Juhlittiin kaverin kolmekymppisiä Turun yössä viikonloppuna. Ystävättäreni avomiehen hyvännäköinen kaveri juhli myös seurueessamme. Flirttailimme ja tanssimme tämän miehen - olkoon nimi vaikka Heikki, kanssa koko illan ja päädyin kahdenkeskeisille jatkoille Heikin kämpille.
Punaviinilasillisten jälkeen kieriskelimme jo lakanoissa ja Heikki alkoi nuolla alapäätäni minun ollessa kontallani sängyllä pylly hänen kasvojaan päin. Illan aikana nauttimani runsas olutmäärä alkoi kuitenkin "hieman" ärhennellä vatsassani. Ennen kuin ehdin edes miettiä pikaista vessareissua, pakaroitteni välistä pääsi törisevä, märkä olutpieru suoraan Heikin silmille. Mies ponkaisi säikähtäneenä sängystä "hyi saatana"- huutojen säestämänä. Tottahan toki, kun käännyin katsomaan naama punaisena hoitoani, tajusin, että pieru tosiaan oli märkä, tunsin jotain valuvan pakaroideni välistä. Pientä tahraumaa oli valitettavasti myös Heikin otsalla. Pikaisen suihkun jälkeen poistuin taksilla kotiini.
Kumma kyllä, Heikki ei ole ottanut minuun enää yhteyttä.
Pieru päin hoidon näköä
tiina_76
5
4591
Vastaukset
- ghjghfgjghj
http://www.webbisivu.com/tiikerinelämää.aspx
uskon että kuka tahansa ois tossa tilanteessa nolona.. kuukauden naurut ainakin sain : D
- "Heikki"...
...herkkä-hipiäinen, ei tollasesta tarttis hepakoida noin paljoa ;D
- Nimetön
se joka pieruvvaan piättää,sillä on muutakkii salattavvoo.
- Quasimod0
Olen itse kokenut ton saman mutta olin siinä se ''uhri'' kun tyttöystäväni pieraisi mutta sei haitannu meidän suhdetta! :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264523
- 1092292
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981513Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731436- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111069- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004