Rauman mies poistui.Kepeät mullat.Vaikka hänen
takiaan eversti Halsti jätti vuositapaamiset
aikoinaan kokonaan väliin.
Marskin ritareita......
12
702
Vastaukset
- loputkin
Toivottavasti kohta menee loputkin, jos sitten vaikka alkaisi jo vähitellen vähenemään nämä sotahihhuloinnit näillä palstoillakin.
- realisti#1
Jos et tiedä, niin vielä ei ole kukaan selvinnyt elämästä hengissä, joten eiköhän noista lopuistakin Mannerheim-ristin ritareista kaikki kuole. Tuskin heistä kukaan täällä kuitenkaan kirjoittelee, joten tokkopa heidän kuolemallaan on kirjoitteluun mitään vaikutusta. Eihän kommunisminkaan kuolema ole hiljentänyt sinua.
- sinua.
realisti#1 kirjoitti:
Jos et tiedä, niin vielä ei ole kukaan selvinnyt elämästä hengissä, joten eiköhän noista lopuistakin Mannerheim-ristin ritareista kaikki kuole. Tuskin heistä kukaan täällä kuitenkaan kirjoittelee, joten tokkopa heidän kuolemallaan on kirjoitteluun mitään vaikutusta. Eihän kommunisminkaan kuolema ole hiljentänyt sinua.
Eikä natsismin kuolema sinua.
- realisti#1
sinua. kirjoitti:
Eikä natsismin kuolema sinua.
Se olisikin kummallista, kun natsismin kuolema kuitenkin ajoittuu aikaan ennen syntymääni... Tosin tekstistäsi päätellen en ihmettelisi, vaikka kommunismin kuolema sijoittuisi aikaan ennen sinun syntymääsi...
- liittyy?
realisti#1 kirjoitti:
Se olisikin kummallista, kun natsismin kuolema kuitenkin ajoittuu aikaan ennen syntymääni... Tosin tekstistäsi päätellen en ihmettelisi, vaikka kommunismin kuolema sijoittuisi aikaan ennen sinun syntymääsi...
Miten se syntymäaika mekkaloinnin jatkumiseen liittyy? Vai pitääkö aatelissukujenkin poistaa aateliskalenterista ne nimet, jotka ovat syntyneet säätyvallan päättymisen jälkeen? Aika monet natsihihhulit ovat syntyneet vasta viime aikoina. Ehkä kenties sinäkin?
- realisti#1
liittyy? kirjoitti:
Miten se syntymäaika mekkaloinnin jatkumiseen liittyy? Vai pitääkö aatelissukujenkin poistaa aateliskalenterista ne nimet, jotka ovat syntyneet säätyvallan päättymisen jälkeen? Aika monet natsihihhulit ovat syntyneet vasta viime aikoina. Ehkä kenties sinäkin?
Niin, en minä ymmärrä miksi ennen minun syntymääni tapahtunut asia olisi yht'äkkiä alkanut vaikuttaa puheisiini. Kommunismin suhteen asia on toinen, ellei sitten ole, kuten sinä mahdollisesti, syntynyt vuoden 1991 jälkeen. Aika monen kommunistin aatehan on haalistunut kun sitä ei enää taloudellisesti tueta rajan takaa.
Sinä selvästi tunnet natsihihhulit paremmin kuin minä. Minä en osaa sanoa natsien syntymäajoista yhtään mitään. Ymmärtääkseni aateliskalenteria julkaisee Suomen ritarihuone, joten ottanet yhteyttä heihin aateliskysymyksessäsi. En kyllä ymmärrä mitä ihmettä sillä on asian kanssa tekemistä... - minäkään
realisti#1 kirjoitti:
Niin, en minä ymmärrä miksi ennen minun syntymääni tapahtunut asia olisi yht'äkkiä alkanut vaikuttaa puheisiini. Kommunismin suhteen asia on toinen, ellei sitten ole, kuten sinä mahdollisesti, syntynyt vuoden 1991 jälkeen. Aika monen kommunistin aatehan on haalistunut kun sitä ei enää taloudellisesti tueta rajan takaa.
Sinä selvästi tunnet natsihihhulit paremmin kuin minä. Minä en osaa sanoa natsien syntymäajoista yhtään mitään. Ymmärtääkseni aateliskalenteria julkaisee Suomen ritarihuone, joten ottanet yhteyttä heihin aateliskysymyksessäsi. En kyllä ymmärrä mitä ihmettä sillä on asian kanssa tekemistä...Niin en minäkään ymmärrä miksi se on alkanut vaikuttaa puheisiisi, mutta natsahtavaahan tuo touhusi joka tappauksessa on.
- realisti#1
minäkään kirjoitti:
Niin en minäkään ymmärrä miksi se on alkanut vaikuttaa puheisiisi, mutta natsahtavaahan tuo touhusi joka tappauksessa on.
Natsismin kuolema on siis vaikuttanut puheisiini? Ehkä se sitten on niin. Eihän minulla mitään natsisympatioita ole, joten ehkä olet oikeassa. Kuollutta aatetta ei paljon huvita kannattaa.
- NATSEISTA
liittyy? kirjoitti:
" Aika monet natsihihhulit ovat syntyneet vasta viime aikoina. Ehkä kenties sinäkin? "
Minkälaisia NE natsit olivat ennen tätä nykyaikaa?
Sinä saatana olet itse natsi, ja näin yrität vähätellä heidän rikoksejaan. minäkään kirjoitti:
Niin en minäkään ymmärrä miksi se on alkanut vaikuttaa puheisiisi, mutta natsahtavaahan tuo touhusi joka tappauksessa on.
ihminen ei kannata kommunismia niin onko hän sinun mielestäsi natsimielinen silloin?
- herraa vastaan?
Miksi Halstin ja Törmälehdon välit olivat niin huonot? Sinänsä kummallista, tuskin he ihan samoissa tehtävissäkään operoivat sodan aikana, joten riita tuskin on sieltä saakka.
Kertokaahan!- kirjasta
Kannattaa lukea se Törmälehdon kirja, niin ymmärtää, miksi Halstin kaltainen herrasmies ei hänen seurassaan viihtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata511695Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3211494Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091185
- 221173
- 691134
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171127- 781072
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40896