Enkelin viestin

testaus

Hei !
Olen käynyt tutustumassa Reiki sivuihin.
Siellä oli "enkelin viesti " klikkaamalla sitä saa enkeliltä viestin. Viestit kuulemma valikoituvat satunnaisesti.
Sain eilen niin osuvan viestin, että hämmästyin aivan.
Nyt haluaisinkin saada selville tuleeko jokaiselle joka käy sivuilla esim. tänään sama viesti.
Voisivatko jotkut ystävälliset henkilöt googlata reikin ja käydä klikkaamassa "enkelin viesti" kohtaa ja kirjoittaa mistä aiheesta viesti oli?
Minä kerron sitten omani.

38

9587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      oli vastaus kun vain klikkasin ilman ajatuksia. Sitten kysyin enkeleiltä mitä he haluaisivat sanoa minulle tänään ja sain ohjeen "Anteeksianto" mikä oli erittäin osuva vastaus.

      Tämä juttu toimii suunnilleen niin kuin tarotkortit. Saat takuulla oikean vastauksen. Ainakin hieman ajateltavaa.

      • testaus

        Kiitos vastauksesta !
        Minulle tuli eilen vastaukseksi "kärsivällisyys" klikkasin eilen useampaan kertaan ja aina oli sama vastaus. Sen takia minä ajattelinkin, että jos vaikka koko päivän on sama vastaus kaikille, mutta näköjään asia ei ole niin.
        Tänään sain vastaukseksi "armo".


      • Aritta
        testaus kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta !
        Minulle tuli eilen vastaukseksi "kärsivällisyys" klikkasin eilen useampaan kertaan ja aina oli sama vastaus. Sen takia minä ajattelinkin, että jos vaikka koko päivän on sama vastaus kaikille, mutta näköjään asia ei ole niin.
        Tänään sain vastaukseksi "armo".

        tosiaan tarkoitettu sinulle juuri silloin. Siksi sait sen joka kerta. Minulle on käynyt niin tarotkorteilla.


    • Keskustarkkailija.

      Keskustarkkailijalle tuli myös viesti eräältä enkeliltä edellis iltana, Hän sanoi ettei pääse saatille. Keskustarkkailija yritti myös spirituaalista lähestymistä, rypistin otsaani ja ajattelin tuota enkeliä mutta Hän ei siltikään vastannut.

    • Nimetön

      Älkää sotkeutuko henkimaailmaan. Reiki on vienyt monet jopa itsemurhan partaalle (Anne Pohtamo). Se on harhautusta seuraamaan "epäjumalia". Ei ole valkoista- tai mustaamagiaa. Kaikki on mustaa. Meillä ei ole muuta turvaa kuin Jeesus Kristus ja hänen isänsä Aabrahamin,Isakin ja Jaakobin Jumala. Jumalan enkelit tuovat vain jumalan käskemiä viestejä. Saatanan enkelit tuovat sinulle harhauttavia viestejä, jotka vievät sinut eroon todellisesta auttajasta. Ne osaavat kyllä kertoa, sinua miellyttäviä asioita, koska ovat seuranneet elämääsi. Näin tapahtuu koko ajan myös vanhan testamentin Baalin profeetoille. SANOIDU IRTI harhaopeista!!

      • Aritta

        Eivät kaikki jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä todella olemme ole joutuneet itsemurhan partaalle. Jos haluat tietää niin useimmat ovat olleet uskovaisia.

        Olemme kaikki henkiä, siitä ei pääse mihinkään ja kommunikointi henkien kanssa on oikeastaan normaalia.

        Tässä ei nyt kuitenkaan ole kysymys mistään henkimaailmasta vaan vastauksen kysymyksiimme antaa meidän oma Korkea Minämme. Siis me itse.


      • testaus
        Aritta kirjoitti:

        Eivät kaikki jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä todella olemme ole joutuneet itsemurhan partaalle. Jos haluat tietää niin useimmat ovat olleet uskovaisia.

        Olemme kaikki henkiä, siitä ei pääse mihinkään ja kommunikointi henkien kanssa on oikeastaan normaalia.

        Tässä ei nyt kuitenkaan ole kysymys mistään henkimaailmasta vaan vastauksen kysymyksiimme antaa meidän oma Korkea Minämme. Siis me itse.

        Tarkoittaako korkea minä samaa kuin alitajunta?
        Raamatussa puhutaan ennusteludemonista joka oli eräällä tytöllä mutta kun Jeesus ajoi demonin pois tyttö ei enään voinutkaan enustella ja hankkia voittoa isännälleen.
        Mistä tietää hengistä milloin on se on hyvä henki ? Raamatussa myös kielletään ottamasta yhteyttä vainaja henkiin.
        Minua kiinnostavat nämä asiat mutta samalla pelkään, että jos sittenkin teen jotain väärää.
        En oikein tiedä sopivaa uskontoakaan johon voisin kuulua, kaikissa on jotain sellaisia asioita joita ihmettelen.


      • Aritta
        testaus kirjoitti:

        Tarkoittaako korkea minä samaa kuin alitajunta?
        Raamatussa puhutaan ennusteludemonista joka oli eräällä tytöllä mutta kun Jeesus ajoi demonin pois tyttö ei enään voinutkaan enustella ja hankkia voittoa isännälleen.
        Mistä tietää hengistä milloin on se on hyvä henki ? Raamatussa myös kielletään ottamasta yhteyttä vainaja henkiin.
        Minua kiinnostavat nämä asiat mutta samalla pelkään, että jos sittenkin teen jotain väärää.
        En oikein tiedä sopivaa uskontoakaan johon voisin kuulua, kaikissa on jotain sellaisia asioita joita ihmettelen.

        Ehkä tytön ruumiin oli ottanut haltuunsa jokin henki, siis "kuollut" ihmishenki joka ei ymmärtänyt olevansa kuollut tai ei osannut jatkaa valoon ja tällä hengellä oli kykyjä ja kun Jeesus sai ajettua sen pois niin kyvyt häipyivät hengen mukana.

        Hm. Ei sellaista tapahdu erikoisen usein. Sitäpaitsi ei kaikki mitä on raamatussa ole totta. Mutta että raamatussa varoitetaan ottamasta yhteyttä henkiin johtuu varmaan siitä että ei tosiaankaan ole ihan järkevää yrittää ottaa yhteyttä henkiin koska sieltä voi tulla kaikenmaailman kiusaajia. Mikä ei tarkoita demoneita. Pitää tietää mitä tekee.

        Mutta jos ottaa yhteyden henkiin niin hengen sanomasta tietää kannattaako jatkaa kuuntelemista. Korkeat henget eivät koskaan käske tehdä mitään, he antavat uutta tietoa joka on positiivista, he eivät koskaan pelottele eivätkä vaadi mitään, heitä kuunnellessa saa hyvän olon eikä pelosta ole tietoakaan.

        Korkea Minä on Jumalan ääni. Olemme Jumalasta lähtöisin olevia henkiä, siis olemme oikeastaan vain yksi Henki Jumalan kanssa. Kun kuuntelemme Korkeaa Minäämme niin kuuntelemme Jumalaa.
        Ehkä sitä voisi sanoa alitajunnaksi. Monta kertaa se ääni varoittaa meitä esim tekemästä jotakin mikä ei ole meille hyväksi.

        Et koskaan voi tehdä mitään sellaista väärää että sinua rangaistaisiin. Jumala ei koskaan rankaise koska hän on Rakkaus ja niin kuin kirjoitin olemme yhtä Jumalan kanssa.

        Ei ole pakko kuulua mihinkään uskontoon jos ei halua. Ja taas päinvastoin, saa kuulua mihin uskontoon hyvänsä jos haluaa. Jumalalle se on ihan sama. Hän haluaa vain että me olemme onnellisia.


      • Ei uunotettavissa
        testaus kirjoitti:

        Tarkoittaako korkea minä samaa kuin alitajunta?
        Raamatussa puhutaan ennusteludemonista joka oli eräällä tytöllä mutta kun Jeesus ajoi demonin pois tyttö ei enään voinutkaan enustella ja hankkia voittoa isännälleen.
        Mistä tietää hengistä milloin on se on hyvä henki ? Raamatussa myös kielletään ottamasta yhteyttä vainaja henkiin.
        Minua kiinnostavat nämä asiat mutta samalla pelkään, että jos sittenkin teen jotain väärää.
        En oikein tiedä sopivaa uskontoakaan johon voisin kuulua, kaikissa on jotain sellaisia asioita joita ihmettelen.

        Ette kai oikeasti usko että mielenterveysosastotkin ovat täynnä henkien riivaamia ihmisiä? Ja jos on niin miksi ihmeessä osastoille ei päästetä saarnamiehiä juttulemaa näiden ihmisten kanssa, voisiko mitenkään olla että se ei olisi mitenkään järkevää heidän paranemisensa kannalta.

        Jos uskonnot pelottavat sinua niin kannattaako ylipäätänsä sitten edes miettiä uskonasioita liikaa.


      • Ei uunotettavissa
        Aritta kirjoitti:

        Ehkä tytön ruumiin oli ottanut haltuunsa jokin henki, siis "kuollut" ihmishenki joka ei ymmärtänyt olevansa kuollut tai ei osannut jatkaa valoon ja tällä hengellä oli kykyjä ja kun Jeesus sai ajettua sen pois niin kyvyt häipyivät hengen mukana.

        Hm. Ei sellaista tapahdu erikoisen usein. Sitäpaitsi ei kaikki mitä on raamatussa ole totta. Mutta että raamatussa varoitetaan ottamasta yhteyttä henkiin johtuu varmaan siitä että ei tosiaankaan ole ihan järkevää yrittää ottaa yhteyttä henkiin koska sieltä voi tulla kaikenmaailman kiusaajia. Mikä ei tarkoita demoneita. Pitää tietää mitä tekee.

        Mutta jos ottaa yhteyden henkiin niin hengen sanomasta tietää kannattaako jatkaa kuuntelemista. Korkeat henget eivät koskaan käske tehdä mitään, he antavat uutta tietoa joka on positiivista, he eivät koskaan pelottele eivätkä vaadi mitään, heitä kuunnellessa saa hyvän olon eikä pelosta ole tietoakaan.

        Korkea Minä on Jumalan ääni. Olemme Jumalasta lähtöisin olevia henkiä, siis olemme oikeastaan vain yksi Henki Jumalan kanssa. Kun kuuntelemme Korkeaa Minäämme niin kuuntelemme Jumalaa.
        Ehkä sitä voisi sanoa alitajunnaksi. Monta kertaa se ääni varoittaa meitä esim tekemästä jotakin mikä ei ole meille hyväksi.

        Et koskaan voi tehdä mitään sellaista väärää että sinua rangaistaisiin. Jumala ei koskaan rankaise koska hän on Rakkaus ja niin kuin kirjoitin olemme yhtä Jumalan kanssa.

        Ei ole pakko kuulua mihinkään uskontoon jos ei halua. Ja taas päinvastoin, saa kuulua mihin uskontoon hyvänsä jos haluaa. Jumalalle se on ihan sama. Hän haluaa vain että me olemme onnellisia.

        Alitajunta ei ole minun maailmassani mikään jumala. Henkiä minun maailmassani ovat mm. tilastollisesti kuolleet ihmiset, eli menetetyt henget vaikka sodissa ja katastrofeissa.

        "Ei ole pakko kuulua mihinkään uskontoon jos ei halua. Ja taas päinvastoin, saa kuulua mihin uskontoon hyvänsä jos haluaa."
        Tähän asti olen samaa mieltä, mutta loppuosalla minun maailmassani ei ole mitään painoarvoa.


      • Aritta
        Ei uunotettavissa kirjoitti:

        Alitajunta ei ole minun maailmassani mikään jumala. Henkiä minun maailmassani ovat mm. tilastollisesti kuolleet ihmiset, eli menetetyt henget vaikka sodissa ja katastrofeissa.

        "Ei ole pakko kuulua mihinkään uskontoon jos ei halua. Ja taas päinvastoin, saa kuulua mihin uskontoon hyvänsä jos haluaa."
        Tähän asti olen samaa mieltä, mutta loppuosalla minun maailmassani ei ole mitään painoarvoa.

        Minä kirjoitan vain niin kuin minä uskon. Ja Jumala ei ole minulle mikään raamatun hahmo vaan uskon että Jumala on jonkinlainen energia tai voima jota me olemme joka ikinen.


      • trepsukka
        Aritta kirjoitti:

        Eivät kaikki jotka ovat kiinnostuneita siitä mitä todella olemme ole joutuneet itsemurhan partaalle. Jos haluat tietää niin useimmat ovat olleet uskovaisia.

        Olemme kaikki henkiä, siitä ei pääse mihinkään ja kommunikointi henkien kanssa on oikeastaan normaalia.

        Tässä ei nyt kuitenkaan ole kysymys mistään henkimaailmasta vaan vastauksen kysymyksiimme antaa meidän oma Korkea Minämme. Siis me itse.

        Niin uskovaisia, koska ne jotka ovat uskossa Herraan Jeesukseen ovat saatanan vihollisia. Eihän saatana käy niitten kimppuun, jotka ovat jo päättäneet viettää iäsyytensä hänen kanssaan, vaan nimenomaan vihollisiensa eli Kristuksen ruumiiseen kuuluvien uskovien kimppuun. "Jopa valitutkin harhautuu", kuten sanassa sanotaan.
        Ihan RAKKAUDELLAHAN minä yritän tietämääni oikeaan suuntaan teitä ohjata. Mitä mieltä olet äiti Ammasta. Toinen missi on hänen "seuraajansa"! Onko Tanja Saarelan elämä kohdillaan?


      • Aritta
        trepsukka kirjoitti:

        Niin uskovaisia, koska ne jotka ovat uskossa Herraan Jeesukseen ovat saatanan vihollisia. Eihän saatana käy niitten kimppuun, jotka ovat jo päättäneet viettää iäsyytensä hänen kanssaan, vaan nimenomaan vihollisiensa eli Kristuksen ruumiiseen kuuluvien uskovien kimppuun. "Jopa valitutkin harhautuu", kuten sanassa sanotaan.
        Ihan RAKKAUDELLAHAN minä yritän tietämääni oikeaan suuntaan teitä ohjata. Mitä mieltä olet äiti Ammasta. Toinen missi on hänen "seuraajansa"! Onko Tanja Saarelan elämä kohdillaan?

        oikeaan suuntaan mutta sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on se oikea suunta. Ihan vain ystävyydellä haluan sanoa sinulle että ymmärrän huolesi koska olet oppinut uskomaan noin mutta Jumala ei tosiaankaan ikinä hyväksyisi saatanan olemassaoloa. Ole ihan huoleti. Kukaan ei ole saatanan pauloissa.

        Minä en tiedä kuka tämä Amma on.


      • testaus
        Aritta kirjoitti:

        Ehkä tytön ruumiin oli ottanut haltuunsa jokin henki, siis "kuollut" ihmishenki joka ei ymmärtänyt olevansa kuollut tai ei osannut jatkaa valoon ja tällä hengellä oli kykyjä ja kun Jeesus sai ajettua sen pois niin kyvyt häipyivät hengen mukana.

        Hm. Ei sellaista tapahdu erikoisen usein. Sitäpaitsi ei kaikki mitä on raamatussa ole totta. Mutta että raamatussa varoitetaan ottamasta yhteyttä henkiin johtuu varmaan siitä että ei tosiaankaan ole ihan järkevää yrittää ottaa yhteyttä henkiin koska sieltä voi tulla kaikenmaailman kiusaajia. Mikä ei tarkoita demoneita. Pitää tietää mitä tekee.

        Mutta jos ottaa yhteyden henkiin niin hengen sanomasta tietää kannattaako jatkaa kuuntelemista. Korkeat henget eivät koskaan käske tehdä mitään, he antavat uutta tietoa joka on positiivista, he eivät koskaan pelottele eivätkä vaadi mitään, heitä kuunnellessa saa hyvän olon eikä pelosta ole tietoakaan.

        Korkea Minä on Jumalan ääni. Olemme Jumalasta lähtöisin olevia henkiä, siis olemme oikeastaan vain yksi Henki Jumalan kanssa. Kun kuuntelemme Korkeaa Minäämme niin kuuntelemme Jumalaa.
        Ehkä sitä voisi sanoa alitajunnaksi. Monta kertaa se ääni varoittaa meitä esim tekemästä jotakin mikä ei ole meille hyväksi.

        Et koskaan voi tehdä mitään sellaista väärää että sinua rangaistaisiin. Jumala ei koskaan rankaise koska hän on Rakkaus ja niin kuin kirjoitin olemme yhtä Jumalan kanssa.

        Ei ole pakko kuulua mihinkään uskontoon jos ei halua. Ja taas päinvastoin, saa kuulua mihin uskontoon hyvänsä jos haluaa. Jumalalle se on ihan sama. Hän haluaa vain että me olemme onnellisia.

        Sanot että Korkea minä on sama kuin Jumalan ääni.
        Minusta tuntuikin siltä kuin olisin saanut vastaukset Jumalalta koska olin rukoillut Jumalalta minua suhtautumaan hyväksyvämmin erääseen henkilöön, jonka käytökseen en voi vaikuttaa mutta jonka takia joudun usein pahoittamaan mieleni.
        Seuraavana päivänä sain vastaukseksi armon joka myös sopi siihen mitä olin rukoillut.
        Illalla kävelyllä ollessani minulle tuli yhtäkkiä mieleeni eräs asia jossa olisin nykyisellä ymmärykselläni toiminut toisin. Tulin asiasta, joka on tapahtunut kymmeniä vuosia sitten surulliseksi ja pyysin anteeksi Jumalalta ja seuraavana päivänä sain sitten enkelin viestin jossa luki "armo" ja ymmärsin, että minun täytyy antaa itselleni menneet asiat anteeksi, jotta minäkin voin antaa anteeksi henkilölle joka pahoittaa mieleni. Kun annan hänelle anteeksi ja otan kärsivällisyyden siihen mukaan voin kestää ja oloni on vapautuneempi ja iloisemi. Murehdin toki välillä, mutta en anna sen hallita koko eläämäni.


      • testaus
        testaus kirjoitti:

        Tarkoittaako korkea minä samaa kuin alitajunta?
        Raamatussa puhutaan ennusteludemonista joka oli eräällä tytöllä mutta kun Jeesus ajoi demonin pois tyttö ei enään voinutkaan enustella ja hankkia voittoa isännälleen.
        Mistä tietää hengistä milloin on se on hyvä henki ? Raamatussa myös kielletään ottamasta yhteyttä vainaja henkiin.
        Minua kiinnostavat nämä asiat mutta samalla pelkään, että jos sittenkin teen jotain väärää.
        En oikein tiedä sopivaa uskontoakaan johon voisin kuulua, kaikissa on jotain sellaisia asioita joita ihmettelen.

        Eivät minua uskonasiat pelota ollenkaan vaan kun raamatussa kielletään spiritismi, se minua askarruttaa mikä lasketaan spiritismiksi.
        Tyttö jossa oli ennusteludemoni ei ollut mieleltään sairas, hän osasi vain kertoa tulevia asioita.


      • testaus
        testaus kirjoitti:

        Eivät minua uskonasiat pelota ollenkaan vaan kun raamatussa kielletään spiritismi, se minua askarruttaa mikä lasketaan spiritismiksi.
        Tyttö jossa oli ennusteludemoni ei ollut mieleltään sairas, hän osasi vain kertoa tulevia asioita.

        Vasaukseni tuli väärään paikkaan. Oli tarkoitus vastata "mielenterveys" otsikon alle.


      • testaus
        Aritta kirjoitti:

        oikeaan suuntaan mutta sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on se oikea suunta. Ihan vain ystävyydellä haluan sanoa sinulle että ymmärrän huolesi koska olet oppinut uskomaan noin mutta Jumala ei tosiaankaan ikinä hyväksyisi saatanan olemassaoloa. Ole ihan huoleti. Kukaan ei ole saatanan pauloissa.

        Minä en tiedä kuka tämä Amma on.

        Mielestäsi Jumala ei hyväksyisi saatanan olemassaoloa. Sitä minäkin olen monesti miettinyt kuinka Jumala antaa saatanan tehdä tuhojaan ja saada ihmisiä harhautumaan kaikesta hyvyydestä, niin paljon, että jopa luulevat, että paha on hyvää. Niin ja sitten olen myös miettinyt sitä jos Jumala ei ole luonut mitään pahaa, kuinka yhdestä enkelistä sitten tuli paha.
        Mutta olisiko sillä tekemistä tahdon vapauden kanssa ? Minä nimittäin uskon, että on myös olemassa pahuuden enkeleitä niin kuin raamatussa kerrotaan mutta kuitenkaan eivät enään vedenpaisumuksen jälkeen ole voineet ottaa itselleen ihmisruumista.


      • Nimetön
        Aritta kirjoitti:

        oikeaan suuntaan mutta sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mikä on se oikea suunta. Ihan vain ystävyydellä haluan sanoa sinulle että ymmärrän huolesi koska olet oppinut uskomaan noin mutta Jumala ei tosiaankaan ikinä hyväksyisi saatanan olemassaoloa. Ole ihan huoleti. Kukaan ei ole saatanan pauloissa.

        Minä en tiedä kuka tämä Amma on.

        Saahan sitä miettiä. Jumala on kuitenkin Jumala. Ei kyse ole meidän ymmärtämisestä vaan siitä, että jumala on kaiken takana. pitää vain uskoa,eikä vetää jumalaa omaksi kaveriksi, jonka kanssa voi tehdä sopimuksia tai jota pitää aina ymmärtää.

        Jo Luther sanoi, että saatana on Jumalan kahlekoira.

        Ei jumalalle kuolema ole mikään ongelma. Siitä on tullut meille heikko uskoisille ihmisille ongelma. Jumala laskee vain pelastettujen määrää. Hän haluaa meidän kaikkien pelastuvan. Pelastus on tosiaankin kiinni vain meidän uskosta Herraan Jeesukseen.

        Jumala antaa jopa tsunamin kaltaisten onnettomuuksien tapahtua, jos usko maan päällä sen seurauksena lisääntyy.

        Tai pitäiskö sanoa: "En minä tiedä, mutta usko jeesukseen on antanut rauhan ja toivon"!


      • Aritta
        Nimetön kirjoitti:

        Saahan sitä miettiä. Jumala on kuitenkin Jumala. Ei kyse ole meidän ymmärtämisestä vaan siitä, että jumala on kaiken takana. pitää vain uskoa,eikä vetää jumalaa omaksi kaveriksi, jonka kanssa voi tehdä sopimuksia tai jota pitää aina ymmärtää.

        Jo Luther sanoi, että saatana on Jumalan kahlekoira.

        Ei jumalalle kuolema ole mikään ongelma. Siitä on tullut meille heikko uskoisille ihmisille ongelma. Jumala laskee vain pelastettujen määrää. Hän haluaa meidän kaikkien pelastuvan. Pelastus on tosiaankin kiinni vain meidän uskosta Herraan Jeesukseen.

        Jumala antaa jopa tsunamin kaltaisten onnettomuuksien tapahtua, jos usko maan päällä sen seurauksena lisääntyy.

        Tai pitäiskö sanoa: "En minä tiedä, mutta usko jeesukseen on antanut rauhan ja toivon"!

        Mutta ne ovatkin ihan eri asia kuin saatana. Ne ovat maapallon tapa puhdistautua ja ihmissielut ovat tietoisia kohtalostaan. Siis sielut, ei itse ihmiset. Eikä nämä katastrofit mitenkään lisää uskoon tulemista.

        Lutherin puheisiin en erikoisemmin usko. Enkä tähän:

        "Jumala laskee vain pelastettujen määrää. Hän haluaa meidän kaikkien pelastuvan. Pelastus on tosiaankin kiinni vain meidän uskosta Herraan Jeesukseen."

        #Tai pitäiskö sanoa: "En minä tiedä, mutta usko jeesukseen on antanut rauhan ja toivon"!#

        Jos tunnet niin niin silloin se sinulle ihan ok.


      • Aritta
        testaus kirjoitti:

        Sanot että Korkea minä on sama kuin Jumalan ääni.
        Minusta tuntuikin siltä kuin olisin saanut vastaukset Jumalalta koska olin rukoillut Jumalalta minua suhtautumaan hyväksyvämmin erääseen henkilöön, jonka käytökseen en voi vaikuttaa mutta jonka takia joudun usein pahoittamaan mieleni.
        Seuraavana päivänä sain vastaukseksi armon joka myös sopi siihen mitä olin rukoillut.
        Illalla kävelyllä ollessani minulle tuli yhtäkkiä mieleeni eräs asia jossa olisin nykyisellä ymmärykselläni toiminut toisin. Tulin asiasta, joka on tapahtunut kymmeniä vuosia sitten surulliseksi ja pyysin anteeksi Jumalalta ja seuraavana päivänä sain sitten enkelin viestin jossa luki "armo" ja ymmärsin, että minun täytyy antaa itselleni menneet asiat anteeksi, jotta minäkin voin antaa anteeksi henkilölle joka pahoittaa mieleni. Kun annan hänelle anteeksi ja otan kärsivällisyyden siihen mukaan voin kestää ja oloni on vapautuneempi ja iloisemi. Murehdin toki välillä, mutta en anna sen hallita koko eläämäni.

        murehtia. Kaikki on ihan niin kuin pitääkin olla. Välillä menee alamäkeä mutta se on vain kokemus joka pitää ottaa opiksi.

        Jumala todella vastaa juuri noin kuin olet kokenut. Hän puhuu meille koko ajan ja meidän on osattava kuunnella. Sinä osasit! :-)


      • trepsukka
        Aritta kirjoitti:

        Mutta ne ovatkin ihan eri asia kuin saatana. Ne ovat maapallon tapa puhdistautua ja ihmissielut ovat tietoisia kohtalostaan. Siis sielut, ei itse ihmiset. Eikä nämä katastrofit mitenkään lisää uskoon tulemista.

        Lutherin puheisiin en erikoisemmin usko. Enkä tähän:

        "Jumala laskee vain pelastettujen määrää. Hän haluaa meidän kaikkien pelastuvan. Pelastus on tosiaankin kiinni vain meidän uskosta Herraan Jeesukseen."

        #Tai pitäiskö sanoa: "En minä tiedä, mutta usko jeesukseen on antanut rauhan ja toivon"!#

        Jos tunnet niin niin silloin se sinulle ihan ok.

        Jos uskoisit Herraamme Jeesukseen Kristukseen, niin et uskoisi kaikkeen tuohon vihollisen tuottamaan soopaan! Kukaan ei voi palvella Herraa ja epäjumalia.


      • Aritta
        trepsukka kirjoitti:

        Jos uskoisit Herraamme Jeesukseen Kristukseen, niin et uskoisi kaikkeen tuohon vihollisen tuottamaan soopaan! Kukaan ei voi palvella Herraa ja epäjumalia.

        Soopaa on se että saatana olisi olemassa.

        Sitäpaitsi uskon että Jeesus on olemassa, mutta hän ei ole minun herrani. Minulla ei ole mitään herraa. Enkä minä palvele ketään. Jeesus ei myöskään halua kenenkään palvelemisia.


      • trepsukka
        Aritta kirjoitti:

        Soopaa on se että saatana olisi olemassa.

        Sitäpaitsi uskon että Jeesus on olemassa, mutta hän ei ole minun herrani. Minulla ei ole mitään herraa. Enkä minä palvele ketään. Jeesus ei myöskään halua kenenkään palvelemisia.

        On sulla herra niinkuin useimmilla ihmisillä. Se olet sinä ITSE. Elät vain itsellesi, niinkuin useimmat muutkin. Ihmisen suurin synti on asettaa itsensä JUMALAN rinnalle ja OHI!!!


      • Aritta
        trepsukka kirjoitti:

        On sulla herra niinkuin useimmilla ihmisillä. Se olet sinä ITSE. Elät vain itsellesi, niinkuin useimmat muutkin. Ihmisen suurin synti on asettaa itsensä JUMALAN rinnalle ja OHI!!!

        ettei ymmärrä mikä on. Tai mikä Jumala on. Meillä ei ole mitään herraa. Jumala ei määrää tekojamme, sen me teemme itse.


      • jarouse
        Aritta kirjoitti:

        ettei ymmärrä mikä on. Tai mikä Jumala on. Meillä ei ole mitään herraa. Jumala ei määrää tekojamme, sen me teemme itse.

        samaa mieltä Arittan kanssa
        ja lisäisin siihen vielä että vastuu on meillä jokaisella omasta toiminnastamme
        niin hyvässä kuin pahassa


      • Aritta
        jarouse kirjoitti:

        samaa mieltä Arittan kanssa
        ja lisäisin siihen vielä että vastuu on meillä jokaisella omasta toiminnastamme
        niin hyvässä kuin pahassa

        Mitään ei tapahdu meille ulkoapäin. Mikään saatana ei tee meitä pahoiksi eikä mikään hyvä henki hyviksi.


      • Powaqa

        höpönlöpön... Miksi te kristityt kuvittelette olevanne oikeassa? Ja mikä pahinta.. Ainoita kenen usko on oikea! Mutta niin muslimitkin luulevat... Milloinkahan teikäläiset alkavat räjäyttelemään jotain. Ainakin näiden palstojen läpileikkauksesta päätellen todella faanaattista ja mieleltään järkkynyttä porukkaa suurin osa.

        Tämä enkelinviesti juttu oli hyvä! Sain juuri oikeat vastaukset kysymyksiin jotka mieltä ovat viimepäivinä kalvaneet...


      • Armollisuus
        Powaqa kirjoitti:

        höpönlöpön... Miksi te kristityt kuvittelette olevanne oikeassa? Ja mikä pahinta.. Ainoita kenen usko on oikea! Mutta niin muslimitkin luulevat... Milloinkahan teikäläiset alkavat räjäyttelemään jotain. Ainakin näiden palstojen läpileikkauksesta päätellen todella faanaattista ja mieleltään järkkynyttä porukkaa suurin osa.

        Tämä enkelinviesti juttu oli hyvä! Sain juuri oikeat vastaukset kysymyksiin jotka mieltä ovat viimepäivinä kalvaneet...

        Tässä on keskustelua monesta näkökulmasta. Sallittakoon se. Kunnioitetaan jokaista ja jokaisen ajattelutapaa. Pyydetään ja rukoillaan kaikille hyvää. Powaqan kommentti ei kauheasti kuulosta korkeamman minän, rakkauden, puheelta, vaan tuomitsevalta ja ilkeältä. Ehkä ensi kerralla on hyvä pyytää enkeleiltä ohjausta toisin ajatteleviin suhtautumiseen. Myös kristinuskoisiin.


    • Ei uunotettavissa

      Jotenkin minua ei oikein vakuuta joku randomilla arvottu ktyptinen onnenkeksilauseke todisteena enkeleiden olemassaolosta. Miksi et itse mene ja klikkaa uudestaan jos niin paljon kiinnostaa?

      • Ei uunotettavissa

        Siis kryptinen.


      • testaus

        Kyllä minä klikkasinkin, samana päivänä monta kertaa, kirjauduin myös ulos kertojen välillä. Ja koska minulle tuli aina sama vastaus tulinkin siihen tulokseen, että sama vastaus tulee kaikille, jotka sitä enkelin viesti kohtaa klikkaavat, vähän niinkuin horoskooppi, kaikille samanmerkkisille sama.


      • NYT!
        testaus kirjoitti:

        Kyllä minä klikkasinkin, samana päivänä monta kertaa, kirjauduin myös ulos kertojen välillä. Ja koska minulle tuli aina sama vastaus tulinkin siihen tulokseen, että sama vastaus tulee kaikille, jotka sitä enkelin viesti kohtaa klikkaavat, vähän niinkuin horoskooppi, kaikille samanmerkkisille sama.

        Aritta, tuki turpasi! Et tiedä mistään mitään.

        Pelaat tarotkorteilla? Löytyy. Uskot New Age shittiin? Löytyy. Hylkäät Raamatun opetukset? Löytyy. Et usko Raamatun Jumalaan? Löytyy. Et usko pahoihin enkeleihin? Löytyy. Pilkkaat kristittyjä? Löytyy. Naurat uskovaisille? Löytyy. Seurustelet henkien kanssa? Löytyy! Harjoitat taikuutta? LÖYTYY!

        Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että olet luopio, noita, Saatananpalvoja, jumalanpilkkaaja, kerettiläinen, huijari, eksyttäjä, valehtelija, paholaisen jalkavaimo sekä Saatanan inha lakeija!

        Eiköhän se riitä viiteen, kuuteenkin rovio tuomioon.

        Hus! Roviolle siitä sinä kirottu kerettiläinen!


      • Aritta
        NYT! kirjoitti:

        Aritta, tuki turpasi! Et tiedä mistään mitään.

        Pelaat tarotkorteilla? Löytyy. Uskot New Age shittiin? Löytyy. Hylkäät Raamatun opetukset? Löytyy. Et usko Raamatun Jumalaan? Löytyy. Et usko pahoihin enkeleihin? Löytyy. Pilkkaat kristittyjä? Löytyy. Naurat uskovaisille? Löytyy. Seurustelet henkien kanssa? Löytyy! Harjoitat taikuutta? LÖYTYY!

        Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että olet luopio, noita, Saatananpalvoja, jumalanpilkkaaja, kerettiläinen, huijari, eksyttäjä, valehtelija, paholaisen jalkavaimo sekä Saatanan inha lakeija!

        Eiköhän se riitä viiteen, kuuteenkin rovio tuomioon.

        Hus! Roviolle siitä sinä kirottu kerettiläinen!

        minun kanssani niin osoita sitten viestit minulle suoraan eikä toisille. Mutta tuollaista kielenkäyttöä en kyllä viitsi ottaa todesta.


      • jarouse
        NYT! kirjoitti:

        Aritta, tuki turpasi! Et tiedä mistään mitään.

        Pelaat tarotkorteilla? Löytyy. Uskot New Age shittiin? Löytyy. Hylkäät Raamatun opetukset? Löytyy. Et usko Raamatun Jumalaan? Löytyy. Et usko pahoihin enkeleihin? Löytyy. Pilkkaat kristittyjä? Löytyy. Naurat uskovaisille? Löytyy. Seurustelet henkien kanssa? Löytyy! Harjoitat taikuutta? LÖYTYY!

        Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että olet luopio, noita, Saatananpalvoja, jumalanpilkkaaja, kerettiläinen, huijari, eksyttäjä, valehtelija, paholaisen jalkavaimo sekä Saatanan inha lakeija!

        Eiköhän se riitä viiteen, kuuteenkin rovio tuomioon.

        Hus! Roviolle siitä sinä kirottu kerettiläinen!

        että kirjoituksesi menee henkilökohtaisen herjauksen puolelle ja se EI OLE MITENKÄÄN PUOLUSTETTAVAA KÄYTÖSTÄ
        OLI ASIA TAI MIELIPIDE MIKÄ HYVÄNSÄ!!!!!
        HYI SINUA!!!
        (tai jos kirjoituksesi oli "vitsi" niin ei se oikein avautunut)


      • Powaqa
        NYT! kirjoitti:

        Aritta, tuki turpasi! Et tiedä mistään mitään.

        Pelaat tarotkorteilla? Löytyy. Uskot New Age shittiin? Löytyy. Hylkäät Raamatun opetukset? Löytyy. Et usko Raamatun Jumalaan? Löytyy. Et usko pahoihin enkeleihin? Löytyy. Pilkkaat kristittyjä? Löytyy. Naurat uskovaisille? Löytyy. Seurustelet henkien kanssa? Löytyy! Harjoitat taikuutta? LÖYTYY!

        Tästä voidaan tehdä se johtopäätös, että olet luopio, noita, Saatananpalvoja, jumalanpilkkaaja, kerettiläinen, huijari, eksyttäjä, valehtelija, paholaisen jalkavaimo sekä Saatanan inha lakeija!

        Eiköhän se riitä viiteen, kuuteenkin rovio tuomioon.

        Hus! Roviolle siitä sinä kirottu kerettiläinen!

        sinä sairas paskiainen.... Mikä sinä olet ketään kehoittamaan tukkimaan turpansa???
        Tarot on vähän vieraampi juttu, en ole koskaan niihin perehtynyt mutta riimuja luen mielelläni... Mitä on New Age? Käännettynä uusi aika. Juu. Sinä aikaa me tosiaankin elämme nyt. Valistus kasvaa ja kristinopin kannatus pienenee jatkuvasti koska ihmiset ovat oppineet enenevässä määrin etsimään tietoa ja ajattelemaan omilla aivoillaan! Meille kaikille kun ei enää valmiiksi pureskeltu oppi riitä.
        En minäkään usko Raamatun Jumalaan... Ihan siitä syystä kun Raamattu on paloista kootti kokoelma erilaisia nimenomaan keksittyjä tarinoita jotka kirkkoisät väänsivät sopivaan muotoon ennen kuin alkoivat miekalla pakoittamaan "pakanoita" tähän sairaaseen, orjuuttavaan ja erittäin pelottavaan oppiin!
        En edes viitsi tuohon loppuun kantaa ottaa... En usko että teikäläisiä kukaan muu ottaa vakavasti kun ihan vaan te keskenänne! Eli naurettavaa porukkaa kaikenkaikkiaan... Tietty osa teille naureskelee, osaa taas suorastaan vihaa teikäläisiä. Niin kuin minä. Kierompaa sakkia saa hakea kun kristityt! Voi sitä pintakiiltoa ja hehkutusta mikä näkyy ulospäin. Ja sisältä silkkaa sontaa. Kylmiä, kovia, pirullisia valhetelijoita!

        Mitäs jos sinä ja muuta kaltaisesi tosiaan hypäisitte vaikka junan alle kun niitä rovioita ei kovin usein tässä maassa enää näe.


    • sitä jotakin

      Tuli vastaus Arkkienkeli Chamuel, rakkauden enkeli. "Olet valmis avaamaan sydämesi ehdottomaan rakkauteen". Ja kuinka ollakaan, juuri viime yönä valvoin ja sain kirjoitettua "runon" rakkaimmalleni ihmiselle.

    • TotuudenTielle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe