Heidi Oulunsalosta

Tunsin joskus, ehkä noin 3-4 vuotta sitten erään Heinosen Heidin Oulunsalosta. Näimme useammasti kaupungilla, ja Oulunsalon paikallisissa baareissakin. Kerran vihiluodon torpalla ollessamme tanssittiinkin. En ole sua aikoihin nähnyt missään, mutta olisi kiva sinut joskus vielä tavata, kun tunnuit aika mukavalta silloin, ellet sitten ole jo varattu. Eli jos luet tämän niin kirjoittelehan takas. Olen se sellainen pitkä ruskeahiuksinen mies,ja sä olit myös sellainen aika pitkä,lyhythiuksinen. Minun seurassa oli usein jos muistat, niin sellainen hyvin lyhyt kaveri.
2562
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Taijjappa olla oikee gigolo harmi vaan,että noi naiset tuppaa vaan katoamaan sinulta sitte huutelet perään....

Äänestä
  • Aloittaja

Mistä sä sellaista päättelet, kun ethän sä mua voi tuntea?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

proits kirjoitti:

Tunsin joskus, ehkä noin 3-4 vuotta sitten erään Heinosen Heidin Oulunsalosta. Näimme useammasti kaupungilla, ja Oulunsalon paikallisissa baareissakin. Kerran vihiluodon torpalla ollessamme tanssittiinkin. En ole sua aikoihin nähnyt missään, mutta olisi kiva sinut joskus vielä tavata, kun tunnuit aika mukavalta silloin, ellet sitten ole jo varattu. Eli jos luet tämän niin kirjoittelehan takas. Olen se sellainen pitkä ruskeahiuksinen mies,ja sä olit myös sellainen aika pitkä,lyhythiuksinen. Minun seurassa oli usein jos muistat, niin sellainen hyvin lyhyt kaveri.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu