kun täällä on niiiiiiiiin hiljaista, miksi.
Mitäs sinä nainen/mies teet just nyt
59
2310
Vastaukset
- luulevainen
eikös tontut näe ja kuule kaiken?
- eroittaa
kaikki kun on säpinää joka puolella, on jo pönttö sekaisin.
- luulevainen
eroittaa kirjoitti:
kaikki kun on säpinää joka puolella, on jo pönttö sekaisin.
tilkkanen klaarinkia sinne pönttöön :))
- kun ei ole
luulevainen kirjoitti:
tilkkanen klaarinkia sinne pönttöön :))
nestemäisistä nyt kyse vaan, tirkistelystä, kyttäämisestä, kirjoittamisesta et kiltteys tallella.Tontun tehtävää.
- henrii
"Kukki kuuterneito,
Ku'o mulle kulleroita,
Paahka mulle palleroita
Ala kuusen kukkalatvan,
Ala kasvavan katajan.
Lepän juuret lellukoon,
Pajun juuret paisukoon,
Ko'otkon koivun juuret,
Elkön iho inehmo raukan,
Karvoinen kavon tekemä.
Ukko, kultanen kuninkas,
Tuo kulta vuolimesi,
Jolla kupuu kovellan,
Lemmon kelluu keritän,
Kaklan kaielta lihalta.
Pane tuonne, kun mä käsken:
Purstoon lohi punaseen,
Kala hauvin harteillen;
Lohi siun syville viepi,
Kala hauki kaimoapi.
Meneh tuonne, kun mä käsken:
Niittyyn nimettömään,
Nimen tietämättömään,
Jost'ej heinät maasta nouse,
Heinät nurmesta ylene!"- kyllä
pukki sulle jotain tuo.
- nitrotippa nenässä
kun pittää etusivun tyttölöin alaliivilöit ja satiinipöksyjä tihrustella.
- tule pois sieltä
saman asian ajaa ant...an kuvasto, ota ilta-lukemiseski.
- nitrotippa nenässä
tule pois sieltä kirjoitti:
saman asian ajaa ant...an kuvasto, ota ilta-lukemiseski.
ku tässä saa tihirustaa ruudun takaa iliman että tarviis pakkasen armoilla ollah.
- ei pakkasessa
nitrotippa nenässä kirjoitti:
ku tässä saa tihirustaa ruudun takaa iliman että tarviis pakkasen armoilla ollah.
tarvi töllätä.
- nitrotippa nenässä
ei pakkasessa kirjoitti:
tarvi töllätä.
täytyy ottaa dikikamera ja kuvata bussipysäkin mainokset niin ehtii tännekkii. Ei tuo tyttö ant. löyvy toine virma
- odotan sun
tekstiä....................mutta sieltä se jo tulikin :)))))
- hitaalla
nämä yhteytet.
- Otto-Vaan
Aina kun tällästä kyselet,mie tuun just saunasta.
*pyyhe on ja pysyy nyt tiukasti ympärillä*- saunapuhdas
poika, eihän ole pliukasta plaatua se sun pyyhkeesi.
- Otto-Vaan
saunapuhdas kirjoitti:
poika, eihän ole pliukasta plaatua se sun pyyhkeesi.
Ollaan nyt varovaisempia.
*ettii henkseleitä* - naurattaa
Otto-Vaan kirjoitti:
*ettii henkseleitä*kyllä tonttua nyt kovasti.
- vai pitääkö
Otto-Vaan kirjoitti:
*ettii henkseleitä*pukin tuoda uudet.
- Otto-Vaan
vai pitääkö kirjoitti:
pukin tuoda uudet.
Nämä on vähän epävarmat,nämä on Tallinasta ostetut.:)
- tonttu
Otto-Vaan kirjoitti:
Nämä on vähän epävarmat,nämä on Tallinasta ostetut.:)
kyllä varoittaa ottoa, se on yks lipsaus ja pyyhe lattialla.
Ne on omalla tekniikalla tehty, ei hyvät ollenkaan.
Pelkkä ajatus "sinnepäin" aukaisee lukot, ja hups, siinä on otto kellisillään. - Otto-Vaan
tonttu kirjoitti:
kyllä varoittaa ottoa, se on yks lipsaus ja pyyhe lattialla.
Ne on omalla tekniikalla tehty, ei hyvät ollenkaan.
Pelkkä ajatus "sinnepäin" aukaisee lukot, ja hups, siinä on otto kellisillään.Pitkillä punaraitaisilla Flanelli housuilla.Sen
jälkeen kun kaikista varo toimen piteistä
huolimatta,Sutturalle ilmaantui äkillisesti likapyykkiä.
Niin kuin moni muistaa,näissäkin on se pahavika
että kannatella näitäkin pittää.:)
- äitemuzzi
ja kääntänyt taikinaa (itsetehtyä) wienerbrödejä varten koko illan. Nyt tuli viimeinen satsi uunista. Menevät myyjäisiin ja hyvään tarkoitukseen, ittelle uskalsin ottaa 4 kappaletta tekijänpalkkiona.
Pitää vielä hunnuttaa tomusokerilla, kunhan jäähtyvät.
Että tämmöstä tänään. Nyt teksi mieli iltakaffetta, mutta jääköön. Tonttu voi nyt ymmärtää, että ahkerana ollaan oltu.
Psst. mitä mä saan lahjaksi?- tonttu on sua
seuraillut, ja lahjaksi saat kaunista ja lämmintä.
menisinkö suihkuun juuri nyt vai vartin päästä.
Kotiin tulin hetki sitten, ja eilen meni aamu kuudesta lähelle puoliyön, ennenkuin sain tekemiseni 'pakettiin'.
Koko viikko on painettu 'asioilla' ja sorvin ääressä 16-18 h/vrk.
Ei tälläinen peli vetele enää kuin joskus nuorena.
Eilinen oli jo siinä ja siinä, uskaltaako sänkyyn mennä, mutta aamulla vielä läks kone käyntiin ja tänään on kehon tuntemukset ihan siedettävät.
Meinasin kirjoitta että OK, mutta se olis melkein valhetta!;)
Huomenissa otetaan jo keveästi eikä ennen joulua hullutella enää vähääkään.- ja laittaa
rajoja itselles sen työn suhteen.
Ei tonttukaan katso hyvällä sinun uurastusta, löydä aikaa itsellesikin.
Isot on pisteesi tontun silmissä, mutta ehtona nyt AIKAA JA AIKAA itsellesi.
- hildurvonhopsis
Päivän työt on tehty ja tulin kotiin. Laitoin esille joulukoristeita, joita ostin toissapäivänä, puhuin puhelimessa yhden ystävättären kanssa (onneksi olkoon - on menossa avioliittoon), tulin nettiin, katsoin sähköpostit ja vastaan niihin, haen parvekkeelta patjat, peitteet, tyynyt ja laitan puhtaat lakanat (nekin vielä tuuletin) ja menen nukkumaan ihanaan isoon sänkyyni - ihan yksin ja saunaraikkaana :0)
Huomenna pikkujouluun päivällä, sunnuntaina kauneimmat joululaulut, maanantaina vien äitini tutkimuksiin sairaalaan. Tiistaina taidan ehtiä siivota oikein perusteellisesti. Tänään siivoan vain makuuhuoneeni. Nyt menen siivoamaan. Kiirettä pitää.
♥ Hyvää viikonvaihdetta kaikille ♥- ja kuuliainen
tonttu tietää, pukki tuo sinulle hyviä lahjoja joita ei moni saa.
- omko teillä
muilla hitautta koneella.
- Jermuxi tms.
Itse asiassa lisäsin juurikin nopeutta.
- Pirre*
Justiisa lopettelin jonniimoisen siivouksen teon, ja väsyttääpi niiiiiiin perusteellisesti ettei kissaa jaksas enää jaksa sanoa..
Taijjampa lähätä postelin kaveriksi.
Hyvää yötä kaikelle kansalle.- tarkkailua
ja ihan väsyksiin asti.
Varmasti sinutkin palkitaan siivoustyösi ja kaiken muunkin hyväntyön puolesta.
Pukki kyllä löytää sinullekkin lahjan josta olet onnellinen koko ensivuoden.
Kaunista ja rauhallista unta sinulle. - Pirre*
tarkkailua kirjoitti:
ja ihan väsyksiin asti.
Varmasti sinutkin palkitaan siivoustyösi ja kaiken muunkin hyväntyön puolesta.
Pukki kyllä löytää sinullekkin lahjan josta olet onnellinen koko ensivuoden.
Kaunista ja rauhallista unta sinulle.Miepä kysynkin joulun jäläkeen että minnekäs se tontun luppaama lahja oikein hukku, nimittäin jos en mittää pakettia saa :))
- tonttu
Pirre* kirjoitti:
Miepä kysynkin joulun jäläkeen että minnekäs se tontun luppaama lahja oikein hukku, nimittäin jos en mittää pakettia saa :))
kyllä tietää, ja tonttuhan ne tiedot pukille vie.
- kati-MARI
OLEN JUURI TULLUT rinikanjako tilaisuudesta jossa jaettiin opintonsa työn ohessaa loppuun saattaneeet, ja lisäopintoja hankkineet.Pienessä "fantasiassa" koska olo on paljon maailmaa nähnyt.Aika seesteisen onnellinen. Joulu on juuri IIIHHHAAANNAA?!ON omaa aikaa ja läheiset.Toivotan kaikille hyvää joulua TAVATAAN:::
Luin vasta viestisi.
Toivottavasti optimi hoito löytyy.
Ja löytyyhän se ja sitä kautta myös parempi terveys.
Harmittaa tälläiset 'epikset elämän koettelemukset', kun ei voi kuin sivusta 'tumput suorana' seurata.
Kumpa saisit rinnallesi sylissäpitäjän, ettet joutuisi yksin kohtaamaan tällaisia 'yksinäisiä' hetkiä.
Siis edes näihin hetkiin ja tietysti vaikka 'täysiaikaisen' kumppanin, mikäs sen parempaa olisi.
Vastaavanlaisia 'lähimmäisiä' on meidän jokaisen ympärillä aina vaan enemmän ja enemmän.
Varmasti meistä suurimmalla osalla olisi myös halu sekä mahdollisuus, olla ystävä hädässä, mutta kun emme tunne edes lähi naapureitamme kuin hyvänpäivän tuttuina.
Emme siis tiedä, kuka olisi ja milloin, meidän 'jonkinlaista' apua vailla.
Suomalaiseen luonteeseen kun vielä kuuluu, ettei vaikeimmissa kokemuksissa(kaan) haluta ketään häiritä, ei edes puolisoa, isää, äitiä tai lapsiaan.
Empä myöskään minä raatsinut vaimoa häiritä toissa yönä, kun sänkyyn 'täytyi' mennä, mutta ei oikein hirvennyt, kun ilmeisesti sokerit liian alhaalla ja 'tajussa' pysymisen kanssa oli niin ja näin.
Silti, minulla oli ainoastaan itsestä kiinni, herätänkö vaimon vai en.
jk. Meidän pojalla ollut murrosikäisenä kovan treeni-/kilpailukauden aikana vastaavanlaisia 'kohtauksia'.
Ne ovat jo kymmnen vuotta pysyneet loitolla, kun liian kova huipulle nousuun tähtäävä urheileminen vaihtui musiikkiin ja muutoinkin elämänarvot siirtyivät pehmeimpiin arvoihin.
(Siviilipalvelu, amnesty/ sosiologian ja valtiotieteiden opinnot.)
Myös nuorimman lapsen sydäntä on jouduttu hieman operoimaan, että saatin apu 'rytmihäiriö herkkään sykkeeseen.
Ps.Olin kirjoittamassa tätä viestiä, vasta 'äsken' ja ihmettelin, miksei se lähde koneeltä etiäpäin!
Koitahan toipua Gl.J. Olen hengessä mukana, niinkuin moni muukin.Taitaa olla aika 'outo' kirjoitus aloituksen alle, mutta laitoin sen tähän, josko se löytäisi oikeaan osoitteeseen näinkin?
- Kaivanto
että lohisoppa kypsyy. Tuoksu leviää jo... Perunoita, purjoa, porkkanoita, tilliä, jalopenorouhetta, suolaa, pippuria... ja sitten ne lohisuikaleet. Nam! Ruisleivän kanssa tosi makoisaa. Ja sitten kauneusunet päälle.
- aada 47
Kaikenkattavaa flunssaa ja menen keittämään vettä johon lorautan hunajaa ja sitruunaa...
Siitten peiton alle ja hiljainen rauhoittava musiikki soimaan taustalle.
Laitan kynttilöitä palamaan ja annan ajatusten lentää...
- täti puskasta
vaikka en vietäkkään joulua kaapissa. :)
- RosaLiiin
kotia joulukuntoon,
vaihdoin jouluverhot
kohta joulumatot
lyhtyjä, tutut ikivanhat tontut
plus muuta joulurekvisiittaa
koti pukeutuu punaiseen jouluun meillä - namisuku
...olen koneella ja sitten taas alan Tehdä Joulua Rakkaille=D
- Pirre*
Poskionteloni eivät ole antaneet minun nukkua kunnolla pitkiin aikoihin..ja nyt vain olen, en elä..krooohhh..
- ja ens
silmäys peiliin oli kuin sängystä olisi noussut kartanon kauhea kummitus.
- Pirre*
Kummitukset ovatkin nykyään liikkeellä aamuisin, ja vessassa tai kylppärissä - mieki säikähdin tänä aamuna; oli jäänyt tukka illalla saunan jälkeen kampaamatta..:/
- voi voi
Pirre* kirjoitti:
Kummitukset ovatkin nykyään liikkeellä aamuisin, ja vessassa tai kylppärissä - mieki säikähdin tänä aamuna; oli jäänyt tukka illalla saunan jälkeen kampaamatta..:/
aina kun puhuttiin tukan kampaamisesta. Heiltä sitä kysyttäesä olivat naapurin lapset kuulemma valistaneet elämän totuuksilla: Päässä olevat hiukset kammataan ja tukka on paljon alempana.
- Pirre*
voi voi kirjoitti:
aina kun puhuttiin tukan kampaamisesta. Heiltä sitä kysyttäesä olivat naapurin lapset kuulemma valistaneet elämän totuuksilla: Päässä olevat hiukset kammataan ja tukka on paljon alempana.
pienelle tytölleni että laitetaan piilakka piiloon, etteivät pojat näe; hoitopikkuisten äitiä nauratti kun pojat olivat sitten "kertoneet", että tädin pikkutytöllä on piirakka :)
- Anskuliini
olen reilun puolen tunnin välein käynyt kellarissa vaihtamassa pyykkiä koneeseen. Ostin joululahjoiksi lakanoita ja olen nyt niitä pessyt, lapset saa sitten laittaa ne suoraan peteihinsä.
Vielä yksi koneellinen ja sitten saa ensimmäisiä jo mankeloida.
Tässä saa mukavasti hyötyliikuntaa kun ramppaa neljä kerrosta rappuja edes taas.Kylläpäs sinä jaksat touhuta. Varmaan tosi ihana kun lakanat on vielä pestykin, enpäs ollut tuotakaan ennen kuullut. Tosi huomaavaista.
Itse olen paketoinut yksivuotiaan pikkupojan joululahjaa, paria kirjaa. Kyllä oli sekin vaikeaa, kun piti yrittää niitä nauhoja laittaa sillai erikoisesti. Ne oli pari kirjaa, missä on sellaisia kurkistusläppiä ja kuvan etsimis tehtäviä.
Meillä ei joulua välitetä juhlia, ja nyt miehen sukulaiset ovat kinunneet meille, että hekin haluavat tulla viettämään vaatimatonta joulua. Ja nyt sitten luvattiin vaan, että saapi tulla, ja meillä on avoimet ovet. Kaikki jouluruuat ovat sitten valmiina ostetut, ettei tule stressiä. Mutta ainostaan tuorejuusto täytteiset jauheliharullat teen itse, ihan kaikki muut ostetaan valmiiksi tehtynä.
Hauskaa pyykkipäivää sinulle, on se kiva kun jalka kapsaa nyt iloisesti.- Anskuliini
miljoona kirjoitti:
Kylläpäs sinä jaksat touhuta. Varmaan tosi ihana kun lakanat on vielä pestykin, enpäs ollut tuotakaan ennen kuullut. Tosi huomaavaista.
Itse olen paketoinut yksivuotiaan pikkupojan joululahjaa, paria kirjaa. Kyllä oli sekin vaikeaa, kun piti yrittää niitä nauhoja laittaa sillai erikoisesti. Ne oli pari kirjaa, missä on sellaisia kurkistusläppiä ja kuvan etsimis tehtäviä.
Meillä ei joulua välitetä juhlia, ja nyt miehen sukulaiset ovat kinunneet meille, että hekin haluavat tulla viettämään vaatimatonta joulua. Ja nyt sitten luvattiin vaan, että saapi tulla, ja meillä on avoimet ovet. Kaikki jouluruuat ovat sitten valmiina ostetut, ettei tule stressiä. Mutta ainostaan tuorejuusto täytteiset jauheliharullat teen itse, ihan kaikki muut ostetaan valmiiksi tehtynä.
Hauskaa pyykkipäivää sinulle, on se kiva kun jalka kapsaa nyt iloisesti.Puppe-kirja odottaa pakettiin pääsyä, liekö samanlainen ja toinenkin kirja josta kuuluu ääniä kun painelee nappeja.
Anskuliini kirjoitti:
Puppe-kirja odottaa pakettiin pääsyä, liekö samanlainen ja toinenkin kirja josta kuuluu ääniä kun painelee nappeja.
Nämä kirjat on,Vili ja Piikkis leikkivät Dinoa, kurkistuskirja ja opettavainen kirja, Elämää Maatilalla, kurkistus ja etsimistehtäviä.
- henrii
takapihalla olisi kyllä haravoimista, jäi nimittäin syksyllä noita koivunlehtiä, ja tuuli on tuonut lisää
Ja heti kun sinä olet ne lehdet haravoinut, niin lunta tulee, ja kukaan ei huomaa kuinka ahkera olit taas ollut.
Niin ja kun lunta tulee kuitenkin heti, niin joudut lunta luomaan kuitenkin kohta.- ibiza*
on kasa koivurankoja... Sirkkeli ja halkomakone vieressä... Pitäisi vain jossakin vaiheessa kääntää sitä virtakytkintä...
ibiza* kirjoitti:
on kasa koivurankoja... Sirkkeli ja halkomakone vieressä... Pitäisi vain jossakin vaiheessa kääntää sitä virtakytkintä...
Tänään et kuitenkaan enää ehdi, kun alkaa jo niin hämärtää. Itse suljen nyt netin ja lähden anopille leipomaan jauheliha-riisi pasteijoita. Sisähommat onnistuu näin hämärälläkin.
- ibiza*
miljoona kirjoitti:
Tänään et kuitenkaan enää ehdi, kun alkaa jo niin hämärtää. Itse suljen nyt netin ja lähden anopille leipomaan jauheliha-riisi pasteijoita. Sisähommat onnistuu näin hämärälläkin.
päiviä menee... Tekemättömät työt eivät jätä... :-)
- henrii
ibiza* kirjoitti:
ja grillasin siinä samalla palviryynimakkaraa, ja taidan palkita itseni pienellä oluella.
Pakkaset kun alkaa paukkumaan niin eiköhän se rankakasa ala hupenemaan itsestään.
Viimme uutenavuotena oli -30 pakkasta. - HTZA
henrii kirjoitti:
ja grillasin siinä samalla palviryynimakkaraa, ja taidan palkita itseni pienellä oluella.
Pakkaset kun alkaa paukkumaan niin eiköhän se rankakasa ala hupenemaan itsestään.
Viimme uutenavuotena oli -30 pakkasta.luen näitä ryynimakkarajuttuja.
Siinä sivussa vilkaisen muitakin kivoja tarinoita.
Perhana sentään, muita kun ei pahemmin ole. - henrii
HTZA kirjoitti:
luen näitä ryynimakkarajuttuja.
Siinä sivussa vilkaisen muitakin kivoja tarinoita.
Perhana sentään, muita kun ei pahemmin ole.jatka vaan samaan malliin
henrii kirjoitti:
Viimme uutenavuotena oli -30 pakkasta.Sullapas olikin kiva pihan kunnostus päivä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213