Mulla todettiin herpes tossa 2 vuotta sitten. Ensioireiden jälkeen ei ole ollut mitään oireita, mutta nyt sitten (vielä näin joulun alla) ilmesty rakkulat ja kovin tuskainen olo taas on. Lääkkeet jätin kotiin (asun toisella paikkakunnalla), koska olin jo melkein mokoman taudin unohtanut. Niin ja eihän ne lääkkeet (kuulemma) auta edes oireisiin varsinaisesti.
Siispä kysynpä että onko mahdollista saada vaikka päivystyksen kautta nyt yks paketti lääkkeitä (jos ne sit edes lyhentäis tätä oireilu aikaa)? Vai onko jotain muita vaihtoehtoja? Rasvoja tms.? Ei ole kivaa pilata joulua tämmösen takia.....
Herpeksestä...taas kerran...
hyvää joulua
4
1107
Vastaukset
- tyytyväinen seksiin
ja mahdollisimman nopeesti pitäs ottaa lääke
Sinut käännytetään vieraan paikkakunnan päivystyksestä aika nopeasti kotia kohti...
- pierua
Sukupuoli ongelmat tuntuu olevan suomalaisille ainainen riesa. miksei sairauksia hoideta tai miksei niiden syntyä estetä?
- pierua
lääkeitä voi ostaa itse jos niin kamalalta tuntuu, ei kai ne vaarallisia ole???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830