Hei,
olemme jo yli 2 vuotta yrittäneet lasta ja nyt viime viikonloppuna minulla oli pientä menkkojen kaltaista vuotoa, joten ajattelin että minulla alkaa menkat ja lähdin baariin, jossa join lapsettomuusveetutukseeni ihan älyttömästi sekä tupakoin.
Tänä aamuna tein raskaustestin, kun ei ne menkat kunnolla olleet alkaneetkaan, ja testin mukaan olen raskaana.. Ihanaa.. Mutta OLENKO PILANNUT NYT KAIKEN, KOKO LAPSEN JA SEN TERVEYDEN????
Olen aivan paniikissa, kohta lääkäriin menossa. Tiedän että ei olisi kannattanut juoda, mutta menikö tässä nyt kaikki pilalle. Sikiö on noin 2 viikkoa vanha.
Voiko missään vaiheessa varmistua, että lapsi olisi terve typeryydestäni huolimatta?
En kaipaa kommentteja, että "olisit ajatellut ennen kuin joit" vaan vastauksia kysymyksiini..
En tiennyt olevani raskaana, JOIN PALJON viikonloppuna
7
4339
Vastaukset
- ...
En usko että olet pilannut lapsen terveyttä koska raskaus noin aluillaan vasta joten no hätä!
Itsekin tietämättä olevani raskaana noin 5 ? viikoilla join vielä kunnon kännit ja kaikki silti mennyt hyvin ja terve lapsi.Aikaisimmissa raskauksissa myös käynyt näin ja myös terveitä ovat!Kaikki varmasti on sinunkin kohdalla hyvin eli kovasti onnea odotukseen!(= - dssdsaddssda
siitä vahinkoa olla, raskaus on vielä niin alussa ettei teillä taida olla keskenänne edes kunnon verenkiertoa. Itelle kävi aikoinaan samoin.. terve lapsi syntyi.
- puolesta
nähnyt äitejä, jotka ovat juoneet ja polttaneet läpi raskauden ja suurimmalla osalla silti terve lapsi. Ei sinun kannata olla huolissasi, vaan nauti nyt pitkään odotetusta raskaudesta! Onnea :)
- odottavamamma88
Et sä oo vahinkoa saanu aikaan.
Mä itse join kanssa raskauden alussa,
kun en tiennyt odottavani.
Tässä hommassa luonto suojaa alussa omiaan.
Älä stressaa, keskity nyt muuttamaan elämäntapoja :)
Onnea hirveästi! - vielä noin alussa
Istukka ei toimi vielä, eikä alkiolla noin alussa ole yhteyttä verenkiertoosi. Ei siis hätää! Tulipa vedettyä sitten kunnolla viimeistä kertaa pitkään aikaan ;)
Ja onnea! - Don't panic :)
Itselleni kävi niin, että tajusin olevani raskaana viikolla 10. Koko alkuraskauden - en siis älynnyt olevani raskaana - bailasin kuin elukka (just täytin 18-vuotta), polttelin tupakkaa ja vaikka mitä. Lopetin tietysti heti kun tein raskaustestin, mutta lopputuloksena on:
10 vuotias terve tytär, joka
- ei ole elämänsä aikana sairastanut yhtään korvatulehdusta tai mitään muutakaan sairautta, joka olisi vaatinut antibiottihoitoa
- oppi aakkoset 4 vuotiaana, luki ja kirjoitti 5 vuotiaana.
- On erittäin hyvä matikassa sekä kiinnostunut kielissä (opiskelee nyt englantia ja venäjää).
- harrastaa klassista musiikkia (soittaa kahta eri instrumenttia).
- On erittäin taiteellinen ja luova.
Eli älä panikoi, sisko hyvä :)- paniikissa
..KIITOS kaikille teille rauhoittelijoilleni. Ehkäpä yritän uskoa sananne ja alkaa sulatella asiaa.. Samoja asioita lääkäri/terveydenhoitaja minulle yrittivät selittää / vakuuttaa.
Kohta voin sitten olla paniikissa kaikesta muusta, toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916