Pankkien tuotot ja kuprut velallisille

paljastajax

Kannattako pitää rahojaan pankeissa ja mitä se todellisuudessa sinulle maksaa? Kuulit oikein, mitä se maksaa?

Entäs vakuutusyhtiöiden kusetukset?
Löytyykö teiltä esimerkkejä?

Entäs pankkikriisi, mitä se meille kaikille oikein maksoi ja montako itsemurhaa mm. ulkomaanvelat ja pankkien kahmaukset vellallisten
omaisuudesta aiheuttivat?

Mutta Hei! Tämähän on niin tosi rehellistä verkostoitumista kaverilta/kaverille halvalla ja köyhälle isot korot velkoihin ja pienetkorot säästöihin ponsi!

34

2562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaa minulle

veretseisauttavat 0,25 % korkoa tililleni. Repikää siitä, verkostohörhöt!! Olen kohta rikas!!!!!!!!! Eikä oo ponzi!!!!!!

• paljastajax

"Minun pankkini ainakin
        maksaa minulle 21.12.2007 klo 10.11

veretseisauttavat 0,25 % korkoa tililleni. Repikää siitä, verkostohörhöt!! Olen kohta rikas!!!!!!!!! Eikä oo ponzi!!!!!! "

Vähennäpä siitä kaikki pankkisi veloittamat 'palvelumaksut'(esim.kun itse nostat omia rahojasi tililtäsi jne)
        Toki parempiosaisilta haihdutellaan noita palvelumaksuja. Jotta ponzi on! :)

• oli ehkä luettavissa
        paljastajax kirjoitti:

"Minun pankkini ainakin
        maksaa minulle 21.12.2007 klo 10.11

veretseisauttavat 0,25 % korkoa tililleni. Repikää siitä, verkostohörhöt!! Olen kohta rikas!!!!!!!!! Eikä oo ponzi!!!!!! "

Vähennäpä siitä kaikki pankkisi veloittamat 'palvelumaksut'(esim.kun itse nostat omia rahojasi tililtäsi jne)
        Toki parempiosaisilta haihdutellaan noita palvelumaksuja. Jotta ponzi on! :)

rivien välistä kirjoituksessani, mutta nyt se aukeni viimeistään kaikille, sinun kirjoituksesi perusteella. ;)

Ponzihan se on - tai ainakin helvetin huonosti tuottava instanssi. Eihän ne kata edes inflaation kuluja. Siksi minulla kai ei pankissa tilillä koskaan ole raha pitkään säilynytkään... :D

• paljastajax
        oli ehkä luettavissa kirjoitti:

rivien välistä kirjoituksessani, mutta nyt se aukeni viimeistään kaikille, sinun kirjoituksesi perusteella. ;)

Ponzihan se on - tai ainakin helvetin huonosti tuottava instanssi. Eihän ne kata edes inflaation kuluja. Siksi minulla kai ei pankissa tilillä koskaan ole raha pitkään säilynytkään... :D

" Sarkasminkukkanen
        oli ehkä luettavissa 21.12.2007 klo 10.21

rivien välistä kirjoituksessani, mutta nyt se aukeni viimeistään kaikille, sinun kirjoituksesi perusteella. ;) "

HAH! No joo, jos hehkuttaa 0,25% tuottoja niin onhan se selvää selvempää sarkasmia, jota halusin hieman vain täydentää. :)

Olisi muuten ihan kiinostavaa taas pitkästä aikaa kuulla noita traagisia kohtaloita, kuinka nämä rehelliset pankit ovat järjestelleet ja vakuutusyhtiöt? Sana on vapaa!

• Kaikeen kusetukseen kylläst...
        paljastajax kirjoitti:

" Sarkasminkukkanen
        oli ehkä luettavissa 21.12.2007 klo 10.21

rivien välistä kirjoituksessani, mutta nyt se aukeni viimeistään kaikille, sinun kirjoituksesi perusteella. ;) "

HAH! No joo, jos hehkuttaa 0,25% tuottoja niin onhan se selvää selvempää sarkasmia, jota halusin hieman vain täydentää. :)

Olisi muuten ihan kiinostavaa taas pitkästä aikaa kuulla noita traagisia kohtaloita, kuinka nämä rehelliset pankit ovat järjestelleet ja vakuutusyhtiöt? Sana on vapaa!

Kaikki kusettaa, Winclub, Wincapita, Wgi, Pankki, Vakuutusyhtiö.

Mutta jokaiseen on vapaaehtoista työntää kaikki rahansa ja niinhän idiootit tekevät.

Sijoittakaa hyvät ihmiset kaikki ylimäärääiset rahanne osakkeisiin, asuntoihin.
        Osakkeista paras tuotto 150 % . rahat on myös nopeasti kotiutettavissa.

• on ihan kohtuuhyvä

tuotto, minulla on tilillä 0,10 %, niin ja sitten pankki tietenkin kuukausittain ottaa tilinhoitomaksut.
        Voisitko ilmoittaa, missä pankissa saa tuon
        0,25 % niin voin alkaa kilpailuttamaan.

• sijoitellut paljonkin
        Kaikeen kusetukseen kylläst... kirjoitti:

Mutta jokaiseen on vapaaehtoista työntää kaikki rahansa ja niinhän idiootit tekevät.

" Sijoittakaa hyvät ihmiset kaikki ylimäärääiset rahanne osakkeisiin, asuntoihin.
        Osakkeista paras tuotto 150 % . rahat on myös nopeasti kotiutettavissa. "

Osakkeista:
        Markka aikaan sijoitin Elisaan ja Nokiaan 15.000mk ja neljä vuotta myöhemmin summasta oli hävinnyt puolet ja kurssi senkuin laski molemmilla edelleen hieman sen jälkeen kun olin myynyt?

No toisaalta olen kyllä myös jonkinverran voittanut muilla osakkeilla.

Asunnot:
        Asunnoilla olen voittanut toiseksi eniten, mutta mielestäni nyt ei ole paras aika ostaa, vaan myydä, sillä pieni lama on ovella ja myöhemmin tulevat ostajien markkinat.

WinClub/WinCapita:
        Minä idiootti olen työntänyt ensin kovin epäileväisenä ystäväni kehoituksesta muutaman tonnin 'koepallon' silloiseen Winclubiin ja siitä
        vähän yli vuosi, kun olin vakuuttunut toimivuudesta, niin panostin aika tuntuvasti lisää.

Sanokoon kukin klubista mitä tahansa, mutta minulle kelpaavat faktat, jotka ovat kohdallani toteutuneet jopa paremmin kuin koskaan olisin uskonut.

Minun tuskin tarvitsee mainita mistä sijoituksistani olen eniten netonnut ja nopeasti.

• asuntosijoittaja
        Kaikeen kusetukseen kylläst... kirjoitti:

Oletpa tosi tyhmä sijoittaja! Itse olen ostanut kerrostaloja vuokratuloja tulee joka kuukausi,eikö olekkin helppoa.

• oon ostanut
        asuntosijoittaja kirjoitti:

Oletpa tosi tyhmä sijoittaja! Itse olen ostanut kerrostaloja vuokratuloja tulee joka kuukausi,eikö olekkin helppoa.

ilimatillaa ja paljon n. 36,87 % koko pallon ilimakehästä.
        Meininki saaha 100 %:nen hallinta ja sitte eiku
        hengittäminen maksulliseksi, oon varmaa giljardööri ennen aikojaan kun suhteuttaa ruttotuoton kasvutuoton indikaattoreiden käyrästön sekvenssiin.
        Pikkasen huolestuttaa tuo ilimaston muutos, ossaisko kukkaan neuvoa minne päin se meinaa muuttaa, että tietää mennä vastaan.
        Ja taas tuuvaan lääkkeitä....

• Sonera:-)
        oon ostanut kirjoitti:

ilimatillaa ja paljon n. 36,87 % koko pallon ilimakehästä.
        Meininki saaha 100 %:nen hallinta ja sitte eiku
        hengittäminen maksulliseksi, oon varmaa giljardööri ennen aikojaan kun suhteuttaa ruttotuoton kasvutuoton indikaattoreiden käyrästön sekvenssiin.
        Pikkasen huolestuttaa tuo ilimaston muutos, ossaisko kukkaan neuvoa minne päin se meinaa muuttaa, että tietää mennä vastaan.
        Ja taas tuuvaan lääkkeitä....

kerenny ennen sinua? Sehän valtio makso ne ilmat.

• vaan Saksan
        Sonera:-) kirjoitti:

kerenny ennen sinua? Sehän valtio makso ne ilmat.

ilimoja, ne minä sain valtiolta pilikkahintaan
        ja sitte vielä antovat vienninedistämistukea ja
        EU-rahhaa saan joka vuosi

• Jouduin
        sijoitellut paljonkin kirjoitti:

" Sijoittakaa hyvät ihmiset kaikki ylimäärääiset rahanne osakkeisiin, asuntoihin.
        Osakkeista paras tuotto 150 % . rahat on myös nopeasti kotiutettavissa. "

Osakkeista:
        Markka aikaan sijoitin Elisaan ja Nokiaan 15.000mk ja neljä vuotta myöhemmin summasta oli hävinnyt puolet ja kurssi senkuin laski molemmilla edelleen hieman sen jälkeen kun olin myynyt?

No toisaalta olen kyllä myös jonkinverran voittanut muilla osakkeilla.

Asunnot:
        Asunnoilla olen voittanut toiseksi eniten, mutta mielestäni nyt ei ole paras aika ostaa, vaan myydä, sillä pieni lama on ovella ja myöhemmin tulevat ostajien markkinat.

WinClub/WinCapita:
        Minä idiootti olen työntänyt ensin kovin epäileväisenä ystäväni kehoituksesta muutaman tonnin 'koepallon' silloiseen Winclubiin ja siitä
        vähän yli vuosi, kun olin vakuuttunut toimivuudesta, niin panostin aika tuntuvasti lisää.

Sanokoon kukin klubista mitä tahansa, mutta minulle kelpaavat faktat, jotka ovat kohdallani toteutuneet jopa paremmin kuin koskaan olisin uskonut.

Minun tuskin tarvitsee mainita mistä sijoituksistani olen eniten netonnut ja nopeasti.

pahan kusetuksen uhriksi! Sijoitin jonkin verran rahaa wincapitaan ja sieltä ne on alkanut makseleen takasinpäin. Mistä tälläisiä kusetuksia löytyy lisää josta saakin rahaa monien satojen prosenttejen tuotolla takaisin ?

• Vakuusvaje

Pankeissa on riskisijoituksiin ja erityisesti huijauksiin verrattuna yksi vahvasti hyvä puoli. Korkotuotto ei ole kummoinen, mutta pääoman saa varmasti takaisin. Ainakin talletussuojarajaan asti.

• vakavasti

väittänytkään, että sijoittamiseen ei liittyisi riskiä? Jokainen tiedostaa mihin tahansa sijoittamisen muotoon mukaan lähtiessään, että toimintaan liittyy aina riski.

En minäkään voi olla 100% varma, että saan eläkevakuutukseeni maksamiani rahoja takaisin sitten, kun se aika koettaa. Saati sitten että sijoitusrahastoni tuottaisivat minulle varmasti tuottoa. Samalla tavalla ne riskit ovat muissakin sijoituksissa mukana. Jos ei kestä riskejä, on syytä pysyäkin niissä pankin tarjoamissa huimissa koroissa. Tuottavaa touhua se ei kyllä ole, mutta varmasti keskimääräistä turvallisempaa.

• ihmettelen vaan

Mietitäänpä ihan aikuisten oikeasti, kumpi näistä kahdesta on todettu rötöksiin/velallisen
        putsaamiseen? WinClub/Wincapital vai pankit?

Kumpiko on jakanut asiakkailleen keskimäärin suurimmat voitot/henkilö.

Näytä minulle yksikin, joka on menettänyt omaisuutensa WC:n asiakkaana, niin minä näytän sinulle monta, jonka omaisuuden pankit ovat sopivalla hetkellä kaapanneet pilkkahintaan.

On se vaan niin kummallinen ja venyvä käsite tuo rehellisyyden ja todellisuuden välinen ymmärrys?

• pankkeihin, vakuutusyhtiöihin
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Mietitäänpä ihan aikuisten oikeasti, kumpi näistä kahdesta on todettu rötöksiin/velallisen

Näytä minulle yksikin, joka on menettänyt omaisuutensa WC:n asiakkaana, niin minä näytän sinulle monta, jonka omaisuuden pankit ovat sopivalla hetkellä kaapanneet pilkkahintaan.

On se vaan niin kummallinen ja venyvä käsite tuo rehellisyyden ja todellisuuden välinen ymmärrys?

ja minkään maaliman lupeihin; mulla on aina ollut omat rahat patjan alla, eikä niihin ole kukkaan kajonnu eikä oo riskejä.
        Turha yrittää hakkea osotetta ja jos sattuu löytymäänkin, älä tule taikka käypi huonosti.

• Vakuusvaje
        vakavasti kirjoitti:

väittänytkään, että sijoittamiseen ei liittyisi riskiä? Jokainen tiedostaa mihin tahansa sijoittamisen muotoon mukaan lähtiessään, että toimintaan liittyy aina riski.

En minäkään voi olla 100% varma, että saan eläkevakuutukseeni maksamiani rahoja takaisin sitten, kun se aika koettaa. Saati sitten että sijoitusrahastoni tuottaisivat minulle varmasti tuottoa. Samalla tavalla ne riskit ovat muissakin sijoituksissa mukana. Jos ei kestä riskejä, on syytä pysyäkin niissä pankin tarjoamissa huimissa koroissa. Tuottavaa touhua se ei kyllä ole, mutta varmasti keskimääräistä turvallisempaa.

Tässä lähivuosina saattaa olla sellaista menoa taloudessa, että on hyvä saavutus jos saa edes pääoman pysymään koskemattomana. Siksi minäkin olen jo siirtänyt vahvasti rahaa osakkeista pankkitalletuksiin ja korkorahastoihin.

Enkä silti ole mikään riskinkarttaja, onhan minulla tällekin vuodelle myyntivoittoja enemmän kuin palkkatuloja vakituisesta työstä. Tässä on hienoja sijoitusvuosia takana. Aina vain ei ole sellaiset kortit, että rahat kannattaa pitää pelissä.

Nollatuotto on vaikkapa kolmen vuoden ajalle rutkasti parempi saavutus kuin vaikkapa miinus kaksikymmentä prosenttia vuodessa.

• ainakin
        ihmettelen vaan kirjoitti:

pankki nussi omaisuuden. Vaikka kuinka koitti sopia ja ehdottaa maksuohjelmaa niin ei ku myyntiin vaan. Saihan se talosta ja muusta omaisuudesta noin viidesosan siitä mitä ois saanut ns. normaali kaupoilla. Pankkiin kannattaa luottaa aina?????????????????????????????????

• saa:-)

joka kuukausi ne siitä nappaa osan noin 13 euroa.
        Vuoden vaihteessa tulee tilille korkoa 0,57 euroa ja koron siirto tiltille 2,50 euroa. Laske paljonko pääoma vähenee vuodessa.

• täällä
        ainakin kirjoitti:

pankki nussi omaisuuden. Vaikka kuinka koitti sopia ja ehdottaa maksuohjelmaa niin ei ku myyntiin vaan. Saihan se talosta ja muusta omaisuudesta noin viidesosan siitä mitä ois saanut ns. normaali kaupoilla. Pankkiin kannattaa luottaa aina?????????????????????????????????

pahimmat roistot löytyy suurista pankkikonserneista. Jos tavallinen ihminen tekisi noita rötöksiä mitä pankit tekee niin ei olisi ikinä vapaalla. Mutta Mauno Koivisto muutti ne roistoilut lailliseksi.

• emme ole
        täällä kirjoitti:

pahimmat roistot löytyy suurista pankkikonserneista. Jos tavallinen ihminen tekisi noita rötöksiä mitä pankit tekee niin ei olisi ikinä vapaalla. Mutta Mauno Koivisto muutti ne roistoilut lailliseksi.

yksin meitä on monta tässä armaassa Suomen maassa. Alin hinta millä tiedän talon menneen on 5000 mk???? Joku pankinjohtajan sukulainen oli ostanut. Tässä ois aatalle ja muille totuuden torville asiaakin mistä kirjotella eli siis tosi KUSETUKSIA!!! Nämä muut mistä täällä kirjotellaan ovat harrastelijoiden näperryksiä, eikä niissä mene kuin korkeintaan muutamia satasia tai tonttuja.

• ottivat
        emme ole kirjoitti:

yksin meitä on monta tässä armaassa Suomen maassa. Alin hinta millä tiedän talon menneen on 5000 mk???? Joku pankinjohtajan sukulainen oli ostanut. Tässä ois aatalle ja muille totuuden torville asiaakin mistä kirjotella eli siis tosi KUSETUKSIA!!! Nämä muut mistä täällä kirjotellaan ovat harrastelijoiden näperryksiä, eikä niissä mene kuin korkeintaan muutamia satasia tai tonttuja.

haltuunsa lukemattomia kiinteistöjä ja muuta omaisuutta, jotka myytiin pilkkahinnalla joko
        pankinjohtajan sukulaisille tai tutuille.
        Eipä ole tosiaankaan nämä asiat lainsäätäjiä,
        lainvalvojia, laintoteuttajia, medioita eikä
        kaikenmaailman Adoja isosti kiinnostaneet.

Pankit porskuttelevat voimainsa tunnossa ja
        esittelevät miljardituloksiaan, tyhmä kansa näkee ja kuulee, vaan ei käsitä.

Kukaan ei tunnu muistavan, että nämä pankit olivat surkeina kerjuusauva kädessä kansalta kolehtia pyytämässä rapea vuosikymmen sitten.

• ihmettelyksi meni
        emme ole kirjoitti:

Näistä pankkien ja vakuutuslaitoksien rötöksistä
        on ihan oikeita todisteita, mutta jostain kumman syystä nämä eivät tunnu aiheuttavan näissä esim.
        Winclubia jahtaavissa edes sen kummempia kommentteja?(esim. ADA)

Entinen pankkini yritti kanssa lyödä yrityksessäni rahahanat kiinni ja eivät myöntäneet viidenkymmenentuhannen euron lainaa, vaikka olin hoitanut maksuni aina ajallaan, mutta yritykseni oli saanut luottotappioita ja hetkellisesti tilanne näytti huonolta.

Minulla oli kuitenkin kiinteistöissäni reilusti vakuuksia yli mitä yleensä tarvitaan, mutta ei heidän mielestään?

Kaveriltani kuulin, että hänkin oli vaihtanut erääseen pankkiin, jossa oli inhimillinen kohtelu
        ja reilu meininki.

Menin pankkiin papereideni kanssa ja esitin tilanteen rehellisesti mitään salaamatta ja johtaja tarkasti yritykseni luottotiedot ja totesi, että asiat ovat kunnossa ja vakuuksia on riittävästi.

Taloudellinen tilanteeni on erittän hyvä nykyään
        ja sijoituksissa mm. Wincapitassa muhii mukavat
        potit.

Suoraan sanottuna tekisi mieli mennä hieman elvistelemään sinne entiseen pankkiin, josta myös vaimoni veti tilinsä pois?
        Mutta enpä viitsi kuitenkaan, vaikka luulivat ilmeisesti kaappaavansa omaisuuteni pilkkahintaan.

Toisaalta minulla oli jo silloin enemmän nostettavissa sijoituksistani, kuin tuo viiskyttonnii, en vaan viitsinyt sitä heille kertoa, enkä ole kertonut nykyiselle pankillenikaan, koska on aina hyvä olla hissukseen niskanpäällä. :)

Sijoituksieni kotiutuksissa käytän taasen erästä
        toista pankkia.

Hyvää ja siunattua Joulua kaikille!

• jurnuttaja
        ihmettelyksi meni kirjoitti:

Näistä pankkien ja vakuutuslaitoksien rötöksistä
        on ihan oikeita todisteita, mutta jostain kumman syystä nämä eivät tunnu aiheuttavan näissä esim.
        Winclubia jahtaavissa edes sen kummempia kommentteja?(esim. ADA)

Entinen pankkini yritti kanssa lyödä yrityksessäni rahahanat kiinni ja eivät myöntäneet viidenkymmenentuhannen euron lainaa, vaikka olin hoitanut maksuni aina ajallaan, mutta yritykseni oli saanut luottotappioita ja hetkellisesti tilanne näytti huonolta.

Minulla oli kuitenkin kiinteistöissäni reilusti vakuuksia yli mitä yleensä tarvitaan, mutta ei heidän mielestään?

Kaveriltani kuulin, että hänkin oli vaihtanut erääseen pankkiin, jossa oli inhimillinen kohtelu
        ja reilu meininki.

Menin pankkiin papereideni kanssa ja esitin tilanteen rehellisesti mitään salaamatta ja johtaja tarkasti yritykseni luottotiedot ja totesi, että asiat ovat kunnossa ja vakuuksia on riittävästi.

Taloudellinen tilanteeni on erittän hyvä nykyään
        ja sijoituksissa mm. Wincapitassa muhii mukavat
        potit.

Suoraan sanottuna tekisi mieli mennä hieman elvistelemään sinne entiseen pankkiin, josta myös vaimoni veti tilinsä pois?
        Mutta enpä viitsi kuitenkaan, vaikka luulivat ilmeisesti kaappaavansa omaisuuteni pilkkahintaan.

Toisaalta minulla oli jo silloin enemmän nostettavissa sijoituksistani, kuin tuo viiskyttonnii, en vaan viitsinyt sitä heille kertoa, enkä ole kertonut nykyiselle pankillenikaan, koska on aina hyvä olla hissukseen niskanpäällä. :)

Sijoituksieni kotiutuksissa käytän taasen erästä
        toista pankkia.

Hyvää ja siunattua Joulua kaikille!

Mutta valitettavasti liian moni on joutunut tuon täysin armottoman täysin inhimillisyydestä vapaan koneiston rattaisiin ja siitä on aiheutunut paljon surua,alkoholismia ja itsemurhia ja väitän että pienellä inhimillisellä ponnistelulla ilman ahneutta näin ei olisi käynyt edes puolille ahdinkoon joutuneille.

Karmea yrityksen alasajo löytyy Ilmajoen vaesiseppojen konkurssin järjestäminen, johon osallistuivat myös muutamat rakennusliikeiden vaikuttajat, politiikot ja pankit.

Sielä on todellakin paljon luurankoja kaapissa, mutta kaapit ovat isolla munalukolla suljettuja.

• saa tuottoa

enemmän menee tilinhoitomaksuihin kuin maksavat korkoa.

• Siinä pankissa jossa minulla on tili, korkoa saan säästöilleni 0,1 % vuodessa, ja pankki maksaa koron alimmalle saldolle joka on vuodessa.

Se, et rahoja pidän pankissa enkä esim. patjan alla niinkuin tuolla ylempänä nimimerkki pankkeihin, vakuutusyhtiöihin kirjoitti, niin maksan pankille siitä, et ne rahat on siellä pankkiholvissa joka kuukausi ja paljon.

Joten varmaan parempi olisi alkaa säilyttämään rahoja, vähäisiäkin rahoja patjan alla, ei ainakaan tulisi kuluja ollenkaan.

• onkin se syy,
        uralin kirjoitti:

Siinä pankissa jossa minulla on tili, korkoa saan säästöilleni 0,1 % vuodessa, ja pankki maksaa koron alimmalle saldolle joka on vuodessa.

Se, et rahoja pidän pankissa enkä esim. patjan alla niinkuin tuolla ylempänä nimimerkki pankkeihin, vakuutusyhtiöihin kirjoitti, niin maksan pankille siitä, et ne rahat on siellä pankkiholvissa joka kuukausi ja paljon.

Joten varmaan parempi olisi alkaa säilyttämään rahoja, vähäisiäkin rahoja patjan alla, ei ainakaan tulisi kuluja ollenkaan.

miksi en pankissa pidäkään muuta summaa kuin sen, mitä ajattelen tarvitsevani käyttöön. Eli siis ihan puhtaasti jokapäiväisen elämän rahoja, plussattuna x määrä hauskanpitoa varten. Muut summat onkin sitten hajautettu erinäisiin paikkoihin, ja erinäisiin sijoituskohteisiin.

Pankit ovat ehkä oikeasti yksi suurimmista kusettajista, mitä Suomesta löytyy. Tottakai heillekin on paikkansa; lainaa joskus elämässään kuitenkin tarvitsee, niin siinä ne ovat paikallaan. Olkoonkin, että lainankorkoihinkin menee aivan liian suuri osa - mutta minkäs sille tekee. Ei sellaisia summia oikein muualtakaan sillä hetkellä ole saanut, kun on tarvinnut.

Sijoittamisen puolesta pankit ovat kyllä iilimatoja. Kyllä siellä tehtaillaan suuriakin voittoja asiakkaiden rahoilla, mutta "rivijäsenet", tai "alalinjalaiset", eivät näe niistä rahoista kuin hyvin pienen murto-osan. Ja kaikki tämä tapahtuu vielä laillisesti.

No, mutta jokainen valitsee itse kohteensa, mihin ne roposensa panostaa. Ja joko "nauttii" tuotoista, tai sitten oikeasti nauttii tuotoista. Toki pitäen sen faktan mielessä, että sijoittaminen kaikissa muodoissaan - sijoitti mihin sitten tahansa - on aina riskipeliä. Toiset suuremmalla riskillä, ja toiset vähemmällä. Mutta aina riski kuitenkin näyttelee jotain osaa sijoittamisessa. Ja kaikki eivät ole edelleenkään rakennettu riskinsietokyvyllä, ja heille pankin tarjoamat huimat "korot" ovatkin ehkä hyvä vaihtoehto.

Jokaiselle jotain. Rasittaa vaan toisinaan hieman se, kun maailmasta löytyy aina niitä kansalaispoliiseja, jotka arvostelevat kärkkäästi muiden valitsemia sijoituskohteita; välillä hyvinkin pahantahtoisesti. Ehkäpä jopa oikeastikin pahaa tahtoen. Ainakin sen kuvan saa eräiden ihmisten kirjoitteluista. Kaipa siitäkin sitten jonkin ilon itselleen saa, ja luulen että ne ihmiset kuuluvat juuri noihin ´ei riskinsietokyvyn omaaviin´ henkilöihin.

Hyvää joulua silti jokaiseen kastiin.

• ....mutta pittäähän....

....pankkien elää. Ei pankin pitäminen ilmaista ole, vuokrat, palkat, yms täytyy maksaa.

• pankki bisnes..
        ....mutta pittäähän.... kirjoitti:

....pankkien elää. Ei pankin pitäminen ilmaista ole, vuokrat, palkat, yms täytyy maksaa.

minultakin pankki vei 90 luvun laman varjolla kaiken...paitsi henki ja perhe jäi.
        Tässä eletään murroksen aikaa.. pankki bisnes tällaisenaan saattaa muuttua huonoksi bisnekseksi...kun totuus tulee pikkuhiljaa esiin.
        Tosi ketkut paljastuu... "sen edestään löytää minkä taakseen jättää"

• muuten:)

ne oikeudenvartijat luuraa. Tähän ei yksikään ole tullut huutelemaan että rikollista on.

Hei Aata, Murre, RAV-3 alias Mpa, Haipola????

Hei hei herätkää. Nyt on aihetta pistää Vaikka Laiholle juttua ja tutkintapyyntöä.

• Mtv-3 :-)

45:seen. Siellähän motivoitunut toimittaja.

• näin on näreet

Pari faktaa näin joulun kunniaksi:

- Ohjelman on kehittänyt pornokapakan pitäjä, jolla on aikaisemminkin mennyt omat ja muiden rahat sekaisin
        - Talousnobelin arvoinen ohjelma leviää verkostomarkkinoinnin keinoin, kaverilta kaverille suostuttelemalla
        - Yrityksen perustajat ovat mahdollisimman hyvin yrittäneet peittää jälkensä ja nimensä
        - Erillinen "lisenssipörssi" kehitetty aivan turhaan monimutkaistamaan rahanjakoa
        - Rahat lähtee henkilölle "[email protected]", eikä sijoituksesta saa mitään todistetta. Ainoastaan logi MB:ssä että sinne ne rahat meni
        - WC täyttää kaikki Ponzin kuvauksen tunnusmerkit
        - Rahamaailman ammattilaisenne ja neronne Hannu ei maksa pienen pieniä ulosottovelkojaan, luulisi tuollaisella sijoittajagurulla ja talousnerolla rahaa riittävän.

Ja lopuksi; Hannu on muulloinkin ollut vastaavanlaisissa kusetuksissa mukana.

Mutta lapsenusko on kiva juttu ja eräät klubilaiset ovat varsin naiiveja, etten sanoisi yksink...siis yksilöitä ;)

• kyllä jämpti on näin!
        näin on näreet kirjoitti:

- Ohjelman on kehittänyt pornokapakan pitäjä, jolla on aikaisemminkin mennyt omat ja muiden rahat sekaisin
        - Talousnobelin arvoinen ohjelma leviää verkostomarkkinoinnin keinoin, kaverilta kaverille suostuttelemalla
        - Yrityksen perustajat ovat mahdollisimman hyvin yrittäneet peittää jälkensä ja nimensä
        - Erillinen "lisenssipörssi" kehitetty aivan turhaan monimutkaistamaan rahanjakoa
        - Rahat lähtee henkilölle "[email protected]", eikä sijoituksesta saa mitään todistetta. Ainoastaan logi MB:ssä että sinne ne rahat meni
        - Rahamaailman ammattilaisenne ja neronne Hannu ei maksa pienen pieniä ulosottovelkojaan, luulisi tuollaisella sijoittajagurulla ja talousnerolla rahaa riittävän.

Mutta lapsenusko on kiva juttu ja eräät klubilaiset ovat varsin naiiveja, etten sanoisi yksink...siis yksilöitä ;)

Hannun 'talousrikoksista' minulla ja monella muulla on oma käsityksemme eikä se valitettavasti korreloi sinun käsityksesi kanssa.

Sitäpaitsi se ei sinulle asiasta ulkopuolisena edes kuulu pätkääkään? Jotta pidä saastainen suusi kiinni!

Sitäpaitsi Hannu on YKSI niistä monista tyypeistä, jotka ovat antaneet panoksensa kehittää systeemi, noukkia irtonaiset valuutat pois kuleksimasta.

Nimien peittäminen on tosiaankin onnistunut sinunkaltaisiltasi luusereilta oikein kiitettävästi ja se on ollut tarkoituskin ja sekös sinua kateellista tyhjätaskua vituttaa!

Sinulla reppanalla ei ole pienintäkään aavistusta
        ketkä nykyistä Wincapitalia organisoivat ja missä he edes asuvat? HAHAHA!
        Sinulla ei kerrota yksinkertaisesti mitään luuseri ja saat joulunpyhät pohtia onko se Hannu mukana enään koko kuvioissa.
        Hannu on äijä ja sinä keuhkotautisen kateellinen rotta.

• sami-setä
        näin on näreet kirjoitti:

"- Rahat lähtee henkilölle "[email protected]", eikä sijoituksesta saa mitään todistetta. Ainoastaan logi MB:ssä että sinne ne rahat meni"
        Rahat menevät kyllä winclubiin, mutta näyttävät sieltä hyvin tulevan uloskin - eli miksi siis valittamaan? ELLEI itse ole jäänyt tästä hyvin tuottavasta systeemistä ulkopuolelle!

"- WC täyttää kaikki Ponzin kuvauksen tunnusmerkit"

Saattaa se sinun silmissä näyttävän, mutta mitenkäs selität minun silmille sen että sivustoa pidetään edelleen yllä, vaikka uusien jäsenien rekisteröinti lopetettiin jo n. 3 kk sitten?
        Se ei mielestäni ole ponzi huijauksen tunnusmerkkejä, vai?

"Mutta lapsenusko on kiva juttu ja eräät klubilaiset ovat varsin naiiveja, etten sanoisi yksink...siis yksilöitä ;)"

En minä vastaan pane vaikka tällaisia samanlaisia "ponzi-huijauksia" tulee elämänvarrella lisää vastaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1993
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe