pitäisi kertoa...

jonna eveliina

kaveripoika pyysi mua diskoon. en halua mennä koska olen lestadiolainen. mitä mä sanon sille ettei se loukaannu?

7

1819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai mitään voi perustaa valheelle tai salailulle.

• jonna eveliina

nään sen tänää ni aion sanoo.

• jonna eveliina
        jonna eveliina kirjoitti:

nään sen tänää ni aion sanoo.

sanoi sille! se ooli tosi kiinnostunu mun uskosta ja elämäntavasta ja niin eespäin... se sano että tehään sitte otai muuta kivaa yhessä!

• tehdä yhdessä, kun...

sanoi sille! se ooli tosi kiinnostunu mun uskosta ja elämäntavasta ja niin eespäin... se sano että tehään sitte otai muuta kivaa yhessä!

ette sinne diskoon menneet?

• jonna eveliina
        tehdä yhdessä, kun... kirjoitti:

ette sinne diskoon menneet?

käyhää juoksulenkil... ja meillä on tosi hauskaa yhessä! usein menee pelkäks nauruks. tälle naurettiin: mistä tietää että jeesuksen aasin nimi oli halle? no kun kansa huusi halle lujaa! (hallelujaa!) ja esim tiernapojissa ku oltiin niin sanoin vahingossa että ...ääsien ja härkien kanssa... ( eli piti sanoa aasien ja härkien kanssa)

• yhdessä!

käyhää juoksulenkil... ja meillä on tosi hauskaa yhessä! usein menee pelkäks nauruks. tälle naurettiin: mistä tietää että jeesuksen aasin nimi oli halle? no kun kansa huusi halle lujaa! (hallelujaa!) ja esim tiernapojissa ku oltiin niin sanoin vahingossa että ...ääsien ja härkien kanssa... ( eli piti sanoa aasien ja härkien kanssa)

Me on täällä esmes naurettu sille että lauletaan näin: Joulujuomaa tarjoo kunnon väki, väkijuomaa.

Ettehän te kuitenkaan väkijuomiin tartu? Uskon että olette kunnollisia nuoria.
        Joko meinaatte viettää joulua yhdessä?

• jona eveliina
        yhdessä! kirjoitti:

Me on täällä esmes naurettu sille että lauletaan näin: Joulujuomaa tarjoo kunnon väki, väkijuomaa.

Ettehän te kuitenkaan väkijuomiin tartu? Uskon että olette kunnollisia nuoria.
        Joko meinaatte viettää joulua yhdessä?

en ole ees täysikänen viel. ja toiseks ei me surustella, kavereita ollaan vaan. ja tää disko on koulun semmoset pippalot. että ei juoda mitää. oon 14. mun mielest iha hyvi tyttö ja poika voi olla kavereit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      67
      1516
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1004
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      824
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      736
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      727
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      724
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe