5,6 miljoonaa lasta kuolee
9
445
Vastaukset
- palstalle tungit
tuollaista.Maailmassa pikemminkin syntyy 56 miljoonaa lasta liikaa vuodessa,jokainen on pieni katastrofi maapallolle.
- edustaminesi
aatteinesi, kuolla joutaisit, olet navalta valunut vahinko.
- päätellen
edustaminesi kirjoitti:
aatteinesi, kuolla joutaisit, olet navalta valunut vahinko.
Olet itse melkoinen vahinko!
- mutta en silti
päätellen kirjoitti:
Olet itse melkoinen vahinko!
toivo viattomien lasten kuolemaa, toisin kuin sinä, ajatuksesi ja toiveesi ovat kuvottavia, mutta misantropiaankin on hoitomuotoja.
Moniko niistä kuolemista on eläinten, eikä esim. ihmisen toiminnan aiheuttamia.
Eikä asiaa auta, että suuri osa viljelysmaasta kasvaa rehua eläimille, joita köyhillä ei ole pahemmin varaa pitää saati sitten syödä.
Otin vain puheeksi koska ollaan "eläinsuolestuspalstalla"!
Eläimiä puolestaan kuolee vuosittain "nälkään" miljardeja!- courtney78
pakkoko niitä lapsia on tehdä jollei heille ole tarjota yhtään mitään?
Jopa useat eläinlajitkin osaavat säännöstellä syntyvyyttään ravinnon mukaan, esim. harmaakarhunaaras voi hedelmöittyä vasta pitkän ajan kuluttua parittelustaan, vasta kun ravintoa on riittävästi pennuille.
Ihmisen pitäisi olla niin pirun älykäs, mutta eipä tajua olla saattamatta jälkikasvuaan tuhoutumaan.
Valitettava tosiasia on myös se, ettei Maa edes kestäisi sitä, että kaikki ne miljoonat lapset selviytyisivät ja kokisivat hyvän(=saastuttavan) elämän.
Tosin rahanpuute myös aiheuttaa ympäristön tuhoamista, kuten sademetsien hakkuuta juuri köyhissä maissa..
Anyway, eläinten auttaminen ei ole pois ihmisiltä. Auttaa voi molempia, niin itse teen joka joulu.- Giorgio Zolder
mieleen Stalinin kuuluisa lause, one death is a tragedy, a million is a statistic.
Miten me sitten valitsisimme ne ihmiset, jotka saisivat lisääntyä vapaasti?
- Massa Postita
Vois jättää lävärit ottamatta ja tehdä jotain hyödyllistä asian hyväksi!
- näin on
On järkyttävää että noin käy mutta olen sitä mieltä että siihen pystyttäisiin vaikuttamaan kylla. Ei annettaisi niiden lisääntyä hullun lailla vaan yksi lapsi per perhe. Ei voi aina odottaa että muualta tulee apua ehkä olisi itse tehtävä asialle jotain omalta osaltaan. Sterisaatio olisi loistava apu sinne ruoan ja muun lisäksi,näin aluksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105