Jumala on luonut ihmiselle seksin lahjan nautinnoksi, nauttikaa siitä, se ei todellakaan ole synti, jumala kertoi sen minulle ilmestyksessä, nauttikaa seksistä, ryhmäseksistä, lesboilusta, ja homoilusta, se nautinto on jumalan lahja ihmiselle, nämä helvetin saarnaajat joutuu helvettiin, väärän jumalan palvojat tuomitaan, raamattua lukee vain syntiset uskon vääristäjät joille paikka on helvetissä, jumala kertoi sen minulle ilmestyksessä, nauttikaa seksistä
Seksi on jumalan lahja
8
956
Vastaukset
- dfrtjhy
sulla taitaa olla ilmestykset housuissas
- katsomaan.
Telttaani tarkastellessa moni on kääntynyt uskooni. En hylkää laihoja, läskejä, naisia ja miehiä. Eläimet eivät kuitenkaan ole tervetulleita ja uskovaisen on oltava aikuinen (lakipykälien mukaan).
- Kertoi
Vai Jumala, käski sinun nauttimaan lesboudesta, homoudesta ja ryhmäseksistä. Ei se ollut Jumala vaan Saatana, joka on kaiken valheen isä. Raamattu on Jumalan sanaa siihen uskovilla on paikka Jumalan luona Taivaassa.
- Keskutarkkailija
Keskustarkkailija sanoo: Oikeassa olet. Tuollaista viestiä tämä maailma tarvisisi enemmän.
- SANANSAATTAJA 10
Seksi on kyllä tarkoitettu nautittavaksi, mutta
ainut oikea tapa nauttia siitä toisen ihmisen kanssa on miehen ja naisen välisessä avioliitossa.
Kaikki muunlaiset tavat harrastaa seksiä toisen
ihmisen kanssa ovat syntiä.- ajattelija Jumalan armosta
lahja, ja tarkoitettu uuden luomiseen että maailma jatkuisi, että ihmisiä syntyisi.
Ja seksi on siksi jatkuvuuden kannalta Jumalallinen periaate, mutta siihen liittyy myös vastuuta.
Seksi on myös avioliittoa koossa pitävä Voima.Sitä en vaan ymmärrä mihin seksiä tarvitaan lespoilussa ja homoilussa?
Van onko se ruskean reiän ritarillisuutta? - Vaimon siskon "mies"
Mistä Sinä tiiät sanoa mikä on syntiä?
oon paenanu vaimoa ja vaimon siskoaki (se oli
mieleen painuva kokemus)
Ei ole tipahtanu kuumaa kiveä päähän eikä mitenkään muuten ole ilmenny että olisin tehny syntiä.Mukavat muistot ja hyvä olotila mielessä.
Mikä helevetti se on se synti ku se näyttää joitaki vaivaavan,sanokaa mulle synnittömälle.
Jos sanotte että kun kuolen niin tulee rankaisu,
vastaan : kun töpseli lähtee seinästä niin tulee
pimeys , kaikki sammuu ja piste.
että minäki voisin aavistella miltä se tuntuu.
- Anonyymi
En oikein enää usko että seksi on hyvä lahja, kun parikymmentä vuotta ainakin olen saanut runkkauksesta aina jotain penalttia. oikeestaan jo inhottaa orgasmin tunnekin vaikka yhä vielä lankean runkkuuseen joskus pari kertaa viikossa ja joskus kerran kuukaudessa ja kaikkea niiden väliltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984