5,6 miljoonaa lasta kuolee

nälkään vuosittain

9

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalle tungit

tuollaista.Maailmassa pikemminkin syntyy 56 miljoonaa lasta liikaa vuodessa,jokainen on pieni katastrofi maapallolle.

• edustaminesi

aatteinesi, kuolla joutaisit, olet navalta valunut vahinko.

• päätellen
        edustaminesi kirjoitti:

aatteinesi, kuolla joutaisit, olet navalta valunut vahinko.

Olet itse melkoinen vahinko!

• mutta en silti
        päätellen kirjoitti:

Olet itse melkoinen vahinko!

toivo viattomien lasten kuolemaa, toisin kuin sinä, ajatuksesi ja toiveesi ovat kuvottavia, mutta misantropiaankin on hoitomuotoja.

• Moniko niistä kuolemista on eläinten, eikä esim. ihmisen toiminnan aiheuttamia.

Eikä asiaa auta, että suuri osa viljelysmaasta kasvaa rehua eläimille, joita köyhillä ei ole pahemmin varaa pitää saati sitten syödä.

Otin vain puheeksi koska ollaan "eläinsuolestuspalstalla"!

Eläimiä puolestaan kuolee vuosittain "nälkään" miljardeja!

• courtney78

pakkoko niitä lapsia on tehdä jollei heille ole tarjota yhtään mitään?
      Jopa useat eläinlajitkin osaavat säännöstellä syntyvyyttään ravinnon mukaan, esim. harmaakarhunaaras voi hedelmöittyä vasta pitkän ajan kuluttua parittelustaan, vasta kun ravintoa on riittävästi pennuille.
      Ihmisen pitäisi olla niin pirun älykäs, mutta eipä tajua olla saattamatta jälkikasvuaan tuhoutumaan.
      Valitettava tosiasia on myös se, ettei Maa edes kestäisi sitä, että kaikki ne miljoonat lapset selviytyisivät ja kokisivat hyvän(=saastuttavan) elämän.
      Tosin rahanpuute myös aiheuttaa ympäristön tuhoamista, kuten sademetsien hakkuuta juuri köyhissä maissa..
      Anyway, eläinten auttaminen ei ole pois ihmisiltä. Auttaa voi molempia, niin itse teen joka joulu.

• Giorgio Zolder

mieleen Stalinin kuuluisa lause, one death is a tragedy, a million is a statistic.

Miten me sitten valitsisimme ne ihmiset, jotka saisivat lisääntyä vapaasti?

• Massa Postita

Vois jättää lävärit ottamatta ja tehdä jotain hyödyllistä asian hyväksi!

• näin on

On järkyttävää että noin käy mutta olen sitä mieltä että siihen pystyttäisiin vaikuttamaan kylla. Ei annettaisi niiden lisääntyä hullun lailla vaan yksi lapsi per perhe. Ei voi aina odottaa että muualta tulee apua ehkä olisi itse tehtävä asialle jotain omalta osaltaan. Sterisaatio olisi loistava apu sinne ruoan ja muun lisäksi,näin aluksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2740
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2398
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      2025
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1748
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1359
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe