Hyvää joulua kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille.
Hyvää Joulua!
12
520
Vastaukset
Hyvää Joulua kaikille!
Palaan asiaan ehkä Tapanina. Siihen asti: lukekaa!- Evoluution kukkanen
...hetken kestää elämää, sekin synkkää ja ikävää,
hei tonttu-ukot.... - Turkana
Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
- (¤v¤)
Hyvää Joulua myös minulta kaikille palstan kirjoittelijoille. Ikuinen juupaseipäs väittely varmaan jatkuu taas joulun jälkeen :)
- (¤v¤)
Ja tietysti myös palstan lukijoille Hyvää Joulua!
- Hyvää Joulua
Kyllä se Jeesus niminen mies todennäköisesti eli noin 2000 vuotta sitten.
Tämän verran voi näin jouluna satukirjaan uskoa.
Hyvää joulua ! - maa_tiainen
mustapartainen mies, joulua vaan kaikille!
- joulua
Juhlikaamme, kun meiltä ei juhlan alkuperäistä nimeäkään ole vaihdettu kristillistettyyn, toisin kuin useissa muissa euroopan maissa.
- ja missä
Tuo erikoinen komeetta näkyi?
En ole tähtitieteilijä, joten olen aika pihalla komeetoista.
Valaisetko minua vähän tuosta upeasta "komeetasta"?
- niinpätietystiniinpätietysti
Täytyypä ajankuluksi tutustua vanhantestamentin ennustuksiin joulusta. Mistähän sais raamatun?
- Ei niin tuttu
Toivotan myös kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616056Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo642779- 1662607
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3802203Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291752Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast391739- 721429
- 1051378
- 861315
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101303