Nyt se sitten on maksettu.Nimittäin asuntolainan viimeinen erä.
11 vuotta ja nyt ei ole YHTÄÄN lainaa.
On se huippu juttu.1200€ kuussa nettona lisää liksaa.
Viimeinen ERÄ
7
1546
Vastaukset
- kiinnostaakaan
ja sinä et edes saa 1200 kuussa käteen- joten vaikene.
- HienoJuttu
Hienoa, onnittelut puolestasi.
Ja tuolle edelliselle ääliö-kommentoija-runkulle: vaikene itse ja ennenkaikkea opettele suomen kielioppi.
Pitäisikö sanoa, että ääliö. Pitäisi: ääliö! - kommentoi mitenkään
HienoJuttu kirjoitti:
Hienoa, onnittelut puolestasi.
Ja tuolle edelliselle ääliö-kommentoija-runkulle: vaikene itse ja ennenkaikkea opettele suomen kielioppi.
Pitäisikö sanoa, että ääliö. Pitäisi: ääliö!mutta ei sen viestissä kieliopillisesti näytä mitään väärää olevan...
- Puuttuu
kommentoi mitenkään kirjoitti:
mutta ei sen viestissä kieliopillisesti näytä mitään väärää olevan...
Pilkku ja piste ainakin puuttuvat.
- 112
Onneksi olkoon ! Tuo on hieno hetki kun lainat on maksettu. Itse koimme sen nelikymppisinä pari vuotta sitten. Nyt onkin sitten matkusteltu ja toki rahaa jää kivasti säästöönkin.
Tuntuu vaan välillä hullulta kun miettiin että ostaisiko jonkun pienen jutun (alle 500 €) eikä meinaa "raskita". Sitten huomaa, ettei mitään väliä vaikka ostaisikin. Rahaa kun jää vielä tilillekin roimasti. Oikeastaan nyt on vähän liian helppoa. Täytyy varmastikin ottaa vielä kerran velkaa niin osaa arvostaa sitten taas rahaa paremmin.
No, jouluksi lähdetään kuitenkin Roomaan...
Hyvää joulua vaan kaikille ! Hieno asia! Onnitteluni, hyvää Joulua! :)
- onnen tae?
Siis, että on oma velaton asunto. Jotenkin tämä suomalainen yhteiskunta on ihmeellinen. Oman asunnon omistaminen on yliarvostettua. Toisaalta se on ainoa asia suomessa mikä säilyttää arvonsa, toistaiseksi. Ostappa auto ja aja se pois kaupasta, hinta laskee heti pari tonnia. Hienoa kuitenkin kun olet omasi maksanut, itsellä vielä lainaa yli 10v. joten maksettavaa riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804