Heidi Oulunsalosta

Tunsin joskus, ehkä noin 3-4 vuotta sitten erään Heinosen Heidin Oulunsalosta. Näimme useammasti kaupungilla, ja Oulunsalon paikallisissa baareissakin. Kerran vihiluodon torpalla ollessamme tanssittiinkin. En ole sua aikoihin nähnyt missään, mutta olisi kiva sinut joskus vielä tavata, kun tunnuit aika mukavalta silloin, ellet sitten ole jo varattu. Eli jos luet tämän niin kirjoittelehan takas. Olen se sellainen pitkä ruskeahiuksinen mies,ja sä olit myös sellainen aika pitkä,lyhythiuksinen. Minun seurassa oli usein jos muistat, niin sellainen hyvin lyhyt kaveri.

2

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura E.

Taijjappa olla oikee gigolo harmi vaan,että noi naiset tuppaa vaan katoamaan sinulta sitte huutelet perään....

• Mistä sä sellaista päättelet, kun ethän sä mua voi tuntea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3248
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2585
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2228
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2179
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2141
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      107
      2078
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1877
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1864
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1653
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      84
      1597
    Aihe