Oman sperman maistaminen

poika

Itse kun tässä on tullut luettua näitä "otan itseltäni suihin" tekstejä ja "oman sperman maistamis" juttuja niin on herännyt itsellenikin kiinnostus kokeilla. Mutta sitten taas toisaalta minä en haluaisi kokeilla kun sitä näyttävästi pidetään niin homon homman jos maistelee omaa spermaa tai ottaa iteltää suuhun. Tappelen tässä nytten itseni kanssa.

Jos en kokeile ottaa iteltäni suihin tai maistaa omaa spermaa niin tiedänpähän että en varmasti ole homo! Mutta sitten taas minua häiritsee ajatella miltä se tuntuisi ja maistuisi ja olisi niin kova halua kokeilla.

Jos taas kokeilen niin pääsen tästä jännityksestä ja voisin löytää uuden ja ihanan tuntuisen tyydytys tavan! Mutta sitten taas minulle tulee homomainen olo kun tääläkin niin pahalla näitä "omaa munaa omaan suuhun" juttuja katotaan niin pahalla.

En kyllä voisi koskaan kuvitella ottavani toiselta mieheltä suihin, ei miehet kiihota millään tasolla. Naiset taas kiinnostaa erittäin paljon...

Joten, osaisiko kukaan sanoa ratkaisua? Siinä vielä on se että kun on kiima päällä ja ottaisi itseltään suihin niin silloin se olisi hauskaa mutta kun laukean ja lastit on suussa niin VARMASTI minulle tulisi sellainen paska olo että mitä tuli nyt tehtyä. Ku himot on ohi niin heti alan ajattelemaan tolla tavoin. Yleensä tumputtaessa ajattelen että "taidanpa ottaa itseltäni suihin, vois olla kivaa" mutta en kumminkaan ota vaan hoidan sen käsin. Sitte laukeamisen jälkeen päässä pyörii "luojan kiitos että en ottanut, se olis tosi homomaista"

Mun mieli muuttu heti tän asian kanssa kun laukena! Mä tuun hulluks!

18

8334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typy

Kerran se vain kirpasee ;) sinuna antaisin mennä.

• poika

Etkö sä pidä sitä homomaisena? Etenkin naiset on sanonut täällä että se on homo joka iteltään suihin ottaa? Että on niin paljon puutetta naisesta että oon muka niin epätoivoinen...

• m-girl

...anna mennä vaan.

• järki päässä!!!

vittu haloo??!!!väitämpä ettei tältä palstalta löydy ainootakaan jätkää joka taipuis siihen et ottais ITTELTÄNSÄ suihin!!kattokaa peiliin,kokeilkaa ja miettikää sit....kax kertaa..huhhuh..

• ss-man

Kyllä minä ainakin taivun siihen. Jumppaa se vaatii, mutta kyllä se kannattaa.

• Taekwondo
        ss-man kirjoitti:

Kyllä minä ainakin taivun siihen. Jumppaa se vaatii, mutta kyllä se kannattaa.

Mulla on taekwondossa 2.dan mustavyö ja taivun vaikka miten mutta tuo oman kullin maistaminen ei kyllä onnistu. Liekö sitten liian lyhyt(13cm)...
        Vaikka täysi hetero olenkin, niin menneenä jussina annoin humalapäissäni jonkun (homo?) kundin ottaa iteltäni suihin. Laukesin ja tunne oli mahtava!!! Onnex vaimo ei kuitenkaan pitäny sitä pettämisenä, kun nolona krapulassa tunnustin mitä tuli kokeiltua...

• ss-man
        Taekwondo kirjoitti:

Mulla on taekwondossa 2.dan mustavyö ja taivun vaikka miten mutta tuo oman kullin maistaminen ei kyllä onnistu. Liekö sitten liian lyhyt(13cm)...
        Vaikka täysi hetero olenkin, niin menneenä jussina annoin humalapäissäni jonkun (homo?) kundin ottaa iteltäni suihin. Laukesin ja tunne oli mahtava!!! Onnex vaimo ei kuitenkaan pitäny sitä pettämisenä, kun nolona krapulassa tunnustin mitä tuli kokeiltua...

..multa ainakin. Kalu on 18 cm. Se on tekniikka laji.

• Laila

......kokeilisin sinuna.

• poika

Kiva kuulla että edes jotkut naiset kannustaa. Kiitos =)

Mitä mieltä sinä olet näistä "Jos otat iteltäs suikkiin niin oot homo" tyypeiltä

• Laila
        poika kirjoitti:

Kiva kuulla että edes jotkut naiset kannustaa. Kiitos =)

Mitä mieltä sinä olet näistä "Jos otat iteltäs suikkiin niin oot homo" tyypeiltä

...miehiin vasta tekee homon. Ei se, että otta itseltä suihin. Sehän on verrattavissa muuhun masturbaatioon.

• mennä

ei se susta mitään homoa tee vaikka ottaa itteltään suihin.jokainen saa tehdä ittekseen mitä haluaa ja kun hyvältä tuntuu niin siitä vaan.itte oon ottanu itteltäni suihin jo kauan aikaa enkä nää siinä mitään erikoista runkkaamiseen verrattuna.tietenki ekat kerrat on superkivaa mutta kaikkeen tottuu.oonkin nykyään keskittyny enemmän erilaisii runkkaus variaatioihin.runkkausta kun pitkittää johonki 2-3 tuntiin,niin siitä vasta kunnon orkut saa!kyllä sun kantsii ottaa itteltäs suihin,jos vaan yletyt,koska fiilis on todella mahtava.

• poika

Kyllä minä ylettyisin jos haluaisin. Olen kokeillut silleen että oon menny hyvään asentoon, vähän nitkutellut että saisin otettua sen suuhun, mutta en ottanut vaan työnsin kalua silleen pään ohi ja kokeilin vain kuinka syvälle sen saisi suuhun jos sen ottaisin. Että kyllä se onnistuisi mutta omatunto soimaa...

• näin?

ehkä kannattaisi maistaa ensin pikkaisen spermaa ennen kuin ottaa koko lastia suuhun?
      Eli ootko koskaan runkkaillut niin että sulta tirahtaisi pikku tippa spermaa ennen kuin laukeat täydellisesti? silloin olet vielä kiimassa ja halukkaana maistamaan spermaa? pääset ainakin kokeilunhalustasi jos ei muuta:)
      missään tapauksessa sun ei kannata tuntea minkäänlaisia tunnontuskia asiasta, tai siitä että se olisi jotenkin "homomaista." Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
      Tuolla miellä voisi sanoa jopa runkkaamisen olevan homomaista, siinähän tartutaan kyrpään:P
      Tiedän myös että on monia heteromiehiä jotka tyydyttävät anustaan, tai esim. heidän naiset tekevät sitä heille! Ei sekään ole mitään "homoilua." (Homous on vietti omaan sukupuoleen, ei yksittäisiä tekoja)Itseasiassa monet isoimmaksi perseensä venyttäneet ovatkin heteromiehiä.

• Taekwondo

Jos oman sperman maku ällöttää niin laita ihmeessä kortsu...

• poika

Joo, kyllä siinä pitempää runkatessa niitä touhutippoja tulee. Mutta sitten jo silloin kun ajattelen että nytten minä maistan niin nämä homo jutut tulee päähän, into lopahtaa, kalu lerpahtaa ja kiima poissa. Päähäni tulee HETI nuo homo jutut kun edes kiimassa olen aatellut ottaa.

Se menee aina: "Hei nyt tuntuu hyvältä! Ai noita touhutippoja on tossa...mä taidankin maistaa ihan nopeasti..ai nii..sehän on ihan homojen hommaa...en mä taidakkaan..."(ja tätä ajatellessa kalu on jo löysä)

• poika

http://www.itsetyydytys.org/

Klikkaa VANHAT KYSYMYKSET

Katso tämän niminnen artikkeli:

Oletko koskaan maistanut omia "lemmennesteitäsi" tai "mahlojasi"?

Tuolla aika monet naisetkin on maistanut omia nesteitään. Ovatko he sitten lesboja myös jos oman sperman maistaja on homo? Haluaisin etenkin vastauksia niiltä miehiltä ja naisilta jotka ovat tätä hommaa vastaan. Mitä mieltä olet nimimerkki "järki päässä!!!"?

• pierced

ei se sinusta homoa tee jos maistelet spermaasi tai vaikka työntäisit dildoa pyllyysi. se tekisi sinusta homon tai bi-seksuaalin jos olisit kiinnostunut muista miehistä. itsekin olen joskus spermaani maistanut ja runkatessa jopa hyväillyt peräaukkoni vaikka hetero olenkin. koita nyt ymmärtää että olisit homo vain jos olisit kiinnostunut miehistä!

• poika

Mutta nämä toisten mielipiteet on jämähtänyt päähäni! Omalla tavallaan juuri lukemani mielipiteet on jäänyt kummittelemaan päähäni ja jotenkin ne aina muistuttavat että jos syöt, olet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17183
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4992
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2788
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2103
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1660
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1617
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      400
      1566
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1347
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe