KOLMEN-ENKELIN K E H O T U S TOTUUDELLE:
>>> >>> >>>
Totuus voittakoon Antin!
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 17.12.2007
Jumalalle on mahdollista sekin että AVK tekee parannuksen haureudestaan,
sillä haureuden sanomaa on sellainen sanoma, joka hylkää Jumalan pyhän sapatin
ja opettaa toisiakin tekemään niin!
Totuus alati voittaa Antin
6
98
Vastaukset
- Saa voittaa meidät
Omakseen!
Fil. 3:12
En tarkoita, että olisin jo saavuttanut päämääräni tai jo tullut täydelliseksi.
Mutta pyrin kaikin voimin saavuttamaan sen, kun kerran Kristus Jeesus on ottanut minut omakseen.
[1. Tim. 6:12]- omakseen?
Miten jeesus otti sinut omakseen? Ihanko silleen?
- Lainnoudattamisesi?
1. Kor. 6:7
Jo se, että yleensä käräjöitte keskenänne, on teille tappioksi. Miksi ette ennemmin kärsi vääryyttä? Miksi ette ennemmin anna riistää itseltänne? [Matt. 5:40; Room. 12:18]
Fil. 3:7
Mutta kaiken tämän, mikä oli minulle voittoa, olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. [Matt. 13:44,46]
Paavali ei arvostanut menneitä, kun oli kohdannut
Mestarin. Lainnoudattamisesta hän ei lainkaan
puhunut - paitsi tappiona. Kaikki, mitä uskoon
ja jumalisuuteen tasrvittiin, oli Kristuksessa.
Mitenkäs me tämän päivän ylifariseukset - onko
vanha nimi tärkeintä vaiko vähiten tärkeää? - Ei voi eksyä
Ps. 51:6
(51:8) Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
Jotta Herra avautuisi ilmoittamaan "salaisuuksia
Hengessä", täytyy ihmisenkin avautua Hänelle
aivan salatuimpia seikkoja myöden. - Tarkkailia #"
Samaa totuutta. AVK omaa paljon vasta-uskon puhdistuksen ituja joten hän on jopa melkein täysi Katolilainen. Ateisti ei ole yhtään AVK Farisealaisuutta parempi. Ateitit ajattelevat asioita Järjellä. AVK ajattelee asiat Järjettömyydellä. hän kääntää ja vääntää asiat ihan ylös alaisin. Ymmärtäneeköhän itsekään mitä hän kirjoittelee.
- Oletko täys VAPAA-AJATTELIJA?
SEkä nihilisti?
Kun Antti todistaa Kristus-uskostaan, et usko!
Kaikkea muuta uskokt Antista, sinä superuskova!
Meinaatkos, että jos Antti torkkuu ja jää pedonaikaan, niin petokaan ei usko, kun Antti
väittää pitäytyvänsä Kristuksessa?
Me krsitityt uskomme täysin sen, kun te ellenistit
sanotte 100-%.sti uskovanne EGW:n oppeihin.
Uskokaa vuorostamme meidän kristittyjen todistus!
alex-kasi ja UnaFortuna, paljastakaa jo vihdoinkin, mikä on motiivinne raamatulla
perustelemattomaan syyttelyynne! Onko se kenties viha tai kateus? Tai yksinkertaisesti epäuskoisuus?
"Avartukaa tekin!", huudahtaa Paavali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520