Hölmö pari, hyvä lahja

Kultaa ei lahjaksi

Hauska tositarina toisesta ulkomaalaisesta foorumista, todistaa sen että lahjakortti on hyvä vaihtoehto

"Remember a couple months ago I posted about giving a quarter ounce gold Eagle as a wedding present? Well I just heard back that the couple felt a little disappointed that I only gave them ten dollars !! I was talking to my aunt who diplomatically asked if I forgot to enclose a check along with the “fancy coin” as she called it.

It seems the couple and everyone else in the family thought it was some kind of new commemorative coin like presidential dollar coins. After I explained what it was the aunt still thought it would have been much better to give them “regular real money”. I especially liked her term “real” money !!

She said that way the couple won’t have to go out and try to find a dealer that might be willing to buy it. I told her they shouldn’t sell it, they should hold and keep it. She thought that was crazy. It’s much better to get the money and put it in the bank !!

HERE’S THE BEST PART ** The aunt's not even sure if the couple can even find it, they just dropped it in their coin jar !!

What is this world coming to?

----

quarter ounce gold Eagle = 8.48g 22k kultaa jonka saivat häälahjaksi, arvo suunnilleen 150 euroa..
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gold_Eagle

Minulle toki kelpaisi, vaikka siinä lukeekin päällä "10$" mutta siinähän se jekku onkin.. jotkut arvostaa saamaansa lahjaa, jotkut ei ;)

1

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos syö

maksalaatikkoa ennen h-hetkeä paljon niin hajut on ainakin taattu, niin paljon tulee pierua sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe