Vapaus kirjoitti:

Eeva ja Aatami viittaavat paratiisimaisiin oloihin ei pakkoalastomuuteen.

Katinkullan henkilöstö on ilmoittanut, että kun he saavat tietää, kuka olet Vapaus, niin Sinulla ei ole enään mitään asiaa katinkullan kylpylään.

• "mahdollisuutta"
        Vapaus kirjoitti:

Oma antamasi osoite on toimimaton. Miksi et laita TOIMIVAA OSOITETTA profiiliisi, jos haluat sähköpostia?

Onko piilosilla oleminen Sinulle NOIN TÄRKEÄÄ, että levität vain VÄÄRÄÄ toimimatonta sähköpostisoitetta omanasi?

• Minä ite!
        espoo peräkammari kirjoitti:

sille sun mielikuvitus kaverilles viihdepäälikkö a.k ¨:le voit aloittaa s-posti viestisi sanoin: arvoisa viihdepäälikkö minua kiusataan netin keskustelu palstalla voisitko tulla auttaan ollaanhan sen ään kavereita.......vittu oot nörtti häirikkö mee hoitoon

Vapaus / espoon peräkammari, Sinähän LUPASIT pysyä pois tästä keskustelusta. Eipä tuo lupauksesi pitkään kestänyt.

• tarpeeksi
        Vapaus kirjoitti:

Swingers ei ainakaan liity vähimmässäkään määrin naturismiin.

Katinkulan kylpylään se kyllä liittyy vahvasti ja tarpeeksi.

Eikö tämäkin jo osoita, että Katinkulta EI OLE mikään naturistikylpylä?

• saunominen kunniaan
        espoo peräkammari kirjoitti:

Ei ole mitään sellaista, jonka voisi esittää normaalille järjellä ajattelevalle henkilölle.
        Kaikki viestisi ovat niin järjettömiä, että niitä ei viitsi edelleenlähettää kenellekään.

Olet vain sairas, perverssi, finninaamainen räkänokka. Lisäksi olet ilmiselvä nettihäirikkö.

Ps. Voinhan mainita yhteydenotossani, että nimimerkki vapaus, ainakun jää tappiolle, käyttää myös tätä rekisteröimätöntä nimimerkkiä.

• Vapaus
        "mahdollisuutta" kirjoitti:

Oma antamasi osoite on toimimaton. Miksi et laita TOIMIVAA OSOITETTA profiiliisi, jos haluat sähköpostia?

Onko piilosilla oleminen Sinulle NOIN TÄRKEÄÄ, että levität vain VÄÄRÄÄ toimimatonta sähköpostisoitetta omanasi?

Sanon nyt viimeisen kerran SE OSOITE TOIMII.

Ellei toimi niin vika on vain ja ainoastaan siellä päässä.

Olen vastaanotaanut siihen osoitteeseen useita viestejä.

• Vapaus
        ei pakkoalastomuuteen kirjoitti:

Eeva ja Aatami viittaavat paratiisimaisiin oloihin ei pakkoalastomuuteen.

Katinkullan henkilöstö on ilmoittanut, että kun he saavat tietää, kuka olet Vapaus, niin Sinulla ei ole enään mitään asiaa katinkullan kylpylään.

Olet oikeassa. Paratiisimaisissa oloissa nimenomaan OLLAAN ALASTI.

• Vapaus
        tarpeeksi kirjoitti:

Katinkulan kylpylään se kyllä liittyy vahvasti ja tarpeeksi.

Eikö tämäkin jo osoita, että Katinkulta EI OLE mikään naturistikylpylä?

Älä taas houraile.

Jostain bändin nimestä ei voi tehdä YHTÄÄN MITÄÄN johtopäätöksiä.

• tuohon osoitteeseen
        Vapaus kirjoitti:

Sanon nyt viimeisen kerran SE OSOITE TOIMII.

Ellei toimi niin vika on vain ja ainoastaan siellä päässä.

Olen vastaanotaanut siihen osoitteeseen useita viestejä.

Kopioi tänne yksi viesti, mikä on vastaanotettu tuohon osoitteeseen, niin satamme uskos sinua.
        Muista kopioida myös osoitekentätkin.

Miksi et laita tuota osoitetta profiiliisi, jos se kerran on toimiva osoite?

Minä kerron; Kun suomi24.n profiiliin ei voi laittaa toimimatonta osoitetta, niin siksi se ei ole siellä.
        Älä piilottele, jos haluat itsellesi sähköpostia, vaan näytä se profiilissasi.

• VIIKUNANLEHDILLÄ
        Vapaus kirjoitti:

Olet oikeassa. Paratiisimaisissa oloissa nimenomaan OLLAAN ALASTI.

Paratiisissa piilotetaan sukuelimet jollain, esimerkiksi VIIKUNANLEHDILLÄ.
        Katsopas näin:
        www.fictionwise.com/ knight/boschfour.html.
        tai
        www.ibiblio.org/wm/ paint/auth/baldung/adam-eve/.

• Vapaus
        tuohon osoitteeseen kirjoitti:

Kopioi tänne yksi viesti, mikä on vastaanotettu tuohon osoitteeseen, niin satamme uskos sinua.
        Muista kopioida myös osoitekentätkin.

Miksi et laita tuota osoitetta profiiliisi, jos se kerran on toimiva osoite?

Minä kerron; Kun suomi24.n profiiliin ei voi laittaa toimimatonta osoitetta, niin siksi se ei ole siellä.
        Älä piilottele, jos haluat itsellesi sähköpostia, vaan näytä se profiilissasi.

Ei mun tarvitse todistella tuon suhteen mitään.

Jos joku haluaa todistuksen niin kirjoittakoon siihen osoitteeseen niin vastaan.

Eikä sitä tarvii mihinkään profiiliin laittaa kun jokainen täysjärkinen ihminen tietää muutenkin että osoitteeni on [email protected]

Samalla tavalla muodostuva osoitehan on kaikilla rekisteröidyillä nimimerkeillä.

• Vapaus
        VIIKUNANLEHDILLÄ kirjoitti:

Paratiisissa piilotetaan sukuelimet jollain, esimerkiksi VIIKUNANLEHDILLÄ.
        Katsopas näin:
        www.fictionwise.com/ knight/boschfour.html.
        tai
        www.ibiblio.org/wm/ paint/auth/baldung/adam-eve/.

Ei se mikään paratiisi siinä vaiheessa enää ole jos täytyy peitellä.

Paratiisissa ei tunneta häpeää alastomuudesta.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Ei mun tarvitse todistella tuon suhteen mitään.

Jos joku haluaa todistuksen niin kirjoittakoon siihen osoitteeseen niin vastaan.

Eikä sitä tarvii mihinkään profiiliin laittaa kun jokainen täysjärkinen ihminen tietää muutenkin että osoitteeni on [email protected]

Samalla tavalla muodostuva osoitehan on kaikilla rekisteröidyillä nimimerkeillä.

Aikaisemmin sinä itse vaadit LÄHETTÄMÄÄN SINUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESEESI KOPION ALKUPERÄISESTÄ SÄHKÖPOSTIVIESTISTÄ. KUN SINULLE ILMOITETTIIN, ETTÄ KOPIO TULEE, KUNHAN PYYDÄT SITÄ SÄHKÖPOSTITSE. SINÄ ILMOITIT HETI, ETTÄ ET OLE PASKANKAAN KIINNOSTUNUT KYSEISESTÄ KOPIOSTA, ETKÄ LÄHETÄ PYYNTÖÄ.

Nyt kun sinua pyydetään lähettämään kopio sähköpostiviestistä, NIIN ILMOITAT, ETTÄ EI KÄY ENNENKUIN LÄHETÄT MINULLE SÄHKÖPOSTIIN PYYNNÖN.

MIKSI OLET NYT TÄYSIN PÄINVASTAISELLA KANNALLA?
        YRITÄTKÖ VAIN SAADA VASTUSTAJIESI NIMIÄ SELVILLE TÄLLÄ TEMPULLASI?

• Vapaus

Aikaisemmin sinä itse vaadit LÄHETTÄMÄÄN SINUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESEESI KOPION ALKUPERÄISESTÄ SÄHKÖPOSTIVIESTISTÄ. KUN SINULLE ILMOITETTIIN, ETTÄ KOPIO TULEE, KUNHAN PYYDÄT SITÄ SÄHKÖPOSTITSE. SINÄ ILMOITIT HETI, ETTÄ ET OLE PASKANKAAN KIINNOSTUNUT KYSEISESTÄ KOPIOSTA, ETKÄ LÄHETÄ PYYNTÖÄ.

Nyt kun sinua pyydetään lähettämään kopio sähköpostiviestistä, NIIN ILMOITAT, ETTÄ EI KÄY ENNENKUIN LÄHETÄT MINULLE SÄHKÖPOSTIIN PYYNNÖN.

MIKSI OLET NYT TÄYSIN PÄINVASTAISELLA KANNALLA?
        YRITÄTKÖ VAIN SAADA VASTUSTAJIESI NIMIÄ SELVILLE TÄLLÄ TEMPULLASI?

Koska ei minulla ole mitään tarvetta todistella sähköpostini toimivutta täällä.

Ellei joku usko että toimii niin se vain ja ainostaan hänen oma ongelmansa eikä liikuta minua missään mielessä.

• viestissä.
        Vapaus kirjoitti:

Kannattaa kokeilla.

Meni syvälle; Vapaus, taas valehtelet, kummassakin viestissä.
        Sinulle lähetettiin kopio tuosta mitä pyysit, mutta se tuli talaisn maininnalla:

"""Lainaus alkaa"""

Undelivered Mail Returned to Sender
        : host enimail05.sth.basefarm.net[***.***.***.***] said: 550 unknown recipient (in reply to RCPT TO command)

"""Lainaus päättyy"""

• PYYHETTÄKÄÄN,
        Vapaus kirjoitti:

Ei se mikään paratiisi siinä vaiheessa enää ole jos täytyy peitellä.

Paratiisissa ei tunneta häpeää alastomuudesta.

Ei sitä viikunanlehteä HÄPEÄN takia pidetä, eikä myöskään PYYHETTÄKÄÄN, vaan näillä estetään ei-toivottujen ihmisten taholta suoritettu kyttääminen.
        Jokaisella ihmisellä on OIKEUS VALITA, kenelle genitaalejaan näyttää tai kuka niitä saa katsoa.
        Tämä OIKEUS on voimassa myös YLEISISSÄ SAUNOISSAKIN.

Ottaaks pattiin?

• Vapaus
        PYYHETTÄKÄÄN, kirjoitti:

Ei sitä viikunanlehteä HÄPEÄN takia pidetä, eikä myöskään PYYHETTÄKÄÄN, vaan näillä estetään ei-toivottujen ihmisten taholta suoritettu kyttääminen.
        Jokaisella ihmisellä on OIKEUS VALITA, kenelle genitaalejaan näyttää tai kuka niitä saa katsoa.
        Tämä OIKEUS on voimassa myös YLEISISSÄ SAUNOISSAKIN.

Ottaaks pattiin?

Mitä se muuta on kuin häpeää jos jollekkin ei kehtaa intiimialueitaan näyttää?

Tai toinen vaihtoehto on tietysti ylimielisyys. "Et ole kelvollinen näkemään minua alasti"

Kumpikaan ei ole kuitenkaan hyvä selitys.

"Tämä OIKEUS on voimassa myös YLEISISSÄ SAUNOISSAKIN."

Se oikeus toteutuu siinä että jokainen saa itse valita tuleeko sinne saunaan vai ei.

• Vapaus
        viestissä. kirjoitti:

Meni syvälle; Vapaus, taas valehtelet, kummassakin viestissä.
        Sinulle lähetettiin kopio tuosta mitä pyysit, mutta se tuli talaisn maininnalla:

"""Lainaus alkaa"""

Undelivered Mail Returned to Sender
        : host enimail05.sth.basefarm.net[***.***.***.***] said: 550 unknown recipient (in reply to RCPT TO command)

"""Lainaus päättyy"""

Kyllä vika on siellä päässä kun viestit muilta tulee perille.

Ihan äskenkin tuli kun testasin omasta toisesta osoitteestani.

• pyyhkeeseen kietoutuneena
        Vapaus kirjoitti:

Mitä se muuta on kuin häpeää jos jollekkin ei kehtaa intiimialueitaan näyttää?

Tai toinen vaihtoehto on tietysti ylimielisyys. "Et ole kelvollinen näkemään minua alasti"

Kumpikaan ei ole kuitenkaan hyvä selitys.

"Tämä OIKEUS on voimassa myös YLEISISSÄ SAUNOISSAKIN."

Se oikeus toteutuu siinä että jokainen saa itse valita tuleeko sinne saunaan vai ei.

Oikeus toteutuu siinä, kun saa valita, tuleeko saunaan pyyhkeeseen kietoutuneena tai jollain muulla tavoin.

Jokaisella meistä on oikeus valta, miten sinne saunaan menemme.

Ottaaks pattiin?

• ValepukkiVapaus
        Vapaus kirjoitti:

Kyllä vika on siellä päässä kun viestit muilta tulee perille.

Ihan äskenkin tuli kun testasin omasta toisesta osoitteestani.

Todista väitteesi tai olet VALEHTELIJA.

Pistä tänne kopio viestistäsi, tai emme enään USKO SANAAKAAN kirjoituksistasi.

• Vapaus
        pyyhkeeseen kietoutuneena kirjoitti:

Oikeus toteutuu siinä, kun saa valita, tuleeko saunaan pyyhkeeseen kietoutuneena tai jollain muulla tavoin.

Jokaisella meistä on oikeus valta, miten sinne saunaan menemme.

Ottaaks pattiin?

Yleiseen saunaan EI SAA tulla pyyhe päällään.

PISTE.

• Vain saunaosastolla
        Vapaus kirjoitti:

Kannattaa kokeilla.

Kokeilepa tuota itse kylpylän puolella, jos uskallat.
        Vain saunaosastolla ollaan joko alastomina tai pyyhkeeseen kietoutuneena. Voi se pyyhe olla päällä kyllä muullakin tavoin, ei siitä ole mitään erityisiä käyttöohjeita olemassa.
        Uikkareissa saunaosastolla ei saa olla.

• taxmax
        Vapaus kirjoitti:

Kannattaa kokeilla.

mä olin ainakin siel alasti ku oltiin lomalla

• saunominen kunniaan

Koska ei liikuta, NIIN ÄLÄ SITTEN VAADI TOISILTAKAAN.

Et ole yhtään sen erikoisemmassa asemassa kuin muutkaan. Kaikille pitää riittää, MYÖS SINULLE, jos joku esittää väitteen ja tiedon lähteen, niin jokainen voi tarkistaa väitteen paikkansapitävyyden ITSE ANNETUSTA TIETOLÄHTEESTÄ.

Jos esittää päinvastaisen väitteen, NIIN PITÄÄ MYÖS ESITTÄÄ TIETOLÄHDE, MISTÄ MUUT VOIVAT TARKISTAA TIEDON OIKEELLISUUDEN.

Näin yksinkertaista se on, kun kumpikin osapuoli ilmoittaa antamansa faktatiedon tietolähteen.
      Tähän asti muut ovat kyllä ilmoittaneet tietolähteen, MUTTA SINÄ ET, ET EDES PYYDETTÄESSÄ. Johtuisiko siitä, että ainut tietolähde väitteillesi on sinun oma mielikuvituksesi.
      Heti kun noudatat tätä käytäntöä, niin kinaus vähenee huomattavasti.

• muut ärsyyntymään

Mutta Vapaushan ELÄÄ kinaamisesta ja siitä, että saa muut ärsyyntymään.
        Tämän huomaa Vapauden tyylistä hehkuttaa itseään ja omaa vittumaisuuttaan tyylillä "ottaaks pattiin".

Jos joku vastaa tällaiseen viestiin, nimimerkki Vapaus saa tuhat pientä perverssinorkkua ja hän on taas vähän aikaa vähän onnellinen.

Joskus häneltä palaa pinna ja silloin hänestä tulee "kaiken pienillä kirjoittava espoo peräkammari"-kirjoittaja.

säälittävä tapaus, tämä piilosta huuteleva sähköpostiosoitteeton nimimerkki Vapaus.

• Vapaus

Mitä taas hourit?

Todistustaakka on VAIN JA AINOASTAAN SINULLA jos väität ettei sähköpostini toimi.

Siis VAIN JA AINOASTAAN SINULLA.

• Vapaus
        muut ärsyyntymään kirjoitti:

Mutta Vapaushan ELÄÄ kinaamisesta ja siitä, että saa muut ärsyyntymään.
        Tämän huomaa Vapauden tyylistä hehkuttaa itseään ja omaa vittumaisuuttaan tyylillä "ottaaks pattiin".

Jos joku vastaa tällaiseen viestiin, nimimerkki Vapaus saa tuhat pientä perverssinorkkua ja hän on taas vähän aikaa vähän onnellinen.

Joskus häneltä palaa pinna ja silloin hänestä tulee "kaiken pienillä kirjoittava espoo peräkammari"-kirjoittaja.

säälittävä tapaus, tämä piilosta huuteleva sähköpostiosoitteeton nimimerkki Vapaus.

Mua ei kiinnosta riitely vaan ainoastaan ALASTOMUUDEN puolustaminen.

Sitä jaksan puolustaa väsymättä mutta missään tapauksessa kinaaminen ei ole minulle itsetarkoitus toisin kuin eräille.

Sitä paitsi kirjoituksistani voivat ärsyynytä ainoastaan alastomuusvastustajat.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Mitä taas hourit?

Todistustaakka on VAIN JA AINOASTAAN SINULLA jos väität ettei sähköpostini toimi.

Siis VAIN JA AINOASTAAN SINULLA.

"Mitä taas hourit?

Siis VAIN JA AINOASTAAN SINULLA."

MINÄ EN OLE KOSKAAN VÄITTÄNYT, ETTEI SINUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI TOIMI. Minä sen kerroin tälle palstalle sinun lisäksesi, ja kun todettiin, että ei toimi, NIIN ILMOITIN ETTÄ ONKOHAN VAPAUS JÄTTÄNYT OTTAMATTA KÄYTTÖÖNSÄ KYSEISEN SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN.

Siis sinä olet se joka hourit. Sinulle on niinpaljon pyyntöjä esittää todisteet väitteillesi, että koska et ole ainoatakaan esittänyt, niin sekoat jo itsekin niihin pyyntöihin.

TÄLLÄ HETKELLÄ SINULLA ON LUKEMATON MÄÄRÄ PYYNTÖJÄ, JOIHIN TODISTUSTAAKKA ON SINULLA.

Hoida asia kuntoon ja lopeta tuo paskanjauhaminen. Jos et pysty esittämään todisteita vanhojen väittämiesi tueksi, niin älä esitä sitten mitään uuttakaan väittämää, ELLET PYSTY ESITTÄMÄÄN MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTOA VÄITTEITTESI TUEKSI. Siihen asti sinun väitteilläsi ei ole edes paskapaperin arvoa.

• Vapaus

"Mitä taas hourit?

Siis VAIN JA AINOASTAAN SINULLA."

MINÄ EN OLE KOSKAAN VÄITTÄNYT, ETTEI SINUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI TOIMI. Minä sen kerroin tälle palstalle sinun lisäksesi, ja kun todettiin, että ei toimi, NIIN ILMOITIN ETTÄ ONKOHAN VAPAUS JÄTTÄNYT OTTAMATTA KÄYTTÖÖNSÄ KYSEISEN SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN.

Siis sinä olet se joka hourit. Sinulle on niinpaljon pyyntöjä esittää todisteet väitteillesi, että koska et ole ainoatakaan esittänyt, niin sekoat jo itsekin niihin pyyntöihin.

TÄLLÄ HETKELLÄ SINULLA ON LUKEMATON MÄÄRÄ PYYNTÖJÄ, JOIHIN TODISTUSTAAKKA ON SINULLA.

Hoida asia kuntoon ja lopeta tuo paskanjauhaminen. Jos et pysty esittämään todisteita vanhojen väittämiesi tueksi, niin älä esitä sitten mitään uuttakaan väittämää, ELLET PYSTY ESITTÄMÄÄN MITÄÄN FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTOA VÄITTEITTESI TUEKSI. Siihen asti sinun väitteilläsi ei ole edes paskapaperin arvoa.

No anna tulla mitä sellaisia väitteitä olen esittänyt joihin puuttuu todisteet.

Häh?

• Lopeta jo
        Vapaus kirjoitti:

Mua ei kiinnosta riitely vaan ainoastaan ALASTOMUUDEN puolustaminen.

Sitä jaksan puolustaa väsymättä mutta missään tapauksessa kinaaminen ei ole minulle itsetarkoitus toisin kuin eräille.

Sitä paitsi kirjoituksistani voivat ärsyynytä ainoastaan alastomuusvastustajat.

Sinä ELÄT kinaamisella ja sen HUOMAA!
        Lopeta jo, sillä vastaamalla tähän todistat vain minun olevan oikeassa.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Häh?

Tutki omat vanhemmat viestisi ja niihin saadut vastaukset.

Jos et kerraan itse ymmärrä selviä pyyntöjä, etkä osaa käyttää laajahakua, etkä muista mitä paskaa olet väittänyt, niin minäkään en viitsi sinua auttaa.

Ps. Yhden tiedon annan sinulle ihan lähipäiviltä.
        SINÄ VÄITIT, ETTÄ VALEHTELEN JA OLEN VÄÄRENTÄNYT SÄHKÖPOSTIVIESTIN, MISSÄ TODISTIN VÄITTEESI KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN PAKKOALASTOMUUDESTA VÄÄRÄKSI.
        Se on yksi todellinen tapahtuma, JOSSA TODISTUSTAAKKA ON SINULLA, KOSKA SIINÄ LÄHDEAINEITONA KÄYTTÄMÄSSÄNI VIESTISSÄ OLI SEKEÄSTI MAINITTU PUHELINNUMERO, HENKILÖN VIRKA-ASEMA, YHTIÖN NIMI.
        Voikoo tämän tarkemmin enää todistaa tällä palstalla lähdeaineistoa? Edes sinulta ei ole vaadittu yhtään tarkempaa todistusta.
        Sinun olisi ollut hyvin yksinkertaista tarkistaa asia soittamalla Katinkultaan annettuun puhelinnumeroon, mutta koska tiesit että väite oli täysin oikea ja että paljastuit valehtelijaksi, niin yritit kiemurrella asiasta irti ja vähätellä lähdeaineiston paikkansapitävyyttä. SOITA JA KYSY, OLIKO VIESTIN SISÄLTÖ OIKEA JA ETTÄ ONKO KATINKULLAN KANTA ASIAAN SE, MITÄ ESITIN, ENNENKUIN JATKAT TÖRKEÄÄ VALEHTELUASI JA KATINKULLAN MUSTAMAALAUSTA.

• YMMÄRTÄISIT lukemasi.
        Vapaus kirjoitti:

Häh?

Niitä on KYMMENIÄ ja Sinä tiedät ne, jos osaat lukea ja YMMÄRTÄISIT lukemasi.

Vaan et taida ymmärtää.

Esitä todiste siitä, että pyyhe olisi kielletty ylisissä saunoissa, ei taida onnistua.

• Vapaus

Tutki omat vanhemmat viestisi ja niihin saadut vastaukset.

Jos et kerraan itse ymmärrä selviä pyyntöjä, etkä osaa käyttää laajahakua, etkä muista mitä paskaa olet väittänyt, niin minäkään en viitsi sinua auttaa.

Ps. Yhden tiedon annan sinulle ihan lähipäiviltä.
        SINÄ VÄITIT, ETTÄ VALEHTELEN JA OLEN VÄÄRENTÄNYT SÄHKÖPOSTIVIESTIN, MISSÄ TODISTIN VÄITTEESI KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN PAKKOALASTOMUUDESTA VÄÄRÄKSI.
        Se on yksi todellinen tapahtuma, JOSSA TODISTUSTAAKKA ON SINULLA, KOSKA SIINÄ LÄHDEAINEITONA KÄYTTÄMÄSSÄNI VIESTISSÄ OLI SEKEÄSTI MAINITTU PUHELINNUMERO, HENKILÖN VIRKA-ASEMA, YHTIÖN NIMI.
        Voikoo tämän tarkemmin enää todistaa tällä palstalla lähdeaineistoa? Edes sinulta ei ole vaadittu yhtään tarkempaa todistusta.
        Sinun olisi ollut hyvin yksinkertaista tarkistaa asia soittamalla Katinkultaan annettuun puhelinnumeroon, mutta koska tiesit että väite oli täysin oikea ja että paljastuit valehtelijaksi, niin yritit kiemurrella asiasta irti ja vähätellä lähdeaineiston paikkansapitävyyttä. SOITA JA KYSY, OLIKO VIESTIN SISÄLTÖ OIKEA JA ETTÄ ONKO KATINKULLAN KANTA ASIAAN SE, MITÄ ESITIN, ENNENKUIN JATKAT TÖRKEÄÄ VALEHTELUASI JA KATINKULLAN MUSTAMAALAUSTA.

"SINÄ VÄITIT, ETTÄ VALEHTELEN JA OLEN VÄÄRENTÄNYT SÄHKÖPOSTIVIESTIN, MISSÄ TODISTIN VÄITTEESI KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN PAKKOALASTOMUUDESTA VÄÄRÄKSI."

En väittänyt suoraan vaan ainoastaan esitin epäilyksen. Epäilyksiä voi tehdä ilman todisteitakin.

"Voikoo tämän tarkemmin enää todistaa tällä palstalla lähdeaineistoa?"

Mitään muuta lähdettähän ei julkisuudessa ole nähty kuin sinun oma viestisi.

"Sinun olisi ollut hyvin yksinkertaista tarkistaa asia soittamalla Katinkultaan annettuun puhelinnumeroon,"

Mun ei tarvii soitella yhtään mihinkään kun olen sattunut KÄYMÄÄN PAIKANPÄÄLLÄ parisenkymmetä kertaa ja nähnyt omin silmin muun muassa saunamaailman sisäänmenoväylän seinällä kyltin joka kieltää peittelyn. Lisäksi kun ottaa huomioon kotisivuolla mainninnan "eevoille ja aatameille" asia on mielestäni AIVAN SELVÄ.

• Vapaus
        YMMÄRTÄISIT lukemasi. kirjoitti:

Niitä on KYMMENIÄ ja Sinä tiedät ne, jos osaat lukea ja YMMÄRTÄISIT lukemasi.

Vaan et taida ymmärtää.

Esitä todiste siitä, että pyyhe olisi kielletty ylisissä saunoissa, ei taida onnistua.

"Esitä todiste siitä, että pyyhe olisi kielletty ylisissä saunoissa, ei taida onnistua."

Todisteen näet kun menet itse käymään yleisissä saunoissa. Ei siellä saa kuvata joten muuten ei sitä oikeen voi edes todistaa.

• KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ
        Vapaus kirjoitti:

"SINÄ VÄITIT, ETTÄ VALEHTELEN JA OLEN VÄÄRENTÄNYT SÄHKÖPOSTIVIESTIN, MISSÄ TODISTIN VÄITTEESI KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN PAKKOALASTOMUUDESTA VÄÄRÄKSI."

En väittänyt suoraan vaan ainoastaan esitin epäilyksen. Epäilyksiä voi tehdä ilman todisteitakin.

"Sinun olisi ollut hyvin yksinkertaista tarkistaa asia soittamalla Katinkultaan annettuun puhelinnumeroon,"

Mun ei tarvii soitella yhtään mihinkään kun olen sattunut KÄYMÄÄN PAIKANPÄÄLLÄ parisenkymmetä kertaa ja nähnyt omin silmin muun muassa saunamaailman sisäänmenoväylän seinällä kyltin joka kieltää peittelyn. Lisäksi kun ottaa huomioon kotisivuolla mainninnan "eevoille ja aatameille" asia on mielestäni AIVAN SELVÄ.

Katinkullan Saunamaailmassa EI OLE PEITTELYÄ KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ.
        Älä Vapaus ihmettele, jos kohdakkoin saat porttikiellon Katinkullan kylpyläänkin, sen verran huonoa mainosta olet sille täällä aiheuttanut.

Nyt siellä jatketaan seuraamistasi ja muita yliaikaa pelkän saunamaailman puolella viihtyviä seurataan myös.

Porttikieltoa pukkaa, PORTTIKIELTOA!

• Sinäkin olet heitä
        Vapaus kirjoitti:

"Esitä todiste siitä, että pyyhe olisi kielletty ylisissä saunoissa, ei taida onnistua."

Todisteen näet kun menet itse käymään yleisissä saunoissa. Ei siellä saa kuvata joten muuten ei sitä oikeen voi edes todistaa.

Niissähän on USEIN pyyhkeeseen kääriytyneitä ujoja.
        Sinäkin olet heitä oikein pattiin ottamisen asti nähnyt ja heitä tulee saunoissa AINA olemaan, sillä SAUNASSA SAA OLLA PYYHKEESEEN kietoutuneena.

Et sitten PYSTYNYT TODISTAMAAN EDES tätä yhtä väitettäsi ja muiden väitteittesi kanssa on ihan sama juttu.

• Vapaus
        KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ kirjoitti:

Katinkullan Saunamaailmassa EI OLE PEITTELYÄ KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ.
        Älä Vapaus ihmettele, jos kohdakkoin saat porttikiellon Katinkullan kylpyläänkin, sen verran huonoa mainosta olet sille täällä aiheuttanut.

Nyt siellä jatketaan seuraamistasi ja muita yliaikaa pelkän saunamaailman puolella viihtyviä seurataan myös.

Porttikieltoa pukkaa, PORTTIKIELTOA!

"Katinkullan Saunamaailmassa EI OLE PEITTELYÄ KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ."

Vaan kun ON. Jos olisit käynyt tietäisit kyllä etkä keksisi täällä valeita.

Siinä on naisten ja miesten uimapuvut vierekkäin ja molempien yli oli vedetty rasti. Arvaa mitä se tarkoittaa...

Minä en tule KOSKAAN saamaan Katinkultaa porttikieltoa vaan hyvä asiakkuussuhteemme jatkuu.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

" En väittänyt suoraan vaan ainoastaan esitin epäilyksen. Epäilyksiä voi tehdä ilman todisteitakin."

Taas valehtelet. Ensimmäisellä kerralla syytit VÄÄRENTÄMISESTÄ SUORAAN, vetosit vielä siihen, "että moraalisi tuntien se on luonnollista".

" "Voikoo tämän tarkemmin enää todistaa tällä palstalla lähdeaineistoa?"

Mun ei tarvii soitella yhtään mihinkään kun olen sattunut KÄYMÄÄN PAIKANPÄÄLLÄ parisenkymmetä kertaa ja nähnyt omin silmin muun muassa saunamaailman sisäänmenoväylän seinällä kyltin joka kieltää peittelyn. Lisäksi kun ottaa huomioon kotisivuolla mainninnan "eevoille ja aatameille" asia on mielestäni AIVAN SELVÄ."

Juuri tästähän on ollut kysekin, SINÄ ET VAIVAUDU ITSE TARKISTAMAAN ANNETUSTA TIETOLÄHTEESTÄ TIEDON OIKEELLISUUTTA, VAAN ESITÄT AINOASTAAN OMAT TULKINTASI TIEDON AITOUDESTA. MIKSI SITTEN YLEENSÄ VAADIT KETÄÄN TODISTAMAAN MITÄÄN, KUN SINUA EI HUVITA TARKISTAA ANNETUN TIEDON AITOUTTA?

Jos sinä olet käynyt paikanpäällä ainoastaan parikymmentä kertaa ja nähnyt KIELTOTAULUN, MISSÄ KIELLETÄÄN AINOASTAAN UIMA-ASUT, NIIN SE EI OLE MIKÄÄN FAKTA TODISTE. MYÖSKÄÄN SINUN TULKINTASI KYLPYLÄN MAINOSESITTEESTÄ EI OLE MIKÄÄN FAKTA TODISTE. SE ON AINOASTAAN SINUN OMA MIELIPITEESI.
        Nämä huomioiden sinun väittämiesi osalta asia EI OLE MITENKÄÄN SELVÄ.
        TARKISTA KATINKULLASTA FAKTA TIETO JA KERRO SE TÄÄLLÄ. SITTEN ASIA ON SELVÄ.

Olet ainoastaan helvetin rähjä, räkänokkainen, perverssi, ylimielinen NETTIHÄIRIKKÖ, ET MITÄÄN MUUTA. KAIKKI VIESTISI ON IHAN TÄYTTÄ PASKAA.

• Vapaus
        Sinäkin olet heitä kirjoitti:

Niissähän on USEIN pyyhkeeseen kääriytyneitä ujoja.
        Sinäkin olet heitä oikein pattiin ottamisen asti nähnyt ja heitä tulee saunoissa AINA olemaan, sillä SAUNASSA SAA OLLA PYYHKEESEEN kietoutuneena.

Et sitten PYSTYNYT TODISTAMAAN EDES tätä yhtä väitettäsi ja muiden väitteittesi kanssa on ihan sama juttu.

"Niissähän on USEIN pyyhkeeseen kääriytyneitä ujoja."

On, on eihän sitä kukaan ole kieltänyt (tosin ne eivät ole ujoja vaan ylimielisiä) mutta EI SE SIITÄ TEE SALLITTUA TAI EDES HYVÄKSYTTÄVÄÄ.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

On, on eihän sitä kukaan ole kieltänyt (tosin ne eivät ole ujoja vaan ylimielisiä) mutta EI SE SIITÄ TEE SALLITTUA TAI EDES HYVÄKSYTTÄVÄÄ.

Faktaa tietoa ja lähdeaineisto väiitteittesi tueksi.

" On, on eihän sitä kukaan ole kieltänyt (tosin ne eivät ole ujoja vaan ylimielisiä) mutta EI SE SIITÄ TEE SALLITTUA TAI EDES HYVÄKSYTTÄVÄÄ."

NYT FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTO NÄKYVIIN.

MUUTEN OLET SAATANA PASKA VALEHTELIJA.

• Vapaus

" En väittänyt suoraan vaan ainoastaan esitin epäilyksen. Epäilyksiä voi tehdä ilman todisteitakin."

Taas valehtelet. Ensimmäisellä kerralla syytit VÄÄRENTÄMISESTÄ SUORAAN, vetosit vielä siihen, "että moraalisi tuntien se on luonnollista".

" "Voikoo tämän tarkemmin enää todistaa tällä palstalla lähdeaineistoa?"

Mun ei tarvii soitella yhtään mihinkään kun olen sattunut KÄYMÄÄN PAIKANPÄÄLLÄ parisenkymmetä kertaa ja nähnyt omin silmin muun muassa saunamaailman sisäänmenoväylän seinällä kyltin joka kieltää peittelyn. Lisäksi kun ottaa huomioon kotisivuolla mainninnan "eevoille ja aatameille" asia on mielestäni AIVAN SELVÄ."

Juuri tästähän on ollut kysekin, SINÄ ET VAIVAUDU ITSE TARKISTAMAAN ANNETUSTA TIETOLÄHTEESTÄ TIEDON OIKEELLISUUTTA, VAAN ESITÄT AINOASTAAN OMAT TULKINTASI TIEDON AITOUDESTA. MIKSI SITTEN YLEENSÄ VAADIT KETÄÄN TODISTAMAAN MITÄÄN, KUN SINUA EI HUVITA TARKISTAA ANNETUN TIEDON AITOUTTA?

Jos sinä olet käynyt paikanpäällä ainoastaan parikymmentä kertaa ja nähnyt KIELTOTAULUN, MISSÄ KIELLETÄÄN AINOASTAAN UIMA-ASUT, NIIN SE EI OLE MIKÄÄN FAKTA TODISTE. MYÖSKÄÄN SINUN TULKINTASI KYLPYLÄN MAINOSESITTEESTÄ EI OLE MIKÄÄN FAKTA TODISTE. SE ON AINOASTAAN SINUN OMA MIELIPITEESI.
        Nämä huomioiden sinun väittämiesi osalta asia EI OLE MITENKÄÄN SELVÄ.
        TARKISTA KATINKULLASTA FAKTA TIETO JA KERRO SE TÄÄLLÄ. SITTEN ASIA ON SELVÄ.

Olet ainoastaan helvetin rähjä, räkänokkainen, perverssi, ylimielinen NETTIHÄIRIKKÖ, ET MITÄÄN MUUTA. KAIKKI VIESTISI ON IHAN TÄYTTÄ PASKAA.

Minkä helvetin takia mä olisin kiinnostunut saamaan selville onko saunamaailmassa sallittua käyttää pyyhettä kun mä EN IKINÄ siellä pyyhettä aio käyttää ja minun mielestäni se on selvää että EI SAA.

Miksi näkisin PÄTKÄÄKÄÄN vaivaa vastakkaisen näkemyksen edistämiseksi?

• Vapaus

Faktaa tietoa ja lähdeaineisto väiitteittesi tueksi.

" On, on eihän sitä kukaan ole kieltänyt (tosin ne eivät ole ujoja vaan ylimielisiä) mutta EI SE SIITÄ TEE SALLITTUA TAI EDES HYVÄKSYTTÄVÄÄ."

NYT FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTO NÄKYVIIN.

MUUTEN OLET SAATANA PASKA VALEHTELIJA.

No mene nyt jo JUMALAUTA SINNE SAUNAAN niin näet sitä lähdeaineistoa omin silmin niin paljon KUN IKINÄ JAKSAT KATSELLA.

Jos et silmiäsi usko niin kysy kuitenkin ensin lupa ennen kuin kosket onko se todellakin paljasta ihoa.

Mutta mä en niitä ALASTOMIA SAUNOJIA voi sulle lankoja pitkin ruudun läpi toimittaa.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Minkä helvetin takia mä olisin kiinnostunut saamaan selville onko saunamaailmassa sallittua käyttää pyyhettä kun mä EN IKINÄ siellä pyyhettä aio käyttää ja minun mielestäni se on selvää että EI SAA.

Miksi näkisin PÄTKÄÄKÄÄN vaivaa vastakkaisen näkemyksen edistämiseksi?

OLET MITÄ TÄYDELLISIN PÖLVÄSTI JA TOTAALINEN NETTIHÄIRIKKÖ.

"Minkä helvetin takia mä olisin kiinnostunut saamaan selville onko saunamaailmassa sallittua käyttää pyyhettä kun mä EN IKINÄ siellä pyyhettä aio käyttää ja minun mielestäni se on selvää että EI SAA.

Miksi näkisin PÄTKÄÄKÄÄN vaivaa vastakkaisen näkemyksen edistämiseksi?"

TÄSSÄ KESKUSTELUSSA ON KOKO AJAN OLLUT KYSE MUISTA SAUNOJISTA, EIKÄ PELKÄSTÄÄN SINUSTA.
        MIKSI SITTEN JATKUVASTI ESITÄT PERÄTTÖMIÄ VÄITTEITÄ TÄLLÄ PALSTALLA, KUN ET KERRAN OLE KIINNOSTUNUT TIETÄMÄÄN. KÄSITÄ NYT JO, ETTÄ SINÄ ET OLE MIKÄÄN MAAILMAN NAPA JA KAIKKI TOIMINTA EI TAPAHDU SINUN EHDOILLA.

Minun vasemman jalan saapaskin on paljon viisaampi, kuin sinä. Ikinä ennen en ole kohdaannut noin saatanan tyhmää pervoa, KUIN SINÄ.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

No mene nyt jo JUMALAUTA SINNE SAUNAAN niin näet sitä lähdeaineistoa omin silmin niin paljon KUN IKINÄ JAKSAT KATSELLA.

Jos et silmiäsi usko niin kysy kuitenkin ensin lupa ennen kuin kosket onko se todellakin paljasta ihoa.

Mutta mä en niitä ALASTOMIA SAUNOJIA voi sulle lankoja pitkin ruudun läpi toimittaa.

SIELLÄ SAUNASSA OLEN NÄHNYT SITÄ LÄHDEAINEISTOA IHAN RIITTÄVÄSTI.
        ON OLLUT ALASTOMIA JA PYYHKEESEEN VERHOUTUNEITA SULASSA SOVUSSA KESKENÄÄN.

Ps. Olen varmasti nähnnyt sitä lähdeaineistoa vähän enemmän, kuin sinä.

" Mutta mä en niitä ALASTOMIA SAUNOJIA voi sulle lankoja pitkin ruudun läpi toimittaa."

Ei kukaan ole sitä pyytänytkään, VAAN FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTO TYPERIEN VÄITTEITTESI TUEKSI.
        ONKO LIIKAA PYYDETTY SINUN ÄLYLLESI?

• Vapaus

OLET MITÄ TÄYDELLISIN PÖLVÄSTI JA TOTAALINEN NETTIHÄIRIKKÖ.

"Minkä helvetin takia mä olisin kiinnostunut saamaan selville onko saunamaailmassa sallittua käyttää pyyhettä kun mä EN IKINÄ siellä pyyhettä aio käyttää ja minun mielestäni se on selvää että EI SAA.

Miksi näkisin PÄTKÄÄKÄÄN vaivaa vastakkaisen näkemyksen edistämiseksi?"

TÄSSÄ KESKUSTELUSSA ON KOKO AJAN OLLUT KYSE MUISTA SAUNOJISTA, EIKÄ PELKÄSTÄÄN SINUSTA.
        MIKSI SITTEN JATKUVASTI ESITÄT PERÄTTÖMIÄ VÄITTEITÄ TÄLLÄ PALSTALLA, KUN ET KERRAN OLE KIINNOSTUNUT TIETÄMÄÄN. KÄSITÄ NYT JO, ETTÄ SINÄ ET OLE MIKÄÄN MAAILMAN NAPA JA KAIKKI TOIMINTA EI TAPAHDU SINUN EHDOILLA.

Minun vasemman jalan saapaskin on paljon viisaampi, kuin sinä. Ikinä ennen en ole kohdaannut noin saatanan tyhmää pervoa, KUIN SINÄ.

Ikinä ennen en ole kohdaannut noin saatanan tyhmää pervoa, KUIN SINÄ.

• Vapaus

SIELLÄ SAUNASSA OLEN NÄHNYT SITÄ LÄHDEAINEISTOA IHAN RIITTÄVÄSTI.
        ON OLLUT ALASTOMIA JA PYYHKEESEEN VERHOUTUNEITA SULASSA SOVUSSA KESKENÄÄN.

Ps. Olen varmasti nähnnyt sitä lähdeaineistoa vähän enemmän, kuin sinä.

" Mutta mä en niitä ALASTOMIA SAUNOJIA voi sulle lankoja pitkin ruudun läpi toimittaa."

Ei kukaan ole sitä pyytänytkään, VAAN FAKTAA TIETOA JA LÄHDEAINEISTO TYPERIEN VÄITTEITTESI TUEKSI.
        ONKO LIIKAA PYYDETTY SINUN ÄLYLLESI?

Sä ET OLE käynyt KOSKAAN SAUNASSA.

Se suorastaan HUUTAA LÄPI sinun teksteistäsi.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Sä ET OLE käynyt KOSKAAN SAUNASSA.

Se suorastaan HUUTAA LÄPI sinun teksteistäsi.

Minä olen saunonut lähes kolmekymmentä vuotta kauemmin kuin sinä.

Sinun teksteistäsi kuultaa läpi se, että sinä olet ainoastaan "saunonut", eli käynyt katselemassa yhteissaunoissa pelkästään naisia, ET SAUNONUT.

KYTTÄÄMINEN JA SAUNOMINEN ON KAKSI IHAN ERI ASIAA.

• Olet PYYHENEUROOTIKKO
        Vapaus kirjoitti:

"Katinkullan Saunamaailmassa EI OLE PEITTELYÄ KIELTÄVÄÄ KYLTTIÄ."

Vaan kun ON. Jos olisit käynyt tietäisit kyllä etkä keksisi täällä valeita.

Siinä on naisten ja miesten uimapuvut vierekkäin ja molempien yli oli vedetty rasti. Arvaa mitä se tarkoittaa...

Minä en tule KOSKAAN saamaan Katinkultaa porttikieltoa vaan hyvä asiakkuussuhteemme jatkuu.

Uikkarit kielletty, kaikki muu on VÄÄRÄÄ TULKINTAASI.
        Etkö ole kuullut tai lukenut, mitä kylpylän henkilökunta tästä asiasta on lausunut?

Pyyhettä SAA KÄYTTÄÄ saunamaailman saunoissa itsenä peittämiseen.

Piste!

• Vapaus orig.
        Vapaus kirjoitti:

Ikinä ennen en ole kohdaannut noin saatanan tyhmää pervoa, KUIN SINÄ.

Olehan Sinä PERVOJEN PERVO Vapaus hiljaa ja mene nukkumaan, ennen kun pattisi turpoo vaarallisen paljon.

• tavallista ja sallittua
        Vapaus kirjoitti:

Ei sen tarvitsekaan "TEHDÄ SIITÄ" kun se on jo tavallista ja sallittua!

Tämä taitaa ottaa sinua pattiin?

• Vapaus
        Olet PYYHENEUROOTIKKO kirjoitti:

Uikkarit kielletty, kaikki muu on VÄÄRÄÄ TULKINTAASI.
        Etkö ole kuullut tai lukenut, mitä kylpylän henkilökunta tästä asiasta on lausunut?

Pyyhettä SAA KÄYTTÄÄ saunamaailman saunoissa itsenä peittämiseen.

Piste!

Voi sviddu taas sun juttujasi.

Jos koirilta pääsy kielletty- kyltissä on susikoiran kuva niin luuletko sinä idiootti saavasi mennä sisään mäyräkoiran kanssa kun sitä ei ole erikseen kielletty? Häh?

• Vapaus

Minä olen saunonut lähes kolmekymmentä vuotta kauemmin kuin sinä.

Sinun teksteistäsi kuultaa läpi se, että sinä olet ainoastaan "saunonut", eli käynyt katselemassa yhteissaunoissa pelkästään naisia, ET SAUNONUT.

KYTTÄÄMINEN JA SAUNOMINEN ON KAKSI IHAN ERI ASIAA.

En usko.

• Vapaus
        tavallista ja sallittua kirjoitti:

Ei sen tarvitsekaan "TEHDÄ SIITÄ" kun se on jo tavallista ja sallittua!

Tämä taitaa ottaa sinua pattiin?

Ei ole

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

En usko.

Mitään muutakaan TOSIASIAA.

Johtuneeko sinun puutteellisesta käsityskyvystäsi?

• yleistä ja tavallista
        Vapaus kirjoitti:

Ei ole

Vapaus, olet itsekin sanonut, ettää pyyhkeessä saunominen on liiankin yleistä ja tavallista.

Mikisi nyt taas kiistät sen?

• Vapaus
        yleistä ja tavallista kirjoitti:

Vapaus, olet itsekin sanonut, ettää pyyhkeessä saunominen on liiankin yleistä ja tavallista.

Mikisi nyt taas kiistät sen?

Yksikin pyyhe saunassa on LIIKAA.

Vaikka pyyhkeenkäyttäjiä onkin pieni vähemmistö se on silti aina liikaa niin kauan kun heitä on.

• ainahan voit jäädä
        Vapaus kirjoitti:

Vaikka pyyhkeenkäyttäjiä onkin pieni vähemmistö se on silti aina liikaa niin kauan kun heitä on.

Jos yksikin pyyhkeenkäyttäjä on sinulle liikaa, niin ainahan voit jäädä tai lähteä pois saunasta.
        Kukaan ei pakota sinua menemään sellaiseen saunaan, jossa on sinulle epämieluisia saunojia.

Muita saunojia pyyhkeen käyttö ei häiritsekään, joten Sinun poisjääntisi saunasta on yhdentekevää muille saunojille. Korkeintaan se parantaa vain saunan ilmapiiriä...

• alistaa
        Vapaus kirjoitti:

Vähemmistöllä on oikeutensa, eikä vähemmistöä saa alistaa noudattamaan enemmistön käytöstapoja.

• Vapaus
        ainahan voit jäädä kirjoitti:

Jos yksikin pyyhkeenkäyttäjä on sinulle liikaa, niin ainahan voit jäädä tai lähteä pois saunasta.
        Kukaan ei pakota sinua menemään sellaiseen saunaan, jossa on sinulle epämieluisia saunojia.

Muita saunojia pyyhkeen käyttö ei häiritsekään, joten Sinun poisjääntisi saunasta on yhdentekevää muille saunojille. Korkeintaan se parantaa vain saunan ilmapiiriä...

Eihän se nyt hyvänen aika minun velvollisuuteni ole jäädä pois saunasta kun minä sentään osaan käyttäytyä.

Niiden pitäis jäädä pois jotka häiriköi eikä asiallisten saunojien.

• Vapaus
        alistaa kirjoitti:

Vähemmistöllä on oikeutensa, eikä vähemmistöä saa alistaa noudattamaan enemmistön käytöstapoja.

Kyllä vähemmistön saa alistaa noudattamaan enemmistön tapoja jos vähemmistön omat tavat sortaa enemmistöä.

Eikä ainoastaan saa vaan suorastaan PITÄÄ.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Kyllä vähemmistön saa alistaa noudattamaan enemmistön tapoja jos vähemmistön omat tavat sortaa enemmistöä.

"Kyllä vähemmistön saa alistaa noudattamaan enemmistön tapoja jos vähemmistön omat tavat sortaa enemmistöä.

Eikä ainoastaan saa vaan suorastaan PITÄÄ."

Kaltaisesi pervot tuijottelijat ovat selkeä vähemmistö ja heidät pitää sitten alistaa noudattamaan enemmistön, eli NORMAALIEN SAUNOJIEN TAPOJA.

• Vapaus

"Kyllä vähemmistön saa alistaa noudattamaan enemmistön tapoja jos vähemmistön omat tavat sortaa enemmistöä.

Eikä ainoastaan saa vaan suorastaan PITÄÄ."

Kaltaisesi pervot tuijottelijat ovat selkeä vähemmistö ja heidät pitää sitten alistaa noudattamaan enemmistön, eli NORMAALIEN SAUNOJIEN TAPOJA.

Pervot tuijottelijat eivät ole kaltaisiani vaan pervot tuijottelijat tunnistaa PYYHKEESTÄ.

• sinua TAI OLET
        Vapaus kirjoitti:

Eihän se nyt hyvänen aika minun velvollisuuteni ole jäädä pois saunasta kun minä sentään osaan käyttäytyä.

Niiden pitäis jäädä pois jotka häiriköi eikä asiallisten saunojien.

Sinähän JÄÄT POIS SAUNASTA, jos pyyhe HÄIRITSEE sinua TAI OLET hiljaa ja tyydyt niiden alastomien kyttäämiseen, joita saunassa on.

Näin yksinkertaista se on.

KUKAAN EI kuitenkaan OLE SAUNASSA sinun kyttäämistäsi varten alastomana.

• voivat saunoa yhtä aikaa.
        Vapaus kirjoitti:

Kukaan ei sorra tpoisia saunassa, kaikki mahtuvat ja voivat saunoa yhtä aikaa.

Sinähän taidat HALUTA olla joku DIKTAATTORI, jonka nautintoja muiden saunojien tulisi aina edesauttaa.

Viddu mikä hullu sä oletkaan.

• MUITA SAUNOJIA
        Vapaus kirjoitti:

Pervot tuijottelijat eivät ole kaltaisiani vaan pervot tuijottelijat tunnistaa PYYHKEESTÄ.

Tuijottelijat tuntee siitä, että he ovat alasti ja tuijottavat MUITA SAUNOJIA.

Nämä tollot kuvittelevat sulautuvansa muiden saunojien joukkoon, kun he valittavat pyyhkeistä ja väittävät pyyhkeenkäyttjiä tuijottelijoiksi.

• Vapaus
        sinua TAI OLET kirjoitti:

Sinähän JÄÄT POIS SAUNASTA, jos pyyhe HÄIRITSEE sinua TAI OLET hiljaa ja tyydyt niiden alastomien kyttäämiseen, joita saunassa on.

KUKAAN EI kuitenkaan OLE SAUNASSA sinun kyttäämistäsi varten alastomana.

En minä jää pois vaan niiden HÄIRIKÖIDEN pitäis jäädä pois.

• Vapaus
        MUITA SAUNOJIA kirjoitti:

Tuijottelijat tuntee siitä, että he ovat alasti ja tuijottavat MUITA SAUNOJIA.

Nämä tollot kuvittelevat sulautuvansa muiden saunojien joukkoon, kun he valittavat pyyhkeistä ja väittävät pyyhkeenkäyttjiä tuijottelijoiksi.

Ei ne alastomat yleensä mitään tuijota eikä siitä kukaan häiriinny. Alastomat on luonnollisia ja luontevia.

Sen sijaan pyyhepervot on niin helvetin pervoja että he häiritsevät muita jo pelkällä olemassolollaan.

Ja sitten ne vielä kehtaa tuijotella muita jotka on alasti tyypillisesti silleen alasviistoon kulmien alta.

Hyi helvetti mitä porukkaa pyyhepervot.

• Tiedätkö, että
        Vapaus kirjoitti:

En minä jää pois vaan niiden HÄIRIKÖIDEN pitäis jäädä pois.

Ollaan samaa mieltä häiriköiden kohdalta.

Tiedätkö, että Sinä kuulut noihin häiriköihin, joten sinunkin pitäisi pysyä pois kylpylöiden saunoista jos et osaa olla saunasa valittamatta luvallisesta ja sallitusta pyyhkeenkäytöstä.

Tyhjän valittajat ovat häiriköitä samoin kuin kyttääjätkin.

• Vapaus
        voivat saunoa yhtä aikaa. kirjoitti:

Kukaan ei sorra tpoisia saunassa, kaikki mahtuvat ja voivat saunoa yhtä aikaa.

Sinähän taidat HALUTA olla joku DIKTAATTORI, jonka nautintoja muiden saunojien tulisi aina edesauttaa.

Viddu mikä hullu sä oletkaan.

Jos olisit edes joskus käynyt yhteissaunassa ALASTI tietäisit että pyyhepervot ja normaalit alastonsaunojat EIVÄT MAHDU samaan saunaan.

Alaston saunoja edesauttaa kaikkien ei pelkästään mun nautintoa.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Jos olisit edes joskus käynyt yhteissaunassa ALASTI tietäisit että pyyhepervot ja normaalit alastonsaunojat EIVÄT MAHDU samaan saunaan.

" Alaston saunoja edesauttaa kaikkien ei pelkästään mun nautintoa."

SIIS MITE AUTTAA?

Esitäppä FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDE VÄITTEESI TUEKSI. Sinun ylimielinen mutu tulkintasi ei kelpaa.
        Siihen asti väitteesi on vain perätöntä paskaa.

• SAUNOIHIN
        Vapaus kirjoitti:

Kummasti vaan nuo ovat aina mahtuneet samoihin SAUNOIHIN, enkä ole kolmenkymmenen vuoden aikana kuullut AINUTTAKAAN rutinaa pyyhkeen käyttöä vastaan saunassa.

• mun nautintoa.
        Vapaus kirjoitti:

"Alaston saunoja edesauttaa kaikkien ei pelkästään mun nautintoa."

Tuo ei pidä paikkaansa.
        Suurin osa tuttavistani on kanssasi eri mieltä, joten väitteesi on PÖTYÄ!

• Vapaus
        Tiedätkö, että kirjoitti:

Ollaan samaa mieltä häiriköiden kohdalta.

Tiedätkö, että Sinä kuulut noihin häiriköihin, joten sinunkin pitäisi pysyä pois kylpylöiden saunoista jos et osaa olla saunasa valittamatta luvallisesta ja sallitusta pyyhkeenkäytöstä.

Tyhjän valittajat ovat häiriköitä samoin kuin kyttääjätkin.

En minä saunassa mistään valita vaan ainoastaan tällä palstalla.

Olis mulla siihekin oikeus koska häiriköitä ei tarvii kenenkään sietää mutta vielä ei ole rohkeus riittäny.

• Vapaus

SIIS MITE AUTTAA?

Esitäppä FAKTAA TIETOA JA TIETOLÄHDE VÄITTEESI TUEKSI. Sinun ylimielinen mutu tulkintasi ei kelpaa.

Tietolähde on sadat käynnit suomalaisissa yhteisaunoissa vuosina 1994-2007.

Revi siitä!

• Vapaus
        SAUNOIHIN kirjoitti:

Kummasti vaan nuo ovat aina mahtuneet samoihin SAUNOIHIN, enkä ole kolmenkymmenen vuoden aikana kuullut AINUTTAKAAN rutinaa pyyhkeen käyttöä vastaan saunassa.

Harva siitä saunassa äänen puhuu mutta pinnan alla kuohuu. Se on huomattu.

• Vapaus
        mun nautintoa. kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa.

Sinun "tuttavasiko" tässä nyt on tarpeeksi laaja otos.

Tuo on hyvin tyypillinen argumentaatiovirhe.

Minulla sen sijaan on kokemusta niistä yhteissaunoista ja voin sanoa että pyyhepervoista ei todellakaan tykätä.

• saunominen kunniaan

SIIS MITE AUTTAA?

Jos tietolähteesi on ainoastaan sinun käynneistäsi ja kokemuksestasi, niin se ei ole mitään faktaa tietoa, vaan mutu väitteitä.

Perustelu. SINÄ ET OLE HYVÄKSYNYT VASTAAVISSA TAPAUKSISSA TOISTEN PITKÄÄKÄÄN KOKEMUSTA ASIASTA. Minullakinon 38 vuoden kokemus yhteissaunomisesta, etkä pidä sitä minään. Sinulla vaivaiset 13 vuotta ja pelkästään kylpylöiden höyrysaunoista.

Ps. Etköhän vähän liioittele kun ilmoitat SATOJA KÄYNTEJÄ. Kuitenkin ilmoitit, että Katinkullassa olet käynyt ehkä 20 kertaa.

• koska hierarkia syvä

Tuo ei pidä paikkaansa.

"kurkut
        Kirjoittanut: Vapaus 17.12.2007 klo 20.10

Sinun "tuttavasiko" tässä nyt on tarpeeksi laaja otos.

Tuo on hyvin tyypillinen argumentaatiovirhe.

Minulla sen sijaan on kokemusta niistä yhteissaunoista ja voin sanoa että pyyhepervoista ei todellakaan tykätä.    

Vapaus on sitä mieltä, että hän YKSINÄÄN VÄHÄISEN KOKEMUKSENSA PERUSTEELLA ON LUOTETTAVAMPI TIETOLÄHDE, KUIN JONKUN IHMISEN LUKUISAT TUTTAVAT.

On kerrassaan pöyristyttävä väite vapaudelta. Kuvaa hyvin hänen minä keskeistä vääristynyttä ajatusmaailmaansa. Minä yksin osaan, tiedän ja määrään kaikesta saunomiseen ja naturismiin liittyvästä.
        Pure poju pippeliäsi ja mene muualle vikisemään.

• saunassa saunomassa
        SAUNOIHIN kirjoitti:

Ei taideta olla oltu juurikaan Vapauden kanssa samassa saunassa saunomassa.
        edes happamia ilmeitä ei ole näkynyt.

Kerran taisi olla Vapaus samassa saunassa. Silloin joku kysyi, että onko minulta rinta leikattu, kun olen pyyhkeessä. Vastasin myöntävästi ja kerroin myös, että en halua muutenkaan näytellä itseäni ja ihrojani kaiken maailman kylpyläsaunoihin pesiintyneille kyttääjille. Tällöin yksi noin kolmekymppinen mies lähti KALPEANA ja hippulat vinkuen saunasta ja saman tein pois koko kylpylästä. Taisi reppana pelästyä, että nyt iskee porttikielto tähänkin kylpylään. Ei eds suihkussa kerinnyt reppana käydä ;-)

• Vapauden illuusiot

Tuo ei pidä paikkaansa.

Vapaus ei HYVÄKSY laajan tuttavapiirin sanomaa yleistukseksi, mutta hänen oma yksityinen kokemuksensa kelpaa hänestä yleiseksi mierlipiteeksi.

Onpa tuossa meillä oiva tilastomatemaatikko, kun yleistää kaikkien olevan itsesnsä kanssa samaa mieltä.
        Vaaleissakin hän varmasti äänestää puoluetta, jota vastaan on noin 80 % äänestäjistä, eli hän on VÄHEMMISTÖSSÄ muutenkin, kuin vaan kyttääjänä.

• Kirjoittanut: Vapaus 15.1...

Yleiseen saunaan EI SAA tulla pyyhe päällään.

PISTE.

---Lainaus päättyy---

En YMMÄRRÄ, miksi tämä tollo väittää näin, sillä jokainen yleisessä saunassa käynyt tietää, että yleiseen saunaan saa mennä pyyhkeeseen kietoutuneena.
      Ei kai kylpyläsaunaa mainosteta virjheellisesti?
      http://www.kainuu.com/Theme.aspx?PageId=a9db4c5f-e4ee-4c67-a411-29dad81edbbe
      Tästähän voisi vetää kylpylä markkinaoikeuteen ja tehdä valitus kuluttaja-asiamiehelle, jos Vapaus olisi oikeassa.
      Vaan kun ei ole, kuten tämäkin linkki osoittaa, SAUNASA SAA OLLA pyyhkeeseen kietoutuneena.

• saunominen kunniaan

" Katinkulta haluaa palvella natu-asiakkaita ja sen takia kaikki peittely on kielletty."

TÖRKEÄTÄ VALEHTELUA.
      Katinkulta haluaa palvella KAIKKIA ASIAKKAITA JA SEN VUOKSI PYYHKEEN KÄYTTÖ ON SALLITTU.

Olet suorastaan törkeä valehtelija ja et usko mitään mitä sinulle on osoitettu TODEKSI.

Suksi vittuun valehtelemasta täältä ja mustamaalaamasta Katinkultaa.

Sinä ja sinun pervot kanssaveljesi olette ainoastaan hyvin pieni murto-osa Katinkullan asiakkaista. Tosin kaikkein äänekkäin valittaja tällä palstalla, koska yritätte ainoastaan tehdä omasta perverssistä harrastuksestanne HYVÄKSYTTÄVÄÄ, mutta ette kyllä onnistu.

• asiakkaita

Katinkullan Saunamaailma palvelee koko kylpylän asiakkaita, joten se ei ole pelkästään alastomia varten.

Ottaaks pattiin?

• Vapaus

Varmasti haluavat palvella kaikkia asiakkaita ja siksi sekä naku- että tekstiiliporukalle on omat osastonsa.

Normaalikylpylässä nakuasiakkaille on korkeintaan yksi sauna mutta KK:ssa kokonainen saunaosasto.

Miten tästä voi olla kellään mitään valittamista?

Täytyy olla helvetillisen perverssi jos se ei riitä että omaa asiakasryhmää palvellaan hyvin vaan sen lisäksi EI SAISI palvella mitään muita asiakasryhmiä OLLENKAAN.

Mutta sehän on tiedossa että sinä olet nimenomaan sitä- HELVETILLISEN PERVESSI.

• Vapaus
        asiakkaita kirjoitti:

Katinkullan Saunamaailma palvelee koko kylpylän asiakkaita, joten se ei ole pelkästään alastomia varten.

Ottaaks pattiin?

Jos olisit edes joskus käynyt tietäisit että siellä on tekstiiliporukalle oma osastonsa joka sitä paitti on moninkertaisesti SUUREMPI kuin alastomien Saunamaailma.

Mutta SEKÄÄN EI TEILLE riitä.

On se helvetillistä.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Varmasti haluavat palvella kaikkia asiakkaita ja siksi sekä naku- että tekstiiliporukalle on omat osastonsa.

Normaalikylpylässä nakuasiakkaille on korkeintaan yksi sauna mutta KK:ssa kokonainen saunaosasto.

Miten tästä voi olla kellään mitään valittamista?

Täytyy olla helvetillisen perverssi jos se ei riitä että omaa asiakasryhmää palvellaan hyvin vaan sen lisäksi EI SAISI palvella mitään muita asiakasryhmiä OLLENKAAN.

Mutta sehän on tiedossa että sinä olet nimenomaan sitä- HELVETILLISEN PERVESSI.

Sinä itse olet se saatanan kyttäävä perverssi, joka vaadit pakkoalastomuutta saunamaailmaan, jotta saisit paremmin tyydytyksen pervolle harrastuksellesi.

Ilmeisesti kylpyläkin on huomioinut kaltaisesi perverssin vähemmistön olemassa olon, kun se4 ilmoittaa että saunamaailma on tarkoitettu KAIKILLE SAUNOMISEEN, EI SIIS KYTTÄÄMISEEN.
        Lisäksi kylpylä ilmoittaa, että SAUNAMAAILMASSA, SEKÄ SEN SAUNOISSA SAA OLLA PYYHKEESEEN VERHOUTUNEENA. Tämä nimenomaan NORMAALIEN SAUNOJIEN SUOJAKSI TEILTÄ PERVOILTA.

• Vapaus

Sinä itse olet se saatanan kyttäävä perverssi, joka vaadit pakkoalastomuutta saunamaailmaan, jotta saisit paremmin tyydytyksen pervolle harrastuksellesi.

Ilmeisesti kylpyläkin on huomioinut kaltaisesi perverssin vähemmistön olemassa olon, kun se4 ilmoittaa että saunamaailma on tarkoitettu KAIKILLE SAUNOMISEEN, EI SIIS KYTTÄÄMISEEN.
        Lisäksi kylpylä ilmoittaa, että SAUNAMAAILMASSA, SEKÄ SEN SAUNOISSA SAA OLLA PYYHKEESEEN VERHOUTUNEENA. Tämä nimenomaan NORMAALIEN SAUNOJIEN SUOJAKSI TEILTÄ PERVOILTA.

Miten niin "kylpylä ilmoittaa"? Ei sellaisia ilmoituksia ole missään näkynyt.

Päinvastoin kylpylät pyrkii kuulema pääsemään pyyhepervoista KOKONAAN EROON koska ne on pahan luokan häiriköitä.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Päinvastoin kylpylät pyrkii kuulema pääsemään pyyhepervoista KOKONAAN EROON koska ne on pahan luokan häiriköitä.

"Miten niin "kylpylä ilmoittaa"? Ei sellaisia ilmoituksia ole missään näkynyt."

Tällä palstalla on esitetty FAKTAA TIETOA ASIASTA ja monta kertaa. Esitä FAKTAA TIETOA, ETTÄ TÄÄLLÄ ANNETTU TIETO EI PIDÄ PAIKKAANSA. Ennen sitä sinun väitteilläsi ei ole edes paskapaperin arvoa.

" Päinvastoin kylpylät pyrkii kuulema pääsemään pyyhepervoista KOKONAAN EROON koska ne on pahan luokan häiriköitä."

Älä tollo näe edes unta sellaisesta. Kyllä se on varma totuus, että kylpylä ei halua luopua suuresta joukosta asiakkaita vain muutaman helvetin kyttääjän tähden. Suksi helvettiin jankuttamasta samaa paskaa.

• Vapaus

"Miten niin "kylpylä ilmoittaa"? Ei sellaisia ilmoituksia ole missään näkynyt."

Tällä palstalla on esitetty FAKTAA TIETOA ASIASTA ja monta kertaa. Esitä FAKTAA TIETOA, ETTÄ TÄÄLLÄ ANNETTU TIETO EI PIDÄ PAIKKAANSA. Ennen sitä sinun väitteilläsi ei ole edes paskapaperin arvoa.

" Päinvastoin kylpylät pyrkii kuulema pääsemään pyyhepervoista KOKONAAN EROON koska ne on pahan luokan häiriköitä."

Älä tollo näe edes unta sellaisesta. Kyllä se on varma totuus, että kylpylä ei halua luopua suuresta joukosta asiakkaita vain muutaman helvetin kyttääjän tähden. Suksi helvettiin jankuttamasta samaa paskaa.

"Tällä palstalla on esitetty FAKTAA TIETOA ASIASTA ja monta kertaa."

Ei ole esitetty. Ei ainakaan uskottavassa muodossa. Sinun oma viestisi on ainoa missä tälläistä on julkisudessa esitetty ja se ei ole mikään pätevä lähde varsinkaan omille väitteillesi. Sehän nyt on itsestääselvää.

Jos sinulla on pätevämpiä lähteitä kuin omat viestisi tuo ne toki julkisuuteen mutta älä yritä todistaa omia väitteitäsi omilla viesteilläsi.

"kylpylä ei halua luopua suuresta joukosta asiakkaita vain muutaman helvetin kyttääjän tähden."

Pyyhepervot eivät todellakaan ole mikään suuri joukko vaan pieni vähemmistö joka ainoastaan karkottaa enemmän porukkaa.

• Katinkullan Saunamaailma
        Vapaus kirjoitti:

Jos olisit edes joskus käynyt tietäisit että siellä on tekstiiliporukalle oma osastonsa joka sitä paitti on moninkertaisesti SUUREMPI kuin alastomien Saunamaailma.

Mutta SEKÄÄN EI TEILLE riitä.

On se helvetillistä.

Katinkullan Saunamaailma ON TARKOITETTU KAIKILLE kylpylässä kävijöille.

LUULEKKO tosissasi, että Saunamaailma olisi tarkoitettu vain alastomuuden esittelijöille ja kyttääjille?

Kyllä Saunamaailma on Katinkullan esitteenkin mukaan tarkoitettu KAIKILLE KYLPYLÄN ASIAKKAILLE.

Siellä voi olla alastomana, mutta SEKÄÄN EI TEILLE riitä, vaan te kyttääjät haluaisitte estää muilta kylpylässä olijoilta Saunamaailman käyttämisen. Hyi helvetti tuollaisia pervoja.

• Esitä lähteesi?
        Vapaus kirjoitti:

Miksi sää ressukka taas VALEHTELET???
        Esitä lähteesi?
        Kukaan ei ole kuullutkaan väittämäsi kaltaisesta, joten se taitaa taas olla PELKKÄÄ MIELIKUVITUKSESI tuotetta.

Kaikki pervot ovat "pahan luokan häiriköitä" ja suurin osa pervoista on ALASTOMIA kyttääjiä. Näistä alastomana kyttäävistä Katinkulta haluaa päästä eroon, pyyhekyttääjiä siellä ei olekaan ollut.

• Voihan viddu, mikä tollo.
        Vapaus kirjoitti:

Ei ole esitetty. Ei ainakaan uskottavassa muodossa. Sinun oma viestisi on ainoa missä tälläistä on julkisudessa esitetty ja se ei ole mikään pätevä lähde varsinkaan omille väitteillesi. Sehän nyt on itsestääselvää.

Jos sinulla on pätevämpiä lähteitä kuin omat viestisi tuo ne toki julkisuuteen mutta älä yritä todistaa omia väitteitäsi omilla viesteilläsi.

"kylpylä ei halua luopua suuresta joukosta asiakkaita vain muutaman helvetin kyttääjän tähden."

Pyyhepervot eivät todellakaan ole mikään suuri joukko vaan pieni vähemmistö joka ainoastaan karkottaa enemmän porukkaa.

Vapaus on pyyhepervo ja muutenkin pimee.
        Vapaudella on perverssi pyyheneuroosi ja vähän muutakin sekavuutta.
        Voihan viddu, mikä tollo tuo (alastomia) kyttääjiä puolustava Vapaus on.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

" Ei ole esitetty. Ei ainakaan uskottavassa muodossa. Sinun oma viestisi on ainoa missä tälläistä on julkisudessa esitetty ja se ei ole mikään pätevä lähde varsinkaan omille väitteillesi. Sehän nyt on itsestääselvää."

Se oli täysin faktaa tietoa. SIINÄ OLI FIRMAN TIEDOT JA PUHELINNUMERO, MISTÄ TIETOJEN OIKEELLISUUDEN VOI TARKISTAA JOKAINEN HALUKAS.
        Sen todellisempaa tietoa tällä palstalla ei voi esittää. Se on ainoastaan sinun häpeäsi, jos et uskalla soittaa sinne ja kysyä asian oikeellisuutta. Joten lopeta turha lässytys viestin oikeellisuudesta.

Ps. Sinä itse et ole pystynyt esittämään MITÄÄN VASTAAVAA FAKTATIETOA VÄITTEITTESI TUEKSI.

• vitutus korkealla
        Vapaus kirjoitti:

" Pyyhepervot eivät todellakaan ole mikään suuri joukko vaan pieni vähemmistö joka ainoastaan karkottaa enemmän porukkaa."

Pyyhkeenkäyttäjät (huom. ei mitkään pyyhepervot)on huomattavasti suurempi ryhmä, kuin ainoastaan toisten alastomuudesta nauttivat pervot "kyttääjät".
        Tämä minimaalisen pieni vähemmistö "kyttääjät" karkottaa kylpylästä normaaleja saunojia ja kaikenlisäksi esittävät omia perustettomia vaatimuksiaan pakkoalastomuudesta. Heidät olisi ehdottomasti saatava kokonaan ulos kylpylöistä ja määrättävä hoitoon.

• Vapaus
        Katinkullan Saunamaailma kirjoitti:

Katinkullan Saunamaailma ON TARKOITETTU KAIKILLE kylpylässä kävijöille.

LUULEKKO tosissasi, että Saunamaailma olisi tarkoitettu vain alastomuuden esittelijöille ja kyttääjille?

Kyllä Saunamaailma on Katinkullan esitteenkin mukaan tarkoitettu KAIKILLE KYLPYLÄN ASIAKKAILLE.

Siellä voi olla alastomana, mutta SEKÄÄN EI TEILLE riitä, vaan te kyttääjät haluaisitte estää muilta kylpylässä olijoilta Saunamaailman käyttämisen. Hyi helvetti tuollaisia pervoja.

En minä halua ketään estää tulemasta Saunamaailmaan jos käyttäytyy asiallisesti eli on ALASTI.

Se että peiteltyjä kiellettäisiin tulemasta sinne ei ole yhtään sen kummempi asia kuin se että alastomia kielletään tulemasta uikkaripuolelle. Ellei halua pitää uikkareita ei saa mennä uikkaripuolelle ja ellei halua olla alasti ei saa mennä nakupuolelle.

Valinta on jokaisella vapaa mutta täytyy sitten kantaa myös vastuu valinnastaan.

• Vapaus

" Ei ole esitetty. Ei ainakaan uskottavassa muodossa. Sinun oma viestisi on ainoa missä tälläistä on julkisudessa esitetty ja se ei ole mikään pätevä lähde varsinkaan omille väitteillesi. Sehän nyt on itsestääselvää."

Se oli täysin faktaa tietoa. SIINÄ OLI FIRMAN TIEDOT JA PUHELINNUMERO, MISTÄ TIETOJEN OIKEELLISUUDEN VOI TARKISTAA JOKAINEN HALUKAS.
        Sen todellisempaa tietoa tällä palstalla ei voi esittää. Se on ainoastaan sinun häpeäsi, jos et uskalla soittaa sinne ja kysyä asian oikeellisuutta. Joten lopeta turha lässytys viestin oikeellisuudesta.

Ps. Sinä itse et ole pystynyt esittämään MITÄÄN VASTAAVAA FAKTATIETOA VÄITTEITTESI TUEKSI.

"SIINÄ OLI FIRMAN TIEDOT JA PUHELINNUMERO, MISTÄ TIETOJEN OIKEELLISUUDEN VOI TARKISTAA JOKAINEN HALUKAS."

Tiedät varsin hyvin itsekkin että niitä halukkaita ei ole ja siksi sinun onkin helppo vedota siihen.

Ketään ei kiinnosta sotkea tähän juttuun ulkopuolisia eikä nähdä vaivaa kun kyse on nimenomaan SINUN väitteestäsi ja SINUN todistustaakaastasi eikä kenenkään muun.

Minä olen siinä uskossa että Saunamaailmassa ei saa käyttää pyyhkeitä ja mua ei kiinnosta sen uskon muuksi muuttaminen ellei joku esitä oikeasti päteviä tietoja muusta.

"Sinä itse et ole pystynyt esittämään MITÄÄN VASTAAVAA FAKTATIETOA VÄITTEITTESI TUEKSI."

Ei niin vastaavaa vaan selvästi luotettavampaa esim. firman omilta nettisivuilta.

• Vapaus
        vitutus korkealla kirjoitti:

" Pyyhepervot eivät todellakaan ole mikään suuri joukko vaan pieni vähemmistö joka ainoastaan karkottaa enemmän porukkaa."

Pyyhkeenkäyttäjät (huom. ei mitkään pyyhepervot)on huomattavasti suurempi ryhmä, kuin ainoastaan toisten alastomuudesta nauttivat pervot "kyttääjät".
        Tämä minimaalisen pieni vähemmistö "kyttääjät" karkottaa kylpylästä normaaleja saunojia ja kaikenlisäksi esittävät omia perustettomia vaatimuksiaan pakkoalastomuudesta. Heidät olisi ehdottomasti saatava kokonaan ulos kylpylöistä ja määrättävä hoitoon.

Pyyhkeenkäyttäjät on nimenomaan mitä suurimassa määrin PERVOJA kun puhutaan saunaolosuhteista.

Ja se ryhmä on täsmälleen samankokoinen kuin "ainoastaan toisten alastomuudesta nauttivat pervot kyttääjät" koska normaalit alastonsaunojathan nauttii myös omasta alastomuudestaan eivätkä kyttää ketään.

Mutta niin pieni se pervojen ryhmä on että siitä on kylpylöille enemmän haittaa kuin hyötyä.

• Vapaus
        Esitä lähteesi? kirjoitti:

Miksi sää ressukka taas VALEHTELET???
        Esitä lähteesi?
        Kukaan ei ole kuullutkaan väittämäsi kaltaisesta, joten se taitaa taas olla PELKKÄÄ MIELIKUVITUKSESI tuotetta.

Kaikki pervot ovat "pahan luokan häiriköitä" ja suurin osa pervoista on ALASTOMIA kyttääjiä. Näistä alastomana kyttäävistä Katinkulta haluaa päästä eroon, pyyhekyttääjiä siellä ei olekaan ollut.

Lähde on erään henkilön kirjoitukset tällä palstalla "espoon peräkammarinpoika" tais olla tai sit joku muu en niin tarkkaan enää muista.

Hän sanoi keskustelleense kylpylän henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja tämä oli sanonut että pyyhepervot on kylpylöille vakava ongelma ja siitä ongelmasta halutaa päästä eroon.

Ottaako pattiin?

Kaikki pyyhkeenkäyttäjät ovat häiritseviä kyttääjiä elleivät sitten tule silmät kiinni tai side silmillään koska he eivät ansaitse nähdä YHTÄÄN toisia alasti.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

Lähde on erään henkilön kirjoitukset tällä palstalla "espoon peräkammarinpoika" tais olla tai sit joku muu en niin tarkkaan enää muista.

Hän sanoi keskustelleense kylpylän henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja tämä oli sanonut että pyyhepervot on kylpylöille vakava ongelma ja siitä ongelmasta halutaa päästä eroon.

Ottaako pattiin?

Kaikki pyyhkeenkäyttäjät ovat häiritseviä kyttääjiä elleivät sitten tule silmät kiinni tai side silmillään koska he eivät ansaitse nähdä YHTÄÄN toisia alasti.

"Lähde on erään henkilön kirjoitukset tällä palstalla "espoon peräkammarinpoika" tais olla tai sit joku muu en niin tarkkaan enää muista.

Hän sanoi keskustelleense kylpylän henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja tämä oli sanonut että pyyhepervot on kylpylöille vakava ongelma ja siitä ongelmasta halutaa päästä eroon."

Tämähän on vielä tökerömpää faktaa. Otetaan yhden paskanpuhujan kirjoitus, JOSSA HÄN VÄITTÄÄ KÄYNEENSÄ PUHELINKESKUSTELUN JONKUN KYLPYLÄN HENKILÖKUNTAAN KUULUVAN KANSSA ja kirjoittaa sitten asian muka totena. Ei ole ilmoitettu edes puhelinnumeroa, eikä yrityksen nimeä. Tämä on sinun mielestäsi TODELLISTA FAKTAA. Minkä yrityksen henkilölle hän soitti?

Sitten kun sinulle esitetään kopio sähköpostista, missä on kaikki yrityksen yhteystiedot, niin se ei olekaan mitään faktaa tietoa, vaan vääristelyä.

Olet sinä melkoinen pelle hermanni. Tarkoituksesi on selvästi ainoastaan mustamaalata Katinkultaa.

Ps.Suksi kuuseen horisemasta täältä.

• Saunamaailmassa
        Vapaus kirjoitti:

En minä halua ketään estää tulemasta Saunamaailmaan jos käyttäytyy asiallisesti eli on ALASTI.

Se että peiteltyjä kiellettäisiin tulemasta sinne ei ole yhtään sen kummempi asia kuin se että alastomia kielletään tulemasta uikkaripuolelle. Ellei halua pitää uikkareita ei saa mennä uikkaripuolelle ja ellei halua olla alasti ei saa mennä nakupuolelle.

Valinta on jokaisella vapaa mutta täytyy sitten kantaa myös vastuu valinnastaan.

Uikkaripuolella onkin PAKKO verhota sukelimet.
        Saunamaailmassa tätä PAKKOA ei ole.

• Saunamaailmaan
        Vapaus kirjoitti:

Se että peiteltyjä kiellettäisiin tulemasta sinne Saunamaailmaan, vaan kun EI KIELLETÄ!

Ei AINAKAAN Katinkullan Kylpylän Saunamaailmassa.

Saunamaailmaan saa mennä myös pyyhkeeseen kietoutuneena.

Missä siellä muuten on joku "nakupuoli"?
        Kukaan ei ole koskaan kuulutkaan moisesta puolesta.

• Veikko Virtanen Virrat
        Vapaus kirjoitti:

"SIINÄ OLI FIRMAN TIEDOT JA PUHELINNUMERO, MISTÄ TIETOJEN OIKEELLISUUDEN VOI TARKISTAA JOKAINEN HALUKAS."

Tiedät varsin hyvin itsekkin että niitä halukkaita ei ole ja siksi sinun onkin helppo vedota siihen.

Ketään ei kiinnosta sotkea tähän juttuun ulkopuolisia eikä nähdä vaivaa kun kyse on nimenomaan SINUN väitteestäsi ja SINUN todistustaakaastasi eikä kenenkään muun.

Minä olen siinä uskossa että Saunamaailmassa ei saa käyttää pyyhkeitä ja mua ei kiinnosta sen uskon muuksi muuttaminen ellei joku esitä oikeasti päteviä tietoja muusta.

"Sinä itse et ole pystynyt esittämään MITÄÄN VASTAAVAA FAKTATIETOA VÄITTEITTESI TUEKSI."

Ei niin vastaavaa vaan selvästi luotettavampaa esim. firman omilta nettisivuilta.

Minä SOITIN Katinkultaan ja sieltä vahvistettiin Vapauden olevan VÄÄRÄSSÄ.

Saunamaailman puolelle ovat tervetulleet KAIKKI kylpylän asiakkaat ja saunamaailman puolella saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena, jos katsoo itse sen tarpeelliseksi. Uima-asujen käyttäminen on Saunamaailman puolella kielletty.

Tämä nimimerkki Vapaus on kuin fundamentalisti uskovaoinen. Hän mieluummin kuolee VÄÄRÄSSÄ uskossa, kuin korjaa omaa tietämystään. Omahan on asiansa, turha siitä on tulla julkisuuteen meuhkaamaan.

• poistamaan
        Vapaus kirjoitti:

Ottaako pattiin?

Tuo väite ei pidä paikkaansa. Pervot kyllä pyritään poistamaan kylpylän asiakaskunnasta, se pitää paikkaansa.

Pervoja on ainakin kahdenlaisia, toiset kyttäävät ihmisiä saunassa, eli katselevat ihmisten alastomuutta liian häiritsevästi tai tunkeilevasti. Toiset taas näkevät vaivaa toisten ihmisten saunatavoista.
        Näille molemmille häirikköryhmille on ominaista se, että he kuvittelevat saavansa käyttäytyä omalla tavallaan siksi, että kun he ovat itse alastomina.
        Alastomuus ei anna oikeutta pervoiluun...

• Vapaus
        Saunamaailmassa kirjoitti:

Uikkaripuolella onkin PAKKO verhota sukelimet.
        Saunamaailmassa tätä PAKKOA ei ole.

Se pakko on VÄÄRIN-

• Vapaus
        Saunamaailmaan kirjoitti:

Se että peiteltyjä kiellettäisiin tulemasta sinne Saunamaailmaan, vaan kun EI KIELLETÄ!

Ei AINAKAAN Katinkullan Kylpylän Saunamaailmassa.

Saunamaailmaan saa mennä myös pyyhkeeseen kietoutuneena.

Missä siellä muuten on joku "nakupuoli"?
        Kukaan ei ole koskaan kuulutkaan moisesta puolesta.

Kyllä kielletään mutta kieltoa ei valitettavasti valvota kovinkaan tehokkaasti.

"Missä siellä muuten on joku "nakupuoli"?"

Tämä kysymyksesi osoittaa kuika pihalla olet koko aiheesta. Olet olevinasi oikeen joku Katinkulta-asiantuntija ja silti et edes tiedä että siellä on nakupuoli. Voe voe.

Usko tai älä mä OLEN KÄYNYT SIELLÄ ja vieläpä parikymmentä kertaa ja tiedän tasan tarkkaan mikä siellä on homman nimi.

Käy sinäkin ja kirjoita koko mestasta vasta sitten.

• Vapaus
        Veikko Virtanen Virrat kirjoitti:

Minä SOITIN Katinkultaan ja sieltä vahvistettiin Vapauden olevan VÄÄRÄSSÄ.

Saunamaailman puolelle ovat tervetulleet KAIKKI kylpylän asiakkaat ja saunamaailman puolella saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena, jos katsoo itse sen tarpeelliseksi. Uima-asujen käyttäminen on Saunamaailman puolella kielletty.

Tämä nimimerkki Vapaus on kuin fundamentalisti uskovaoinen. Hän mieluummin kuolee VÄÄRÄSSÄ uskossa, kuin korjaa omaa tietämystään. Omahan on asiansa, turha siitä on tulla julkisuuteen meuhkaamaan.

Siis mielestäsi "kaikki tervetulleita" tarkoittaa samaa kuin "saa käyttäytyä miten tahansa"?

Entäs sitten kun tekstiilipuolesta sanotaan että "kaikki tervetulleita" niin siltikään ei alasti saa mennä.

Etkö huomaa ristiriitaa?

Mä en ole tässä jutussa uskon epämääräisten sähköpositen ja puhelisoittojen varassa vaan OLEN KäYNYT useita kertoja paikanpäällä ja nähnyt muun muassa kieltokyltin OMIN SILMIN siellä seinällä.

• Vapaus

"Lähde on erään henkilön kirjoitukset tällä palstalla "espoon peräkammarinpoika" tais olla tai sit joku muu en niin tarkkaan enää muista.

Hän sanoi keskustelleense kylpylän henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja tämä oli sanonut että pyyhepervot on kylpylöille vakava ongelma ja siitä ongelmasta halutaa päästä eroon."

Tämähän on vielä tökerömpää faktaa. Otetaan yhden paskanpuhujan kirjoitus, JOSSA HÄN VÄITTÄÄ KÄYNEENSÄ PUHELINKESKUSTELUN JONKUN KYLPYLÄN HENKILÖKUNTAAN KUULUVAN KANSSA ja kirjoittaa sitten asian muka totena. Ei ole ilmoitettu edes puhelinnumeroa, eikä yrityksen nimeä. Tämä on sinun mielestäsi TODELLISTA FAKTAA. Minkä yrityksen henkilölle hän soitti?

Sitten kun sinulle esitetään kopio sähköpostista, missä on kaikki yrityksen yhteystiedot, niin se ei olekaan mitään faktaa tietoa, vaan vääristelyä.

Olet sinä melkoinen pelle hermanni. Tarkoituksesi on selvästi ainoastaan mustamaalata Katinkultaa.

Ps.Suksi kuuseen horisemasta täältä.

"Minkä yrityksen henkilölle hän soitti?"

Älä minulta kysy vaan häneltä.

On tietysti ihan totta että lähtökohdiltaan tuo ei ollut yhtään sen uskottavampi todiste kuin sinunkaan omat viestisi mutta tuo sopii paremmin niihin kokemuksiin joita mulla itselläni on tästä asiasta ja siksi pidän tätä uskottavampana kuin sinun selvityksiäsi.

Ottaako pattin?

• Vapaus
        poistamaan kirjoitti:

Tuo väite ei pidä paikkaansa. Pervot kyllä pyritään poistamaan kylpylän asiakaskunnasta, se pitää paikkaansa.

Pervoja on ainakin kahdenlaisia, toiset kyttäävät ihmisiä saunassa, eli katselevat ihmisten alastomuutta liian häiritsevästi tai tunkeilevasti. Toiset taas näkevät vaivaa toisten ihmisten saunatavoista.
        Näille molemmille häirikköryhmille on ominaista se, että he kuvittelevat saavansa käyttäytyä omalla tavallaan siksi, että kun he ovat itse alastomina.
        Alastomuus ei anna oikeutta pervoiluun...

"Pervot kyllä pyritään poistamaan kylpylän asiakaskunnasta, se pitää paikkaansa."

Niinhän mä sanoinkin.

"Alastomuus ei anna oikeutta pervoiluun.."

Ei niin mutta se nostaa sitä kynnystä mitä pidetään pervoiluna kun taas pyyhepervot on pervoilee jo ihan vaan olemassaolollaan ja joka liikkellään sen jälkeen.

On ne sellasta SAASTAA ne pyyhepervot.

• ominpäin viestejä
        Vapaus kirjoitti:

Siis mielestäsi "kaikki tervetulleita" tarkoittaa samaa kuin "saa käyttäytyä miten tahansa"?

Entäs sitten kun tekstiilipuolesta sanotaan että "kaikki tervetulleita" niin siltikään ei alasti saa mennä.

Etkö huomaa ristiriitaa?

Mä en ole tässä jutussa uskon epämääräisten sähköpositen ja puhelisoittojen varassa vaan OLEN KäYNYT useita kertoja paikanpäällä ja nähnyt muun muassa kieltokyltin OMIN SILMIN siellä seinällä.

"Siis mielestäsi "kaikki tervetulleita" tarkoittaa samaa kuin "saa käyttäytyä miten tahansa"?

Miksi sinä olet irroittanut viestin kokonaisuudesta vain pienen osan, jotta saisit sen merkityksen muuttumaan. Tosin sinä syyllistyt hyvin usein tähän temppuun, kun olet totaalisesti tappiolla.
        Kysymykseesi vastaan kuitenkin.
        "Kaikki tervetulleita", tarkoittaa sitä, että todellakin kaikki ne ovat tervetulleita, jotka noudattavat kylpylän käyttäytymisohjeita, eivätkä esitä mitään omia ylimääräisiä pervoja vaatimuksiaan.

" Entäs sitten kun tekstiilipuolesta sanotaan että "kaikki tervetulleita" niin siltikään ei alasti saa mennä.

Etkö huomaa ristiriitaa? "

Etkö itse huomaa ristiriitaa, puhutaan kylpylän allasosastosta ja saunamaailmasta.
        Saunamaailmassa saa olla alastomana, tai pyyhkeeseen verhoutuneena. Allasosastolla käytetään uima-asuja, mutta sekään ei ole pakollista. Jos olet siellä alastomana, niin et kuitenkaan saa häiritä käytökselläsi toisia.

Molemmilla osastoilla on SAUNOISSA UIMA_ASUN KÄYTTÖ KIELLETTY ja siitä on olemassa selkeät kyltit molemmilla osastoilla.

MISSÄ KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN SEINÄLLÄ ON KIELTOKYLTTI, JOSSA KIELLETÄÄN PYYHKEET?
        Esitä vaikka valokuva asiasta.

Ps." Mä en ole tässä jutussa uskon epämääräisten sähköpositen ja puhelisoittojen varassa."

Miksi sitten aikaisemmin ESITIT nimimerkin espoo peräkammari ILMOITTAMAN TEKAISTUN PUHELINSOITTOILMOITUKSEN FAKTANA TIETONA?
        Kuvaa hyvin, että olet ulkona, kuin lumiukko koko tästä keskustelusta. SE OSOITTAA AINOASTAAN MITÄTTÖMÄN TIETÄMYSTASOSI ASIASTA. PELKKÄÄ MUTU TIETOA.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"Minkä yrityksen henkilölle hän soitti?"

Älä minulta kysy vaan häneltä.

On tietysti ihan totta että lähtökohdiltaan tuo ei ollut yhtään sen uskottavampi todiste kuin sinunkaan omat viestisi mutta tuo sopii paremmin niihin kokemuksiin joita mulla itselläni on tästä asiasta ja siksi pidän tätä uskottavampana kuin sinun selvityksiäsi.

Ottaako pattin?

Kuset ainoastaan omille varpaillesi.

" On tietysti ihan totta että lähtökohdiltaan tuo ei ollut yhtään sen uskottavampi todiste kuin sinunkaan omat viestisi mutta tuo sopii paremmin niihin kokemuksiin joita mulla itselläni on tästä asiasta ja siksi pidän tätä uskottavampana kuin sinun selvityksiäsi."

Siinähän sinä juuri harhaudutkin asiasta. Koska minä en ole käynyt yhtämontaa kertaa Katinkullassa ja kyllästyin sinun jatkuviin väitteisiisi asiasta, koska ne tuntuivat minusta vääriltä, niin kysyin asiaa SUORAAN KATINKULLASTA. Se on niin yksinkertaista ja helppoa näin nettiaikaan.

Onko kivaa seistä kusilammikossa?

• Pakottaja
        Vapaus kirjoitti:

Se pakko on VÄÄRIN-

Kerrankin Vapaus on oikeassa!

Uikkaripakko kylpylässä on väärin, sillä oikeassa ja TODELLA vapaassa maailmassa kylpylässäkin saisi olla joko uikkareissa tai alastomana tai pyyhkeeseen kääriytyneenä.
        Vasta silloin todellinen Vapaus toteutuisi.

Saunamaailmassakaan ei voi olla VAPAASTI, sillä siellä on uikkarit kiellettyjä, tosin terveydellisistä syistä, mutta kiellettyjä kuitenkin. Pyyhe on Saunamaailmassa kuitenkin sallittu, eli siellä on jotain vapauksia jäljellä.

• kuin sinä, Vapaus
        Vapaus kirjoitti:

Kyllä kielletään mutta kieltoa ei valitettavasti valvota kovinkaan tehokkaasti.

"Missä siellä muuten on joku "nakupuoli"?"

Tämä kysymyksesi osoittaa kuika pihalla olet koko aiheesta. Olet olevinasi oikeen joku Katinkulta-asiantuntija ja silti et edes tiedä että siellä on nakupuoli. Voe voe.

Usko tai älä mä OLEN KÄYNYT SIELLÄ ja vieläpä parikymmentä kertaa ja tiedän tasan tarkkaan mikä siellä on homman nimi.

Käy sinäkin ja kirjoita koko mestasta vasta sitten.

Olen käynyt Katinkullassa huomattavasti useammin, kuin sinä, Vapaus.
        Usko nyt jo, Katinkullassa EI OLE MITÄÄN ALASTOMUUSOSASTOA, vaan siellä on Saunamaailma, jossa ollaan ilman uikkareita. Ei välttämättä alastomina, kun siellä saa olla myös pyyhkeeseen kietoutuneenakin.

Valitettavasti Vapaus Sinun ylivilkas mielikuvituksesi on TEHNYT SINULLE tepposet ja nyt kuvittelet, että Saunamaailma olisikin joku ihmeen "alastomuusmaailma".

Voi voi, kaikkea se perverssi mielikuvitus saa ihmisen kuvittelemaan.

Saunamaailma ei ole mikään "mesta", vaan se on viihdekylpylän allasosaston yhteydessä oleva saunaosasto, joka on KAIKIEN kylpylässä käyvien ASIAKKAIDEN käytössä yhdellä ja samalla kylpylälipulla. Saunamaailmaan ei edes myydä mitään erillisiä lippuja, eikä ihmiset yleensä olekaan Sinun tavoin koko aikaansa saunaosaston puolella, vaan käyttävät koko kylpylän palveluja hyväkseen.

• uima-asuja-kylttiä
        Vapaus kirjoitti:

Etkö huomaa ristiriitaa?

Minkä "kieltokyltin"? Mitä siinä lukee? Tarkoitatko Ei uima-asuja-kylttiä?
        Sehän kieltää uima-asun käytön saunaosastolla, mutta ei mitään muuta. Jos joskus välittäisit lukea Saunamaailman saunomisohjeet, niin varmaan sitten tajuaisit, miksi VAIN uikkarit on kiellettyjä.
        Kiellon tarkoitus ei ole tehdä kaikkia ihmisiä alastomiksi kyttäysobjektiiveiksesi, vaan suojella saunojia myrkylliseltä kloorilta ja ylimääräisiltä uikkareissa pesiviltä pöpöiltä.
        saunamaailmassa EI OLE ALASTOMUUSPAKKOA, vaikka kylpylän puolella onkin uikkaripakko.
        Kylpylän uikkaripakon voisi kyllä jo nykyaikana poistaa kokonaan, sillä kyllä uikkariväki ja alastomat sopivat samaan kylpylään sulassa sovussa, kunhan kenenkään ei ole PAKKO OLLA ALASTOMANA!

• Vapaus
        Pakottaja kirjoitti:

Kerrankin Vapaus on oikeassa!

Uikkaripakko kylpylässä on väärin, sillä oikeassa ja TODELLA vapaassa maailmassa kylpylässäkin saisi olla joko uikkareissa tai alastomana tai pyyhkeeseen kääriytyneenä.
        Vasta silloin todellinen Vapaus toteutuisi.

Saunamaailmassakaan ei voi olla VAPAASTI, sillä siellä on uikkarit kiellettyjä, tosin terveydellisistä syistä, mutta kiellettyjä kuitenkin. Pyyhe on Saunamaailmassa kuitenkin sallittu, eli siellä on jotain vapauksia jäljellä.

"Pyyhe on Saunamaailmassa kuitenkin sallittu, eli siellä on jotain vapauksia jäljellä."

ROSKAA. Pyyhe saunamaailmassa ei edusta mitään vapautta vaan päinvastoin TOTALITARISTISTA SORTOA.

• Vapaus
        kuin sinä, Vapaus kirjoitti:

Olen käynyt Katinkullassa huomattavasti useammin, kuin sinä, Vapaus.
        Usko nyt jo, Katinkullassa EI OLE MITÄÄN ALASTOMUUSOSASTOA, vaan siellä on Saunamaailma, jossa ollaan ilman uikkareita. Ei välttämättä alastomina, kun siellä saa olla myös pyyhkeeseen kietoutuneenakin.

Valitettavasti Vapaus Sinun ylivilkas mielikuvituksesi on TEHNYT SINULLE tepposet ja nyt kuvittelet, että Saunamaailma olisikin joku ihmeen "alastomuusmaailma".

Voi voi, kaikkea se perverssi mielikuvitus saa ihmisen kuvittelemaan.

Saunamaailma ei ole mikään "mesta", vaan se on viihdekylpylän allasosaston yhteydessä oleva saunaosasto, joka on KAIKIEN kylpylässä käyvien ASIAKKAIDEN käytössä yhdellä ja samalla kylpylälipulla. Saunamaailmaan ei edes myydä mitään erillisiä lippuja, eikä ihmiset yleensä olekaan Sinun tavoin koko aikaansa saunaosaston puolella, vaan käyttävät koko kylpylän palveluja hyväkseen.

"Valitettavasti Vapaus Sinun ylivilkas mielikuvituksesi on TEHNYT SINULLE tepposet ja nyt kuvittelet, että Saunamaailma olisikin joku ihmeen "alastomuusmaailma"."

Luuletko sinä että minä pelkän mielikuvituksen takia ajan muutaman kerran vuodessa satoja kilometrejä täältä etelästä kauas Kainuun korpeen.

Ja onko ne kaikki alastomat naiset joita siellä näen muka pelkkää mielikuvitusta nekin? Häh?

"ihmiset yleensä olekaan Sinun tavoin koko aikaansa saunaosaston puolella, vaan käyttävät koko kylpylän palveluja hyväkseen."

Miksi tuhlaisin sekunttiakaan siellä uikkaripuolella kun kerran sen nakuopuolen takia on tultu ja kaukaa.

En ota Katinkullan reissuille edes uikkareita mukaan joten sekin takia en voi mennä uikkaripuolelle.

• Vapaus
        ominpäin viestejä kirjoitti:

"Siis mielestäsi "kaikki tervetulleita" tarkoittaa samaa kuin "saa käyttäytyä miten tahansa"?

Miksi sinä olet irroittanut viestin kokonaisuudesta vain pienen osan, jotta saisit sen merkityksen muuttumaan. Tosin sinä syyllistyt hyvin usein tähän temppuun, kun olet totaalisesti tappiolla.
        Kysymykseesi vastaan kuitenkin.
        "Kaikki tervetulleita", tarkoittaa sitä, että todellakin kaikki ne ovat tervetulleita, jotka noudattavat kylpylän käyttäytymisohjeita, eivätkä esitä mitään omia ylimääräisiä pervoja vaatimuksiaan.

" Entäs sitten kun tekstiilipuolesta sanotaan että "kaikki tervetulleita" niin siltikään ei alasti saa mennä.

Etkö huomaa ristiriitaa? "

Etkö itse huomaa ristiriitaa, puhutaan kylpylän allasosastosta ja saunamaailmasta.
        Saunamaailmassa saa olla alastomana, tai pyyhkeeseen verhoutuneena. Allasosastolla käytetään uima-asuja, mutta sekään ei ole pakollista. Jos olet siellä alastomana, niin et kuitenkaan saa häiritä käytökselläsi toisia.

Molemmilla osastoilla on SAUNOISSA UIMA_ASUN KÄYTTÖ KIELLETTY ja siitä on olemassa selkeät kyltit molemmilla osastoilla.

MISSÄ KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN SEINÄLLÄ ON KIELTOKYLTTI, JOSSA KIELLETÄÄN PYYHKEET?
        Esitä vaikka valokuva asiasta.

Ps." Mä en ole tässä jutussa uskon epämääräisten sähköpositen ja puhelisoittojen varassa."

Miksi sitten aikaisemmin ESITIT nimimerkin espoo peräkammari ILMOITTAMAN TEKAISTUN PUHELINSOITTOILMOITUKSEN FAKTANA TIETONA?
        Kuvaa hyvin, että olet ulkona, kuin lumiukko koko tästä keskustelusta. SE OSOITTAA AINOASTAAN MITÄTTÖMÄN TIETÄMYSTASOSI ASIASTA. PELKKÄÄ MUTU TIETOA.

"jotka noudattavat kylpylän käyttäytymisohjeita, eivätkä esitä mitään omia ylimääräisiä pervoja vaatimuksiaan."

Nimenomaan. Eli Saunamaailmassa ALASTI eikä ylimääräisiä pervoja vaatimuksia peittelyoikeudesta.

"Allasosastolla käytetään uima-asuja, mutta sekään ei ole pakollista. Jos olet siellä alastomana, niin et kuitenkaan saa häiritä käytökselläsi toisia."

ÄLÄ PUHU PASKAA!!! Siellä ei katsella sekunttiakaan kenenkään alastomuutta.

"MISSÄ KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN SEINÄLLÄ ON KIELTOKYLTTI, JOSSA KIELLETÄÄN PYYHKEET?
        Esitä vaikka valokuva asiasta"

Mulla ei ole tapana kuvata nakumestoissa ja se kuvaaminenkin muuten kielletään siellä kyltillä. Mene katsomaan ellet muuten usko, siinä se on kun tullaan pukuhuoneesta Saunamaailmaan johtavalla käytävällä seinässä. Siis ne molemmat kieltokyltit.

"Miksi sitten aikaisemmin ESITIT nimimerkin espoo peräkammari ILMOITTAMAN TEKAISTUN PUHELINSOITTOILMOITUKSEN FAKTANA TIETONA"

EN ESITTÄNYT sitä faktana tietona vaan todennäköisesti totena. Sitä paitti se ei edes koskenut tietääkseni Katinkultaa vaan jotain muuta kylpylää.

Voi sviddu että voi taas olla idiootteja.

• Vapaus
        uima-asuja-kylttiä kirjoitti:

Minkä "kieltokyltin"? Mitä siinä lukee? Tarkoitatko Ei uima-asuja-kylttiä?
        Sehän kieltää uima-asun käytön saunaosastolla, mutta ei mitään muuta. Jos joskus välittäisit lukea Saunamaailman saunomisohjeet, niin varmaan sitten tajuaisit, miksi VAIN uikkarit on kiellettyjä.
        Kiellon tarkoitus ei ole tehdä kaikkia ihmisiä alastomiksi kyttäysobjektiiveiksesi, vaan suojella saunojia myrkylliseltä kloorilta ja ylimääräisiltä uikkareissa pesiviltä pöpöiltä.
        saunamaailmassa EI OLE ALASTOMUUSPAKKOA, vaikka kylpylän puolella onkin uikkaripakko.
        Kylpylän uikkaripakon voisi kyllä jo nykyaikana poistaa kokonaan, sillä kyllä uikkariväki ja alastomat sopivat samaan kylpylään sulassa sovussa, kunhan kenenkään ei ole PAKKO OLLA ALASTOMANA!

"Sehän kieltää uima-asun käytön saunaosastolla, mutta ei mitään muuta"

Kyllä se tarkoittaa KAIKKEA peittelyä. Täytyy olla todellinen idiootti ellei sitä tajua.

"Kylpylän uikkaripakon voisi kyllä jo nykyaikana poistaa kokonaan, sillä kyllä uikkariväki ja alastomat sopivat samaan kylpylään sulassa sovussa, kunhan kenenkään ei ole PAKKO OLLA ALASTOMANA!"

Tämähän se oiskin ihanne mutta niin kauan kuin uikkaripuolella ei sallita alastomuutta ei myöskään nakupuolella saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA sallia peittelyä.

• näkee ettet osaa lukea
        Vapaus kirjoitti:

"jotka noudattavat kylpylän käyttäytymisohjeita, eivätkä esitä mitään omia ylimääräisiä pervoja vaatimuksiaan."

Nimenomaan. Eli Saunamaailmassa ALASTI eikä ylimääräisiä pervoja vaatimuksia peittelyoikeudesta.

"Allasosastolla käytetään uima-asuja, mutta sekään ei ole pakollista. Jos olet siellä alastomana, niin et kuitenkaan saa häiritä käytökselläsi toisia."

"MISSÄ KATINKULLAN SAUNAMAAILMAN SEINÄLLÄ ON KIELTOKYLTTI, JOSSA KIELLETÄÄN PYYHKEET?

Mulla ei ole tapana kuvata nakumestoissa ja se kuvaaminenkin muuten kielletään siellä kyltillä. Mene katsomaan ellet muuten usko, siinä se on kun tullaan pukuhuoneesta Saunamaailmaan johtavalla käytävällä seinässä. Siis ne molemmat kieltokyltit.

"Miksi sitten aikaisemmin ESITIT nimimerkin espoo peräkammari ILMOITTAMAN TEKAISTUN PUHELINSOITTOILMOITUKSEN FAKTANA TIETONA"

EN ESITTÄNYT sitä faktana tietona vaan todennäköisesti totena. Sitä paitti se ei edes koskenut tietääkseni Katinkultaa vaan jotain muuta kylpylää.

" "Miksi sitten aikaisemmin ESITIT nimimerkin espoo peräkammari ILMOITTAMAN TEKAISTUN PUHELINSOITTOILMOITUKSEN FAKTANA TIETONA"

EN ESITTÄNYT sitä faktana tietona vaan todennäköisesti totena. Sitä paitti se ei edes koskenut tietääkseni Katinkultaa vaan jotain muuta kylpylää."

Taas paljastit tyhmyytesi ja sen, että lukutaitosi on olematon. Mitä muuta kylpylää se olisi voinut koskea? Peräkammarin pervo ilmoitti soittaneensa SAUNAMAAILMAN VASTAAVALLE HOITAJALLE T.K.
        Missä muualla on saunamaailma?
        Miksi hän olisi soittanut jonnekin muualle, jos kyse on Katinkullasta?

Kyllä se todellinen idiootti olet sinä.

• Vapaus

Kuset ainoastaan omille varpaillesi.

" On tietysti ihan totta että lähtökohdiltaan tuo ei ollut yhtään sen uskottavampi todiste kuin sinunkaan omat viestisi mutta tuo sopii paremmin niihin kokemuksiin joita mulla itselläni on tästä asiasta ja siksi pidän tätä uskottavampana kuin sinun selvityksiäsi."

Siinähän sinä juuri harhaudutkin asiasta. Koska minä en ole käynyt yhtämontaa kertaa Katinkullassa ja kyllästyin sinun jatkuviin väitteisiisi asiasta, koska ne tuntuivat minusta vääriltä, niin kysyin asiaa SUORAAN KATINKULLASTA. Se on niin yksinkertaista ja helppoa näin nettiaikaan.

Onko kivaa seistä kusilammikossa?

"kysyin asiaa SUORAAN KATINKULLASTA"

En usko ellei todisteita kuulu.

• ravintola takahuone
        Vapaus kirjoitti:

Kyllä se tarkoittaa KAIKKEA peittelyä. Täytyy olla todellinen idiootti ellei sitä tajua.

"Kylpylän uikkaripakon voisi kyllä jo nykyaikana poistaa kokonaan, sillä kyllä uikkariväki ja alastomat sopivat samaan kylpylään sulassa sovussa, kunhan kenenkään ei ole PAKKO OLLA ALASTOMANA!"

Tämähän se oiskin ihanne mutta niin kauan kuin uikkaripuolella ei sallita alastomuutta ei myöskään nakupuolella saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA sallia peittelyä.

Ainoastaan TODELLINEN IDIOOTTI, MIKÄ EI MYÖSKÄÄN OSAA LUKEA VOI VÄITTÄÄ TUOLLAISTA.

Jos kyltin vieressä on toinen kyltti, missä kerrotaan, että pyyhkeen käyttö on sallittua, niin miten uikkarikieltotaulu voi tarkoittaa kaikkea peittelyä?

" Tämähän se oiskin ihanne mutta niin kauan kuin uikkaripuolella ei sallita alastomuutta ei myöskään nakupuolella saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA sallia peittelyä."

Katinkullan kylpylässä on kaksi osastoa. Nimittäin allasosasto ja erillinen saunamaailma niminen saunaosasto.
        Allasosastolla käytetään altailla liikkuessa uima-asua. Saunamaailmassa on uima-asujen käyttö kielletty, mutta halutessaan saa verhoutua pyyhkeeseen. Pyyhe ympärillä voi myös mennä niihin neljään saunaankin.
        Siis ei ole mitään uikkaripuolta ja nakupuolta.

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"kysyin asiaa SUORAAN KATINKULLASTA"

En usko ellei todisteita kuulu.

Tällä palstalla ei voi esittää sellaisia todisteita, jotka sinä uskoisit, koska et osaa lukea, tai ainakaan et ymmärrä lukemaasi.

Kyllä tämäkin asia vielä valkenee sinulle.

• Vapaus

Tällä palstalla ei voi esittää sellaisia todisteita, jotka sinä uskoisit, koska et osaa lukea, tai ainakaan et ymmärrä lukemaasi.

Kyllä tämäkin asia vielä valkenee sinulle.

Tällä palstalla näkee hyvin harvoin oikeasti päteviä todisteita.

• saunaosasto.
        Vapaus kirjoitti:

"Valitettavasti Vapaus Sinun ylivilkas mielikuvituksesi on TEHNYT SINULLE tepposet ja nyt kuvittelet, että Saunamaailma olisikin joku ihmeen "alastomuusmaailma"."

Luuletko sinä että minä pelkän mielikuvituksen takia ajan muutaman kerran vuodessa satoja kilometrejä täältä etelästä kauas Kainuun korpeen.

Ja onko ne kaikki alastomat naiset joita siellä näen muka pelkkää mielikuvitusta nekin? Häh?

"ihmiset yleensä olekaan Sinun tavoin koko aikaansa saunaosaston puolella, vaan käyttävät koko kylpylän palveluja hyväkseen."

Miksi tuhlaisin sekunttiakaan siellä uikkaripuolella kun kerran sen nakuopuolen takia on tultu ja kaukaa.

En ota Katinkullan reissuille edes uikkareita mukaan joten sekin takia en voi mennä uikkaripuolelle.

Vitun tollo kyttääjä, ei siellä ole "alastomuuspuolta", vaan saunaosasto.
        Kuten olet itsekin todennut, suurin osa ihmisistä saunoo alasti, niinkuin Katinkullan saunamaailmassakin.
        Olet sinä kyllä aikas tollo kyttääjä, jos et pääse alastonta naista näkemään muuten, kuin ajamalla satoja kilometrejä johonkin kylpylään katselemaan naisten alastomuutta.

• Voi sviddu että voi taas ol...
        Vapaus kirjoitti:

• Siksi että
        Vapaus kirjoitti:

Tiedätkö Vapaus, miksi monessa kylpylässä ei saalita nakuja?

Siksi että jotkin tollot peräkammarinpojat olisivat HETI VAATIMASSA uikkarikieltoa, jos joillekin alastomuus sallittaisiin.

Te ryhtyisitte HETI KÄRTTÄMÄÄN, että "uikkariväki PILAA alastomuusnautintonne jne." typeriä väitteitä.
        Saunassa saa olla myös pyyhkeessä, mutta te kärtätte pyhkeitä vastaan, sillä pyyhe estää teitä näkemästä KAIKKIA saunojia alastomina. Kyllähän tuollainen "peittely" kunnollista kyttääjää jo "ottaakin pattiin".

• ole koskaan!
        Vapaus kirjoitti:

Tällä palstalla näkee hyvin harvoin oikeasti päteviä todisteita.

Ja Vapauden kirjoituksissa niitä TODISTEITA ei ole koskaan!

Hän kirjoittaa tuhansia viestejä ihan puuta heinää ja on muka olevinaan joku saunatietäjä.

Voi voi, kun päässsä alkaa heittää, niin sen kyllä huomaa.

Ps. Katinkullan kylpylässä EI OLE mitään alastonosastoa.

• Vapaus
        saunaosasto. kirjoitti:

Vitun tollo kyttääjä, ei siellä ole "alastomuuspuolta", vaan saunaosasto.
        Kuten olet itsekin todennut, suurin osa ihmisistä saunoo alasti, niinkuin Katinkullan saunamaailmassakin.
        Olet sinä kyllä aikas tollo kyttääjä, jos et pääse alastonta naista näkemään muuten, kuin ajamalla satoja kilometrejä johonkin kylpylään katselemaan naisten alastomuutta.

"suurin osa ihmisistä saunoo alasti, niinkuin Katinkullan saunamaailmassakin."

Eli se on ALASTOMUUSpuoli. Mikä kohta tässä on epäselvää?

Ja mitä niihin alastomiin naisiin tulee niin näkee niitä lähempänäkin. Mutta missään ei näe niin hyvin kuin Katinkullassa kun muualla on aina sitä höyryä ja ties mitä kaiteita ja köysiä siinä välissä kiusaamassa.

Katinkullassa ei esteitä eikä höyryä.

• Vapaus
        Siksi että kirjoitti:

Tiedätkö Vapaus, miksi monessa kylpylässä ei saalita nakuja?

Siksi että jotkin tollot peräkammarinpojat olisivat HETI VAATIMASSA uikkarikieltoa, jos joillekin alastomuus sallittaisiin.

Te ryhtyisitte HETI KÄRTTÄMÄÄN, että "uikkariväki PILAA alastomuusnautintonne jne." typeriä väitteitä.
        Saunassa saa olla myös pyyhkeessä, mutta te kärtätte pyhkeitä vastaan, sillä pyyhe estää teitä näkemästä KAIKKIA saunojia alastomina. Kyllähän tuollainen "peittely" kunnollista kyttääjää jo "ottaakin pattiin".

Jos Suomessa olis oikeasti joku clothing optional-kylpylä en usko että kukaan niistä uikkareista siellä valittais. Ei varsinkaan peräkammarin pojat. Se olis oikein viihtyisä paikka heille ja muille.

Sen sijaan niistä alastomista taatusti tulis valituksia. Alastomuusvastustajat valittais oikein vaahto suupielessä. Voi voi. Niistä ei vaan pitäis välittää yhtään hiukkaa.

• Vapaus
        ravintola takahuone kirjoitti:

Ainoastaan TODELLINEN IDIOOTTI, MIKÄ EI MYÖSKÄÄN OSAA LUKEA VOI VÄITTÄÄ TUOLLAISTA.

Jos kyltin vieressä on toinen kyltti, missä kerrotaan, että pyyhkeen käyttö on sallittua, niin miten uikkarikieltotaulu voi tarkoittaa kaikkea peittelyä?

" Tämähän se oiskin ihanne mutta niin kauan kuin uikkaripuolella ei sallita alastomuutta ei myöskään nakupuolella saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA sallia peittelyä."

Katinkullan kylpylässä on kaksi osastoa. Nimittäin allasosasto ja erillinen saunamaailma niminen saunaosasto.
        Allasosastolla käytetään altailla liikkuessa uima-asua. Saunamaailmassa on uima-asujen käyttö kielletty, mutta halutessaan saa verhoutua pyyhkeeseen. Pyyhe ympärillä voi myös mennä niihin neljään saunaankin.
        Siis ei ole mitään uikkaripuolta ja nakupuolta.

"Jos kyltin vieressä on toinen kyltti, missä kerrotaan, että pyyhkeen käyttö on sallittua, niin miten uikkarikieltotaulu voi tarkoittaa kaikkea peittelyä?"

Niin jos ja jos. Kyse onkin nyt siitä onko sellaista kylttiä todella vai ei?

"Siis ei ole mitään uikkaripuolta ja nakupuolta."

Vaan kun ON. Jos olisit joskus itse käynyt tietäisit että siellä allasosastolla kaikilla on uikkarit ja Saunamaailmassa suurin osa on ALASTI ja ne jotka ei ole on PERVOJA.

Näin ollen voidaan hyvinkin puhua uikkaripuolesta ja nakupuolesta.

• Vapaus-orig
        Vapaus kirjoitti:

Jos Suomessa olis oikeasti joku clothing optional-kylpylä en usko että kukaan niistä uikkareista siellä valittais. Ei varsinkaan peräkammarin pojat. Se olis oikein viihtyisä paikka heille ja muille.

Sen sijaan niistä alastomista taatusti tulis valituksia. Alastomuusvastustajat valittais oikein vaahto suupielessä. Voi voi. Niistä ei vaan pitäis välittää yhtään hiukkaa.

Eihän Yyterin nakurannalla eikä Pihliksessäkään KUKAAN valita alastomista ihmisistä.

Mistä ihmeen mielikuvituksen peräkammarista Sinä Vapaus noita pelkojasi oikein ammennat?

• Vapaus
        ole koskaan! kirjoitti:

Ja Vapauden kirjoituksissa niitä TODISTEITA ei ole koskaan!

Hän kirjoittaa tuhansia viestejä ihan puuta heinää ja on muka olevinaan joku saunatietäjä.

Voi voi, kun päässsä alkaa heittää, niin sen kyllä huomaa.

Ps. Katinkullan kylpylässä EI OLE mitään alastonosastoa.

Minä olen todistanut kaikki väitteeni oikeaksi niin hyvin kuin on ollut tarpeen.

Saunatietämyksen osalta tiedän ainakin sen tärkeimmän eli: Saunassa ollaan ALASTI. Sen jälkeen kaikki muu on toisarvoista.

"Katinkullan kylpylässä EI OLE mitään alastonosastoa."

Todista.

• Vapaus-orig
        Vapaus kirjoitti:

Minä olen todistanut kaikki väitteeni oikeaksi niin hyvin kuin on ollut tarpeen.

Saunatietämyksen osalta tiedän ainakin sen tärkeimmän eli: Saunassa ollaan ALASTI. Sen jälkeen kaikki muu on toisarvoista.

"Katinkullan kylpylässä EI OLE mitään alastonosastoa."

Todista.

Kuulehan nimimerkkivaras, Sinä et ole todistanut koskaan yhtään mitään.
        Älä yritäkään käyttää Ripa-vainaan keinoja täällä, ei ne onnistu.

Sun on turha pyydellä mitään todisteita yhtään mistään, kun et itsekään todistele mitään, vaan latelet vaat omia luulojasi.
        Katinkullan kylpylässä EI OLE mitään alastonosastoa, ja kyllähän sinä sen hyvin tiedät.
        Höpötät vaan omiasi...

• saunominen kunniaan
        Vapaus kirjoitti:

"suurin osa ihmisistä saunoo alasti, niinkuin Katinkullan saunamaailmassakin."

Eli se on ALASTOMUUSpuoli. Mikä kohta tässä on epäselvää?

Ja mitä niihin alastomiin naisiin tulee niin näkee niitä lähempänäkin. Mutta missään ei näe niin hyvin kuin Katinkullassa kun muualla on aina sitä höyryä ja ties mitä kaiteita ja köysiä siinä välissä kiusaamassa.

Katinkullassa ei esteitä eikä höyryä.

""suurin osa ihmisistä saunoo alasti, niinkuin Katinkullan saunamaailmassakin."

Eli se on ALASTOMUUSpuoli. Mikä kohta tässä on epäselvää?"

Tämän mukaan myös ALLASOSASTON SAUNAT OVAT ALASTONPUOLI. Mikä siinä on epäselvää?

• Vapaus
        Vapaus-orig kirjoitti:

Eihän Yyterin nakurannalla eikä Pihliksessäkään KUKAAN valita alastomista ihmisistä.

Mistä ihmeen mielikuvituksen peräkammarista Sinä Vapaus noita pelkojasi oikein ammennat?

Valittaahan. Usein alastomuusvastustajat vastustaa alastomuudesta näillä rannoilla.

• saunon huomaamattomasti

"""saunon huomaamattomasti
      Kirjoittanut: Vapaus 17.12.2007 klo19.36
      En minä saunassa mistään valita vaan ainoastaan tällä palstalla.
      Olis mulla siihekin oikeus koska häiriköitä ei tarvii kenenkään sietää mutta vielä ei ole rohkeus riittäny."""

Vapaudella ei ole ROHKEUTTA valittaa pyyhkeistä muualla, kuin internetissä ja täälläkin piilosta, ilman nimeä ja sähköpostiosoitetta.
      Vapaus PELKÄÄ porttikieltoja kyttäyspaikkoihinsa niin paljon, että hän ei USKALLA kunnolla edes kytätä ALASTOMIA naisia, vaikka mieltä himottaisi ja sielua kuumottaisi.
      Vapaus varmaan TIETÄÄ ALITAJUISESTI, että jos hän avaisi suunsa ja VALITTAISI luvallisesta pyyhkeestä, hänet leimattaisiin heti pervoksi ja PORTTIKIELTO paukkuisi. SEHÄN VEISI KAIKEN kyttäämismahdollisuuden, sen vaivihkaa kulmien alta pälyilynkin, joka vielä nyt on mahdollista.

Kyllä Vapaus tietää, miten PORTTIKIELTO paukahtaa, hänellä on siitä KOKEMUSTA. Nykyisin pitää KYTÄTÄ VAIVIHKAA, kulmien alta pälyilemällä, ettei vaan KÄRYÄ KYTTÄÄMISESTÄ.

Ottaaks pattiin, Vapaus?

• Vapaus

Minä osaan käyttäytyä fiksusti saunoissa enkä halua aiheuttaa toiminallani pahennusta.

Sekö sulle nyt on ongelma?

Sua taitaa ainoastaan otta pattiin kun itse et osaa käyttäytyä.

Sua käy kateeksi se että minä olen pystynyt käymään säännöllisesti jo 13 vuotta Suomen eri kylpylöissä nauttimassa alastomuudesta ilman pienimpiäkään ongelmia ja pääsen edelleen kaikkialle sisään.

Porttikielloista mulla ei ole kieltoa muuta kuin antavana osapuolelta. Se tosin ei kylpylästä.

• fiksusti, etkä edes
        Vapaus kirjoitti:

Minä osaan käyttäytyä fiksusti saunoissa enkä halua aiheuttaa toiminallani pahennusta.

Sekö sulle nyt on ongelma?

Sua taitaa ainoastaan otta pattiin kun itse et osaa käyttäytyä.

Sua käy kateeksi se että minä olen pystynyt käymään säännöllisesti jo 13 vuotta Suomen eri kylpylöissä nauttimassa alastomuudesta ilman pienimpiäkään ongelmia ja pääsen edelleen kaikkialle sisään.

Porttikielloista mulla ei ole kieltoa muuta kuin antavana osapuolelta. Se tosin ei kylpylästä.

Tässä keskustelussa et ainakaan osaa käyttäytyä fiksusti, etkä edes asiallisestikaan.

Kohta pääset Quinnesin ennätysten kirjaan tyhjien ja totuudenvastaisten viestien ennätyskirjoittajana.

Elämäntapa tuokin.

Moni epäilee, miksi osaisit kylpylöissä kayttäytyä fiksusti, kuun et siihen täälläkään pysty tai osaa.

• Vapaus
        fiksusti, etkä edes kirjoitti:

Tässä keskustelussa et ainakaan osaa käyttäytyä fiksusti, etkä edes asiallisestikaan.

Kohta pääset Quinnesin ennätysten kirjaan tyhjien ja totuudenvastaisten viestien ennätyskirjoittajana.

Elämäntapa tuokin.

Moni epäilee, miksi osaisit kylpylöissä kayttäytyä fiksusti, kuun et siihen täälläkään pysty tai osaa.

Täytyy myöntää että menetän joskus malttini alastomuusvastustajien pohjattoman typeryyden ja pahuuden edessä mutta TOTUUDESSA PYSYN silti aina.

"Moni epäilee, miksi osaisit kylpylöissä kayttäytyä fiksusti, kuun et siihen täälläkään pysty tai osaa."

Monet muutkin käyttäytyy todistetusti netissä ihan eri tavalla kuin IRL. Miksen siis minäkin?

• hyvä kysymys
        Vapaus kirjoitti:

Täytyy myöntää että menetän joskus malttini alastomuusvastustajien pohjattoman typeryyden ja pahuuden edessä mutta TOTUUDESSA PYSYN silti aina.

"Moni epäilee, miksi osaisit kylpylöissä kayttäytyä fiksusti, kuun et siihen täälläkään pysty tai osaa."

Monet muutkin käyttäytyy todistetusti netissä ihan eri tavalla kuin IRL. Miksen siis minäkin?

Mietipä sitä?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      153
      2520
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      157
      2311
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1983
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1907
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1374
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      194
      1237
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1036
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      198
      956
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      326
      940
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      694
    Aihe