lemmen viemää-lempparit ja inhokit

Meemioss

Nyt kun tässä jotkut ootte sarjaa seurailleet ketkä ovat teidän tulleita lemppareita ja inhokkkeja?

7

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smooth-criminal

      Inhoan kyllä eniten Alexanderia! Mielestäni rumin ja jotenkin raukkamaisin koko sarjassa..en ymmärrä miksi naisia tuntuu riittävän joka sormelle. Tietysti muistetaan taas, että tämä on vain mun mielipide.. :) Lemppareita ei niinkään ole, se Tanja vai mikä-hänen-nimensä-olikaan on ihan hauska :)

    • tykkään

      Mä taas tykkään Alexanderista. Musta Laurasta ja Alexanderista tulee ihana pari, kun ne on aina alussa siinä kuvassa yhdessä. Mä tykkään Robertin kiukuttelustakin, vaikka se onkin inho muita kohtaan. Tanja on musta tosi hyvä.

      • Chiquitita

        Musta Alexander on karsee, kun se pyörittää tolleen kahta naista samaan aikaan(tai pyöritti, en oo katsonut tota pitkään aikaan) ja on olevinaan niin ihana mies... Vähän sama juttu mulla oli Orestesin kanssa, mut siitä nyt tykkään kuitenkin paljon enemmän kun tosta Alexanderista. Ja Robertkin on karsee, ihan idiootti... Ja tietty se vanha johtaja-ukko, kun se pettää vaimoaan sen häijyn akan kanssa. En muuten tajuu sitä ukkoa, kun mun mielestä se vaimo on paljon kauniimpi ja tyylikkäämpi kun toi Cora, se on niin ärsyttävä kun se vääntelee silmiään silleen, tai siis, kun se vinkkaa silmää ja on olevinaan niin upea... :D Mut joo, en nyt oo mitenkään kauheen ihastunut noihin hahmoihin, niissä ei oikein oo sellasta omaperäisyyttä, jotenkin klassisia noi kuviot... :| Mut se Tanja on ihan hauska tyttö, se näyttää niin hauskalta Lauran vieressä, kun se on niin lyhyt! Se on hauska touhottaja. :D Mut mä siis inhoan noita kaikkia miehiä tossa sarjassa... >:(


    • Dumás

      Mun lempihahmoja on ehottomasti Laura, Mike, Tanja ja Marie. En tykkää Corasta enkä siitä Andreaksesta joka on töissä tallilla. Ois ihana jos Laura ja Mike päätys lopussa yhteen...
      No, turha sitä on vielä miettiä kun sarja on vasta alku metreillä ja telenoveloissa on tunnetusti vahvat juonenkäänteet:)

      • Dumás

        Eihän se tallissa työskentelevä mies ollutkaan Andreas vaan Wagner. Sori


    • Noelle

      Tosi kiva huomata että en olekkaan ainoa joka tykkää Mikesta!:)Vaikka hän onkin suhteellisen "pienessä" roolissa verrattuna muihin niin hän on ehdoton suosikkini!Oikeastaan hän on ainut mies sarjassa josta tykkään enkä todellakaan vain ulkonäön takia vaan hän ei ole samanlainen naisten naurattaja ja tunteilla leikkivä ääliö kun Alex,Robert ja heidän isä!
      Naisista pidän Laurasta,Tanjasta ja Mariesta vaikka minua todella ärsyttää miten Marie antaa Robertin kohdella itseään mutta sitä se rakkaus teettää!

      Ainut todellinen inhokkini on tietenkin Cora mutta totuuden nimessä on myös sanottava että en suuresti ihaile myöskään Alexia,Robertia enkä heidän isää ja jotenkin Katarina on liian imelä makuuni,hän niin katselee maailmaa rakastuneena vaalean punaisten lasien läpi.Myös se uusi pikkolo joka huijasi Tanjaa on jotenkin ärsyttävä ja luulee olevansa taivaan lahja kaikille naisille.

      • mike--tanja

        Mustakin Mike on paras! Ne muut sarjan miehet on jotenkin ällöttäviä.. Alexander on sellanen että pöyrittelee kauhta naista ja jahkailee koko ajan, Robert on ihan.. no.. Kai tiiätte.. ja ne muut.. niitä en ees muista...:) Tanja on paras naishahmo, se on luontevin ja tosi hauska! =) *spoil* tanja menee lopussa yhteen jonkun tosi söpön tyypin kanssa.. Hehe..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe