Ostin koneen missä kovalevy on tyhjä. Mitä pitää asentaa, jotta saan asennettua W2000 käyttiksen. Nyt käynnistettäessä ilmoittaa "operating system not found". Kiitos-
W2000 käyttiksen asenus
2
590
Vastaukset
Ilmeisestikin sinun pitää asentaa Windows2000? Win2000-asennuslevy DVD-asemaan, uudelleenkäynnistys Biosin Setupiin, josta määritellään koneen käynnistysjärjestykseksi CD/DVD-asema ensin, asetusten tallennus, uudelleenkäynnistys ja Windows2000:n asennusvalikon pitäisi tuleman näkyviin.
Katso koneen käyttöohjeista miten Biosiin pääsee ja onko koneessa SATA-kiintolevy, joka tekee homman mutkikkaammaksi, koska siinä tapauksessa sinulla pitää olla valmiina levykkeellä (Kyllä! Korpulla!) SATA-ajurit kiintolevylle. Vaatinee ulkopuolista jeesiä onnistuakseen aloittelijalta.
Itse asentaisin koneeseen tosin Linuxin, esim openSUSE 10.3 on bueno ja helppo.- tota....
w2000!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006