Eli kumpi ois parempi teidän mielestä ja perusteluja kiitos..
Audi a4 vm.1995 mt.1.8 aj.129000
volvo s40 vm.1998 mt.2.0Turbo aj.150000
kumpi volvo s40 vai audi a4 parempi
8
1940
Vastaukset
- autoileva
Minulla oli saman korimallin A4 ja nyt Volvo S60. Minusta noista vaihtoehdoista ehdottomasti A4. Vähävikainen ja ehdottomasti parempi ajaa.
- Turpo Volvo
Itse ajelen vm. 2003 S40/T4 Volvolla, ja suorituskykyä lukuunottamatta
on kyllä aika rimpula autoksi. Siinä on jatkuvasti
jotain sähköpuolen hässäkkää (turhia vikailmoja jne), takajarrulevyt kierot jo 100 tkm ajamisen jälkeen, kuskinpuolen sivuvilkku tippui ittekseen pari vuotta sitten, pakokaasujen mittausanturi (lamda anturiksi kai haukkuvat) vaihdettu jo 4 kertaa jnejnejne. Polttimet sammuilee harva se viikko.
Audista en osaa sanoa, mutta musta toi Volvo on iso pettymys, aiemmin mulla ollut mm. Mazdoja ja Opeleita, olleet aika paljon parempia.
Onneksi nykyään on tallissa lisäksi pari jenkkirautaa, että saa joskus kokea "ajonautintoakin". - en ole audilla ajanut
mutta uskoisin Audin olevan parempi. Olen omistanut 1998 mallin S40 1.8 mallisen auton. Auto oli ihan ok mutta ei ole samanlainen ajettavuudeltaan kuin ovat "oikeat" Volvot V70, S80 tai vaikka vanhemmista malleista 740 tai 940.
- turbo volvo kaverin posti
Itesellä oli tätä samaa vikaa "pakokaasujen mittausanturi (lamda anturiksi kai haukkuvat)".
Välilä toimi ja välillä ei, sen toiminta riippui mielestäni säästä. Kostealla ilmalla varoitusvalo syttyi kojetauluun.
- fgj
romuja, joten on aivan sama kumpaan romuun rahasi laitat!
- volovokuski
Osta volvo saat paljon paremman ja luotettavamman auton. 12-v. Volvoilla ajanut ja eipä ole kertaakaan
tielle jättänyt, nyt toinen volvo alla s40 1,8 97vm.
aj.389tkm eikä vikaa ole ollut muutakun normaaleja kuluvia osia vaihdeltu... Monella tutulla saksalaisia autoja ja eipä niissä juuri kehuttavaa oo... vikoja ja sähkövikoja runsaasti juurikin audissa, bemarissa ja volkkarissa... - Jougga
Molemmat hyviä autoja. Audi pikkasen parempi, mutta sitäkin kalliimpi. Ihan sama kumman otat, niin ota turbolla.
Aikasemmissa Volvoissa vuoteen 2000 oli aika nipponmainen ohjaus. Siitä eteenpäin jäykkyyttä lisättiin omasta mielestä turhankin paljon. Olen omalla vehkeellä (V40 2,0 T A) ainakin ajellu huolettomia kilometrejä 74000. - mut tiedä sit ajanko kauan
ei toisaalta ole juuri valittamista. mut ajettavuus ei kovin kummoinen ole. uskosin että a4 ainakin siin suhtees parempi. nää pikku volvot nyt on vähän mitä on. hollannikkaita... mut niin ku sanoin toiminu hyvin tähän saakka. ite ajanu nyt ko autolla n 50tkm. mittaris 160tkm. tehoja on mut kyl tietysti menovesikin maistuu,vaik ajas iisisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659