Vanhasen ja hallituksen suosio laskee

Näin joulun alla tuli paljon myönteisiä uutisia.

** KEPU oli viimeisimmässä puolueiden kannatusmittauksessa pudonnut kolmanneksi.

** Mannertenvälisen nahjuksen Zero-Matti Vanhasen suosio on nyt alempi kuin koskaan edellisen tai nykyisen hallituksen aikana

** Zero-Matti munasi jälleen kerran itsensä esittämällä kriittisiä kommentteja teatteriesityksestä ilman, että tämä "ajatusten Tonava" oli esitystä edes nähnyt

Ei siis ihme, että KEPUn puoluesihteeri Jarmo Korhonen puuhaa jo ylimääräistä puoluekokousta, jossa Zero-Matti pannaan vaihtoon

Lopuksi toivotetaan kaikille saittilaisille riemullista joulujuhlaa! :))

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoi kätilö

29 %:a ovat hallitusta vastaam ja yli 70 %:a antaa tukensa hallitukselle.

Se on miten uutiset luetaan ja miten ymmärretään.

Keskusta on suurin eduskuntapuolue ja sillä siisti.
      Känälle toivotan unettomia öitä, sillä olet häijy ihminen, etkä ansaitse hyvän joulun toivotuksia.

• arvosanoja

Erittäin tai melko huonon arvosanan hallituksen onnistumisesta antaa nyt 35 prosenttia kansasta, kun vastaava osuus oli viime kesäkuussa 21 prosenttia. Erittäin tai melko hyvän arvosanan antaa nyt 62 prosenttia suomalaisista.

Myös tyytyväisyys pääministeri Matti Vanhasen toimintaan on laskenut alemmas kuin koskaan hänen pääministerikaudellaan. Vanhasen toiminta saa 29 prosentilta suomalaisista erittäin tai melko huonon arvosanan. Tyytymättömien osuus on kasvanut puolessa vuodessa 15 prosenttiyksikköä.

• jouluiloa...

Känälle kun joku herrojen puolue on lisännyt kannatustaan 0,0001%

...Ja uunista kantautuva tanskalaisen vesikinkun etova haju tuo joulutunnelman!

Hauskaa joulua.

• Demagogi

Hyvää joulua sullekin MULKKU!

:)

• korkeampi kuin

kellään muilla pääministerillä koskaan, oli muuten hirmu suuri otos hesarin lukijaita oikein tuhat henkeä, ja ykkös tveellä ja radiolla aamu kuudesta vanhanen jäänyt päälle, kyllä hävetti eeva polttilan puolesta, kuinka voi olla uutisköyhää, kun samaa hoettiin toista kymmentä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82