kyselisin käärmeistä

minäminä...

Eli siis iha yleisesti ottaen.
itellä on kuningasboa uros ja se on aivan mahtava otus :) mietin sen terran suurentamista, oisko teko ja kokovinkkejä? materiaali ja hintaluokkaa? yms muuta terraan ja sen sisustukseen liittyviä vinkkejä..
miten otuksen sais kasvamaan isommaksi? vai saako sitä ylipäänsä kasvamaan 2metriä isommaksi, riippuuko se terran koosta tai ruuasta?

ja toisekseen,tykkääkö käärmeet jos niillä ois kaveri ja jos semmosen kaverin ottais nii voiko olla samaa sukupuolta?
ja oisko mahollista eri lajia oleva käärme? esim, kunkkuboan kaveriksi kunkkupython?

ja saa kertoa muutaki käärmeisiin liittyvää ja omia kokemuksia käärmeistä :)

5

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jekku_battery

      menepä katsomaan osoitteesta
      http://www.herppi.net
      paljon keskustelua boista, terraarion rakennuksesta jne jne jne. siellä vinkkejä myös.

    • RogueStar

      Vastailen tässä pariin asiaan mistä olen lukenut.

      Herppinetistä tosiaan löytyy tosi hyvin terraarioasiaa, sieltä kannattaa käydä lukemassa.

      Käärmeen koko riippuu eniten ruokinnasta. Terraarion koolla ei ole mitään tekemistä kasvamisen kanssa. 2 metriä tuntuu melko pieneltä kuningasboan kooksi, vaikka onkin uros. Jos haluat isomman käärmeen, hanki naaras sille kaveriksi, naaraat kasvavat pääosin suuremmiksi.

      Käärmeet eivät siis tarvitse kaveria, ne ovat yksineläjiä eivätkä välitä seurasta, mutta kuningasboia voi kyllä pitää yhdessäkin. Sukukypsät urokset voivat joskus ottaa mittaa toisistaan, jolloin heikompi saattaa stressaantua, joten naaras uros tai 2 naarasta -yhdistelmä on paras. Eri lajeja ei suositella samaan terraarioon, etenkään eri alueilta kotoisin olevia eri kokoisia lajeja.

    • vkklv

      minu uksi tuttu kuristi kaarme ku se uritti mua kuristaa sen jalkee ei ole kaarmeita nakokyny koska mina muute tapata kaiki mita kaarmeista nakuu minulla olla uksi oma kaarme se on kiltti koska olen ampunut sita kerran kaksi jalkaan se saaa kulkea vaapaane mutta se on ollut vain paikkallaaan taita ollaa kuolu voi voi voi autako joku minua tassa ongelmassa

      • hihhih...

        toi oli tosi hyvä! ihanko ite keksit? hitsi sul kyl tosiaan on toi sana hallussa... voi hitsin hitsi sä oot nero! hahhahhaaaaa ku vieläkin naurattaa, täytyy kertoa toi juttu kavereille kans ni ne varmaa repee... voi sua oot kiva! hahhahhaa... lissää tuollaisia juttuja näin joulun kunniaks. hihhih... en varmaan saa unta ees...hihihihhhhhhhiiiih... voi hitsinpimpulat sun kans... paljonko sul on äö? varmaan ainaki viiskyt? oot tosi hauska hihihihihihhihih...


      • nämä kaikki ovat yksi ja sa...
        hihhih... kirjoitti:

        toi oli tosi hyvä! ihanko ite keksit? hitsi sul kyl tosiaan on toi sana hallussa... voi hitsin hitsi sä oot nero! hahhahhaaaaa ku vieläkin naurattaa, täytyy kertoa toi juttu kavereille kans ni ne varmaa repee... voi sua oot kiva! hahhahhaa... lissää tuollaisia juttuja näin joulun kunniaks. hihhih... en varmaan saa unta ees...hihihihhhhhhhiiiih... voi hitsinpimpulat sun kans... paljonko sul on äö? varmaan ainaki viiskyt? oot tosi hauska hihihihihihhihih...

        nämä kaikki ovat yksi ja sama henkilö!!!!!!!!!
        monijakautunut persoona? :D haha

        http://galleria.suomi24.fi/jekku_battery

        http://galleria.suomi24.fi/j.e.k.k.u

        http://galleria.suomi24.fi/jekkuuna

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=-jekku-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe