pitäisi kertoa...

jonna eveliina

kaveripoika pyysi mua diskoon. en halua mennä koska olen lestadiolainen. mitä mä sanon sille ettei se loukaannu?

7

1848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai mitään voi perustaa valheelle tai salailulle.

• jonna eveliina

nään sen tänää ni aion sanoo.

• jonna eveliina
        jonna eveliina kirjoitti:

nään sen tänää ni aion sanoo.

sanoi sille! se ooli tosi kiinnostunu mun uskosta ja elämäntavasta ja niin eespäin... se sano että tehään sitte otai muuta kivaa yhessä!

• tehdä yhdessä, kun...

sanoi sille! se ooli tosi kiinnostunu mun uskosta ja elämäntavasta ja niin eespäin... se sano että tehään sitte otai muuta kivaa yhessä!

ette sinne diskoon menneet?

• jonna eveliina
        tehdä yhdessä, kun... kirjoitti:

ette sinne diskoon menneet?

käyhää juoksulenkil... ja meillä on tosi hauskaa yhessä! usein menee pelkäks nauruks. tälle naurettiin: mistä tietää että jeesuksen aasin nimi oli halle? no kun kansa huusi halle lujaa! (hallelujaa!) ja esim tiernapojissa ku oltiin niin sanoin vahingossa että ...ääsien ja härkien kanssa... ( eli piti sanoa aasien ja härkien kanssa)

• yhdessä!

käyhää juoksulenkil... ja meillä on tosi hauskaa yhessä! usein menee pelkäks nauruks. tälle naurettiin: mistä tietää että jeesuksen aasin nimi oli halle? no kun kansa huusi halle lujaa! (hallelujaa!) ja esim tiernapojissa ku oltiin niin sanoin vahingossa että ...ääsien ja härkien kanssa... ( eli piti sanoa aasien ja härkien kanssa)

Me on täällä esmes naurettu sille että lauletaan näin: Joulujuomaa tarjoo kunnon väki, väkijuomaa.

Ettehän te kuitenkaan väkijuomiin tartu? Uskon että olette kunnollisia nuoria.
        Joko meinaatte viettää joulua yhdessä?

• jona eveliina
        yhdessä! kirjoitti:

Me on täällä esmes naurettu sille että lauletaan näin: Joulujuomaa tarjoo kunnon väki, väkijuomaa.

Ettehän te kuitenkaan väkijuomiin tartu? Uskon että olette kunnollisia nuoria.
        Joko meinaatte viettää joulua yhdessä?

en ole ees täysikänen viel. ja toiseks ei me surustella, kavereita ollaan vaan. ja tää disko on koulun semmoset pippalot. että ei juoda mitää. oon 14. mun mielest iha hyvi tyttö ja poika voi olla kavereit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4966
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3369
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      21
      2669
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1727
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1332
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      220
      1129
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe