Parhaat/huonoimmat ääninäyttelijät

John Smith

Antti Pääkkönen on loistava ääninäyttelijä ja Heikki Sankarilla on hieno ääni. Esa Saario aina puhuu samalla, rasittavalla äänellä kuten MaijaLiisa Peuhukin! Ketkä ovat teidän suosikkiääninäyttelijöitä?

6

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Parhaat: Heikki Määttänen, Jarmo Koski, Rabbe Smedlund, Pekka Autiovuori. Elina Salolla on ihana ääni, saisi tehdä enemmän dubbaamista.

      Huonoimmat löytyy maikkarin sarjoista. Siellä kuulee outoja painotuksia, ihan kuin eivät osaisi puhua suomea kunnolla, ja muutenkin aika surkeaa näyttelemistä.

      ...

      Antti Pääkköstä kuuntelen minäkin mielelläni, samoin Seppo Pääkköstä. Ja monia muitakin. :)

    • John Smith

      Ai niin ja on vielä Ulla Tapaninen ja Hannele Lauri myös hyviä. Jukka-Pekka Palolla on myös todella hieno ääni. Minä olen siis John Smith eli se sama joka loi tämän uuden puheenaiheen.

    • Rabbit General

      hyviä ääninäyttelijöitä ovat minun mielestä ovat Pekka autiovuori, Tapio hämäläinen, Esa saario, Ossi ahlapuro, Jarmo koski, Harri hyttinen, Veikko honkanen, Jarkko rantanen, Rabbe Smedlund, Pekka lehtosaari, Jukka voutilainen, Risto aaltonen, ja Eero saarinen.

      • Puskamuikkunen

        Pekka Autiovuori on yks kaikkien aikojen suosikki. Santeri Kinnusella on myös hyvä ääni ja Hannele Laurin ääni on ku luotu kaikkien naispahisten rooleihin ;D


    • Anonyymi

      Parhaat ovat ehdottomasti Jarkko Tamminen, Antti Pääkkönen, Pekka Lehtosaari, Antti LJ Pääkkönen, Nina Tapio, Ulla Tapaninen, Veikko Honkanen, Kiti Kokkonen, Paula Vesala, Laura Voutilainen, Heikki Sankari, Matti Ranin, Esa Saario (sori, John Smith, mut Esa Saario on ihana ja hänen äänensä ei aina kuullosta samalta jos kattoo Kaunotarta ja Kulkurin), Petra Karjalainen, Eero Saarinen, Mirjami Heikkinen, Jukka Rasila, Jari Salo, Pepe Laaksonen, Jenni Sivonen, Sanna Majuri, Jon-Jon Geitel, Heljä Heikkinen, Annituuli Kasurinen, Titta Jokinen, Samuli Edelmann, Matti Ruohola, Tapio Hämäläinen, Jarmo Koski, Samuel Harjanne (vaikka Jarkko Tamminen on paras Tintti ja en tykännyt hirveesti siitä vuoden 2011 Tintti-leffasta mut Samuel on paras Spyro ainakin) ja monta muuta. Sit Elina Salo Pikku Myynä on niin legendaarinen et pidän Elinaa yhtenä mun idolina. Ja Vesa-Matti Loiri Aladdinin Henkenä ja Kaikenkarvaisena Charliena tietty!

      Ääninäyttelijöitä joista en hirveästi välitä on aika vähän mut kuitenkin Hanna Leino eli nykyinen Ash Ketchum ei oo mun isoja lemppareita, mut ei hän silti huono ole. Omasta mielestäni Sari Ann Stolt on paras Ash Ketchum. Hanna on kuitenkin huikea Disneyn Välitunnin Spinellinä. Sit on tietenkin Jukka Puotila Aku Ankkana, koska mielestäni Jukka Rasila on paras Aku Ankka. Puotila on muutenkin aivan loistava koomikko, ei siinä mitään. Mut kuitenkin ei yhtään paras Aku Ankka.
      Sit toki Agapio Racing Teamin ääninäyttelijät.

    • Anonyymi

      Mikki-Antti Pääkkönen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe