Sinetti 3-enkelin otsassa?

€€€
Ilm 7:1-3
1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan.
€€€

Se kirottu enkelparvi teki sen tempun taas -
laittoi raamatunkohdan SINETISTÄ,

MUTTEI KERTONUT KENELLE RAAMATTU OSOITTAA SINETIN LAITETTAVAN!!!
SALASI SENKIN, ETTÄ SE SINETTI PAINETAAN OTSAAN
JA SIINÄ LUKEE SEKÄ JUMALAN ETTÄ KARITSAN NIMI!!!

Niinkuin sinetissä t ä y t y y k i n näkyä
se, kenen omaisuudeksi sinetöidään!!!
Tässä se, minkä nuo kolme saatanan enkeliä salasi,
YKSI jae jatkoa kolmen-enkelin laittamaan sanankohtaan:

Ilm 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta (144000) merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

ETTÄ TALLAINEN SINETTI SE

Ilm 14:1
Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta (144000), joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.

Ehdottaisin kolmelle-enkelille, että selittäisi ... jep! Ilm 7 voisi tarkoittaa 144000 ellenistiä ja Ilm 14:1 144000 jehovalaista.
Sillä ellenisti uskoo maan olevan autio ja tyhjä
eli ilman ellenistejä tuon 1000 vuotta ja jehovalaiset sitävastoin aikovat olla maan pääällä
tuon 1000 vuotta.

Ja Karitsahan tuon Ilm 14:1 mukaan seisoo Siionin vuorella 144000:nen kanssa.

13

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siionin vuorelle

Kaikkien viiden miljoonan adventistin pitäisi mennä Siionin vuorelle ja jopa Pääkonferenssin hemmojen pitäisi jättää rakas ja rahakas Amerikka.

• Sinetin teksti: "White Sabbath"?
      Kirjoittanut: AnttiVKantola 12.12.2007 klo 17.31
      UUTEEN LAULUUN YKSINOIKEUS 144OOO ESIKOISELLA

Vain tuo 144000 "MAASTA OSTETUN" ihmisen kuoro osaa laulunsa! Huomaa, että HE eivät ole ostaneet "esikoisuuttaan" sapatinpitämisellä, vaan Karitsa on heidät OSTANUT!
      Ellensapatti siten on täysin huuhaata. Ostaja on painanut heihin sinettinsä, jossa ei tietenkään lue "sapatti", vaan ostajan nimi.
      Karitsa osti Isälleen - siksi kummankin nimi. (Tämän vuoksi kastekin on "isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen).

Uusi laulu Siionin vuorella - Ilm 14:1-5

1 Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000) ihmistä, joiden otsaan oli KIRJOITETTU hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]

2 Minä kuulin taivaasta äänen, joka oli kuin suurten vesien pauhu tai kuin ukkosen jylinä. Ääni, jonka kuulin, oli myös kuin harppujen helinää ja harpunsoittajien laulua. [Ilm. 1:15]

3 Valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä laulettiin uutta laulua, jota EI voinut oppia kukaan muu kuin nuo sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000), jotka on OSTETTU maan päältä. [Ilm. 5:9]

4 He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet, ja he seuraavat Karitsaa, minne hän meneekin. Heidät on ostettu ihmisten joukosta esikoisLAHJAKSI Jumalalle ja Karitsalle. [1. Kor. 7:1; 2. Kor. 11:2; Ef. 5:27; Ilm. 3:4 | Jaak. 1:18; Ilm. 5:9]
      5 Valhetta ei heidän suustaan ole kuultu, he ovat puhtaita ja virheettömiä. [Kol. 3:9]

Älykäs saattaa ihmetellä, miksi Sak 14:4-5 kertoo
      Karitsan saapuvan "kaikkien pyhien kanssa" Siionin vuorelle. Mutta tuo ylöstemmattu seurakuntahan
      on kirkastettuja - HE eivät näy sillä tavalla kuin
      nämä 144000, vaikka ovatkin läsnä.

Kun ylläesitetyn Ilm 14:1-5 jälkeen on kolmen-enkelin pravuuriaihe - Ilm 14:6-13, kolmen enkelin sanoma - esitettäköön kolmelle-enkelille tässä välissä muutama älyllisyyttä korostava kysymys.

KYSYMYKSIÄ KOLMELLE-SAPATTIENKELILLE

Vain enkelien POHDITTAVAKSI - vastausta turhaan odottaisin näihin älyllisiin kysymyksiin.

1.
      Kun Ilmestyskirja puhuu 12 sukukunnasta, niin jos se on vain kuvakieltä - tarkoittaako se niitä 12 eri adventtisuuntausta, adventtisukua?

2.
      Kun siinä älylliseen tai älyttömään otsaan painettavassa sinetissä lukee Ilmestyskirjan mukaan Karitsan nimi SEKÄ hänen Isänsä nimi -
      kun se on sapattisinetti, niin lukeeko siinä siis kahteen kertaan "sapatti" vai lukeeko siinä "White Sabbath"?

3.
      Jos tuo Jerusalem D.C:sä, Siionin vuoren Öljymäellä seisova Karitsa niiden 144000 kanssa on vain kuvakieltä, niin onko paikka oikeasti Washington D.C. - Washington Daavid City, Washington Daavidin kaupunki?

4.
      A. Jos sinetti ei olekaan näkyvä, niin kenen nähtäväksi tuo näkymätön sapattisinetti on tarkoitettu?
      B. Eikö Jumala todellakaan tunnista omiaan kuin vain joka 7. päivä - adventtiseurakunnan sapattikokoukseen saapuneina?
      C. Adventtikokouksestako Jumala etsii nuo 144000 sapatille omistautunutta ja vie sinne Öljymäelle, Ilm 14. luvun mukaisesti?

Adventti on iloista odotusta!

• heille on oma "taivas...

Ymmärtää se hölmömpikin uskova etta adventistit ovat tulleet tähän maailmaan varastamaan Jumalan valitun kansan, Israelin perintöosan.

• Kun adventistit eivät rohkene

• 1001 kertaa
        Kun adventistit eivät rohkene kirjoitti:

Adventismia edustat!
        Kirjoittanut: Utulila 15.12.2007 klo 19.04

Lue millaiseen oppiin olet mennyt mukaan. Etkö voisi ihan vain jättää oppiasi, joka noinkin turmelee kristinuskoa?

http://www.kotiposti.net/~raamattu/kristinusko/suuntauk set/#tapaus_adventtikirkko_ts._seitsemannen_paivan

http://koti.mbnet.fi/kyti/mita_adventistit_eivat_kerro_ sinulle.htm

Harhaoppinen ei ojenna harhaoppista.

• Että oletko uskossa vai et
        Kun adventistit eivät rohkene kirjoitti:

Adventismia edustat!
        Kirjoittanut: Utulila 15.12.2007 klo 19.04

Lue millaiseen oppiin olet mennyt mukaan. Etkö voisi ihan vain jättää oppiasi, joka noinkin turmelee kristinuskoa?

http://www.kotiposti.net/~raamattu/kristinusko/suuntauk set/#tapaus_adventtikirkko_ts._seitsemannen_paivan

http://koti.mbnet.fi/kyti/mita_adventistit_eivat_kerro_ sinulle.htm

Minulla on jo
        Kirjoittanut: Markku Tampio 16.12.2007 klo 00.23

Pyhän Hengen sinetti, joka on Pyhä Henki, eikä Jeesus Kristus muusta sinetistä puhu Raamatun kirjoituksissa sinetin yhteydessä, kuin Pyhästä Hengestä.

Sinä puhut nyt omaa potaskaa asiassa vastoin Raamattuun kirjoitettua totuutta ja yrität puolustaa omaa näkemystäsi sapatti-ellenin stooreissa.

Tee parannus ja usko evankeliumi!

• eivät ole adventisteja
        Että oletko uskossa vai et kirjoitti:

Minulla on jo
        Kirjoittanut: Markku Tampio 16.12.2007 klo 00.23

Pyhän Hengen sinetti, joka on Pyhä Henki, eikä Jeesus Kristus muusta sinetistä puhu Raamatun kirjoituksissa sinetin yhteydessä, kuin Pyhästä Hengestä.

Sinä puhut nyt omaa potaskaa asiassa vastoin Raamattuun kirjoitettua totuutta ja yrität puolustaa omaa näkemystäsi sapatti-ellenin stooreissa.

Tee parannus ja usko evankeliumi!

Ilm. 7:4    
        Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

• adventistit ovat varkaita
        eivät ole adventisteja kirjoitti:

Ilm. 7:4    
        Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

YMPÄRILEIKKAUS USKONVANHURSKAUDEN SINETTINÄ JUUTALAISLLA KUNNES PEITE OTETAAN POIS HEIDÄN SILMILTÄÄN

--->> adventistit ovat varastaneet juutalasilta heidän perintöosuutensa jonka on antanut Jumala itse heille sukupolvesta toiseen ja sen merkkinä on "ympärileikkaus" ja "sapatti".

Room. 4:11    
        Ja hän sai ympärileikkauksen merkin sen uskonvanhurskauden sinetiksi, joka hänellä oli ympärileikkaamatonna, että hänestä tulisi kaikkien isä, jotka ympärileikkaamattomina uskovat, niin että vanhurskaus heillekin luettaisiin;

• Saatanan ojennettavaksiko h...
        1001 kertaa kirjoitti:

Harhaoppinen ei ojenna harhaoppista.

1. Tim. 1:20
        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

• aikoo itse olla

ne tuhatvuotta? maan alla?
      kyllä muutavat jaksavat keskenään turhista kinata kun kukaan ei kumminkaan tiedä mitä tapahtuu - kuin vasta jälkeen päin jos sattuu elämään. näitä teorioita on maailmassa ihan naurettavuuteen asti ja on aina ollut ja katsohan kummaa "kaikki teoriat on oikeita (kumma kyllä :) vaikka kaikilla on eri käsitys.

• pyyhi vaahto suustasi

Jaa, missäs adventistit aikovat tuhat vuotta viettää ja mitä tehdä silloin?

• Aivan tarkkaan Jumala on kaiken suunnitellut
        ja tarkasti se on Raamatussa, mutta Sana
        avautuu vain uskon kautta Pyhässä Hengessä.

Vain Jumala on oikeassa ja Raamatussa hän
        paljastaa asiat - ei pelleilijöille, mutta
        totuutta rakastaville.

"Jos aatun elämään" ... eli jos en ole ollutkaan
        valmis seurakunnan ylöstempaukseen, niin
        kieltäydyn pedon merkistä pedon ajassa ja
        minut tapetaan.
        Kun jeesus sitten 7-vuotisen pedonajan lopussa
        astu Öljymäelle ylöstemmatut kirkastettuina
        mukanaan, niin minä herään muiden pedon toimesta
        surmattujen kanssa tuhatvuotiseen.

Näin suurin piirtein kaikki kristikansa opettaa.
        Esimakua tästä Herra antoi jo pitkänäperjantaina.
        Antoi todisteet asiasta.

Matt 27:50-54

50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
        51 Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat,
        52 ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
        53 Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
        54 Mutta kun sadanpäämies ja ne, jotka hänen kanssaan vartioitsivat Jeesusta, näkivät maanjäristyksen ja mitä muuta tapahtui, peljästyivät he suuresti ja sanoivat: "Totisesti tämä oli Jumalan Poika".

• kukas sulle
        pyyhi vaahto suustasi kirjoitti:

Jaa, missäs adventistit aikovat tuhat vuotta viettää ja mitä tehdä silloin?

kuule sano että minä oon adventisti - joten pyyhi kuule poika vaan se oma vaahtosi - ja siinä sitten samalla nähtiin minkä arvoisia ne TEIDÄN puheenne on. ei minkään.
        tiedätkös mitä nolla tarkoittaa? ei minkään arvosta, pelkkää tyhjän polkemista ja muka ollaan tietäviä. naurattaa oikein että kaikki ne tietäjän osaa itselleen ovatkin hakemassa. kirjoitit kolme riviä ja kaikki penkin alle.

"uskovaiset tietäjät" on niitä tietäjiä, jotka ei tiedä yhtikäs mittää. huuli kyllä käy ja ihan liikaakin mutta siihen se sitten tyssäskin.

olen muuten tavannut todellisia uskoviakin. ihmisiä joilla on elämän viisautta ja rauha Jumalassa ja takaan sata varmana että ei tuota ole uskovainen kirjottanut.

muuten mitäs teet täällä adventistien palstalla vaahtoamassa mene sinne vaahto palstalle ha ha niin minä alan tässä töihin .. senkin vaahto kalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1320
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      363
      778
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      141
      738
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56