Eli ihan kyselen enkä tiedä kuuluuko tälle palstalle. Miehellä viime siemenanalyysissä ei löytynyt yhtään liikkuvaa siittiötä. Lasta olemme aktiivisesti yrittäneet jo vuosia. Aikoinaan miehellä oli suorituspaineita, joten söi viagraa ja cialista. Nyt pelottaa että vaikuttivatko nuo lääkitykset tuohon siittiöiden huonolaatuisuuteen.
Pieni stressi tuli myös sekä miehellä selittämättömiä särkyjä aina silloin tällöin, joten miltei vuoden joutui syömään paramax-särkylääkkeitä joiden johdosta sairasti sitten vatsahaavan.
Nyt olen ajatellut kun mies on nykyään aina kiukkuinen sekä tuhahtelee ja mieli menee kuin vuoristorata, että voiko syynä olla jonkinlainen menopaussi miksi sitä sitten ikinä miehellä nimeltään onkin. Eli voiko tuo alentunut testosteronitaso vaikuttaa myös noihin siittiöihin. Jotenka voisiko sitä keinotekoisesti parantaa hormooneilla??
Pieni stressi tuli myös sekä miehellä selittämättömiä särkyjä aina silloin tällöin, joten miltei vuoden joutui syömään paramax-särkylääkkeitä joiden johdosta sairasti sitten vatsahaavan.
Nyt olen ajatellut kun mies on nykyään aina kiukkuinen sekä tuhahtelee ja mieli menee kuin vuoristorata, että voiko syynä olla jonkinlainen menopaussi miksi sitä sitten ikinä miehellä nimeltään onkin. Eli voiko tuo alentunut testosteronitaso vaikuttaa myös noihin siittiöihin. Jotenka voisiko sitä keinotekoisesti parantaa hormooneilla??
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ei noilla aineilla pitäisi olla mitään vaikutusta liikkuvuuteen. Kysy onko ollut sikotauti vasta aikuisena (se on iso ongelma miehille).
Lääkäriin vain, niin ne selvittävät asiat kunnolla.