Vittu mun eukon -89 gallu nussittii 18,12,2007 aamuyöllä! Saatana että on kusipää porukkaa! mie olin aatellu tuunata sen uudenverosex ja olis ajeltu anopin/appiukon haudalle jouluna viemää kynttelit. Mut ei nyt sitte viedäkkää. Sain menneenä kesänä elämääni hiukan paremmin oikeille raiteillee! Siis olen oppinut elämään raittiina. Kesäduunilla ja lainarahoilla ostin kärryn, että päästään liikkuu. Ja fiksailin sitä kun tykkään tehdä auto yms. remppoja. TIETTY MULLA EI OLLU OSAKASKOA. Ajattelin totoa hirvi-palo-varkaus vakuutusta kyllä ottaa, kun olin laittanu autoo jo jonkin verran rahaa!ajattelin ihan maanantaina. SAATANA. Kun saan kiinni galluni nussijat, niin nussin niitte eukot paksux ja sit hylkään ne. Sit latasan susihaulit kundien kyynärpäistä läpi. Katotaa sit minen autojen kääntäminen onnistuu!. Ilmoitan täsä etten vastaa teoistani, kun saan nuo mulkut kiinni! Ai perlele että vituttaa, nyt ku oon persauki, en pääse töihi. Vittu, ja kaksi salkullista avaimia jäi taka paksii. Sitte meni soitin, ei mikää huono, eikä mikkää hirmu hyvä. Mut toimiva. Ja ent. työkaveri myi sen osamaksulla miulle. Kiva maksaa sitäki, kun sitä ei ole. Ottakaa kantaa, perustakaa edes rahasto. Rahasto, millä saadaa kuria ja järjestystä tähä saatana rikollisnuorisoo, ja vitun narkkarit johokki saarelle homojen kans
SAATAVIA!!! (KO)
Jukkaton
1
1388
Vastaukset
- gösta
Älä ny vaahtoo ! Tohon ny ei elämä lopu. Kävele saatana pankkiin ja ota pikku laina tai tee vähä ylitöitä :)Rahalla saa ja autolla pääsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503404Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5742154Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892071Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171970- 201608
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431568- 281406
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1291363Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar581353