Uusi politiikan yhtälö:
Kyvyttömyys x Osaamattomuus = Matti Vanhanen, Suomen historian heikoin pääministeri.
Mannertenvälinen nahjus Zero-Matti Vanhanen on vienyt vätystelyn aivan uudelle tasolle. Suomi on menossa kohti talouskaaosta, mutta Zero-Matti ei tee mitään.
Kyvyttömyys x Osaamattomuus = Se on ihan Matti
10
413
Vastaukset
- superlahjakkuus,
Kemikaali-Känä, avasi sanaisen arkkunsa....kolisee, kolisee kovasti, nimittäin se tyhjä tynnyri...
- Toteilevainen
Jorma Ollila valittiin Euroopan Viisaiden ryhmään. Tällä palstalla Känä on Tyhmien ryhmän puheenjohtaja.
- oivahärkönen
... kansa kun se pitää tuota "historian heikointa pääministeriä" galluphistorian suosituimpana pääministerinä.
- oli?
Monesko Matti oli pressanvaaleissa?
- oivahärkönen
oli? kirjoitti:
Monesko Matti oli pressanvaaleissa?
... kuin pääministerin. Kirjoitinkin kun asettivat Vanhasen ehdokkaaksi, että ei Vanhasta olisi edes pitänyt asettaa ehdokkaaksi, sillä maa tarvitsee pääministerin. Nykyään presidentin tehtävä on vähäisempi kuin pääministerin, siksi kepullakin olisi ollut vanhempia poliitikkoja tuohon eläkevirkaan, mainitsin silloin nimen Kääriäinen.
- Sonnimies
ei ole mitään aihetta mihin iskeä. Yllä oleva hullun avaus sen todistaa. Hah hah haaaaa
- Uusi-Ukki
aina tällä Kemikaalivirastolle irvistelleet, huomasin kyllä että käytit lainausta,mutto olin jo viestin lähettänyt. Mutta kyllä osoite oli täysin oikea sinä ja Oiva suutelette Annelianne joka paikasta jos joskus tapaatte. Tehän jumaloitte tuollaista mitättömyyttä, olette te melko sokeita, ei voi muuta sanoa.
- Sonnimies
Uusi-Ukki kirjoitti:
aina tällä Kemikaalivirastolle irvistelleet, huomasin kyllä että käytit lainausta,mutto olin jo viestin lähettänyt. Mutta kyllä osoite oli täysin oikea sinä ja Oiva suutelette Annelianne joka paikasta jos joskus tapaatte. Tehän jumaloitte tuollaista mitättömyyttä, olette te melko sokeita, ei voi muuta sanoa.
Annelilla on tämän asian kanssa? Ei mitään. Sinähän sekoilet. Mitä suutelemisiin tulee, niin ennen Annelia,kuin esim. Outi Ojalaa. He he heee...
- asia ole niin
Uusi-Ukki kirjoitti:
että Koapi oli halukkaampi tuohon Annelin suutelemiseen?
- uusia demarikollisia
känän puolueesta Kiljavan opisto, törkeää känälälsiä rikollisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405