Kyvyttömyys x Osaamattomuus = Se on ihan Matti

Uusi politiikan yhtälö:

Kyvyttömyys x Osaamattomuus = Matti Vanhanen, Suomen historian heikoin pääministeri.

Mannertenvälinen nahjus Zero-Matti Vanhanen on vienyt vätystelyn aivan uudelle tasolle. Suomi on menossa kohti talouskaaosta, mutta Zero-Matti ei tee mitään.

10

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superlahjakkuus,

Kemikaali-Känä, avasi sanaisen arkkunsa....kolisee, kolisee kovasti, nimittäin se tyhjä tynnyri...

• Toteilevainen

Jorma Ollila valittiin Euroopan Viisaiden ryhmään. Tällä palstalla Känä on Tyhmien ryhmän puheenjohtaja.

• oivahärkönen

... kansa kun se pitää tuota "historian heikointa pääministeriä" galluphistorian suosituimpana pääministerinä.

• oli?

Monesko Matti oli pressanvaaleissa?

• oivahärkönen
        oli? kirjoitti:

Monesko Matti oli pressanvaaleissa?

... kuin pääministerin. Kirjoitinkin kun asettivat Vanhasen ehdokkaaksi, että ei Vanhasta olisi edes pitänyt asettaa ehdokkaaksi, sillä maa tarvitsee pääministerin. Nykyään presidentin tehtävä on vähäisempi kuin pääministerin, siksi kepullakin olisi ollut vanhempia poliitikkoja tuohon eläkevirkaan, mainitsin silloin nimen Kääriäinen.

• Sonnimies

ei ole mitään aihetta mihin iskeä. Yllä oleva hullun avaus sen todistaa. Hah hah haaaaa

• Uusi-Ukki

aina tällä Kemikaalivirastolle irvistelleet, huomasin kyllä että käytit lainausta,mutto olin jo viestin lähettänyt. Mutta kyllä osoite oli täysin oikea sinä ja Oiva suutelette Annelianne joka paikasta jos joskus tapaatte. Tehän jumaloitte tuollaista mitättömyyttä, olette te melko sokeita, ei voi muuta sanoa.

• Sonnimies
        Uusi-Ukki kirjoitti:

aina tällä Kemikaalivirastolle irvistelleet, huomasin kyllä että käytit lainausta,mutto olin jo viestin lähettänyt. Mutta kyllä osoite oli täysin oikea sinä ja Oiva suutelette Annelianne joka paikasta jos joskus tapaatte. Tehän jumaloitte tuollaista mitättömyyttä, olette te melko sokeita, ei voi muuta sanoa.

Annelilla on tämän asian kanssa? Ei mitään. Sinähän sekoilet. Mitä suutelemisiin tulee, niin ennen Annelia,kuin esim. Outi Ojalaa. He he heee...

• asia ole niin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

että Koapi oli halukkaampi tuohon Annelin suutelemiseen?

• uusia demarikollisia

känän puolueesta Kiljavan opisto, törkeää känälälsiä rikollisia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      2985
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2425
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2298
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2263
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1931
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1678
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      38
      1599
    8. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      76
      1598
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1506
    10. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      30
      1405
    Aihe