Zhirinovski
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712136980949_ul.shtml
Hänet ilmeisesti kaikki Venäjän opposition mielistelijät ja Putinin haukkujat haluaisivat Venäjän seuraavaksi presidentiksi, niinkö?
Hänhän vaan aikoi aikoinaan marssittaa venäläissotilaat Suomeen, sekä siinä sivussa jonnekin muuallekin. Taisi tosin Suomen osalta hiukan lieventää puheitaan, mutta eihän tuollaisesta ole mitään varmuutta mitä hänen päässään liikkuu.
Vaihtoehto Medvedeville
18
558
Vastaukset
- Garri on sopiva
Kuka se Zhirinovski on? Joku sekoileva venäläinen juoppo?
Kairakettu kirjoitti:
Tuolla Zhirinovskista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Žirinovski
Hox! Žirinovski on puoliksi juutalainen, mikä selittänee täälläkin joidenkin kirjoittajien "äänekästä" venäjän opposition kannattamista, mikä tarkoittaa samaa kuin jatkuva Putinin haukkuminen.
Kairakettu kirjoitti:
Hox! Žirinovski on puoliksi juutalainen, mikä selittänee täälläkin joidenkin kirjoittajien "äänekästä" venäjän opposition kannattamista, mikä tarkoittaa samaa kuin jatkuva Putinin haukkuminen.
Kairakettu: "EN ole venäläismielinen."
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Tuolla Zhirinovskista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Žirinovski
tosiaan esiinty TV:ssä aikoinaa suurena sotapäällikkönä, antaen jokun kenraalin piirrellä kartalle uusia rajoja. Hänellä oli oikea suomalainen neuvonantaja. Mikä lienee ollu pelottelun tarkoitus. Luultavasti saada vain huomioa osakseen, kuten monilla myöhemmilläkin tempuillaan. Ainakin kaksi kertaa on tapellut duumassa, oikeasti eikä vain suusanallisesti. Zhirinovski lienee ollu KGB:ssä joku likainen työrukkanen.
Hitman-1 kirjoitti:
Kairakettu: "EN ole venäläismielinen."
Muutenhan toivoisin Suomen liittämistä Venäjään, mutta sellaista en tietenkään toivo, enkä Žirinovskia Venäjän presidentiksi.
eri-mies kirjoitti:
tosiaan esiinty TV:ssä aikoinaa suurena sotapäällikkönä, antaen jokun kenraalin piirrellä kartalle uusia rajoja. Hänellä oli oikea suomalainen neuvonantaja. Mikä lienee ollu pelottelun tarkoitus. Luultavasti saada vain huomioa osakseen, kuten monilla myöhemmilläkin tempuillaan. Ainakin kaksi kertaa on tapellut duumassa, oikeasti eikä vain suusanallisesti. Zhirinovski lienee ollu KGB:ssä joku likainen työrukkanen.
Onhan se aika monta ääntä Venäjän väestöstä. Entäpä jos kannatus vaan nousee jossain vaiheessa? Poteroita kaivamaan sitten siinä vaiheessa? Noo, onhan tuolla jo kohta ikääkin, josko jo pian eläkkeelle.
Kairakettu kirjoitti:
Muutenhan toivoisin Suomen liittämistä Venäjään, mutta sellaista en tietenkään toivo, enkä Žirinovskia Venäjän presidentiksi.
Olen aika USA-mielinen, mutta ei mieleeni tulisi koskaan ehdottaa Suomen liittämistä Yhdysvaltoihin!
Onko aito venäläismielisyys siis aina myös maanpetturuutta?- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Onhan se aika monta ääntä Venäjän väestöstä. Entäpä jos kannatus vaan nousee jossain vaiheessa? Poteroita kaivamaan sitten siinä vaiheessa? Noo, onhan tuolla jo kohta ikääkin, josko jo pian eläkkeelle.
taitaa olla tämän timomme kanssa samoissa, eli 60. En usko, että hän tänne olisi tulossa aseistautuneena. Se uhoaminen liittyi kai siihen, että Neuvostoliitto oli Suomen tunnustanut, mutta ei kai Venäjä, joten voihan sitä uhota, että "meidän maitamme virallisesti".
Hitman-1 kirjoitti:
Olen aika USA-mielinen, mutta ei mieleeni tulisi koskaan ehdottaa Suomen liittämistä Yhdysvaltoihin!
Onko aito venäläismielisyys siis aina myös maanpetturuutta?Luulenpa vaan, että voisi vaikka ollakin niin, miksei muka?
Minä en ole erityisesti minkään maan mielinen, lähinnä voisi kai sanoa, että olen maapallomielinen, tai Tellusmielinen.
En siis toivo Suomea liitettävän sen kummemmin Venäjään kuin mihinkään muuhunkaan maahan, mutta valtioiden rajat ovat mielestäni kuitenkin jotenkin vanhanaikaisia ja jollain tapaa jostain kaukaisesta eläinmaailmasta peräisin (reviirit).- Tsetseeni
Kairakettu kirjoitti:
Luulenpa vaan, että voisi vaikka ollakin niin, miksei muka?
Minä en ole erityisesti minkään maan mielinen, lähinnä voisi kai sanoa, että olen maapallomielinen, tai Tellusmielinen.
En siis toivo Suomea liitettävän sen kummemmin Venäjään kuin mihinkään muuhunkaan maahan, mutta valtioiden rajat ovat mielestäni kuitenkin jotenkin vanhanaikaisia ja jollain tapaa jostain kaukaisesta eläinmaailmasta peräisin (reviirit).Vihdoin löytyi joku suomalainen, joka hyväksyy meidän haaveemme itsenäisyydestä!
Pois Venäjän rajat meidän läheltämme!
Kyllä Venäjän alistettu kansa äänestää suosikkisi Putinin pre...siis..pääministeriksi, kunhan hän saa ensin oman kulissiehdokkaansa Medvedevin presidentiksi.
Etkö huomaa mitään huvittavia piirteitä Venäjän ns. "vaaleissa"?Matti Vanhanenkin esitti joskus toiveensa, että sama hallituspohja säilyisi vaalien jälkeenkin, mutta kun niin ei käynytkään SDP:n tappion myötä, niin on muistaakseni ehättänyt sanomaan jo toivomuksensa tämän hallituspohjan säilymisestä seuraavien vaalien jälkeen.
Ihan yhtäläisiä ovat siis toivomuslistat rajan molemmin puolin, äänestäjät kuitenkin päättävät.- on viisasta
porukkaa. He äänestävät talouskasvun ja Venäjän yhtenäisyyttä kannattavaa ehdokasta valtaan. Suomessa äänestetään heikkoja nahjuksia, jotka laiminlyöjät oman kansan etuja.
on viisasta kirjoitti:
porukkaa. He äänestävät talouskasvun ja Venäjän yhtenäisyyttä kannattavaa ehdokasta valtaan. Suomessa äänestetään heikkoja nahjuksia, jotka laiminlyöjät oman kansan etuja.
Jos olet noin ankarasti tuomitsemassa arvojohtajatartamme, ei sinun olisi pitänyt antaa hänelle ääntäsi!
- Suomen etuja
Hitman-1 kirjoitti:
Jos olet noin ankarasti tuomitsemassa arvojohtajatartamme, ei sinun olisi pitänyt antaa hänelle ääntäsi!
hyvin. Hän on sovitteleva, mutta tarvittaessa kova. Suomen etu on pitää hyvät suhteet Venäjään. Ei pidä antaa talvisodan aiheuttamien pelkotilojen vaikuttaa järjelliseen ajatteluun. Suomi tarvitsee hyvät suhteet Venäjään, jotta taloudemme pysyy hyvänä.
Venäjän sotilaallinen hyökkäys Suomeen on äärimmäisen epätodennäköinen ja sellainen ajattelu perustuu lähinnä ihmisten omiin pelkotiloihin. - Havainnut
Suomen etuja kirjoitti:
hyvin. Hän on sovitteleva, mutta tarvittaessa kova. Suomen etu on pitää hyvät suhteet Venäjään. Ei pidä antaa talvisodan aiheuttamien pelkotilojen vaikuttaa järjelliseen ajatteluun. Suomi tarvitsee hyvät suhteet Venäjään, jotta taloudemme pysyy hyvänä.
Venäjän sotilaallinen hyökkäys Suomeen on äärimmäisen epätodennäköinen ja sellainen ajattelu perustuu lähinnä ihmisten omiin pelkotiloihin.Jos kirjoitit Hitmania ennen olleen viestin, haukuit , että me äänestämme heikkoja nahjuksia!
Syötkö jo omat sanasi? - ja Kokoomuksen
Havainnut kirjoitti:
Jos kirjoitit Hitmania ennen olleen viestin, haukuit , että me äänestämme heikkoja nahjuksia!
Syötkö jo omat sanasi?venäjäfoobisia hihhuleita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720