*Olis pyyntö!
Jos olis joku ja ystävällisesti ottais talteen tämän seuraavan viestin?
*Sain tänään tietää, että minut halutaan syylliseksi hinnalla millä hyvnsä, ja se tapahtuisi LAVASTAMALLA!
*Esm. voidaan autooni kätkeä huumeita, ja jos ne ratsiassa löytyisi, olisin melko avuttomassa tilanteessa todistaakseni syyttömyyteni!.
*Ratsiaan tietenkin päätyisin tekaistun valheellisen ilmiannon kautta.
*Jos niin sattuisi, olisi tämä viesti ainakin jonkinlainen, ennakkoon jo kirjoitettu, todiste syyttömyydestäni,jos joutuisin lavastuksen kautta ahdinkoon.
T.Mohikaani_27"!
*Totta tämä on, ei ole provo!
Hyvää iltaa kaikille !
22
815
Vastaukset
- :-(
...menisit hoitoon?
- ...tekaistun...
...alibin avulla. Juttusi haisee ja pahasti.
- hankkii
kannuksia väärentämällä, joten totta on; palsta väärä.
- käyttää
extreme-keinoja, lavastaa jotta saa ihmisen maan rakoon ja sitten muka tuleen uskoon...
- -jopi-
Sait tänään tietää jotakin, mutta älä usko kaikkea.
Ilkeät ihmiset tahtovat vain kiusata ja pelotella.
Vaikka autostasi löytyisi 200 kg huumeita, poliisi kuitenkin tietäisi ettet sä ole ollut huumeiden kanssa aikaisemmin tekemisissä, ja pitäisi itsestäänselvänä että ne ovat jonkun toisen ihmisen sinne laittamia. Ihmistä, jolla on asiat poliisin ja lähimmäisten kanssa kunnossa, ei niin vain voida uskottavasti lavastaa rikolliseksi. - hehehe....
Rukoilemalla pääset tästäkin pälkähästä. Jumalasi varmaan järjestää kyllä niin, että sinun autosi sijaan huumenyytti kätketään vahingossa naapurin ateistin autoon, josta poliisi sen sitten löytää, kun naapuri palailee yölliseltä kirkonpoltto reissultaan kotiin hakkaamaan vaimoaan.
Vieläkö muuten operaattori vakoilee tietokonettasi? - siellä
Laita jalat sille. Ja valot pois huoneesta.
Säästä luonnonvaroja. - M@k3
Juttusi jälkeen vainoharhaisuutesi tuli surullisen selväksi, eikä noita pelkojasi voi oikein ottaa enää vakavasti.
Ole niin kiltti ja mene lääkäriin, toivotaan että tuohon on jokin lääke.
P.s. Saatana on satuolento, eikä maapallo ole hänen hallussaan...aikuisten oikeasti.mikdei voida uskoa? Vaikka ihan oman naamani kanssa olin siellä hammaslääkärissä, ihan ite koin sen, että leukaluuni porattiin läpi, ihan kuule mun ikioma leukani, ja siitä valui jotain nestettä joka muodosti leuan alle pussin kuin pelikaanilla!
*En kai mä nyt tuollaisia kirjoittele, ellei se olisi ihan totisinta totta ja karvaasti ihan ite kokenut. Ei sulla ole oikeutta tehdä minusta valehtelijaa, ainoastaan sen perusteella, että LUULET mun puhuvan puutaheinää!
*Vai oletko kenties lähellä sitä h-lääkäriä, ja yrität tehdä mitättömäksi tosiasian?- M@k3
Mohikaani_27 kirjoitti:
mikdei voida uskoa? Vaikka ihan oman naamani kanssa olin siellä hammaslääkärissä, ihan ite koin sen, että leukaluuni porattiin läpi, ihan kuule mun ikioma leukani, ja siitä valui jotain nestettä joka muodosti leuan alle pussin kuin pelikaanilla!
*En kai mä nyt tuollaisia kirjoittele, ellei se olisi ihan totisinta totta ja karvaasti ihan ite kokenut. Ei sulla ole oikeutta tehdä minusta valehtelijaa, ainoastaan sen perusteella, että LUULET mun puhuvan puutaheinää!
*Vai oletko kenties lähellä sitä h-lääkäriä, ja yrität tehdä mitättömäksi tosiasian?Vainoharhaisuudella sitä että väitit hänen tehneen sen *tahallaan* koska hän ei muka pitänyt saarnaamisestasi.
On aika epätodennäköistä että lääkäri sattuttaisi ihmistä tahallaan, koska se on a) heidän valansa vastaista b) huonoa bisnestä c) saattaa johtaa syytteeseen.
Enkä toki perusta vainoharhaisuus väitettä yksin tuohon hammaslääkäri juttuun vaan mieleeni tulee useampia muitakin vastaavia tarinoita.
Eli kukaan ei todennäköisesti vainoa sinua, vaan kyseessä on sairaus, josta sinun ei tarvitsi kärsiä jos vain tajuaisit hakea apua itsellesi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuus
Lopeta edes kahvin käyttö ja katso jos pelot sillä vähenisivät. Toivotaan ettei tautisi pahenen, olen kerran nähnyt paljon pahemmankin tapauksen ja voin sanoa ettei ollut kovin hauskaa katsottavaa. - K-mies!
olen sen nähnyt ihan läheltä ja kyllä tottelee pikaisesti Jeesuksen nimeä.
Oli peljättävä kokemus.(kun sitä tuli ajatus että jahka tässä joutuu nyt hiilin päälle kärvistymään.)
uhkauksen takana on se sama hammaslääkäri jonka väitit poranneen reiän leukaluusi läpi?
*Ei mun tartte, koska se on tosiasia. Mikset sinäkin voi uskoa asiaa, kun sen kerron? En kai minä perättömiä voisi kertoa, ja saattaa hammaslääkäriä pahaan huutoon?
*Ja miksi ihmeessä keksisin tuollaisia ihan vaan huvikseni? Onko sulla itselläsi niin kiero luonne, että voisit puhua tuollaisia täällä palstalla aivan vaan huvikses?
- Nyrpistelijä!
Onko nyt varmasti niin, ettet ole vainoharhainen jälleen kerran. Sinuahan on sanojesi mukaan vainottu teitokoneellasi, hammaslääkäri on porannut leukaluusi läpi, yms liian paksua tekstiä ajateltavaksi, ettei vainoharhainen ihminen tällaista kirjotelmaa kirjoittelisi. Ja nyt sitten sinua pelotellaan autoosi kätketystä huumekätköstä ja siitä, että sinut poliisien edessä tehtäisiin syypääksi. Mene kuule poliisilaitokselle kertomaan tuollaiset pelottelusi, jos niissä on perää. Kyllä virkavalta tutkii asiat, ja jos toteaa, että sinut on saatettava hoitoon, niin mene vapaehtoisesti saamaan hoitoa ja lääkitystä vainoharhaisuuteesi!
edes tiedä, mitä on vainoharhaisuus, ja taas itse saanut tuta leukaluun poran ihan ikiomassa leuassani? Samoin tietokoneeni ohjailut jostain ulkoapäin, et sinä voi sitä tietää, etteikö olisi?
*Kyllä mä ite ihan kuule tiedän tässänäin, mitä koneeni työpöydällä tapahtuu, ilman, että voin sille mitään, jostain sitä vain ohjailtiin.
*Nyt on aivan tuliterä kovari koneessa, ja muutenkin ihan uudet suojaohjelmat viimeistä huutoa, ja nyt ei ole havaittu enää vakoilua ja seurantaa koneellani.
*Vainoharhaisuus on taas sitä, että vain kuvittelee.
*Kun pora iskee leukaluuhun, se ei ole luuloa, haluaisitko saada kokea? Seuraavana aamuna on leuanalla pussi täynnä nestettä kuin pelikaanilla. Tätä vaan tapahtuu mulle? Ei oo pakko uskoa, mutta et voi tietääkään, etteiko olisi?
* Minä uskon ihan todeksi, joka saan sitä kokea!- mk81
Mohikaani_27 kirjoitti:
edes tiedä, mitä on vainoharhaisuus, ja taas itse saanut tuta leukaluun poran ihan ikiomassa leuassani? Samoin tietokoneeni ohjailut jostain ulkoapäin, et sinä voi sitä tietää, etteikö olisi?
*Kyllä mä ite ihan kuule tiedän tässänäin, mitä koneeni työpöydällä tapahtuu, ilman, että voin sille mitään, jostain sitä vain ohjailtiin.
*Nyt on aivan tuliterä kovari koneessa, ja muutenkin ihan uudet suojaohjelmat viimeistä huutoa, ja nyt ei ole havaittu enää vakoilua ja seurantaa koneellani.
*Kun pora iskee leukaluuhun, se ei ole luuloa, haluaisitko saada kokea? Seuraavana aamuna on leuanalla pussi täynnä nestettä kuin pelikaanilla. Tätä vaan tapahtuu mulle? Ei oo pakko uskoa, mutta et voi tietääkään, etteiko olisi?
* Minä uskon ihan todeksi, joka saan sitä kokea!on sulla ollu meinaan huono hampilekuri sitte. Ei yhtään auta, kun oon ite menossa hoiattamaan kalustoni tässä....reikiä, reikiä.
Uskon kyl, et on porattu päin persettä, mutta miten se mihinkään liittyy? (sori, en oo seurannu palstaa aina tarkkana ku porkkana). Onko se joku saatanan juoni? oliko se saatana kun liukastuin 2 viikkoa sitte ja löin polven niin etten pystyny kävelemään viikkoon? nyt alkaa pelaamaan koipi... - Nyrpistelijä!
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Minä uskon ihan todeksi, joka saan sitä kokea!Tietokoneestasi ja sen ohjailusta! Tuollaiset vanhat tietsikat eivät toimi välttämättä nopeasti ja vielä jos kone on suojaamatta viruksilta ja ei ole palomuurtia, niin ei ihme, että on reikannut. Ei siinä ole tarvinnut kenenkään vainomielessä sellaista suorittaa. Kas kun ostit uuden ja laitoit suojaukset, niin ei enää ole ollut ongelmia. Se vaan oli sitä huolimattomuutta tai tietämättömyyttä noista suojauksista. Ja vanhat koneet ei jaksa käsitellä asioita, kun kiintolevy ja muisti on pieni. Mulla oli sama juttu entisessä koneessa. Jumi ja tökki pahan kerran, vaikka oli suojauksetkin. Vaihdoin koneen nuorempaan ja johan on pelannut, kun muistitilaa on kosolti enemmän. Tai onhan koneesi voinut olla kaapattu, niinkin on monesti käynyt, jos ei ole suojauksia, muuttei vainon takia, vaan ihan muihin tarkoituksiin käytetty!
Niin en minä sitä tarkoittanut, etteikö huono hammaslekuri ole voinut porata lukaluuhun, sellaiselta vaan pitää mennä hakemaan korvauksia, ihan henkilökohtaisesti, kivuista ja säryistä ja uusista muulla tapahtuvista seuraushoidoista! Mun kohdalle on kyllä sattunut ihan hyviä hammaslääkäreitä, silloin kun olen tarvinnut niitä.
Mitä tuollaiseen uhkailuun ja pelotteluun tulee noissa huumejutuissa, niin mene ja kerro ihmeessä poliisilaitoksella asia. Ja vielä parempi on jos on faktaa, eli mustaa valkoisella. Virkavallan on otettava tuollaiset uhkaukset todesta!
- esitutkinta
Tuollaisesta uhkauksesta kannattaisi ilmoittaa poliisille. Poliisi toimmii sitten siten, kuin parhaaksi näkee: suorittaa esitutkinnan tai ottaa yhteyttä terveysviranomaisiin.
- K-mies!
ihmettelemistä kun jumalattomat tekevät aina niin että valehtelevat ja tekevät vääriä ilmiantoja vääriä valoja eikä oikeuslaitos saati sosiaaliämmät ole kirves murhaajia parempia ihmisiä.
Onhan tämä koettua.
Mene poliisin puoleen ja kerro mahdollinen uhka ja lakimiehet kyllä (uskova) vielä puolustavat sinua ja meitä muitakin.
Kerro lääkärille myös hermosi menneen huonoon kuntoon stressin ja ahdistusten vuoksi.
Dokumentoi kaikki mahdolliset todisteet uhkasta jotka sitten mahdollisen lavastuksen sattuessa ovat oiva apu käräjäsalissa.
Suomessa on syytä pelätä ja voi joutua linnaan tuomittuna syyllisenä rooman paloon.
Älä menetä hermojasi koeta kestää. - poikalapsi
Kuulehan nyt Mohikaani-Titari:
On ihan oikein sinulle, jos joku lavastaa sinut syylliseksi johonkin sopivaan. Itse olet vuosia syytellyt mm. minua asiatta ja syyttä milloin mistäkin. Nytpä opit sitten, miltä syyttömänä tuntuu olla tuomittavana.
On sulla tuo vainoharha päässyt pahaksi...
=))
=))
Helluntailaisuus - pelleilyn ja epärehellisyyden lahko, jonka perusaatteisiin kuuluu ihmisten vainoaminen synnynnäisten ominaisuuksien takia- kaaleppi..
täytyy taas perua lupaus olla puhumatta mutta perämieshän se täällä. Sanoit yhdessä jutussa haukkuessasi ritaria että "me palstalaisen sentään tajuamme" niin älä mua sentään lue palstalaisiisi johon tosin kuuluu kaks muuta hinttiä ja sun feikkisi. Viime pääsiäisenä toivotit PÄÄSIÄIS AAMUN RAUHAA ja yks vastasi eli tää toinen homppeli. Mihin ne sun "palstalaisesi" hävisi kerro nyt? Sanoit isääsi uskovaksi koska isänpäivänä anto käydä kylässä. Oliko vävy/morsian mukana kerro rehellisesti. Kyllä siellä on ollu unettomia öitä vaikka yrität mitä kuvitella.
- puskasta
kaaleppi.. kirjoitti:
täytyy taas perua lupaus olla puhumatta mutta perämieshän se täällä. Sanoit yhdessä jutussa haukkuessasi ritaria että "me palstalaisen sentään tajuamme" niin älä mua sentään lue palstalaisiisi johon tosin kuuluu kaks muuta hinttiä ja sun feikkisi. Viime pääsiäisenä toivotit PÄÄSIÄIS AAMUN RAUHAA ja yks vastasi eli tää toinen homppeli. Mihin ne sun "palstalaisesi" hävisi kerro nyt? Sanoit isääsi uskovaksi koska isänpäivänä anto käydä kylässä. Oliko vävy/morsian mukana kerro rehellisesti. Kyllä siellä on ollu unettomia öitä vaikka yrität mitä kuvitella.
Mohikaanin puskanikki vauhdissa täällä taas...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3421037- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98656Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600