Mitkä keskustan baarit ovat aattona auki? Karma ainakin, onko muita?
aaton baarit
15
1967
Vastaukset
- aatolla
baaria? Vai onko koko kylän yöelämä kuollut jouluna kun varatutkin joutuvat syömään omaa kinkkuaan kotona.....
- baarihlö
Moi
Ainakin Onnela 23-04, Duuni, Karma ja jos jotakuta kiinnostaa niin Häjy 18- lisäksi ainakin Vanha mestari on aiempina jouluina joskus ollut auki nyt ei tietoa.- ja hyvää joulua
Seinäjoen KAIKKI baarit on joulu aattona suljettuna ja säpissä hyvin lujasti =)
- +++++
Aattona baariin menee.
- Ei kaikilla ole kuules
sitä perhettä jonka kans viettää joulua!! Mulle joulu on surullista aikaa, aikaa jolloin mä oon kännis koko pyhän. Onneks on ystävät :)
Pitäkää huolta ja nauttikaa perheestänne!
Hyvää Joulua! - ja joulun
Ei kaikilla ole kuules kirjoitti:
sitä perhettä jonka kans viettää joulua!! Mulle joulu on surullista aikaa, aikaa jolloin mä oon kännis koko pyhän. Onneks on ystävät :)
Hyvää Joulua!lähestyessä perheelliset työntää sinkut syrjään, vähän niinkuin nyt "meillä on joulurauha ja plaaplaa". Lahjoja kyllä saisi viedä mutta asiallinen keskustelu aikuisten kesken ilmeisesti jouluna kielletty. Turhuuden ja krääsän juhlat.
Eli baareja tarvitaan jouluna! - blondie____:)
Jouluaaton vietän perheeni kanssa.Mutta siinä vaihees kun vanhemmat/ sukulaiset alkaa sitä alkohoolia ottamaan illalla, niin mielummin mä juhlin kavereiden kanssa ja lähden baariin,ku katselen/kuuntelen näitä vanhempia jotka käy kännis läpi kaikkien lapsuudet, joulut,ilot ja surut...Ei sellaista jaksa kuunnella :) ainakaan vielä täs iäs.
- Muttei surullinen
Ei kaikilla ole kuules kirjoitti:
Hyvää Joulua!Tänään tuntui surulliselta yksinäisenä odotella jouluntuloa.
Oon täs tserkannu varatun naisen kans ja, kun hän oli jouluostoksilla niin haki vauhdin mun kämpältä.
Sain jouluiloa ja voimaa ja niin sanoi saaneensa hänkin.
Se orgasminsa oli niin raju, että olkapäätkin pompotti.
Sain niin hyvän joulumielen, kuin saada voi. Tällä menee pitkältä.
Lahjaksi annoin Kismet suklaan. Sain vielä suukon palkaksi.
Ei tee Häjyyn mieli. Henkikultakin on senverta kallis.
Nenäänikään ei tarvitse uude3lleenmuotoilla.
Terveisiä, myös miehelleen, jos ihmettelet, että Sinulla perheellisellä on ikävämpi joulu, kuin minulla " yksinäisellä"
Niin hyvää Jolua kaikille ja etenkin hylätyille naisille. - kysymys =>
blondie____:) kirjoitti:
Jouluaaton vietän perheeni kanssa.Mutta siinä vaihees kun vanhemmat/ sukulaiset alkaa sitä alkohoolia ottamaan illalla, niin mielummin mä juhlin kavereiden kanssa ja lähden baariin,ku katselen/kuuntelen näitä vanhempia jotka käy kännis läpi kaikkien lapsuudet, joulut,ilot ja surut...Ei sellaista jaksa kuunnella :) ainakaan vielä täs iäs.
" Ei sellaista jaksa kuunnella :) ainakaan vielä täs iäs. "
Mitä sä jaksat sitten kuunnella??
Mistä sun vanhemmpien ja sukulaisten sitten sun mielestä pitäisi puhua, että jaksaisit olla läsnä ja kiinnostunut?
Tämä on jotenkin sellainen asenne nuoressa jota en ole koskaan sulattanut, "ku mä en jaksa kuunnella niitä jne....
Oletko koskaan ajatellut sellaista tilannetta, että joku päivä sun vanhemmat ei ole enää kertomassa sulle omasta nuoruudestaan?
Mahdatko kaivata sitä vai onko kivempi kuunnella samanikäisten örveltämistä ja paskan puhumista?
- hullut
ja hölmöt menee jouluna ryyppään.
Suomessa nyt monikaan ei oikeasti usko Jeesukseen tai halua edes kuulua kirkkoon, mutta sukulaisten painostuksesta tai ainakin kuvitellusta painostuksesta ihmiset ei uskalla erota kirkosta. Ilman uskoa Jeesukseen, on joulu ihan tavallinen vapaa, jolloin voi ryypätä ja rellestää.
- poika!!!
mave kirjoitti:
Suomessa nyt monikaan ei oikeasti usko Jeesukseen tai halua edes kuulua kirkkoon, mutta sukulaisten painostuksesta tai ainakin kuvitellusta painostuksesta ihmiset ei uskalla erota kirkosta. Ilman uskoa Jeesukseen, on joulu ihan tavallinen vapaa, jolloin voi ryypätä ja rellestää.
Kirjoittiko edellinen jotain jeesuksesta????
Todellakin vain hullut ja hölmöt menevät jouluna baariin yleensäkään, ja nimenomaan ryyppäämään. poika!!! kirjoitti:
Kirjoittiko edellinen jotain jeesuksesta????
Todellakin vain hullut ja hölmöt menevät jouluna baariin yleensäkään, ja nimenomaan ryyppäämään.kyllä ne haluaa tavata ihmisiä ja viettää sosiaalista elämää. Kaikki ei ole kaltaisiasi kalsarikännien vetäjiä, istuen samalla chatissa purkaen yksinäisyyttä.
- poika nyt
mave kirjoitti:
kyllä ne haluaa tavata ihmisiä ja viettää sosiaalista elämää. Kaikki ei ole kaltaisiasi kalsarikännien vetäjiä, istuen samalla chatissa purkaen yksinäisyyttä.
tarinoi.
Ai niin, täälläkään ei saa kirjoittaa mitä tahansa loukkaavaa, koska seurauksena voi olla kunnianloukkaus-syyte. Joten hillitte ittes.
- sube
kyllä hyvä kapakkareissu aina yksinäisen joulun vieton voittaa mutta kantsii ottaa silleen siivosti noita alkon tuotteita. ja ainahan tämä voi olla viimeinen yks.joulu jos vaikka tärppäis. onnea kaikille yrityksille ja toiv. että 50% onnistuis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774