Erittäin mielenkiintoista luettavaa mm. tulevan levyn tekovaiheista ym. Kantsii lukasta!
Joulukuun Soundi-lehdessä
8
383
Vastaukset
- Jumalan Poika
Erittäin mukava oli kuulla, että Jukka Orma on mukana kitarassa parilla kappaleella. Ismo kertoi että on taas yksinkertaistamassa ilmaisuaan, pitäen kuitenkin tekstin yhtä monimutkaisina tai selittelemättömänä.
Kuulostaa hyvältä. On varmasti luvassa helvetinmoinen levy! Kun vain jaksais odottaa..- Tumpelo
(käsittääkseni?) kuulla Jukka Ormaa... mutta innostuin hemmetisti asiasta ja uskon että saadaan vielä kerran kaikki Sielun Veljet kasaan!!!
- Jarkko
Tumpelo kirjoitti:
(käsittääkseni?) kuulla Jukka Ormaa... mutta innostuin hemmetisti asiasta ja uskon että saadaan vielä kerran kaikki Sielun Veljet kasaan!!!
Sen mukaan, mitä käsitin Soundin jutusta, niin Jukka Orma on mukana parilla biisillä tulevalla albumilla.
- Tumpelo
Jarkko kirjoitti:
Sen mukaan, mitä käsitin Soundin jutusta, niin Jukka Orma on mukana parilla biisillä tulevalla albumilla.
"Hetken aikaa mietin, olisiko Jukka kitaroineen hyvä lisä levylle, mutta lopulta halusin pitäytyä duo-ideassa"...
Ei siis ilmeisesti Jukkaa ja kitaraa...? - Jumalan Poika
Tumpelo kirjoitti:
"Hetken aikaa mietin, olisiko Jukka kitaroineen hyvä lisä levylle, mutta lopulta halusin pitäytyä duo-ideassa"...
Ei siis ilmeisesti Jukkaa ja kitaraa...?Kyllä mä käsitin ku luin tän artikkelin tossa pari päivää sitte kirjastossa, et orma olis mukana PARILLA biisillä, mut ei suinkaan kaikilla. Eli sikäli ismo pitäytyy duo-hommassa kiinni, orma on vain mausteena parissa kipaleessa. Näin minä sen käsitin.
- Tumpelo
Jumalan Poika kirjoitti:
Kyllä mä käsitin ku luin tän artikkelin tossa pari päivää sitte kirjastossa, et orma olis mukana PARILLA biisillä, mut ei suinkaan kaikilla. Eli sikäli ismo pitäytyy duo-hommassa kiinni, orma on vain mausteena parissa kipaleessa. Näin minä sen käsitin.
Ja mielelläni olisin täyttä ymmärrystä vailla tässä(kin) asiassa... ;o}
- Tumpelo
Tumpelo kirjoitti:
Ja mielelläni olisin täyttä ymmärrystä vailla tässä(kin) asiassa... ;o}
Johannekselta tuli viesti:
Moikka vaan,
Levyllä ei ole ketään vierailijoita Ismon ja Tehon lisäksi.
Lisätietoa levystä tulee muutaman viikon kuluttua.
Terveiset toimitettu, juuri pidettiin palaveria Ismon kanssa.
Teholle on laitettu viestiä ja pyydetty uutta blogitekstiä.
johannes - Jumalan Poika
Tumpelo kirjoitti:
Johannekselta tuli viesti:
Moikka vaan,
Levyllä ei ole ketään vierailijoita Ismon ja Tehon lisäksi.
Lisätietoa levystä tulee muutaman viikon kuluttua.
Terveiset toimitettu, juuri pidettiin palaveria Ismon kanssa.
Teholle on laitettu viestiä ja pyydetty uutta blogitekstiä.
johannesHarmi juttu, ettei jukkaa kuulla. Mutta tämä antaa kyllä toivoa siitä että miehet olisivat tulevaisuudessa mahdollisesti tekemässä jotain yhteistyötä.. ja sitä kannatan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019